Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Това, че яде масло не е показател колко качествено е маслото. При технически проблем ще яде и качествено масло. Важно е маслото да е истинско, защото е важно вискозитета да се спазва, както да покрива стандартните изискани от производителя на двигателя (ниско ниво на сяра, издръжливост при някакъв пробег). Ако маслото е менте, няма да спазва нищо от написаните неща на опаковката. По същата причина е важно и да се сменя често - защото явно маслото спира да спазва стандартите си доста по-рано от обявените 15-20 хиляди километра на "long life" маслата. Разбира се, ако дадено масло покрива дадените стандарти и обявен вискозитет, тоест е истинско, е без никакво значение каква марка е.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ще си идвам в България следващия месец. Скайпа ми е atanas.arabadzhiev Ако някой иска нещо от cox motor group или друг сайт нека звънне. Масла, филтри,ATF, MTF такива неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една HONDA ACCORD TOURER 2.0 i-VTEC 2003Преди няколко дена си я купих.Внос от Швейцария . Много запазена . Много съм доволен.Сега се чудя трябва ли да сменям нещо,защото автомобилът е отлично запазен.Трябва ли да сменям ангренажи и тнт? На 168 000 км. е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш ангренаж - с верига си !!!/>

Масло ,филтри,реглаж на клапани,преглед на спирачна система,ходова част и ако всичко друго е в ред,бензин и пътища

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И те така, мисля че и аз съм за тази тема :). След дълго лутъне, гледане, оглеждане и смяна на предпочетанията за марката, от днес съм горд собственик на Акорд 2007, 2.0 бензин, ръчни скорости. Просто, просто, просто нямам думи за колата , надявам се да не остана разочарован :) Още този weekend мисля да я пробвам извънградско :)p.s. Тъкмо мислех да питам дали колата е с верига, че не бях 100% сигурен, но видях вече отговора.p.s.2 Скоро и снимки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
пробвах това и работи :)Ако на някой му свърши работа. Май прави нещо като автодиагностика .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какъв разход ви дава бензиновия 2.0 ,155 коня който е на акорд 7. И колко горе долу ви е данъка на този мотор.Питам ,защото оглеждам нещата като цяло се чудя между 2.4 и 2.0 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука може да се види една хубава статистика за разхода на Акорда ми:http://www.carspending.com/bg/vehicles/43-honda-accord-sportСредния ми разход излиза 8.8 с преобладаващо градско, основно в Пловдив /колата е автоматик/, но аз карам много спокойно. Най-нисък разход ми е показал по маршрута Пловдив-Велинград и обратно без климатик: 5.9 л/100 км. При чисто градско зимата достига 10-11 литра.Данъка в Пловдив е 284 лева.Тук има калкулатори за данъка и в други градове:http://www.calculator.bg/all_cities.php

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май имам проблем .Преди 4 месеца ми изгоряха едновременно и двете крушки на късите светлини.Вчера ми изгоряха предните габарити и двата едновременно ,по кусно през деня и едната крушка на късите. Когато ги сменях сложих Филипс екстрийм вижън които струват 25 паунда и се надявах да искарат повече от 4 месеца.Нещо май съм притеснен от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер, извинявам се предварително за ламерския въпрос, но все пак съм само от 2 дена с акорда :)Долу където е ръчката за отваряне на капака на резервоара и багажника има и трето нещо, което се върти (отключва/заключва) с ключа на колата. Та това за какво служи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си заключваш багажника. За по голяма сигурност .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май имам проблем .Преди 4 месеца ми изгоряха едновременно и двете крушки на късите светлини.Вчера ми изгоряха предните габарити и двата едновременно ,по кусно през деня и едната крушка на късите. Когато ги сменях сложих Филипс екстрийм вижън които струват 25 паунда и се надявах да искарат повече от 4 месеца.Нещо май съм притеснен от това.

Аз не мисля, че имаш проблем с автомобила, защото съм ползвал същите крушки за късите светлини и при мен светеха малко дни.Останах много разочарован и си купих по-евтини, които светят макар по-слабо вече три пъти повече време от прехвалените "extreme vision philips".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късите светлини са проблем при седма генерация-освен ,че не светят и горят бързо-предполагам заради малкия обем на лупата и оттам лош температурен режим на халогените-един от начините да се избавите от този проблем е монтаж на ксенон,аз лично сложих такъв ксеон,на който баластите се монтират на капачката на късите и е много удобен,регулиране задължително фарове и засега съм много доволен,поне не сменям всеки месец халогени

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах това и работи Публикувано изображение

Ако на някой му свърши работа. Май прави нещо като автодиагностика .

 

Според фирмения сервиз на Хонда - това е тест за изправността на лампичките на таблото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Какъв модел са крушките за габаритите? Понеже единият гледам ми е изгорял, а от ръководството, единственото което разбрах е, че трябва да свалям кората под калника, за да ги сменя:) Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Крушката на габарита е без цокъл 12V 5W.

 

Публикувано изображение

 

Тук можеш да намериш информация за всички крушки по автомобилът си, след като въведеш данните за него:

http://www.philips.de/c/car-lamps/24334/cat/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре си сложи диоди ... :)Особенно,ако си с ксенон, бял диоден габарит и много,много по-добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

приемате ли още един член в групата на седмиците ? :D

От няколко дни съм собственик на акорд 2004-та 2.2 i-ctdi executive.

Ето и снимка на колицата

 

Публикувано изображение

 

Има и един досаден проблем колата. Горния дисплей като го напече слънцето и спира и трябва да го потропвам да светне. Вие имали ли сте такъв проблем и ако да да ми дадете акъл как да го отстраня ?

 

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем - появи се преди година и с времето се усилваше - вече си виждам малкия дисплей "веднъж на високосна" (тупам го докато си видя текущата температура за ориентир) :) Опитах се да намествам кабелите но според мен някаква спойка заминава вътре. Не съм намерил решение, но ако намеря, ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

A, честит летящ старт с проблем! В английския форум също имаше оплаквания от това. Аз имах този проблем преди около година. Дадох го на едни жичкаджии, запоиха му нещо и тръгна. Но от тогава на единия символ се появяват чертички в повече, в зависимост от изображението на предходния (май).\|/---/|\За съжаление, от около месец моя прекъсва пак и ще трябва да се ремонтираме отново след известно време... Ако се оправи, ще пиша и аз.

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,попаднах на тази статия (може и вие да сте). Като ми остане време може да се позанимавам ...http://elitecm.net/forums/index.php?topic=3959.0

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам нужда от помощ. Идва наред поредната смяна на масло. Въпросът ми е Accord Diesel 2004 има ли DPF и ако не, но сложа 5w40 DPF Castrol масло това ще окаже ли някакво влияние? Поръчах го от motorni-masla.com и от там ме насочиха да сложа 5w40 DPF. Но пък като ползвам официалния сайт на Кастрол за определяне на вида масло, който трябва да сложа нито един от вариантите не е препоръчаното ми от българския сайт. Въпросът ми е този модел от тази година има ли DPF и ако не, но сложа въпросното масло това ще окаже ли някакво влияние, особено ако е негативно?Благодаря за съдействието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега разгледай темата малко по назад. За маслото има изписано доста.За дизелов акорд маслото е 0W30. Една от прочините да сменям веригата ми казаха че може да е употреба на неправилно масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и мен не ме подмина масовия проблем с машинките на вратите (т.нар. actuator). Отказа ми тази на предната дясна врата. От Бултрако й искаха 160лв, докато с общите поръчки ми излезе по-малко от 50лв.

Смяната й ми отне малко повече от час.

Съветвам който се наеме с тази процедура да се снабди с много здрави отвертки, защото болтовете на вратата бяха много запечени и почти ги сдъвках, а този, който държеше самия актуатор на механизма за заключването направо си го развих с клещите, защото главата му замина...

 

Докато го разглобявах си направих няколко снимки, за да знам кое къде е било, когато започна да го сглобявам обратно. Все пак, прилагам някои от тях, в случай че на някой му бъде интересно за какво става въпрос:

 

Изваденият механизъм със стария актуатор:

Публикувано изображение

Новият актуатор:

Публикувано изображение

Съсипаният болт:

Публикувано изображение

Механизма за заключване с вече свален актуатор (част от него още стои върху сдъвкания болт, който по-късно развих с клещи):

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Още един акорд и от мен към форума:-) 2.2i-CTDI 2004 г.Много съм доволен от колата макар и с десен волан , само немога да си оправя ченджара пълен е със дискове и не тръгва.

Редактирано от nikeccc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zlatozator,на мен също ми отказа предна дясна да се отвори,но поне засега се разминах леко,защото след 5 минути чудейки се как я да отворя я ударих по кората отвътре и се оправи... :D:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така или иначе ще трябва да поръчаш Актуатор. Това с почукването е до време :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе ще трябва да поръчаш Актуатор. Това с почукването е до време :)/>

Така е. На мен миналото лято заминаха за две седмици и 2-те машинки. Първата в началото работеше 50:50 няколко дни и после съвсем замря. Пасажерската пък накрая и с ключа от шофьорската спря да се отваря и минах на ръчно отваряне отвътре като в Жигула. Така че по добре овреме да се поръчва индивидуално или колективно от САЩ, че мъката е голям, особено ако и двете не работят. Ремонти, напасвания на други и търсене в БГ е безсмислено занимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли отговор по този въпрос?My link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със Златозатора ги чОпосахме дизИлитИ на Stage 1 EGR OFF PremierTuning ROM-а. Аз лично не мога да позная колата - като я натисна по баира нагоре и полудява. Сега ше палим с приятелката към Гърция малко, та ще споделя на дълъг път и разход какви впечатления имам до седмица.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със Златозатора ги чОпосахме дизИлитИ на Stage 1 EGR OFF PremierTuning ROM-а. Аз лично не мога да позная колата - като я натисна по баира нагоре и полудява. Сега ше палим с приятелката към Гърция малко, та ще споделя на дълъг път и разход какви впечатления имам до седмица.

Малко по-вече информация за тунинга може ли? Къде е правен, цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що ми се прецака компресора на климатика на моя акорд!Лошо ми стана ! Сега трябва да проверя дали е самия компресор или някоя част!

Редактирано от ROYAL SALUTE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова страшно. 450 лв е компресорът втора ръка. Малко е кофти, че точно за Акорд не винаги има. Слагат по-често от ЦРВ. И там ти сменят ремъка, защото шайбата на компресора е различна, но не може да се сложи тази от стария ти. Минахме по пътя :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-вече информация за тунинга може ли? Къде е правен, цена?

PremierTuning.com, пращаш ECU image-а свален от колата ти, те ти пращат модифицирания, флашваш го сам. За целта ти трябва Galletto 1260 кабел (с какъвто мога да ти съдействам, ако е за малко). Цена грубо 175 паунда - ако сте повече от един, може да се пазарите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много моля някой да ми помогне!

Значи както казах компресора на климатика ми се повреди (по-точно блокира) онзи ден . Свалих етикета от МОЯ компресор и на него има номер KEIHIN HS-110R ЦЪК.

Звънях в Бултрако и по номера на вина ми дават този ЦЪК (38810 RBA 006) компресор .

Този HS - 110R чисто нов излиза , че е 517 лв. а от автоморга ми искат за същия 450лв. Това също не ми се връзва нещо.

По някои каталози излиза, че акорда ми се води 8 генерация . Специално в този сайт www.mister-auto.bg така излиза.

Въпроса ми е кой от двата компресора трябва да сложа на моят акорд (2003г. , 2.0 155 к.с. tourer)

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда ти е 7-ма генерация и в това няма и грам възможност за спорене ;) Довери се на Бултрако , щом ти дават частта по вин номер , дори да сгрешат би трябвало да си понесат грешката те ;) а и още повече че за 60 лв не си заслужава да си купуваш втора ръка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда ти е 7-ма генерация и в това няма и грам възможност за спорене Публикувано изображение Довери се на Бултрако , щом ти дават частта по вин номер , дори да сгрешат би трябвало да си понесат грешката те Публикувано изображение а и още повече че за 60 лв не си заслужава да си купуваш втора ръка

 

Дилемата е , че този по VIN номер се различава от този който ми се развали! Колата е внос от Швейцария и не вярвам там да са сменяли с НЕоригинален (ако е имало такава смяна)

И цената е доста различна. Така като ги гледам двата и шайбите са с различен диаметър.

Не знам кой да поръчам. Повече ме дърпа да си сложа същия като този който се е развалил (защото е по-евтин) , но не знам дали ще кара.

Направо не знам..........

Редактирано от ROYAL SALUTE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги определящо е каква част ти се дава спрямо Вина , ако е правена доработка някъде , само който е правил доработката може да ти каже каква част е сложил :( Освен това може частта , която ти е по вин да е получила своя заместител с друга част и за това да ти се различават номерата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият компресор на тези Хонди струва майка си и баща си - над 1600 лева. Затова масово се взима втора ръка. Казах ти - минахме по този път. Какви ли не предложения имаше. Накрая обаче се наложи да сложим компресор от ЦРВ, който е абсолютно същият като номерация с този на Акорда, но има различна шайба. За беля и бобината е с друг размер, та не може да се вземе шайбата от изгорелия компресор. При това положение се сменя ремъка. Идеално пасна ремък от ЦРВ. Не знам какво ти разправят тези от Бултрако, но оригинален компресор за 500 лева няма как да намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...