angello 35 #921 Отговорено 23 Октомври, 2012 Колеги, някой да е сменял лагер и главина на колело? На мен нещо ми бръмчи отзад, като си мислех, че е от гуми или асфалт, но се усили и вече е ясно на 90% че е лагера. Ако някой е сменял, нека сподели за марка, цени и магазини. Доколкото разбрах оригиналния комплект е над 400 лв., което е убийствено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #922 Отговорено 24 Октомври, 2012 На ключовете не влияе, проверено със сигурност, защото съм сменял акумулатор! Единствено часовника, станциите и евентуално автоматичното сваляне на шофьорското стъкло, което лесно се обучава, като се задържа до пълно отваряне /задържа се няколко секунди/ и после пълно затваряне /и пак се задържа/. Каква била работата, ей голям съм индианец Аз си мислех, че ми се е прецакало автоматичното сваляне/вдигане на стъклото. А сега като върна лентата назад, това се случи точно като ми падна акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #923 Отговорено 26 Октомври, 2012 Здравейте колеги та като ходих в стара Загора да ми слагат ЦД - то нещо са направили, по принцип при пускане на фарове осветеността на уредите намалява, но сега регулирам само таблото където ми е оборотомерът и километража без часовника :? да питам някои знае ли какво може би са направили се пак е малко дразнещо особено нощно време като карам и някои сменял ли е лампичките от вътре с диод ни се пак повече ме зарибяват как светят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 49 #924 Отговорено 26 Октомври, 2012 Здравейте колеги,+1 в клуба на седмиците.Докарах си я от Германия тази седмица.2006г(фейслифт), 2.4 бензин, Executive (без навигация), ръчни скорости - точно каквото си търсех.Снимки -> цък (паролата е 1 до шест)За сега съм много доволен. Колата е безупречна, взех я в много добро състояние.Предлагам да вземем да направим една среща на 7-ците в София следващата седмица, че да ви я покажа на живо и да разпитам туй-онуй.@Veseliq - опитах да си сложа "форумна картинка" от carspending във пидписа, но ми дава, че размера надвишава максималния разрешен. Гледам, че ти имаш такава. Сподели как мога да си я сложа и аз.Поздрави,Веско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #925 Отговорено 26 Октомври, 2012 Честито. Много добре изглежда. Браво. С удоволствие бих дошъл на среща за да я видим, но другата седмица не мога. Хайде по-нататтък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #926 Отговорено 27 Октомври, 2012 (Редактирано) Аз мога да се включа на следващата седмична. Хем да се изфукам с последната версия на компютъра към фабричната навигация, който сложих ПП: Виждам, че си успял да си сложиш форумна картинка. Благодаря за което! Виждам, че си и моторист, ще ми е драго да се срещнем Редактирано 27 Октомври, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #927 Отговорено 29 Октомври, 2012 Привет на всички колеги. Вчера установих,че когато нивото на течноста на чистачките падне т.е. остава малко,пръскалките които излизат от бронята и пръскат на фаровете не работят.Явно там налягането е голямо и работи само,когато има достатъчно течност да изпълни маркучите. От начало мислех,че капачетата на пр.броня са само за фасон,а то се указа,че работят,но само с вкл.фарове. С вкл. габарити не работят,трябва и късите да са вкл.Имам проблем с вратата на багажника. Отварям независимо дали ел. или ръчно,но когато стигне горе трябва да я държа иначе пада.Някой знае ли какъв е механизмът ел.,хидравличен,механичен? Хонда Акорд 2.2i-ctdi 2007 tourer. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #928 Отговорено 29 Октомври, 2012 (Редактирано) Според евро-законите всички коли с КСЕНОНОВИ фарове в ЕС трябва да имат миещи механизми (пръскалки под налягане, със или без чистачки на фаровете). Ако някоя кола е с ксенон и няма такива, значи е слаган допълнително и не изпълнява евро нормата (която не е отразена в БГ законодателството, за това и за сега не могат да те глобят за това - но да кажем в Германия, Франция, Англия си важи и не можеш да минеш технически преглед с ксенон без миещ механизъм). Наблюденията ти са правилни - механизма работи само с пуснати фарове и само при наличие на над 1/3 от течността. Ако видиш казанчето - има два маркуча, единия взима по-високо течност (за фаровете), другия за чистачките е отдолу. Редактирано 29 Октомври, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #929 Отговорено 29 Октомври, 2012 Благодаря колега. Това е полезна информация и е хубаво да се знае. Да аз живея в UK ,но с тази още не съм минавал техн. преглед. Ще го мина декември преди да я подкарам към Родината и се надявам да има повече снежец та да видя как се държи на сняг. Пък и искам да я сръвня с предишния Акорд 2.0 2001 saloon на снега. Дай съвет за вратата на багажника. Амортисоьри с ел. импулс ли са, пружина да вдига от едната страна а жило с ел. моторче да смъква от другата,хидравличен механизъм ли е какво е? Ако е хидр.трябва да ползва течност от волана или спирачките,това е трудно не ми се вярва да е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #930 Отговорено 29 Октомври, 2012 За вратата нека някой с комби да се изкаже. На седана багажника е доста различен - при натискане на копчето се открехва леко и после сам си го движиш, няма механизми (от теглото си остава вдигнат).Колата за зимата е супер, особено с тракшън контрола (не знам дали стария акорд има), но си трябват хубави гуми. С калпави гуми и с джип ще закъсаш при по-кофти сняг/лед. Взимаш си нови гуми, с хубави резултати на последния ADAC тест, размер 205/55/R16 (по-широки и ниски зимата не е много добре) и три сезона ти е мирна главата. За мен всичко над 3 сезона е компромис. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
modjo 10 #931 Отговорено 31 Октомври, 2012 Здравейте колеги,преди седмица реших да почистя дебитомера на моята кола и разбира се поразтърсих се да видя как се прави. Взех си спрей за почистване и се захванах. Извадих въпросния и старателно го измих, както беше показано на много клипчета в youtube. Оставих го да изсъхне и след това го монтирах отново на мястото му. След това като подкарах колата, нулирах информацията за разхода и т.н. и с нетърпение очаквах да видя дали разхода ми ще се подобри. За жалост установих, че се е увеличил с около 2,5л./100км. Има ли някой представа какво може да се е объркало? Това не е норманло. Може ли след почистването да е изгоряло нещо по дебитомера?Моля помогнете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #932 Отговорено 1 Ноември, 2012 Здрасти.Четох в една руска книга за нашите хонди,че след изчистване на грешки от компютъра и след чистене на дроселовата клапа,трябва да се проведе самоубочение за оборотите на празен ход.Това става по следният начин:При изключен двигател се завърта ключа на положение "ON",и се изчаква 2 секунди.Стартира се двигателя.Поддържат се 3000 об.докато не се включи вентилатора на радиатора,или температурата на охл. течност не достигне 90 градуса.Оставя се двигателя да работи на празен ход при изцяло затворена дроселова клапа(предполагам без да се подава газ) в продължение на 5 минути,като в тези 5 мин. не влиза времето през което работи вентилатора на радиатора.Това е.Надявам се да съм бил полезен,и да съм превел всичко коректно.Може да пробваш,пък дано се получи нещо Аз лично не съм пробвал защото не ми се е налагало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #933 Отговорено 1 Ноември, 2012 Опа.Това което написах преди малко се отнася за бензиновите двигатели и не зная дали работи при дизела.Току що видях ,че колегата modjo е с дизелов двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
modjo 10 #934 Отговорено 3 Ноември, 2012 Относно дебитомера, може ли някой да сподели какви трябва да са показанията на съпротивление на изводите на здрав такъв? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #935 Отговорено 3 Ноември, 2012 (Редактирано) Благодаря колега. Това е полезна информация и е хубаво да се знае. Да аз живея в UK ,но с тази още не съм минавал техн. преглед. Ще го мина декември преди да я подкарам към Родината и се надявам да има повече снежец та да видя как се държи на сняг. Пък и искам да я сръвня с предишния Акорд 2.0 2001 saloon на снега. Дай съвет за вратата на багажника. Амортисоьри с ел. импулс ли са, пружина да вдига от едната страна а жило с ел. моторче да смъква от другата,хидравличен механизъм ли е какво е? Ако е хидр.трябва да ползва течност от волана или спирачките,това е трудно не ми се вярва да е така.Ако става въпрос за комби(TOURER) с ел.отваряне на задната врата,освен ел. механизма вратата има и 2 амортисьора които май са ляв и десен според hona epc. Редактирано 3 Ноември, 2012 от iwolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #936 Отговорено 5 Ноември, 2012 Привет. Вижте какво открих , относно петата врата на комбито. http://accordownersc...te-failure.htmlhttp://accordownersc...leshooting.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Житиан 0 #937 Отговорено 5 Ноември, 2012 Искам първо да се извиня, ако не съм уцелил точното място да задам въпроса си Здравейте колеги, от 5 дни съм горд(силно се надявам да продължа да бъда такъв) собственик на ФР-В 2007 година с 2,2 дизелов мотор.Смених ролките и пистовият ремък, но продължава да се чува странен, но много лек стържещ шум,За жалост в Плевен няма много майстори, които имат добри познания за японски автомобили, всеки един от тях се съмнява за веригата на двигателя, но не са сигурни.Автомобила е на 124000км.Бих се радвал ако някои има информация да ми пише.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #938 Отговорено 6 Ноември, 2012 Ако двигателя не е поддържан с масло 0W30, веригата се разтраква много по-рано и може да се скъса. Моя съвет е при първа възможност да дойдеш до София, да ти прегледат колата в Юби-Ко, които се занимават само с Хонда и да ти кажат какъв е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #939 Отговорено 6 Ноември, 2012 Възможно е шума да идва и от шайбата на коляновия вал Но ако наистина имаш възможност отскочи до София в сервиз Омбре или Юби-Ко , които със сигурност ще диагностицират правилно проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #940 Отговорено 6 Ноември, 2012 Ако има водачи на веригата може и те да са виновни за шума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #941 Отговорено 6 Ноември, 2012 Ако има водачи на веригата може и те да са виновни за шума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Житиан 0 #942 Отговорено 7 Ноември, 2012 Благодаря за информациятаЗа съжаление точно сега съм много зает и почти ми невъзможно да скокна до София Искам да попитам също дали сега мога да карам автомобила, или мога да прецакам нещо сериозно? Забравих да спомена, че ходих и до официалният сервиз на Тойота (единствената японска марка в Плевен) момчетата я гледаха и слушаха и констатираха, че се чува съвсем лек шум от ангренажната верига, който въобще не трябва да ме притеснява, но все пак говорим за хора, които работят в Тойота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #943 Отговорено 7 Ноември, 2012 (Редактирано) Здравейте колеги,в момента се намирам в софия и по пътя за софия нещо колата взе да трака, понеже съм от казанлък и не съм запознат със сервизите в софия, можете ли да ми препоръчате сервиз в който да си закарам колата да я прегледат преди да си тръгна? И най-важното да не ми одерат кожата. Че уж карам бензинова кола,а в момента се чува като дизел. Редактирано 7 Ноември, 2012 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #944 Отговорено 7 Ноември, 2012 (Редактирано) Юбико в Горубляне или Омбре в Дружба. Виж в чичко гугъл за адреси, но сервизите в София са това:http://www.ubico-honda.com/http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12278 Редактирано 7 Ноември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #945 Отговорено 7 Ноември, 2012 Нали няма да ми одерат кожата в тези сервизи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #946 Отговорено 7 Ноември, 2012 Това са единствените сервизи в София , които могат да ти дадат качествен отговор или насока къде се крие проблема ти !!! В зависимост заетостта им ще погледнат веднага колата или ще трябва да изчакаш , не мисля че повече от 20-30 лв биха те таксували и двата сервиза , да не кажа , че може и да не те таксуват . Съветвам те да бъдеш максимално изчерпателен в информацията , която им даваш без да спестяваш детайли , странно е бензинова кола да трака като дизел и е доста обезпокояващо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #947 Отговорено 7 Ноември, 2012 (Редактирано) Ами да и за мен е странно така да трака. На тръгване от казанлък нямаше никакво тракане. Маслото ми беше малко под минимума и ми оставаха 1000 км до смяна и реших да не го сменям, по пътя се сгоних с един МЛ до 220 км/х и като спрях тогава разбрах за това тракане. Сипах в пловдив 1 литър масло, че да не би да е от него, но продължи да си трака. Според мен е или клапан или веригата се е разхлопала. Редактирано 7 Ноември, 2012 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #948 Отговорено 9 Ноември, 2012 (Редактирано) Нали няма да ми одерат кожата в тези сервизи?Не "дерат", но взимат по-скъпо от Бай Йордан в кварталния гараж. За сметка на това разбират от Хонда и ще ти оправят проблема. Аз лично смятам, че съм спестил маса пари от това че ползвам само оторизиран сервиз.Между другото, ако някой му трябва AUX вход за Accord 2003-2008, мога да продам чисто нов, висококачествен такъв, за 120лв, Blitzsafe:http://enfigcarstereo.com/shopsite_sc/store/html/BLITZSAFE_HON_AUX_DMX_V2X.htmlНа мен лично ми излезе общо 110 долара (или 170лв) с ДДС и доставка до България. Не съм го ползвал, защото си направих CarPC-то, което има друг свой контролер. Редактирано 9 Ноември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #949 Отговорено 9 Ноември, 2012 Привет колеги. Някой сменял ли е амортисьорчетата на петата врата на Акорд комби 7 генерация? От линковете,които написах по горе разбирам,че има доста коли произведени от 2004 до 2007 с фабричен дефект на 5-та врата на комбито. Интересното е становището на Honda . До колкото разбирам аз , всички засегнати автомобили се поправят от Honda за тяхна сметка без значение кой по ред собственик си. Има само ограничение в изм. километри 160 000. Аз живея в UK,бил съм и другаде и искам да ви кажа,че тук дилърите не са,както повечето от вас мислят. И тук има " блъскане с чук по дискове" и тук има невероятно нееееекомпетентни кадри,които не знаят каква е марката на дв.масло,което ти слагат и т.н... А за моя локален дилър -малиии- трети път не отивам ама ако ще и без пари да е. Както и да е,с две думи не са само в България пишман сервизите. От по-горе написаното за Юби-ко реших като си дойда декември да отида там и да правя това -онова . Доста хубави неща написахте и така вземах това решение. Иначе бяха планувани да ги правя тук,но нали ви казах за локалната Honda. На колко атмосфери си правите гумите? По книжка 2.3 предни и 2.1 задни са си направо казано меки. 205/55/16 Поздрави и късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #950 Отговорено 9 Ноември, 2012 Нали няма да ми одерат кожата в тези сервизи?Не "дерат", но взимат по-скъпо от Бай Йордан в кварталния гараж. За сметка на това разбират от Хонда и ще ти оправят проблема. Аз лично смятам, че съм спестил маса пари от това че ползвам само оторизиран сервиз.Между другото, ако някой му трябва AUX вход за Accord 2003-2008, мога да продам чисто нов, висококачествен такъв, за 120лв, Blitzsafe:http://enfigcarstere...UX_DMX_V2X.htmlНа мен лично ми излезе общо 110 долара (или 170лв) с ДДС и доставка до България. Не съм го ползвал, защото си направих CarPC-то, което има друг свой контролер.Голямо разглобяване ли е нужно, за да се постави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #951 Отговорено 9 Ноември, 2012 (Редактирано) Ми има си разглабяне доста. Честно казано мога да го поставя аз лично за колеги дето мислят да ми дойдат на гости (в Симеоново, София живея в момента), с условието, да не са страхливи Редактирано 9 Ноември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #952 Отговорено 9 Ноември, 2012 +1 глас за Юби-ко.Смених си веригите и комплект обтегачи към тях и съм доволен.Момчетата излязоха коректни и разбрани.При разглобяването на дюзите,едната запече и не искаше да излиза.Обясниха ми,че ако не излезе става страшно много пари и време.Но след един ден накисване я изкараха с обратен чук и имаше опасения дюзата да не работи и да трябва да се замени с втора употреба,която струва 200 лв.Но слава Богу след сглобяването на колата всичко беше ок.На следващият ден отидох да си я взема,работеща без проблем.Коректност(не бях излъган,както можеше да се очаква от други сервизи)!ДОВОЛЕН!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #953 Отговорено 10 Ноември, 2012 Здравейте отново колеги, Проблема с двигателя явно е доста сериозен ... В омбре ми казаха,чеможе би ще е бутало,но трябва да се отвори целия двигател за да се провери и реших да я правя в Казанлък, но сега преди малко си тръгвах към Казанлък и спуках гума (голям късмет имам...) та нямам резервна и ако можете да ми кажете откъде мога да си намеря гуми втора употреба колкото да се прибера в Казанлък? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #954 Отговорено 13 Ноември, 2012 Вие как си пускате климатроника? Странно ми е защо като му сложиш на Ауто и през зимата пак работи климатика. На вас прави ли ви впечатление? Примерно вчера си бях задал на 25 вътре, а на вън беше 7. Като натиснах Ауто и копресора веднага заработи и така още 10-ина минути до като не пристигнах. Аз по принцип си се движа като му задавам ръчно на OFF и откъде и колко да ми духа. Не желая целогодишно до съм на климатик. Само от време на време му давам Ауто да се развърта по малко. При вас как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #955 Отговорено 13 Ноември, 2012 И при мен е така на ауто. Като пуснеш да размразява стъклата май пак пуска климатика да изсушава въздуха. П.С. най-сетне +1 Accord 7, 2.4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #956 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) Така са седмиците. Аз лично често карам на "Off" зимата, не знам каква му е идеята на компресора да се закача към двигателя докато топли. Прави го дори на -20. Редактирано 13 Ноември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #957 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) Той си прави необходимите градуси . Но когато се кара на парно само стъклата се запотяват а когато е авто не . Компресора се задейства и когато се пусне издухването на предното стъкло.Даже и на Сивика 97г. когато го карах и се запотят стъклата пускам климатика и всичко се оправя за секунди . Редактирано 13 Ноември, 2012 от Gencho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #958 Отговорено 13 Ноември, 2012 Ох колеги. Да Ви се оплача.. Трябва да си търся нов двигател.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #959 Отговорено 13 Ноември, 2012 Чудно ми е двигател k20a2 от сивик type r дали ще стане на моята? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #960 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) Ох колеги. Да Ви се оплача.. Трябва да си търся нов двигател.. Ужас Ако ти трябват части или цял двигател мисля,че колегата BOSS`HOGG имаше дизелов и бензинов акорд в моргата за хонда във варна. А на твоя двигател какво му се случи Редактирано 13 Ноември, 2012 от iwolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове