sMARTBomber 68 #881 Отговорено 25 Септември, 2012 (Редактирано) Колега, да не си решил да слагаш камерка От опит ще ти кажа че е престъпление да не си сложил досега... Редактирано 25 Септември, 2012 от sMARTBomber Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #882 Отговорено 30 Септември, 2012 Благодаря, колега. Исках да си сложа бели диоди за подсветката за задния номер, но не се събраха в плафончето, което е много късо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #883 Отговорено 30 Септември, 2012 Колегата OutCold си сложи на неговия Акорд бели диоди навсякъде, където може (Мигачи, врати, плафонче в купето и отпред, габарити, стопове и тн...) и нямаше проблем със задния номер. Вероятно не си уцелил размера на диодите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #884 Отговорено 30 Септември, 2012 Подобни на тези са: Останаха ми от габаритите, защото там си сложих още по-големи Но в плафончето на задния номер мястото на дължина е минимално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #885 Отговорено 1 Октомври, 2012 Подобни на тези са: Останаха ми от габаритите, защото там си сложих още по-големи Но в плафончето на задния номер мястото на дължина е минимално. Те ще светят по силно от късите Това са размер 168, нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pakan 0 #886 Отговорено 2 Октомври, 2012 Здравейте колеги! Карам Хонда Акорд 2.2 i-CDTI 2004г. с навигация от година и половина .... колата е без забележки за сега, но след вчерашната автомивка нешто ми се нулираха всички настройки и сега като светна фаровете и ми загасва, или по точно ми се намаля просветката на таблото и часовника!!! А като изгася фаровете светват както си бяха преди!!! Няма логика но .... Рових се в настройките на навигацията и в сервизното меню, но не открих точно от къде се оправя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #887 Отговорено 2 Октомври, 2012 (Редактирано) Така е и при СРВ-то ,при пускане на фарове осветеноста на уредите намалява- просто не си забелязал досега!Увеличи си осветеноста на таблото на мах , от врътката за нулиране на междиния километраж /при СРВ-то е от там/,защото като са ти я чистили на автомивката,най-вероятно са намалили осветеноста на таблото! Редактирано 2 Октомври, 2012 от emicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #888 Отговорено 2 Октомври, 2012 Преди 4 години бях пуснал една тема за странен звук от климатроника на Акорд 6:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=24980&st=0&p=227313&fromsearch=1entry227313Сега вече и го има и на Акорд 7!Миналото лято беше по-рядко, но тази година ако не всеки, то през ден се чува. Звука понякога е по-силен, понякога едвам се чува! Наподобява изсвирване /както бях писал "фюююют"!!!Някой друг има ли този проблем на Акорд 7? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #889 Отговорено 2 Октомври, 2012 Преди 4 години бях пуснал една тема за странен звук от климатроника на Акорд 6: http://forums.hondab...=1 Сега вече и го има и на Акорд 7! Миналото лято беше по-рядко, но тази година ако не всеки, то през ден се чува. Звука понякога е по-силен, понякога едвам се чува! Наподобява изсвирване /както бях писал "фюююют" Някой друг има ли този проблем на Акорд 7? Тези шумове много те преследват -майтап бе!Да не ти приплъзва пистовия ремък , че като му се износят власинките почва да приплъзва и присвирва! Провери захващането на моторчето и перката на радиатора на климатика , да не е разхлабена ,счупена и т.н. и да прави някакъв дисбаланс и от там да ти свири! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eeasss 1 #890 Отговорено 6 Октомври, 2012 Здравейте колеги, карам Акорд 2007ма - 2.0 бензин, графитен металик. Това ми е втората хонда, след сивик шеста генерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #891 Отговорено 6 Октомври, 2012 Здравей и добре дошъл! Как намираш акорда, след сивик 6-ген? Питам, защото и аз имам такъв (1,5 втек), и нито акорда, нито сивик 8-ген не ми доставят такъв кеф от шофирането, както е 6-цата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eeasss 1 #892 Отговорено 7 Октомври, 2012 Здравей и добре дошъл! Как намираш акорда, след сивик 6-ген? Питам, защото и аз имам такъв (1,5 втек), и нито акорда, нито сивик 8-ген не ми доставят такъв кеф от шофирането, както е 6-цата. Честно да ти кажа като удоволствие от шофиране може би Акорда ми допада повече, но не мога дам конкретна причина. В Сивика изживяването е съвсем друго, седиш ниско, все едно караш картинг. Мотора се чува в копето, волана е супер лек дори и при висока скорост. Наистина е голям кеф да го караш в града или на не много дълги разстояния. Но в Акорда има нещо което ме кара да излизам вечер да си го карам за кеф, може би е плавният мотор или возията, не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #893 Отговорено 8 Октомври, 2012 Колеги,Мисля да си сменям цвета на колата и да я пребоядисвам цялата... Някой от вас може ли да ми препоръча бояджия и какви пари искат за цялостно боядисване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #894 Отговорено 8 Октомври, 2012 Писал съм по-рано в темата точно това - за София, фирма "ChipsAway": http://chipsaway.bg/chipsaway/bg/home.html , питах за цяла боя - 1500лв без смяна на цвят, 2000лв със смяна на цвят (пребоядисват отвътре и под капака всичко, да не е циганско като отвориш вратата да е друг цвета на купето). Ако нямаш дефекти, ще можеш да спазариш под 2000лв. Дават гаранция 1 година, работят изключително професионално и съм изключително доволен как направиха мойта (при мен бяха 7 елемента, не се различават от фабричните, а колата е с труден цвят). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghristov 0 #895 Отговорено 8 Октомври, 2012 Здравейте, имам следния проблем с моята Хонда акорд 7 2,2 дизел 2004г. Проблемът с динамото е следният, когато колата се запали студена всичко е ОК. Когато измина около 5 километра започва следният филм. Като е на обороти (750) динамото не зарежда, подаваш газ и наоколо 3000 оборота почва да зарежда, когато върнеш газта пак не зарежда. Обаче както е на обороти и не зарежда като включиш някакъв консуматор (примерно фарове) и започва да зарежда. Пробвах с различните степени на вентилатора, до 4 степен не зарежда като включиш на 5 и започва да зарежда т.е. мине ли точно определена мощност на натоварване и започва да зарежда. Изключиш ли консуматора спира. Когато има консуматор динамото си зарежда минал съм хиляда км. и никакъв проблем, но като няма голям консуматор не зарежда и това е. Смених релето но проблемът си остава същият. Ако се е сблъсквал с такъв проблем нека пише. Обикалям сервизи и никой не може да я оправи, изобщо само ядове и даване на пари без да има резултат. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #896 Отговорено 9 Октомври, 2012 Здравейте, от скоро карам 7 ген. 2,4 автомат. Искам да попитам има ли някъде мануал или обяснение за смяна на маслото на автомата. Има ли някакви особености, двойни картери, нещо за разглобяване, филтри, какво масло, периодичност за смяна и тн. Няма да го сменям сам, но искам да съм наясно преди да закарам в сервиз. Извинявам се, ако има писано някъде, но доста търсих и не открих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #897 Отговорено 9 Октомври, 2012 За колегата ghristov:По вероятно проблема да е в самото динамо. Измерете какво напрежение дава при празен ход на двигателя. Както го описваш е като проблем с възбуждащата намотка: когато е малък консумирания ток и ниски оборотите, не се генерира достатъчно напрежение. Възможно е лоша връзка.Най-добре е да се търси специализиран ел. сервиз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OutCold 2 #898 Отговорено 9 Октомври, 2012 Имам някакъв спомен, че генератора така си работи, т.е. не зарежда постоянно. Сигурно за пестене на гориво или нещо. И моя е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #899 Отговорено 9 Октомври, 2012 @AccordF18AРазгледай това, но по-добре си го свали, че няма да го държа много там... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #900 Отговорено 10 Октомври, 2012 Здравейте и привет на всички колеги. От около две седмици карам Accord 2.2 i-ctdi tourer 2007. Две години карам Accord 2.0 бензин 2001 saloon и сега разликата е наистина голяма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghristov 0 #901 Отговорено 10 Октомври, 2012 Благодаря на колегите отзовали се на въпроса, но аз мисля че това не е нормално (т.е. колата си е произведена така) както е писал колегата "OutCold". Ако някой друг може да провери дали неговата Хонда прави така, нека провери и да пише какво е станало. Ще съм благодарен на всички отзовали се на това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #902 Отговорено 10 Октомври, 2012 (Редактирано) Как засичаш дали зарежда/не зарежда? До какви проблеми е довело това до сега? Редактирано 10 Октомври, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #903 Отговорено 10 Октомври, 2012 Привет на всички. Днес си блокирах cd-changera ! Сложих 6 cd-та ( стари и понадраскани) посвириха 15 минути и край. Лошото е,че не мога да ги извадя дори светлинния индикатор угасна. Знае ли някой как мога да ги извадя-с бутона не става? Accord 2.2 i-ctdi tourer 2007. На малкия екран , когато пусна cd пише "cd error". В книгата на колата има три дадени иконки с cd error и пише да се ходи при дилър.Благодаря ви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #904 Отговорено 10 Октомври, 2012 Пробвай да разкачиш акумулатора и да го закачиш пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghristov 0 #905 Отговорено 10 Октомври, 2012 Купих колата преди няколко месеца и тогава не знаех че колата прави така. Но преди два месеца ми падна акумулатора и аз купих нов. Когато го смених премерих с уреда дали динамото зарежда и нямаше проблем то си зареждаше, но мерих когато колата бе студена и за това то си е зареждало. След около две седмици отидох да ми заверят гаранцията на акумулатора, но за да стигна до сервиза естествено минах няколко километра, когато майстора замери динамото се оказа че то не зарежда. Така без да искам установих проблема. Интересно е че лампата на таблото не светва когато динамото не зарежда, а когато смених релето проблема остана същия но вече лампата светва за няколко секунди когато динамото не зарежда и след това угася макар динамото да продължава да не зарежда. До сега не е довело до никакви проблеми с колата това не зареждане на динамото на обороти и без консуматор ( освен смяната на акумулатора който мисля че падна заради този проблем). А сега следя постоянно колко и кога зарежда динамото с помоща на едно уредче което се слага в запалката и показва колко зарежда динамото, то се продава в магазините за автоаксесоари и струва 9 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostata_v 9 #906 Отговорено 10 Октомври, 2012 -1 ACCORD 7g продадох го Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #907 Отговорено 11 Октомври, 2012 Пробвай да разкачиш акумулатора и да го закачиш пак Привет колега. Мислех да го откача за 15-на минути,но до сега не съм имал кола с борд комп. и се притеснявам,че ако го направя може да покаже "грешка" и да трябва да се закачи за диагностика. Тази логика ме заведе при бушоните и ще пробвам с тях. При мен няма отделен такъв само за cd системата или аз не го намирам. Единият е f5 а другия f32. Все си мисля ,че проблема е механичен,но...ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #908 Отговорено 11 Октомври, 2012 Колега, спокойно си разкачи акумулатора. Аз го правя поне 2 пъти годишно за да си сверя часовника, понеже ДВД-то ми не работи. Никакъв борд компютър няма да ти се прецака. Само ще си загубиш запаметените радиостанции и часовника ще ти се нулира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #909 Отговорено 11 Октомври, 2012 Не знам дали след откачането на батерията после няма да има нужда от "обучаване" на ключовете. Ако някой знае и иска нека сподели. Акорд 2.2 i-ctdi tourer 2007 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #910 Отговорено 11 Октомври, 2012 На ключовете не влияе, проверено със сигурност, защото съм сменял акумулатор!Единствено часовника, станциите и евентуално автоматичното сваляне на шофьорското стъкло, което лесно се обучава, като се задържа до пълно отваряне /задържа се няколко секунди/ и после пълно затваряне /и пак се задържа/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #911 Отговорено 11 Октомври, 2012 Купих колата преди няколко месеца и тогава не знаех че колата прави така. Но преди два месеца ми падна акумулатора и аз купих нов. Когато го смених премерих с уреда дали динамото зарежда и нямаше проблем то си зареждаше, но мерих когато колата бе студена и за това то си е зареждало. След около две седмици отидох да ми заверят гаранцията на акумулатора, но за да стигна до сервиза естествено минах няколко километра, когато майстора замери динамото се оказа че то не зарежда. Така без да искам установих проблема. Интересно е че лампата на таблото не светва когато динамото не зарежда, а когато смених релето проблема остана същия но вече лампата светва за няколко секунди когато динамото не зарежда и след това угася макар динамото да продължава да не зарежда. До сега не е довело до никакви проблеми с колата това не зареждане на динамото на обороти и без консуматор ( освен смяната на акумулатора който мисля че падна заради този проблем). А сега следя постоянно колко и кога зарежда динамото с помоща на едно уредче което се слага в запалката и показва колко зарежда динамото, то се продава в магазините за автоаксесоари и струва 9 лв.Не знам какво да те посъветвам, колега. Не съм сигурен, че имаш проблем. Първо ти нямаш динамо, а имаш алтернатор (както всички модерни коли), който интелигентно се контролира кога да работи, за да пести гориво. Според мен колата засича, че акумулатора ти е пълен и не го зарежда. Като включиш консуматор - включва алтернатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #912 Отговорено 12 Октомври, 2012 Привет колеги. Пробвах с бушона за централния модул после смело откачих акумулатора, но и това не помогна. Cd-та не мръдват нито светлинния индикатор дава знак за живот. За моя приятна изненада,когато сложих полюса часовника беше нулиран и 2-5 секунди след като запалих си се оправи сам. Върна си точното време може би защото не стоя дълго без акумулатор 5 мин. Изгледах в нета няколко клипа как се смъква панела sat/nav/changer , то е едно и може и да се пробвам,но за сега ,ще слушам радио:-). Благодаря на колегите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #913 Отговорено 12 Октомври, 2012 Часовника ти се е настроил от RDS-а през радиото. И при мен е така. Някои станции подават сигнал за точен час. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #914 Отговорено 13 Октомври, 2012 Но някои не и аз лично заради това го държа изключен винаги Ами това остава колега , да го свалиш и отвориш и механично да махнеш дисковете може би е блокирал от неработене и наличия на много прах ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #915 Отговорено 14 Октомври, 2012 А може да се е счупил и някой диск вътре. Много неприятна работа. Разглабянето на чейнджъра (ако си с навигация) е много кофти - виж има инструкции в youtube, но като цяло ще убиеш едни 2 часа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #916 Отговорено 15 Октомври, 2012 Привет на всички. Много ама много ми се иска колегата Tino да е прав и cd-та да са спрели,защото не са използвани дълго време ... Дано. Тази неделя не остана време ( и кураж ) ,но другата... Колеги колата е супер!!! Сега на третата седмица ми харесва мн. повече от първите дни. Благодаря на колегите. Отивам да видя какво е то RDS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #917 Отговорено 16 Октомври, 2012 А може да се е счупил и някой диск вътре. Много неприятна работа. Разглабянето на чейнджъра (ако си с навигация) е много кофти - виж има инструкции в youtube, но като цяло ще убиеш едни 2 часа.Аиде бе, аз досега не съм чул, нито видял счупен диск в каквото и да било устройство?Въобще възможно ли е да стане това,а и от какво и как ще се счупи?Светни ме малко ,че нещо майче съм поизостанал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #918 Отговорено 16 Октомври, 2012 Ако дискът е имал дефект или е бил стар, може да се пръсне като се върти, мен ми се е случвало с обикновено CD устройство на компютър преди време. Тук виждам, че е описано защо и как става, както какви са последствията:http://en.wikipedia.org/wiki/Compact_Disc_shatteringЕдва ли неговият случай е такъв, но симптомите са същите. Във всички случаи ще трябва да свали/отвори устройството ако по никой друг начин не може да изкара дисковете, тогава ще се разбере каква е причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #919 Отговорено 17 Октомври, 2012 (Редактирано) Вярно бе ,могло ,а на мен въобще не ми се вярваше ,че това може да стане, като знам колко трябва да се усуче един диск на ръка за да се счупи!Не знаех, че развива и такива скорости,та това обяснява много неща!Благодарско за инфото и дано на колегата ,да не се е получило това!Разглобяването майче е неизбежно! Редактирано 18 Октомври, 2012 от Tino 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #920 Отговорено 18 Октомври, 2012 Може би не е тук мястото, но поздрави на колегата с пловдивски сив акорд 7-ца днес по Околовръстъното/Симеоновоско шосе в София. Ако случайно чете темата, да си каже от къде е взел тези прекрасни джанти (оригинални графитени type s)! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове