Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Kвартален. Не е в Honda. Koлеги нали на модела 2004-2005 дизел колекторите не са чугун? От сервиза ми казват че им изглежда на чугун и не се наемат да го заварят.

Редактирано от I AM X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от какво е, но се заваряват без проблем. Моя го завариха преди 20 хиляди и за сега е перфектен. Ще изрева ако пак замирише на дизел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/11.04.2003 г./Преглеждания 3872 | Коментари 0 ЗАВАРЯВАНЕТО НА ЧУГУН - БЪРЗО И ЛЕСНО   11-04-2003 г. Чугунът продължава да е широко използван материал, защото е относително евтин и като материал лесно се поддава на формировка. От друга страна, той има и негативни качества като например крехкост и чупливост. Но този материал подлежи и на възстановяване. Чугунът лесно се заварява, но трябва да се съобразяваме с проблемите, произтичащи от начина на поглъщане на топлината. Заваряване на чугунени решетки Заваряването на чугунените решетки трябва да се извършва много внимателно, ако искаме да постигнем оригиналната якост на конструкцията. Иначе сама по себе си заварката не е проблем. Заваръчният шев с електрод за чугун има около два пъти по-голяма якост от самия чугун. Това означава, че заварената област не е по-отслабена от останалата част на детайла. Ако възникнат проблеми, причината трябва да се търси в самото заваряване, ако то не е извършено внимателно и систематично. В този случай топлината деформира чугунената отливка и оставя огромно напрежение върху заваръчния шев. Тук по принцип става дума за деформация, а не за лоша якост на заварката. За да се избегнат тези проблеми, заваряването трябва да се извърши в определена последователност. Всичко започва с добрата подготовка на мястото на заваряване, например чрез дълбоко шлифоване. По този начин заваръчният материал ще може да проникне дълбоко в двете заварявани части. След това мястото се изравнява и ако е необходимо, двете заварявани части се пристягат една към друга. Никога не се започва със заваряване на най-дебелите части, защото това изисква повече минавания, а това води до поемане на повече топлина и съответно топлинно разширяване и свиване на материала. Обратно, ако първо се започне със заваряването на по-тънките части, това може да доведе до пропукване при охлаждане на мястото. Ето защо в този случай се поставя по един единичен шев отстрани, след това решетката се обръща и се заварява обратната страна в съответната последователност. Преди всяко следващо минаване трябва заварката да се охлади - така се избягва прекомерното вкарване на топлина в заварявания материал. Докато чакаме охлаждането на заварката между две минавания, завареното място се очуква - това ще намали напреженията от свиване на материала. Тъй като електродите за чугун са с двойно по-добри якостни качества от самия чугун, няма реална необходимост да се правят особено дебели заваръчни шевове. Освен това по-тънката заварка ще ограничи температурните деформации. Важно: Завареното място никога не бива да се закалява чрез бързо охлаждане. Това ще доведе до промяна на структурата на заварката и ще попречи на сплавянето u с чугуна. Допуска се обаче бавно охлаждане на заварката с малко вода. Все пак тази практика трябва да се избягва, освен ако не е наистина необходима. Заваряване на колектора към изпускателната тръба (ауспуха) Причината за фрактурите по колектора е комбинацията от непрекъснатите температурни промени и вибрациите. Закупуването на нов колектор е скъпа работа, особено при големите двигатели. По-добре е да се знае как да се поправи дефектът чрез използване на подходящи електроди за чугун. Заварката може да стане без сваляне на колектора, което пести време и усилия. Тук е важен систематичният подход. Ако колекторът е спукан, първата задача е да се спре "движението" на пукнатината. Най-лесният начин да се направи това е да се пробие 4-5-милиметров отвор в краищата на пукнатината. Много е важно тези отвори да се пробият точно в краищата на пукнатината. За целта мястото се шлифова и почиства и внимателно се удря център в точките на пробиване. Вътре в пукнатината не е необходимо да шлайфаме, за да й придадем V-форма. Електродът има свойството да се разтопява и разлива в горния пласт на стопилката и да се покрие след това с лек пласт ръжда. Но доброто почистване на повърхността на заварката показва много точно къде заварката трябва да се повтори. Заваряването трябва да започне от здраво място, на около 16 mm към пукнатината и след това да се продължи още 15 mm към пукнатината. След това наварените капчици се очукват веднага след заваряването. Тъй като заварката е твърде гореща, чрез очукването материалът ще се удължи и ще предотврати напреженията от последващото свиване. Продължаваме да заваряваме на обратен ход, започвайки от всяка предишна заварка (на около 15 mm от предишното минаване) - това ще създаде компенсиращи обратни напрежения. (от сп. ТРАКТОР) При теб става с обикновенни ст електроди. Ако се прави с телоподаващо у-во (МИГ) или с аргон (ТИГ) задължително трябва да смъкнеш елемента. Вземи си електроди с максимално съдаржание на никел ако не си сигурен за вида желязо на твоя колектор. Чугуни са всички сплави на желязото с въглеродно съдържание от 2до5%,силиций 1до3% и до 1% манган.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля,че е по добре да потърсиш втора ръка колектор от по-новия модел,отколкото да експериментират със заварки на твоя пукнат. Това ми мнение важи само с оглед на това,че се намираш в UK. Иначе казано в България ,ще ти го заварят професионално за нула време без да го свалят и то учудващо ефтино,но тук в GB , ще влезеш в дългометражен филм,с не сполучлив сюжет. Освен ако не го направи някой мераклия земляк. Не че нещо към поданниците на Нейно Величество ама...Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сменяли ли сте масло на скоростна кутия. Сега изчетох една тема във форума и се замислих. Мойта е на 167хил (колко са реални не знам) и е карана в Австрия. Надявам се предния собственик да го е сменял поне веднъж досега. Карам я 15хил вече. И се чудя дали да не сменя маслото на скоростната кутия, така и така скоро ще ходя и за двигателното. Споделете вашия опит. Другата ми чуденка е хидравличното масло. Там пък си нямам на идея как стоят нещата и кога трябва да се сменя. Ако разкажете и по второто ще съм ви благодарен.

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година когато взех дизеловия акорд смених в Бултрако всички масла и филтри.Та там ми казаха че маслото на скоростите ( ръчни ) се сменя ня 100к км. Около 70лв за смяната. В мануала към колата също пише че на 100к се сменя,руснаците в техните форуми казват същото.Така че аз скоро няма да сменям маслото на скоростите.Четох темата във нашия форум, и ми се струва че 40к за смяна на масло е малко крайно. Поне не съм чел ,чул или видял масло на скорости да се сменя на 40к.Мисля че някой хора просто се презастраховат.За хидравличното незнам.

Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прибрах си колата от сервиза. Разликата в шума от двигателя е огромна. Кофти че колекторите от по новиа модел са скапички -250 паунда. Намерих рециклиран от акорд 2005 за 100 паунда и за смяна ми искат 60 . Ще се почудя още малко и ще деиствам другиат месец. Имали ниакаде тема как да си сменя маслото на скоростите сам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не слагай рециклиран или какъвто и да е ;) Намери си чугунен от FR-V втора ръка , няма какво да му се скапе просто и това че е чугунен изобщо не те бърка ;) В България се продават предимно от 200 лв нагоре , в Англия 250 паунда ще е цена като за чисто нов ;) И това което може да сте сигурни , че за заварката няма как да не свалят колетора - просто полето за действия е сведено до минимум и се разглобяват доста неща , за да се стигне до самия колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

angello Благодарско за информацията :)/>/> А по 4 ти въпрос, то се оказва маи че автомат дизел преди 2006 почти не се намира, така че отпада :)/>/>

angello ти си сменял демфер ли ? колко ти легна целия масраф?

 

Извинявам се, че чак сега отговарям, но отсъствах и не съм влизал. Аз взех 2-ра употреба за 500 лв, нов беше 1300 лв. от Юби ко, а в Бултрако мисля беше 1800лв, но после тук в форума имаше линк към оферта от Англия, където излизаше към 950 лв. и към 1300 в комплект със съединителя. За точните суми трябва да върнеш назад в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново, колеги. След като прочетох малко из форума се отказах да си губя времето с тази кола. <br><br>Съединителят и е оригиналният => ще трябва да се сменя скоро. Турбото виеше. От силния шум на двигателя не успях да отлича такъв метален тропот какъвто сте описали за демпфер, питах го на място в понеделник за тази верига дали я е сменял и каза, че не се сменяла => и верига за правене... <br><br>+ това собственикът й е от източна Европа, въпреки че е в Германия. <br><br>Може ли само да кажете това което съм отбелязал на снимките дали е нормално или е от удар, за да знам за напред понеже няма да се отказвам от търсенето на акорда :) <br>За да не пиша безпочвено ставаше дума за тази кола http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-accord-2-2i-ctdi-executive-karlsruhe/173835391.html#utm_source=kleinanzeigen.ebay.de&utm_medium=textlink_VIP&utm_content=more_information&utm_campaign=partner_ad , но минусите станаха повече от просто външния и вид.<br><br>Поздрави<br>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра. Предната решетка оригинална ли ще е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,решетката ще е mugen style.. Само остана да я преправя утре и я слагам, както и спойлера..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв двигател сложи в крайна сметка и пипа ли нещо по него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих 2.4l мотор със 6 скорости.. По мотора тепърва ще се пипа да се засили още малко, сега е на вълна настройки още .. :D/> :P

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Преди седмица ми откраднаха една от гайките на джантите. Същото ми се случи и преди година, но тогава за около 2 седмици изчезнаха последователно 2 гайки. Не мога да разбера що за простотия е това? Какви са тези собственици на коли за по 10 бона минимум, коите ще се нагъзят по тъмниците да свалят по 1 гайка? Или пък да поръчват на крадци, да го направят също ми се струва смешно за такава дреболия. Лошото е, че тези гайки трудно се намират и явно това е причинат за краденето им. Миналата година мой приятел гумаджия едвам ми намери на 90% същите, но тази година мисията беше невъзможна дори и от Евроболт. Всички останали фирми за гуми и джанти директно отсвирват като чуят колата и модела. Някой от вас патил ли си е и дали знае колко струва оригинална гайка от Бултрако или от някъде другаде? Говоря за обикновенните-фабрични алуминиеви 16" джанти за Акорд с 5 дупки. Не знам другите модели на фирмата дали са със същите, но старите Акорди знам, че нямат нищо общо.

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали преди е показвано, но попаднах на интересна таблица за обслужването на бензиновия акорд.http://accordownersclub.co.uk/content/7th-gen-honda-accord-petrol-normal-conditions-maintenance-schedule-129/ Колегата преди мен с гайките - имаш ли секретни? Ако не си купи и ще си набавиш 4 гайки :) Аз така имам 4 резервни сега в багажника.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата преди мен с гайките - имаш ли секретни? Ако не си купи и ще си набавиш 4 гайки :)/> Аз така имам 4 резервни сега в багажника.

Нямало за нашите Акорди секретни гайки. Само оригинални, а те са за скромната сума от 132лв. видно от сайта на Бултрако. Моите са доста ожулени и захабени и не мисля, че представляват интерес за някой крадец. Сега видях на сайта на Бултрако, че имат за новия Акорд резервни гайки, но само в пакет от 20бр. за 51.20 лв. Колега, ако си склонен да се разделиш с 1-2 гайки ще ти ги платя и ще мина да си ги взема, където ти е удобно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямало дрън дрън :) Мойте ги взех миналата зима от сервиза който се намира точно на това място за 50лв.http://goo.gl/maps/RDQz4Препоръчаха ми го, че там има хубави, а не разни китайски боклуци. Даже ми дадоха да си избера шарката. Обаче от твоя гледна точка не знам кое би избрал - 20 оригинални и 4 секретни за 50 лв :)Моите не искам да си ги продавам, че да не остана в твоята ситуация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра. Предната решетка оригинална ли ще е?

 

Ето да ти покажа и новата решетка, преправена и сложена днес..

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си склонен да се разделиш с 1-2 гайки

Мога да ти подаря, с удоволствие ще помогна. Пиши едно ЛС да се разберем.Но по-добре си поръчай секретни. Примерно тези: 08W42-SNA-100http://www.hondapartsnow.com/genuine/2006-2007-honda-accord-sedan-exposed-wheel-locks-4069.htmlИзползвай колективните поръчки от САЩ. Поздрави.П.П. На Крейзи Пако Акорда е станал невероятен. Поздрави. Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,искам да Ви попитам нещо..

Знаете ли къде точно по двигателя е написан номера му?

 

NikiG, благодаря колега. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се на блока, от страната на скоростната кутия.

Ако може се ориентирай от снимката.

Публикувано изображение

 

Мисля, че е "набит" на блока. Не е на плочка.

Успех с регистрацията. Ако може да споделиш после как стои въпроса с регистрация на двигател.

Редактирано от NikiG
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на колегата е , че двигателя му е по-мощен , а не че не му приемат документите . В този случай минаване на технотест е задължително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги, в понеделник отивам да гледам това http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-accord-2-4-i-type-s/173090388.html?lang=de . Посъветвайте ме на какво да обърна внимание. Това с веригата пак ли важи за бензиновия мотор, с какво масло трябва да е обслужвана колата? За 155000 км трябва ли да е със сменяно масло на скоростите? Ще се радвам ако споделите за някоя друга често срещана болест за тези екземпляри. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега с верига е този мотор . Предполагам , че няма да е сменяна ако км са истински.Маслото на мотора и това на скоростите ти сам ще си ги смениш . ( желателно е за твое спокойствие)Ако смяташ да караш повечко км трябва да знаеш , че това лапа повечко от дизела който беше гледал преди.Разхода на една такава машина е около 7л/100км. на магистрала със скорост 120-130. А в града (като Пловдив ) 10 може и да ги подминеш .Данните са от колата на приятел който живее в Австрия и доста често сравняваме колите коя колко и тн.......Ако не караш много това е колата.Абе тази пара не е ли малко много за 2003 година.

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми харесва цената. Мисля че е много за кола 2003та. Веригата за този модел не е проблем. Общо взето почти нямат проблеми тези машини. Само да попаднеш на читава бройка. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за отговорите колеги, парата вярно е малко повечко, но в Германия цените вървят така. От 2 месеца вече търся кола и това са цените - естествено има и авто къщи с една идея по-ниски цени, но с такива не ми се занимава. А в България като ги гледам под 12 хил лв няма такава хонда. Колата ще се кара малко( под 20 хил на година), така че бензиново решение е добре за мен, а този разход, които ми казвате за 190 коня мотор е повече от доволен за мен. Също така искам да попитам добре ли ще му понесе едно газифициране с качествен инжекцион - да речем BRC.Мога ли също така ако я закарам в сервиз на хонда да сравня това в сервизната книжка с данните от тяхната система - тоест като при мерцедес да ми кажат кога последно е обслужена колата в оторизиран сервиз и ако това съответства със сервизната история да сметна, че километрите не са манипулирани.

Редактирано от hustle

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия колите са по-скъпи от това, което сме свикнали да виждаме от повечето кошници, внесени от Италия. НО за сметка на това като цяло (винаги може да има и изключения) колите са си изключително коректно поддържани и с цялата им история, независимо дали са на 100 или на 250х км. Последните три коли ги взехме от Германия и няма никакви грижи или съмнения относно достоверността на сервизната книжка.П.П. Този акорд, където си го показал ме кефи ужасно много. Ако ти харесва и състоянието му е добро, няма нужда да робуваш на скрупули коя година е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и в Грнмания има измами и то много !!!/> Пример - миналата година лятото имаше акция и бяха затворени 200 салона в Мюнхен и Берлин заради това , че имат коли с върнати км. Потърси още ще се появи твоята кола . И аз така бях мераклия да я купя и щях да дам 7000 но един ден се появи и се здобих с нея за много по-малка сума . И с останалите я обслужих доволно . Мисля , че не могат да ти кажат нищо в оторезиран сервиз за колата.И ти можеш да я накиприш (джанти + полиране ) и ще замяса на тази. Внимавай !!!/> Ето ти един пример http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-accord-2-4-i-xenon-klimaautomatik-r%C3%B6dermark/175106603.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=45&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine нова обява

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече мога да си джъткам по улиците.... Много съм радостен, направо... Немога да и се нарадвам, същата емоция,че и по-голяма както когато я купих... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Колеги при скорост до 20-30км/ч , задно ляво колело свири с писклив звук. Като бутна педала на спилачката спира. Дали да се готвя за смяна на лагер? Някой от вас сменял ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро си за смяна на накладки Публикувано изображение

Пацо - честито ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,по принцип,когато са за смяна накладките издават този звук...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да са те,но си имат по 08-10мм феродо на тях. Предстои смяна на масло и се чудя малко. Три пъти наливам Castrol edge 0w30,но сега си мисля за Genuine Honda HFE-C2 0W30. Някой карал ли е с такова? Нямат голяма разлика в цената от това,което намирам аз,иначе прочитам в UK форума,че castrola бил почти двойно по-скъп,но къде ги виждат тия цени не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия колите са по-скъпи от това, което сме свикнали да виждаме от повечето кошници, внесени от Италия.

В България от където и да са внесени колите по автокъщите са пълни кенефи (в почти всички случаи). Колите от частни лица и автокъщи в Италия нямат нищо общо с колите "нов внос" от там. Същото важи и за Германия.@Atanas ArabaHonda HFE-C2 0W30 е общо взето Castrol Edge 0W30 с друг етикет. Honda не произвеждат масла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , а за mobil 1 ESP 0W30 какво мислиш,то е с най-ниска цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги, <br><br>да отбележа какво се случи тези дни. 1вата не можах да я видя понеже, този пътувал някъде и няма да го има следващите 2 седмици. Втората кола, която колегата предложи ми се вижда на много километри и е със забележка на вратата на шофьора, абс-а свети и е без номера - не мога да я закарам до сервиз за диагностика и да я покарам като хората. <br><br>И продължавам да търся... <br>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , а за mobil 1 ESP 0W30 какво мислиш,то е с най-ниска цена

Трябва да покрива ACEA C2/C3 стандарт. Ако го покрива, слагай. Аз последно карах с Repsol 0W30, но сега пак ще се върна на оригиналното масло.

Здравейте отново колеги, <br><br>да отбележа какво се случи тези дни. 1вата не можах да я видя понеже, този пътувал някъде и няма да го има следващите 2 седмици. Втората кола, която колегата предложи ми се вижда на много километри и е със забележка на вратата на шофьора, абс-а свети и е без номера - не мога да я закарам до сервиз за диагностика и да я покарам като хората. <br><br>И продължавам да търся... <br>

Не се сърди, но не виждам идея да пишеш в темата през какви кошници си минал. Пиши в случай, че имаш чуденка за конкретен автомобил или си купил нещо. Ясно е, че ще има много такива, дето не стават :) Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...