NikiG 160 #1201 Отговорено 26 Февруари, 2013 Здравейте и поздрави на всички.Гледам, че пак зачепихте темата за маслата.Останал съм с впечатление, че повечето от Вас не са "във възторг" от Бултрако, а взимате от тях масло.Чудя ви се, че не се включвате в общите поръчки на масло, ораганизирани от Izanagi?Маслата са с доказано качество и произход. За цената да не говорим!Аз взех Мотул 8100 Еко-енерджи 0W30 и съм повече от доволен.Мотора работи като нов.Пак съм си поръчал, даже и за резерва.Безаварийни на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1202 Отговорено 27 Февруари, 2013 (Редактирано) Ми аз не съм недоволен. Сложих Repsol и разлика не видях. При мен поне в Юбико ми пълнят двигателя с 6л и ми дават още 600-700 за доливка, така че цената не излиза по-скъпа. Сега ще видя обаче темата за кога идва следващата поръчка, може да тествам този Motul. Редактирано 27 Февруари, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #1203 Отговорено 27 Февруари, 2013 (Редактирано) Вече мога да си джъткам по улиците.... Много съм радостен, направо... Немога да и се нарадвам, същата емоция,че и по-голяма както когато я купих... Имах честа да видя колата ти на живо няколко пъти, НЕВЕРОЯТНО изглежда!Браво за ентусиазма! Редактирано 27 Февруари, 2013 от IcoZL 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1204 Отговорено 27 Февруари, 2013 Благодаря ти, колега. )Цялото чакане си заслужаваше наистина.. ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1205 Отговорено 28 Февруари, 2013 Аз взех Мотул 8100 Еко-енерджи 0W30 и съм повече от доволен.Тъй като и на мен ми опря смяната, взех същото, но вместо общата поръчка - от друг магазин, тъй като тоя месец трябва да мине сервиз За следващата смяна ще знам и ще напазарувам от през Изанаги. Ще видим как е Мотул-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hustle 1 #1206 Отговорено 1 Март, 2013 Здравейте отново, може ли да изкажете мнение относно това http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-accord-2-2i-ctdi-sport-sehr-gepflegt-augsburg/175101618.html#utm_source=kleinanzeigen.ebay.de&utm_medium=textlink_VIP&utm_content=more_information&utm_campaign=partner_ad като гледам беговете не са отворени, предполагам "травмата" ще е лека ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1207 Отговорено 2 Март, 2013 (Редактирано) 5.5 бинки за кола, която не знаеш какво точно има да й се прави и която все пак е на 150 хиляди (гарантирана предстояща смяна на верига и съединител следващите 50-100 хиляди). Сигурен ли си? Защо не се насочиш към бензиновите модели, в дългосрочен план разлика в цената няма (по-висок разход срещу по-евтини консумативи и ремонти), по-малък е риска да вземеш модел с предстоящо влагане на средства, а ако караш много - можеш да сложиш хубав ГИ за 1500лв и да си в играта. Редактирано 2 Март, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hustle 1 #1208 Отговорено 2 Март, 2013 Прав си колега, радиаторът е дроб, и е ударена ниско, така че може и друго да изскочи. Вдругиден отивам за тази http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=228128953&cd=634967052530000000&asrc=st|fs - единственото, което не ми харесва е цветът. Мнения ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1209 Отговорено 2 Март, 2013 Ако е на реални километри е много добре. Но да знаеш, че е най-ниското ниво на оборудване (няма навигация, адаптивни светлини, сензор на чистачките, ксенон, шибедах). Като гледам има само този кожен салон в тази разцветка. Но ако е пазен и идва с двата комплекта гуми (бих разкарал 18ките веднага) и горните минуси не те притесняват, сигурно е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1210 Отговорено 3 Март, 2013 (Редактирано) Вече ми сефтосаха новата боя... Писна ми от хора,които само завиждат и гледат само да правят мръсно на другите... Ето затова България ще е все в лайната (извинявам се за тези крайни думи) Честит празник,колеги!! Редактирано 3 Март, 2013 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1211 Отговорено 3 Март, 2013 Днес ми се изсипаха водите от колата... За първи път ми се случва такова нещо... Едвам се прибрах ... Имате ли представа колко струва един нов радиатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hustle 1 #1212 Отговорено 3 Март, 2013 Днес ми се изсипаха водите от колата... За първи път ми се случва такова нещо... Едвам се прибрах ... Имате ли представа колко струва един нов радиатор?Голяма злоба си акумулирал от някъде колега... http://store.emk-33.com/product/702640/radiator-voden-honda-accord-viii-2003-2-4-nissens.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1213 Отговорено 4 Март, 2013 Здравей Пако, Съжалявам за боята и водата, ама кажи какво се случи.Радиатора ли пукна или някое съединение се предаде?Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1214 Отговорено 4 Март, 2013 И другото е, ти като смени двигателя от двулитров на 2.4, радиатора смени ли го или си с оригиналния? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1215 Отговорено 4 Март, 2013 Не, радиатора не съм го сменял, те са едни и същи... Оказа се, че един маркуч от изпарителя се е откачил.. Сега всичко е 6 пак.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #1216 Отговорено 9 Март, 2013 (Редактирано) Днес ми се изсипаха водите от колата... За първи път ми се случва такова нещо... Едвам се прибрах ... Имате ли представа колко струва един нов радиатор?А как по-точно се прибра? Дано не си карал без антифриз, че ще е жалко за хубавата колица, ако си я прегрял, макар и да няма видими симптоми.И аз лично очакавам с нетърпение да пишеш как смяташ да позасилиш К24-ката. Пиши, ако си правил нещо, че имам един приятел са А4 турбо, който се опитва да ме притесни с някъкви чипове и тн. модификации. Редактирано 9 Март, 2013 от Accord F18A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1217 Отговорено 13 Март, 2013 Прибрах се с няколко шишета в колата пълни със вода, и като тръгваше да качва над 90 градуса спирах веднага и сипвах вода.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VesoL 1 #1218 Отговорено 16 Март, 2013 (Редактирано) Здравейте фенове на Хонда!Това е първият ми пост във форума и както предполагате,ще започна с въпросите.В момента карам една Хонда Акорд 1,8 бензин спорт,която кара 11тата си година.Мисля да я сменям в рамките на няколко месеца,но се чудя с каква.Работата ми е на 11-12 мили от къщи и сумарно не ми се събират сякаш повече от 5-600 мили на месец+обикалянето на магазините в почивните дни и чат-пат ходене на гости,което е примерно още 200-300 мили на месец макс.Също така се включва и едно идване до БГ.Фен съм на дизеловите автомобили,но с прочетеното дотук ми се замая главата от цени за подръжката.А и колегите от Острова плашат с тези набутвации.Спрял съм се на коли 2007г.Има вариант да взема кола примерно 2009-2010г,но там са с Партикъл филтър май.Цени на същият и смяна на колко мили-км?Другият въпрос относно съединителите и маховиците-дали ще се избегне този проблем ако колата е с автоматични скорости? Редактирано 16 Март, 2013 от VesoL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1219 Отговорено 16 Март, 2013 1) Да, всички след 2008 са с DPF. Но Филтъра за твърди частици има вариант да се чисти.2) Ако колата е автоматик, там няма демпферен съединител и маховик, заради принципа на работа на кутията. Но тук май нямаме много хора с дизелов автомат да кажат как е, може да има други проблеми. Като цяло ако си решил да взимаш дизел, 2009-2010 е нова кола, ако можеш да намериш такава на 50 хиляди мили (доказани), съединителя ще ти изкара поне още толкова, а като почне да приплъзва - ще купиш само съединител. Маховика се разбива ако караш с приплъзващ съединител. Проблема е, че в България вноса на коли примерно са италиянски такива, които са карани докато не почне да приплъзва съединителя - италиянеца не обръща внимание, по някое време бива уведомен, че трябва да смени съединител и маховик, а защото не е сменял и масла редовно, трябва и веригата на двигателя да смени, което с оригинални части са няколко хиляди евро, така че тази кола заминава за милата ни родина, където някой се набутва да я вземе Ако вземеш запазена кола на малко километри, която редовно обслужваш, няма проблем да е дизелова хонда - аз точно такава бих взел отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #1220 Отговорено 16 Март, 2013 Дизел ако караш много за да избиваш разходите (данъци и .....) от икономията.Но за 1000 км на месец мисля , че бензина ще е икономически по - изгоден. Пример при мен данъците за моя дизел е 355 ЕВРО а на Бензина е 100 ЕВРО .Мен ме кефи дизела и пак бих си взел . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VesoL 1 #1221 Отговорено 17 Март, 2013 Благодаря за бързите отговори,колеги!Искам да попитам все пак,колко струва този партикъл филтър,на колко км се сменя и лесно ли се сваля за почистване.Може ли да се свали завинаги и как се отразява това на двигателя/а и колко струва евентуалното му сваляне/.Също така искам да помоля колегите от острова да кажат колко е такс роуда и евентуално иншурънса.Вярно ли е че само влизането в Хонда сервиза е 56 паунда?Като си купувах предната Хонда,питах приятели-отговора беше-"сипваш бензин и масло и караш" и я купих.Да чукам на дърво,но досега само сипвам и карам.А четейки сега за тези Хонди ми пламна главата.То и за другите марки сигурно е така,ама не чета за тях и засега не ме интересува.:rolleyes:/> Намерих една на 100к мили доказано от първи собственик,сервизирана само в Хонда,Екзекутив на 3,5 г с някакъв ЕС пакет/както чета си има всичко,че и в повече/.Цената бива,ама вече се понаплаших и жената само това чака.Вика,давай нова от магазина,пък нека да не е Хонда,че имат и гаранция и си е нова.Ама Хонда от магазина ми идва дебело и ...7 години карах Омега 2,5 дизел ии след първоначалното тотално оправяне на всичко което се сетих,карах почти безаварийно/основно консумативи/.То при мен проблема е че съм шофьор почти 30г,но от типа "каруцари".Ако има проблем,бягам в сервиза,защото нищо не разбирам.И там си ме навеждат както си могат.Ама като не отбирам от коли,така ще е.Затова не искам да съм пак в ситуацията да купя кола и да направя пак ремонти за около 3-4 к паунда,докато я вкарам в час,както се оплака един колега от Лондон.Щото с тези пари за колата и отделените за ремонт си е престъпление да не си купя нова от магазина,пък била тя и някоя неХонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1222 Отговорено 17 Март, 2013 Като гърне е. Виждал съм да ги мият с вода, маркуч и да изкарва още по 2 години след това. Едва ли се сменя трудно, в youtube различни хора със собствено гаражче се занимават сами. За цена - виж и ebay. Оригинален нов е сигурно маса пари, повече от катализатор. Може да се свали завинаги (не знам в UK дали ги гледат тия работи при техническия преглед, ти ше кажеш). В България ако имаш FAP/DPF, задължително се маха - колата се отпушва. А тук заради тъпата ни система, че колкото по-нова (и съответно екологична) кола караш, толкова по-голям данък плащаш, не бих пазил филтъра по никакъв начин, след като "на Пешо дизеловата астра от 93та фърга облаци пушек и има 12лв данък", а аз плащам 300лв.Иначе аз също бих се описал като "каруцар" ако дефиницията е, че всичко искаш да ти го оправят в сервиза. Разбирам колкото да знам какво да им кажа да гледат там и колкото съм научил от патене с мойта.Общо взето аз лично съм сменил само изброените проблеми - верига, съединител, маховика ще го сменям (разбит е, чакам да се счупи, приготвил съм парите), дискове и накладки (дисковете изкарват по 100 000 мили/160 000км). Това което съм сменил освен тези работи са и задни носачи, амортесьори и тампони - всички те заради чудните ни пътища у нас. А всички те бяха адски евтини по мои представи (200лв комплект носачи, 240лв комплект амортесьори, тампоните не ги помня - по 10-20-30лв на тампон, общо 5-6 различни съм сменил).Та Хондата продължава да е все така надеждна и хубава кола, просто вземи запазена такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #1223 Отговорено 17 Март, 2013 Премахването на FAP/DPF филтъра не е толкова проста работа, махаш и готово. Трябва да се премахне и софтуерно,иначе колата влиза в сервизен режим.Чувал съм че манипулацията е между 300-500лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1224 Отговорено 18 Март, 2013 Привет на всички. Road tax на Хонда Акорд 2.2 i-ctdi tourer EX 2007 е £ 93.50 за 6 месеца. Аз живея в Rochester Kent и плащам £58 всеки месец застраховка на автомобила. Колега VESOL ако искаш звънкай по всяко време-075 777 25702. Казвам се Атанас. Застраховката зависи много от мястото,където живееш. Така например двама собственици на идентични автомобили,живеещи в различни райони на UK ,ще плащат различни суми. Основен фактор е това,колко криминален е районът,в който живеете. За съединителя не се притеснявай,аз сменях,цената е поносима,дори е по-добра от ,колкото в България. Нашата я взехме на 75 000 мили ,сега е на 95 000. Освен съединителя ,нищо друго не е пипано. Предстои смяна на задни накладки. Работя в Bromley South London а живея в Rochester. Понеделник-петък =600-700км. Всяка седмица,месец...За това и купих тази кола. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1225 Отговорено 18 Март, 2013 За филтъра на твърди частици DPF не би следвало да имаш притеснения,ако не е пипан разбира се. Не съм виждал такъв,но нека напиша ,каквото мисля. Този филтър има казанче с някаква смес ,течност не знам. Когато в него се натрупат много "отпадъци ,чиято структура е не подходяща за освобождаването им в атмосферата" тогава компа на колата или нещо си там подава сигнал-импулс ,към филтъра се подава опр.количество от тази смес и там тя "избухва" изгаря ,обработва чрез някъкъв вид експлозия тези натрупани отпадъци и прави тяхното отделяне в атмосферата "законно". Логично е това казанче със смес да има уред показвайки нейното количество. Ако тя е била подмяняна,доливана не знам точно в определените периоди от време , то тогава всичко е добре. Ако е каран на "сухо" то тогава идват скъпо струващите ядове. Това е лично мнение и дори не мога да твърдя,че принципа на работа на DPF е такъв . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1226 Отговорено 19 Март, 2013 Привет. Колега VesoL застраховката се определя от много и различни фактори. Основните са: възраст,опит и адрес. Т.характеристики на автомобила и професия също са в челните позиции за определяне на цената. Възраста е ясна,колкото по-млад,толкова по-скъпо. Опита се доказва не с това,колко години имаш ш.книжка,а с документ от застрахователна компания . В него пише ,че не са ти изплащали нищо ,което озночава,че не си имал ПТП . Някой компании признават такива от България,други не. Адреса е важен също. Гледа се къде нощува колата,колко авто кражби са станали в района на глава от населението и т.н. Важни са също километрите,които ще посочиш ,че изминаваш . Факторите са много а неясните от тях още повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 43 #1227 Отговорено 19 Март, 2013 Здравейте отново колеги, в понеделник отивам да гледам това http://suchen.mobile...88.html?lang=de . Посъветвайте ме на какво да обърна внимание. Това с веригата пак ли важи за бензиновия мотор, с какво масло трябва да е обслужвана колата? За 155000 км трябва ли да е със сменяно масло на скоростите? Ще се радвам ако споделите за някоя друга често срещана болест за тези екземпляри. ПоздравиКолега, дай един свестен линк. И този и предишния отварят резултати от търсене а не конкретна обява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1228 Отговорено 19 Март, 2013 Това е щото гледаш неща от преди 1 месец и вече вероятно обявите не важат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 43 #1229 Отговорено 19 Март, 2013 Това е щото гледаш неща от преди 1 месец и вече вероятно обявите не важат Е ти пък си много бърз бе Veseliq Тъкмо си осъзнах грешката.За което искам да се извиня на колегата. @hustle, В какъв ценови диапазон търсиш кола от Германия? Аз моята я взех от там. Доста лесно и бързо я намерих. Бах набелязал 2-3 обяви в мобилето, отидох и я взех. Но цената си беше височка де, ама пък качеството също беше TOP. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1230 Отговорено 21 Март, 2013 Колеги, днес съм в София... Ако някой иска да се видим и да види бялата красавица да ми звънне - 0877009532 Предполагам,че ще се видя с един колега 7 ген, та може да направим нещо като обща среща... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1231 Отговорено 21 Март, 2013 Аз вече те видях по бул.Г.М.Димитров, ама ти си се втренчил напред и това е На живо колата си изглежда някак по-добре, от това което бях видял по снимките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1232 Отговорено 21 Март, 2013 (Редактирано) Ами аз от Казанлък до София се оглеждах за някви Хонди,но невидях нито една и се отказах да гледам ... И аз съм на същото мнение,че на живо е по-добре отколкото на снимки, още повече ако е и умита... Редактирано 21 Март, 2013 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikX 0 #1233 Отговорено 22 Март, 2013 Здраейте приятели!От днес и аз съм собственик на Honda Accord 2.2 CTDiАвтомобила е регистриран на 04.2008ма,но е 7мата генерацияна Хода,първата ми Хонда всъщност,на 138к реални е,и всъщност аз го карам от 17тия му километър,беше служебен,бях се засилил да взимам такъв бензинов,но той като в работата решиха тези автомобили да ги продават и ми предложиха цена на която просто не устоях:D/> А и го познавам от-до,имам му пълната сервизна история,все пак е 5 годипен автомобил,спял е винаги в гараж,стоял е предимно в гараж през деня,километрите са му предимно магострално извънградски а и му имам пълната сервизна история,плюс това е пълния пакет без навигацията,и е със чисто нови зимни Good year+ каскота,данъци и тнт...не устоях просто Освен това за тия 140кмуе сменен само 1 накрайник,няма хлопане,а и е варианта със хубавите 17 цолови джанти(в най скоро време ще го наснимам) ,плус това е японска сглобка,леко съединителя му е тръгнал,в Бултрако искат 5к за смяна,но аз си го намерих за 480 паунда от Ибей-за Лук иде реч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1234 Отговорено 22 Март, 2013 Честито колега! Да си го караш с здраве и безаварийно. Само да ти подскажа, че и цената в Ибей за съединител ми се струва множко. В Юби-ко Лук е 560 лв., а може да се вземе и за още 20-30 лв по-евтино от БГ. Навън е още по-изгоден Да не би за комплект с маховик да говориш? Но ми е странно на 130к да се сменя маховик? Не бързай със смяната и покупката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikX 0 #1235 Отговорено 22 Март, 2013 Честито колега! Да си го караш с здраве и безаварийно. Само да ти подскажа, че и цената в Ибей за съединител ми се струва множко. В Юби-ко Лук е 560 лв., а може да се вземе и за още 20-30 лв по-евтино от БГ. Навън е още по-изгоден Да не би за комплект с маховик да говориш? Но ми е странно на 130к да се сменя маховик? Не бързай със смяната и покупката.Oo,не бързам разбира се,като казах тръгнал визирах факта че не е това което беше преди,прихлъзва след изръчкване на 3,5к оборота но много малко,няма придърпвания припуквания ,тресене или вибрации на празен ход,има 30-40к живот в него поне,няма сега да го сменямДа,за комплект с маховик говорех,така се сменя според мен,въпреки че този оригинално вградения няма грам симптом...но ще видим след 40к какво ще става:иначе да,имахме такива 7 служебни автомобила,на 3те,на които се смени съединител вътре оригинално вграден беше Лук...сега,далеч съм от идеята че този РепСт ще е с качетсвото на оригинално вградения,но все пакСега имам други неща на ум,като визуален тунинг:rolleyes:/> Антикрило отзад(ако някои има идея за такова със стоп светлина да казва,че съм в издирване),затъмняване на стопове ,и джамове отзад,подобряване визията на джантите...оо да,летни гуми(тук ще е едно 1к лева),ще и сменя къде що има светлина със ЛЕД,трябва да и монтирам парктроник(все пак и жена ми ще я кара понякога),мисля да и вградя 2 двойки ангелски очи във фаровете вместо дневни светлини....такива неща,кой знае какво ще ми хрумне ощенавиват ме и да я ремапна,но на този етап ще се въздържа,чесно казано преди нея карах личен Авенсис 155 коня,и тази върви значително по добреЗа съжаление не намирам техническото описание на модела,за Тойота примерно си има страхотен сайт,toyotadiy,но за хонда не намирам...някакви идея?Също така,явно вече няма да се обслужва в Бултрако,се чудя какво 0в30 масло да и слагам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1236 Отговорено 23 Март, 2013 Честито, със здраве да си я караш! Дано и колата да е случила на добър стопанин, макар от това, което прочетох да излиза, че съединителят може да изчака, но лед-овете, затъмнените стъкла, парктроника и ангелските очи (които между другото никой полицай няма да ти признае за ДРЛ) - не! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1237 Отговорено 23 Март, 2013 Привет. Честито колега! Много безаварийни и приятни моменти. Колеги има ли разлика между м.филтър 15420-RBD-E02 и м.филтър 15430-RBD-E02. Филтъра е за Accord 2.2 i-ctdi 2007. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1238 Отговорено 23 Март, 2013 (Редактирано) Сложих Castrol Edge 0W30 за 150лв - 7л през колега от форума (Mkilla). С това масло колата е като нова - двигателя не придърпва, работи по-тихо и гладко и имам чувството, че има по-малък турбо лаг! Вярно е и че старото беше на 15 000км (Repsol 0W30), но от него не съм доволен и повече няма да сипя. Остава да тествам и Motul-а, но не знам дали EcoEnergy или X-Lite.Смених и предни накладки - на 65 000км предни, най-скъпите неоригинални японски (70-80лв бяха тогава). Ползвам често двигателя за спирачка и за това не се износват толкова. В сервиза казаха, че са имали още 1/3 живот, но са се били "изпекли" и за това са скърцали и не са спирали добре. Дано новите (Кошиама) да не се изпекат Редактирано 23 Март, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikX 0 #1239 Отговорено 23 Март, 2013 Честито, със здраве да си я караш! Дано и колата да е случила на добър стопанин, макар от това, което прочетох да излиза, че съединителят може да изчака, но лед-овете, затъмнените стъкла, парктроника и ангелските очи (които между другото никой полицай няма да ти признае за ДРЛ) - не!абравих да благодаря на всички ви,какъв простак съм Стъклата мисля да ги затъмня малко,на 65%,имам преки набл/дения върхи таков затъмнение на точно такъв акорд,и то със същия цвят,асвалт-според мен е прилично,стоповете ще са на 30%-разбира се,вкусам и цвет товариш нетКакво им е на ангелските очи?Все пак говоря за такива с 260 лумена на око,при 4 си става приличните 1040,има няма колкото халогенни къси .те са някъде 1500 лумена,също така са спазени всички отстояния по закон,и конструкцията на автомобила не е променяна-Королата ми е със 2 такива+2 мощни габарита и мина преглед 2 пъти,и за година и 8 месеца 1 проблем не съм ималЗа маслото и аз доста мисля какво да е,явно няма да е това което наливат в Бултрако,по книжка препоръчват някакво Бардал,но като му видях цената и ми стана лошоМотул не зная кое точно да сипя,а Кастрол....говорят че има доста ментета,а и Хондата не събира ли 6 литра?!?кое е това момче от форума със добрия кастрол?Мерси в аванс за анонса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1240 Отговорено 23 Март, 2013 (Редактирано) аз си го намерих за 480 паунда от Ибей-за Лук иде речВиж тук, цените са други:http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-22-diesel-3-piece-clutch-kit0308-p-866.htmlЗа Luk иде реч Редактирано 23 Март, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове