Veseliq 1556 #1441 Отговорено 24 Юни, 2013 (Редактирано) Това, че яде масло не е показател колко качествено е маслото. При технически проблем ще яде и качествено масло. Важно е маслото да е истинско, защото е важно вискозитета да се спазва, както да покрива стандартните изискани от производителя на двигателя (ниско ниво на сяра, издръжливост при някакъв пробег). Ако маслото е менте, няма да спазва нищо от написаните неща на опаковката. По същата причина е важно и да се сменя често - защото явно маслото спира да спазва стандартите си доста по-рано от обявените 15-20 хиляди километра на "long life" маслата. Разбира се, ако дадено масло покрива дадените стандарти и обявен вискозитет, тоест е истинско, е без никакво значение каква марка е. Редактирано 24 Юни, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1442 Отговорено 24 Юни, 2013 Колеги, ще си идвам в България следващия месец. Скайпа ми е atanas.arabadzhiev Ако някой иска нещо от cox motor group или друг сайт нека звънне. Масла, филтри,ATF, MTF такива неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ROYAL SALUTE 0 #1443 Отговорено 25 Юни, 2013 Още една HONDA ACCORD TOURER 2.0 i-VTEC 2003Преди няколко дена си я купих.Внос от Швейцария . Много запазена . Много съм доволен.Сега се чудя трябва ли да сменям нещо,защото автомобилът е отлично запазен.Трябва ли да сменям ангренажи и тнт? На 168 000 км. е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #1444 Отговорено 25 Юни, 2013 Нямаш ангренаж - с верига си !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #1445 Отговорено 27 Юни, 2013 Нямаш ангренаж - с верига си !!!/>Масло ,филтри,реглаж на клапани,преглед на спирачна система,ходова част и ако всичко друго е в ред,бензин и пътища Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #1446 Отговорено 27 Юни, 2013 И те така, мисля че и аз съм за тази тема . След дълго лутъне, гледане, оглеждане и смяна на предпочетанията за марката, от днес съм горд собственик на Акорд 2007, 2.0 бензин, ръчни скорости. Просто, просто, просто нямам думи за колата , надявам се да не остана разочарован Още този weekend мисля да я пробвам извънградско :)p.s. Тъкмо мислех да питам дали колата е с верига, че не бях 100% сигурен, но видях вече отговора.p.s.2 Скоро и снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ROYAL SALUTE 0 #1447 Отговорено 27 Юни, 2013 пробвах това и работи Ако на някой му свърши работа. Май прави нещо като автодиагностика . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #1448 Отговорено 27 Юни, 2013 Колеги какъв разход ви дава бензиновия 2.0 ,155 коня който е на акорд 7. И колко горе долу ви е данъка на този мотор.Питам ,защото оглеждам нещата като цяло се чудя между 2.4 и 2.0 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #1449 Отговорено 27 Юни, 2013 Тука може да се види една хубава статистика за разхода на Акорда ми:http://www.carspending.com/bg/vehicles/43-honda-accord-sportСредния ми разход излиза 8.8 с преобладаващо градско, основно в Пловдив /колата е автоматик/, но аз карам много спокойно. Най-нисък разход ми е показал по маршрута Пловдив-Велинград и обратно без климатик: 5.9 л/100 км. При чисто градско зимата достига 10-11 литра.Данъка в Пловдив е 284 лева.Тук има калкулатори за данъка и в други градове:http://www.calculator.bg/all_cities.php Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1450 Отговорено 28 Юни, 2013 Май имам проблем .Преди 4 месеца ми изгоряха едновременно и двете крушки на късите светлини.Вчера ми изгоряха предните габарити и двата едновременно ,по кусно през деня и едната крушка на късите. Когато ги сменях сложих Филипс екстрийм вижън които струват 25 паунда и се надявах да искарат повече от 4 месеца.Нещо май съм притеснен от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #1451 Отговорено 28 Юни, 2013 Добър вечер, извинявам се предварително за ламерския въпрос, но все пак съм само от 2 дена с акорда Долу където е ръчката за отваряне на капака на резервоара и багажника има и трето нещо, което се върти (отключва/заключва) с ключа на колата. Та това за какво служи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1452 Отговорено 29 Юни, 2013 Да си заключваш багажника. За по голяма сигурност . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen_sf 55 #1453 Отговорено 29 Юни, 2013 Май имам проблем .Преди 4 месеца ми изгоряха едновременно и двете крушки на късите светлини.Вчера ми изгоряха предните габарити и двата едновременно ,по кусно през деня и едната крушка на късите. Когато ги сменях сложих Филипс екстрийм вижън които струват 25 паунда и се надявах да искарат повече от 4 месеца.Нещо май съм притеснен от това.Аз не мисля, че имаш проблем с автомобила, защото съм ползвал същите крушки за късите светлини и при мен светеха малко дни.Останах много разочарован и си купих по-евтини, които светят макар по-слабо вече три пъти повече време от прехвалените "extreme vision philips". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #1454 Отговорено 29 Юни, 2013 Късите светлини са проблем при седма генерация-освен ,че не светят и горят бързо-предполагам заради малкия обем на лупата и оттам лош температурен режим на халогените-един от начините да се избавите от този проблем е монтаж на ксенон,аз лично сложих такъв ксеон,на който баластите се монтират на капачката на късите и е много удобен,регулиране задължително фарове и засега съм много доволен,поне не сменям всеки месец халогени 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vinar 0 #1455 Отговорено 30 Юни, 2013 пробвах това и работи Ако на някой му свърши работа. Май прави нещо като автодиагностика . Според фирмения сервиз на Хонда - това е тест за изправността на лампичките на таблото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #1456 Отговорено 1 Юли, 2013 Здравейте,Какъв модел са крушките за габаритите? Понеже единият гледам ми е изгорял, а от ръководството, единственото което разбрах е, че трябва да свалям кората под калника, за да ги сменя Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen_sf 55 #1457 Отговорено 1 Юли, 2013 Здравей! Крушката на габарита е без цокъл 12V 5W. Тук можеш да намериш информация за всички крушки по автомобилът си, след като въведеш данните за него: http://www.philips.de/c/car-lamps/24334/cat/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1458 Отговорено 1 Юли, 2013 По добре си сложи диоди ... Особенно,ако си с ксенон, бял диоден габарит и много,много по-добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1459 Отговорено 6 Юли, 2013 Привет колеги, приемате ли още един член в групата на седмиците ? От няколко дни съм собственик на акорд 2004-та 2.2 i-ctdi executive. Ето и снимка на колицата Има и един досаден проблем колата. Горния дисплей като го напече слънцето и спира и трябва да го потропвам да светне. Вие имали ли сте такъв проблем и ако да да ми дадете акъл как да го отстраня ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1460 Отговорено 6 Юли, 2013 Аз имам същия проблем - появи се преди година и с времето се усилваше - вече си виждам малкия дисплей "веднъж на високосна" (тупам го докато си видя текущата температура за ориентир) Опитах се да намествам кабелите но според мен някаква спойка заминава вътре. Не съм намерил решение, но ако намеря, ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1461 Отговорено 7 Юли, 2013 (Редактирано) A, честит летящ старт с проблем! В английския форум също имаше оплаквания от това. Аз имах този проблем преди около година. Дадох го на едни жичкаджии, запоиха му нещо и тръгна. Но от тогава на единия символ се появяват чертички в повече, в зависимост от изображението на предходния (май).\|/---/|\За съжаление, от около месец моя прекъсва пак и ще трябва да се ремонтираме отново след известно време... Ако се оправи, ще пиша и аз. Редактирано 7 Юли, 2013 от Zlatozator Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1462 Отговорено 9 Юли, 2013 Привет,попаднах на тази статия (може и вие да сте). Като ми остане време може да се позанимавам ...http://elitecm.net/forums/index.php?topic=3959.0 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
packman 0 #1463 Отговорено 11 Юли, 2013 Здравейте, имам нужда от помощ. Идва наред поредната смяна на масло. Въпросът ми е Accord Diesel 2004 има ли DPF и ако не, но сложа 5w40 DPF Castrol масло това ще окаже ли някакво влияние? Поръчах го от motorni-masla.com и от там ме насочиха да сложа 5w40 DPF. Но пък като ползвам официалния сайт на Кастрол за определяне на вида масло, който трябва да сложа нито един от вариантите не е препоръчаното ми от българския сайт. Въпросът ми е този модел от тази година има ли DPF и ако не, но сложа въпросното масло това ще окаже ли някакво влияние, особено ако е негативно?Благодаря за съдействието! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1464 Отговорено 13 Юли, 2013 Колега разгледай темата малко по назад. За маслото има изписано доста.За дизелов акорд маслото е 0W30. Една от прочините да сменям веригата ми казаха че може да е употреба на неправилно масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1465 Отговорено 14 Юли, 2013 За съжаление и мен не ме подмина масовия проблем с машинките на вратите (т.нар. actuator). Отказа ми тази на предната дясна врата. От Бултрако й искаха 160лв, докато с общите поръчки ми излезе по-малко от 50лв. Смяната й ми отне малко повече от час. Съветвам който се наеме с тази процедура да се снабди с много здрави отвертки, защото болтовете на вратата бяха много запечени и почти ги сдъвках, а този, който държеше самия актуатор на механизма за заключването направо си го развих с клещите, защото главата му замина... Докато го разглобявах си направих няколко снимки, за да знам кое къде е било, когато започна да го сглобявам обратно. Все пак, прилагам някои от тях, в случай че на някой му бъде интересно за какво става въпрос: Изваденият механизъм със стария актуатор: Новият актуатор: Съсипаният болт: Механизма за заключване с вече свален актуатор (част от него още стои върху сдъвкания болт, който по-късно развих с клещи): Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikeccc 0 #1466 Отговорено 20 Юли, 2013 (Редактирано) Още един акорд и от мен към форума:-) 2.2i-CTDI 2004 г.Много съм доволен от колата макар и с десен волан , само немога да си оправя ченджара пълен е със дискове и не тръгва. Редактирано 20 Юли, 2013 от nikeccc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1467 Отговорено 23 Юли, 2013 Zlatozator,на мен също ми отказа предна дясна да се отвори,но поне засега се разминах леко,защото след 5 минути чудейки се как я да отворя я ударих по кората отвътре и се оправи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1468 Отговорено 24 Юли, 2013 (Редактирано) Така или иначе ще трябва да поръчаш Актуатор. Това с почукването е до време Редактирано 24 Юли, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1469 Отговорено 24 Юли, 2013 Така или иначе ще трябва да поръчаш Актуатор. Това с почукването е до време :)/>Така е. На мен миналото лято заминаха за две седмици и 2-те машинки. Първата в началото работеше 50:50 няколко дни и после съвсем замря. Пасажерската пък накрая и с ключа от шофьорската спря да се отваря и минах на ръчно отваряне отвътре като в Жигула. Така че по добре овреме да се поръчва индивидуално или колективно от САЩ, че мъката е голям, особено ако и двете не работят. Ремонти, напасвания на други и търсене в БГ е безсмислено занимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen_sf 55 #1470 Отговорено 25 Юли, 2013 Някой има ли отговор по този въпрос?My link Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1471 Отговорено 1 Август, 2013 (Редактирано) Със Златозатора ги чОпосахме дизИлитИ на Stage 1 EGR OFF PremierTuning ROM-а. Аз лично не мога да позная колата - като я натисна по баира нагоре и полудява. Сега ше палим с приятелката към Гърция малко, та ще споделя на дълъг път и разход какви впечатления имам до седмица. Редактирано 1 Август, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 188 #1472 Отговорено 4 Август, 2013 Със Златозатора ги чОпосахме дизИлитИ на Stage 1 EGR OFF PremierTuning ROM-а. Аз лично не мога да позная колата - като я натисна по баира нагоре и полудява. Сега ше палим с приятелката към Гърция малко, та ще споделя на дълъг път и разход какви впечатления имам до седмица.Малко по-вече информация за тунинга може ли? Къде е правен, цена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ROYAL SALUTE 0 #1473 Отговорено 6 Август, 2013 (Редактирано) Току що ми се прецака компресора на климатика на моя акорд!Лошо ми стана ! Сега трябва да проверя дали е самия компресор или някоя част! Редактирано 6 Август, 2013 от ROYAL SALUTE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladyyan 0 #1474 Отговорено 6 Август, 2013 Не е толкова страшно. 450 лв е компресорът втора ръка. Малко е кофти, че точно за Акорд не винаги има. Слагат по-често от ЦРВ. И там ти сменят ремъка, защото шайбата на компресора е различна, но не може да се сложи тази от стария ти. Минахме по пътя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1475 Отговорено 7 Август, 2013 Малко по-вече информация за тунинга може ли? Къде е правен, цена?PremierTuning.com, пращаш ECU image-а свален от колата ти, те ти пращат модифицирания, флашваш го сам. За целта ти трябва Galletto 1260 кабел (с какъвто мога да ти съдействам, ако е за малко). Цена грубо 175 паунда - ако сте повече от един, може да се пазарите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ROYAL SALUTE 0 #1476 Отговорено 9 Август, 2013 Колеги, много моля някой да ми помогне! Значи както казах компресора на климатика ми се повреди (по-точно блокира) онзи ден . Свалих етикета от МОЯ компресор и на него има номер KEIHIN HS-110R ЦЪК. Звънях в Бултрако и по номера на вина ми дават този ЦЪК (38810 RBA 006) компресор . Този HS - 110R чисто нов излиза , че е 517 лв. а от автоморга ми искат за същия 450лв. Това също не ми се връзва нещо. По някои каталози излиза, че акорда ми се води 8 генерация . Специално в този сайт www.mister-auto.bg така излиза. Въпроса ми е кой от двата компресора трябва да сложа на моят акорд (2003г. , 2.0 155 к.с. tourer) Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1477 Отговорено 9 Август, 2013 Акорда ти е 7-ма генерация и в това няма и грам възможност за спорене Довери се на Бултрако , щом ти дават частта по вин номер , дори да сгрешат би трябвало да си понесат грешката те а и още повече че за 60 лв не си заслужава да си купуваш втора ръка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ROYAL SALUTE 0 #1478 Отговорено 9 Август, 2013 (Редактирано) Акорда ти е 7-ма генерация и в това няма и грам възможност за спорене Довери се на Бултрако , щом ти дават частта по вин номер , дори да сгрешат би трябвало да си понесат грешката те а и още повече че за 60 лв не си заслужава да си купуваш втора ръка Дилемата е , че този по VIN номер се различава от този който ми се развали! Колата е внос от Швейцария и не вярвам там да са сменяли с НЕоригинален (ако е имало такава смяна)И цената е доста различна. Така като ги гледам двата и шайбите са с различен диаметър. Не знам кой да поръчам. Повече ме дърпа да си сложа същия като този който се е развалил (защото е по-евтин) , но не знам дали ще кара. Направо не знам.......... Редактирано 9 Август, 2013 от ROYAL SALUTE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1479 Отговорено 9 Август, 2013 Винаги определящо е каква част ти се дава спрямо Вина , ако е правена доработка някъде , само който е правил доработката може да ти каже каква част е сложил Освен това може частта , която ти е по вин да е получила своя заместител с друга част и за това да ти се различават номерата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladyyan 0 #1480 Отговорено 11 Август, 2013 Новият компресор на тези Хонди струва майка си и баща си - над 1600 лева. Затова масово се взима втора ръка. Казах ти - минахме по този път. Какви ли не предложения имаше. Накрая обаче се наложи да сложим компресор от ЦРВ, който е абсолютно същият като номерация с този на Акорда, но има различна шайба. За беля и бобината е с друг размер, та не може да се вземе шайбата от изгорелия компресор. При това положение се сменя ремъка. Идеално пасна ремък от ЦРВ. Не знам какво ти разправят тези от Бултрако, но оригинален компресор за 500 лева няма как да намериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове