Димитър Коев 66 #681 Отговорено 31 Май, 2012 Аз преди време търсих варианти, но цената излизаше същата и се отказах. Спестяваха се 1-2 лв. на литър и реших, че не си струва чакането и занимаване с доставки, митници и т.н. Явно просто това масло (0W30) си е скъпо навсякъде. Имаше варианти на Mobil, Motul, Castrol и какво ли не още, но цената винаги идваше в рамките на 33-36 лв./л.Може би с 25 л. разфасовка ще е малко по-евтино. В зависимост от цената която намериш може и да се включа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #682 Отговорено 31 Май, 2012 (Редактирано) Аз мисля да поръчам това, с доставката излиза 370лв. За смяната да ми вземат 40 - 410лв, на фона на 460, които взимат в Юбико за пълно обслужване (с неоригинален въздушен). Разликата е малка, но проблема е в доставката (35 паунда), ако се съберем 2-3 човека или поръчаме и други неща като евтини оригинални чистачки и аксесоари от там, ще стане по-изгодно (разгледайте):http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-0305-diesel-major-plus-service-kit-p-1206.htmlИма вариант и маслото да е оригинално, вместо този Mobil, ето това:http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-hfec2-0w30-fully-synthetic-oil-1-litre-p-1199.htmlЧудя се има ли разлика или този път да пробвам Mobil-а. Редактирано 31 Май, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #683 Отговорено 31 Май, 2012 Аз от доста време се колебая за комплекта задни дискове с накладки от същия сайт. Евентуално може и аз да се включа. Някой да знае в БГ оригинални колко излизат. От сайта са за 312лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #684 Отговорено 31 Май, 2012 Относно груповата поръчка: Пратих днес линка на сайта на колегата knt, който е за смяна на съединител и той мисли оттам да поръча. Може с него да се комбинирате. Аз по принцип съм навит за масло и филтри комплекта, но ги смених преди 3000км, и бих се възползвал при следваща поръчка. Между другото, на вас колко ви взимат за смяна на масло и филтри? Днес си прегледах листа от последната смяна и гледам, че за масло, маслен, въздушен и на климатика/без горивен/ са ми взели 40лв. в Юби ко преди 2 месеца, а при предишните смени 10 или 20лв. При това всичко е купено от тях. Нещо скъпичко ми се струва. Вие къде и за колко ги сменяте. Между другото мой приятел с Тойота Версо си взима оригинално масло от Евро 07 и ми каза че там имало на Хонда оригиналните доста по евтино от 34лв. Не съм порверил още за това нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #685 Отговорено 31 Май, 2012 (Редактирано) В skype също съм "veseliq", който има желание, да ми пише. Можем да се съберем в София 2-3-4 човека някой от дните след работа - да ми дадете парите и да ги поръчам с моята карта онлайн. Ако някой друг предпочита да се занимава, нека каже, на него да дадем парите.Мога да се обадя в Euro 07 да питам за оригинално масло колко пари желаят. Все си мисля, че има и по-добри варианти от оригиналното вероятно, че и на под 34лв на литър (което е най-скъпото масло, което съм купувал някога, дори на мотоциклета си, който е с пълна синтетика високооборотно масло, най-скъпия вариант е Бардал за 28лв/л). Редактирано 31 Май, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #686 Отговорено 31 Май, 2012 Само искам да ви кажа , че втора смяна карам с 5-40 Репсол / оригинално / и нямам грижи Митко и Веселя чуха двигателя на 10 000 км как работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #687 Отговорено 31 Май, 2012 (Редактирано) Здравейте,за поръчката от Англия ще се включа със сигурност за филтрите. Може да взема и накладки и разни дреболии.За масло ще се включа в поръчката на Izanagi за Мотул-а и утре ще му преведа пари.За съжаление не ме бива много в онлайн поръчките.Пишете ме задължително.Към колегата Димитър Коев имам следния въпрос - как се държи колата след чип-тунинга, вървене, разход и т.н.? Редактирано 31 Май, 2012 от NikiG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
modjo 10 #688 Отговорено 1 Юни, 2012 Аз от доста време се колебая за комплекта задни дискове с накладки от същия сайт. Евентуално може и аз да се включа. Някой да знае в БГ оригинални колко излизат. От сайта са за 312лв.Цените в БГ са стресиращи. Това е информация от Бултрако:"Цената на предните дискове е 321,55 лв за един брой, а на предните накладки - 221 лв комплект.Задните накладки комплект са 154,30 лв, а дисковете - 195,60 лв за един брой."Относно поръчката от Англия, аз също възнамерявам да купувам доста части от http://www.coxmotorparts.co.uk, но смятам да го направя към края на лятото. За смяна са ми дискове - имат още ~ около 10000км, накладки, горивен филтър и антифриз. Така, че който не бърза ще поръчаме в края на август. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmihov 0 #689 Отговорено 1 Юни, 2012 Здравейте,Проследих цялата дискусия и открих доста информация която може да ми бъде полезна, а именно смятам да купувам хонда акорд 7 генерация преди фейслифта.Насочил съм се към бензиновите двигатели и задължително комби.По принцип смятах да си докарам лично колата. От Германия читав екземпляр ще ми излеза около 13000лв(държа на кожа ,автопилот, навигация и разбира се комби).Скоро ми попадна следната обява:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11331227238184317&f1=detailsВ тази обява цената е 10000лв. Това са 3000лв разлика и се чудя , дали причината за тази разлика в цената не е скрит проблем.От друга страна при бензиновите мотори подводните камъни са по-малко в сравнение с дизела. По думи на продавача (по телефона) колата била в добро състоянив.Дайте някакъв акъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #690 Отговорено 3 Юни, 2012 От навигацията няма никакъв смисъл, така или иначе не работи в БГ.Друг е въпроса че за мен таблото с навигацията изглежда някакси по красиво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #691 Отговорено 3 Юни, 2012 Особено с малкото дисплейче над централните въздуховоди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
<<ibo>> 8 #692 Отговорено 4 Юни, 2012 Здр колеги от доста време се опитвам да разбера дали accord 2.2 ctdi има филтър за твърди частици? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #693 Отговорено 4 Юни, 2012 (Редактирано) <<ibo>>, простичко търсене в Гугъл (около 30 сек) отговаря на въпроса ти, за който "от доста време" търсиш отговор - накратко, i-ctdi двигателите нямат такъв филтър, новите i-dtec двигатели (2009+) имат. Дайте някакъв акъл.Километража на тези коли се връща, не много трудно. Съмняваме такава количка да е карана по има няма 15к на година, на запад по толкова карат градските малолитражки, пък това е кола нова струвала еквивалента на 30к евро сега. В Горубляне е гарантирано да е с въртян километраж щом няма сервизна книжка. Но и километража не е най-показното. Поискай да отидете в оторизиран сервиз (с репатрак, който автокъщата вероятно има). В Горубляне, където е къщата има Юби-Ко, аз там диагностицирах моята, която пак беше от Горубляне - ще направят диагностика. Не е гарантирано да е подводен камък - garyhobson си взе седан за под 11 хиляди и то преди половин година и то с 2.4 двигател, навигация и всичко, а комбитата са по-евтини като цяло и вече цените падат. Тази твоята няма и шибедах и адаптивни фарове, което е от скъпите екстри - тоест по-базово оборудване, но с навигация.Ако колата не е нова, винаги може да има подводни камъни, колкото и скъпа да е. Ако изглежда читава и ти харесва, на твое място бих я взел. Редактирано 4 Юни, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmihov 0 #694 Отговорено 5 Юни, 2012 Да се похваля .Днес купих хондата. Преди това я закарах в хонда сервиза на Горубляне, и там и направиха диагностика и преглед на ходовата част - всичко наред - според майстора. После пича се качи за пробно кръгче и се оказа ,че съединителя буксува. Навигацията има оригинален диск , но не го чете.Дали почистващ диск ще помогне?Не мога да сменя италианския език на менюто. Дава ми достъп само до аудиото и климатика.Сега следва да и сменя съединителя.Утре ще отида до Хонда Апостолов в Бургас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #695 Отговорено 5 Юни, 2012 Честито за новата придобивка.Дай снимки да я видим хубавицата.За навигацията най вероятно да трябва да сваляш двд-то и да го чистиш, или да му се увеличи тока на лъча.Почистващия диск не помага много ,но една проба няма да навреди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #696 Отговорено 5 Юни, 2012 Честито и от мен. Почистващия диск не само не помага много, а не може да се ползва, защото устройството не го разпознава и отказва да го завърти даже.Съединителя как така го усетихте в последствие? При диагностиката не пробваха ли колата и да го усетят преди да платиш? Най-малкото си е повод да свалиш 800 лв. от цената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #697 Отговорено 5 Юни, 2012 (Редактирано) Съединителя на бензинките е по-евтин, но да ти кажа тая кола или е карана много градско или е направила поне четвърт милион км. В което няма нищо лошо, само да е пазена!Навигацията, ако ти зареди диска, ще стигнеш до менюто с настройките. Това е голям ташак, защото освен езика, от това меню се настройва и часовника. При мен също спря да чете диска... Май е от дупките - като взех колата макар доста ползвана, всичко работеше по навигацията, 10-15 хиляди по нашите пътища и почна да създава проблеми (не всеки път да чете диска). Сега вече изобщо не го чете. Не знам дали с чистене ще се оправи, но ще пробвам този месец и ще пиша. Редактирано 5 Юни, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmihov 0 #698 Отговорено 6 Юни, 2012 От обявената цена на колата приспаднахме за съединителя.Колата явно е карана от жена.Има по една малка дупка пред педала на съединителя и на този газта.Вчера на връщане от София за 490км изхарчи 39л 95безоловен(пълно до пълно), което е около 8,6/100. Имаше дълги участъци със скорост над 150км/ч.Значи трябва да търся майстор който да отвори двд-то и да му почисти оптиката. Не мога да понасям съобщения, които не знам какво означават.Днес смених съединител, масло скорости, свещи, поленов филтър, задни накладки и една крушка - 1000лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #699 Отговорено 7 Юни, 2012 Честита придобивка и от мен.Много бързи и евтино си минал през "Апостолов HONDA".На мен миналото лято ми искаха около 900 лв. за комплект съединител и 200 лв. за смяна с една седмица срок за доставка.Това е за 2.0 бензин.Аз си взех EXEDY от косер за 500лв(ПОЛЗВАХ 25% отстъпка) и ми го монтираха в един сервиз за 150.Излезе ми почти на половина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmihov 0 #700 Отговорено 7 Юни, 2012 Мерси колеги!Ами в Хонда Апостолов Бургас за 1ден оправиха работата - съединител Exedy 620лв, смяна 130лв, задни накладки TRW за 94лв, свещи NGK 4бр по 13лв, диференциално масло 2л по 23лв и филтър купе за 28лв. Предния ден се обадих по телефона и на другия ден стана работата. Доволен съм.Колега iwolf, твоята хонда с навигация ли е.Искам да пробвам първо диска който имам,може в него да е проблема. И ако не е в него, тогава да свалям оптиката за почистване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #701 Отговорено 7 Юни, 2012 Моя акорд е без навигация,но ако мога да ти помогна с нещо друго свиркай.Аз съм от Бургас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #702 Отговорено 8 Юни, 2012 Колеги, предстои ми смяна на предно стъкло на моята хубавица... Вълнуват ме няколко въпроса:Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо?Как стои въпроса с оригиналните стъкла?На какво да наблегна при майстора - сензор за дъжд уплътения и ако има нещо друго...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #703 Отговорено 8 Юни, 2012 Привет Бомбъре, като начало се ориентирай към стъкла на Pilkington, Saint-Gobain или AGC /Аsahi Glass Company/. И трите марки се предлагат на пазара ни. Оригиналното стъкло е произведено от някой от тези производители и е брандирано за Хонда, така че не си струва да го викаш от Хонда, ще ти дойде скъпо заради бранда. Относно сензора, ако майсторите са читави може и да успеят да го свалят здрав, проблема е че после най-вероятно ще си личи като го поставят. Провери, но мисля че доставят и стъкло с нов датчик. Относно фирма за стъкла в Пловдив ми звънни един телефон да не правим реклама тук. Най важното на което трябва да наблегнеш и предварително да си осигуриш, са щипките на двете надлъжни лайсни и корите под чистачките. Няма как да се смени стъклото без да се махнат лайсните, а при свалянето им със сигурност ще се счупят доста от тях.Това са ти номерата за двете лайсни и цените когато аз ги поръчвах, а точния им брой за лява и дясна лайсна виж по ЕПЦ-то, че вече не ги помня как и по колко бяха разпределени:73153-SEA-003 CLIP A, R. WINDSHIELD (LIGHT RED) - $1.85 73154-SEA-003 CLIP B, R. WINDSHIELD (LIGHT BLUE) - $1.85 73155-SEA-003 CLIP C, WINDSHIELD - $1.56 73156-SEA-003 CLIP D, R. WINDSHIELD (LIGHT YELLOW) - $1.85 73157-SEA-003 E-CLIP, R. WINDSHIELD (BLACK) - $1.85 73163-SEA-003 CLIP A, L. - $1.56 73164-SEA-003 CLIP B, L. - $1.56 73166-SEA-003 CLIP D, L. - $1.56 73167-SEA-003 E-CLIP, L. WINDSHIELD (DARK GRAY) - $1.85 91570-SDC-A01 CLIP A, TAPE (BLUE) - $3.75 91571-SDC-A01 CLIP B, TAPE (NATURAL) - $3.75 91572-SDA-A01 ROOF Moulding Clips Отделно ще ти трябват и щипките под и по двете черни пластамсови кори под чистачките. Изключително трудно и почти невъзможно е да се извадят здрави. 90602-SX0-003 Cowl Retainer90602-S5A-003 Cowl Vent Retainer 91501-SEA-003 Cowl & Garnish RetainerОбщо взето голям филм и приключение, ама нема да се плашиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #704 Отговорено 10 Юни, 2012 Привет! Аз съм 100% сигурен, че нашите стъкла са Аsahi Glass Company. Търси си такова, ако искаш колата ти да прилича на придишната. На старата кола кола съм сменял два пъти стъклото и ако минеш от едно на друго, от по-хубаво на по-лошо, все едно се качваш в друга кола. Може да е въпрос на нюанс, един тон, но промени ли се е много дразнещо. Аsahi Glass Co. са изключителни стъкла /между другото са под шапката на концерна Митсубиши/ и ако искаш пиши на лични или ми звънни да ти кажа от къде си бях поръчал такова стъкло за предишната кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
accelerator 0 #705 Отговорено 10 Юни, 2012 Здравейте на всички Хонда фенове. От месец съм ГОРД собственик на Accord 2.2 i-ctdi 2005. Тoва ми е първа дизелова кола и не мога да свикна още с нея. Преди това имах (а и още я имам) civic 1.4i 1998. За съжаление от както я купих смених два предни амортисьора, един ляв преден лагер и предни накладки. Сега имам два основни прблема и няколко по-малки. Не знам дали тук е точното място(точната тема) да пиша за тях, но вече не знам къде да търся помощ, за това ще ги опиша на кратко.Ако някой от модераторите прецени, че поста ми не е за тук моля нека го премести на точното място.1. При подаване на газ колата "забива муцуната" на 3000 оборота на всяка предавка. Като задържа повече газта започва да мига индикацията за подгревните свещи на таблото, колата влиза в авариен режим, явно компютъра изключва турбото и при следващо подаване на газ колата не вдига повече от 2000 оборота. Спирам, изгасям двигателя, вадя ключа от контакта, като завъртя пак и запаля изчиства от авариен режим и след това пак докато не натисна газта повече. Ходих при едни "майстори" закачихме я на компютъра и даде грешка "ниско налягане нагнетателен тракт". Казаха ми - или дюзи или помпа. Замериха дюзите ръчно с четири малки прозрачни маркутета които слагат отгоре на дюзите, на отворите за връщане на излишното гориво и въртят на контакт. Това на 3-та дюза се напълни с 7-8 мм повече от другите и казаха, че тя има малко износване, но грешката и това "забиване" над 3000 оборота не идват от там и може би е от помпата, но като ми казаха за цената на помпата просто се отказах. След това друг майстор ми каза, че ми е заминал датчика за високо налягане на горивото. Не знам къде е тоя датчик, не знам дали се казва точно така, но би трябвало да е някъде на изход от помпата.Ако някой е имал подобен проблем, сменял е подобен датчик, или си има представа от къде може да идва проблема може да ми сподели тук. Ще съм много благодарен за вашите мнения. 2. При подаване на газ при скорост от 80 до 100 километра и особенно по нагорнище колата започва да тресе отпред от дясно. Като пусна газта спира. Проверих гумите и джанте. Гумите вече ги сменям за 3-ти път, а джантите ги стендираха без гуми и не са криви. Прочетох тук две три мнения във форума, че може би става дума за криво вътрешно каре. Може ли да се изкриви вътрешно каре въобще? Звъннах информативно в японските авточасти в СТЗ да попитам за цена и ми казаха, че има само оригинално за 620 лв и нищо повече. После проверих в друг магазин и там излезе че има и друго неоригинално, но няма въобще внос и не могат да го доставят. Най-странното е че като го видях на снимката и се оказа че е комплект на едно - вътрешно каре полуоска и външно каре и може би е неразглобяено така че всичко върви заедно. Искам да разбера дали въобще може да тресе от вътрешното каре или да търсим другаде? Ако някой е сменял вътрещно каре дали всичко върви в комплект (вътрешно, външно каре и полуоска)? От къде мога да намеря по-евтино каре (комплект) освен оригиналното? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #706 Отговорено 11 Юни, 2012 Не си написал от къде си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #707 Отговорено 11 Юни, 2012 Колеги запишете още 1 брой Accord K24 Executive full options Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #708 Отговорено 13 Юни, 2012 (Редактирано) Хм, днес забелязах, че алармата е спряла да работи. По-точно, като я отключвам/залючвам централното сработва, но мигачите не премигват и лампата на таблото за алармата не светва. Пробвах да оставя прозореца отворен, заключих я, отворих вратата и не изпищя - преди съм пробвал алармата така и работеше (няма шоков датчик). Някакви предложения преди да отида в сервиза? Редактирано 13 Юни, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #709 Отговорено 13 Юни, 2012 Провери дали всички врати ти се затварят ако една й се е развалила машинката алармата няма да се включи докато ръчно не я затвориш Моята лява машинка не работи и всеки път ръчно затварям вратата , за да се включи алармата . Ако всички се затварят и пак не работи виж багажника , предния капак и защо не капачката на резервоара 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #710 Отговорено 13 Юни, 2012 Уффф, благодаря ти, Тино, оказа се пасажерската предна машинка - спряла е да работи Сега вече се чудя кой part number е и колко пари съответно... Дано да е отстраним проблема, а не цялата машинка да е за смяна, че като ги знам цените сигурно едни 200-300лв не мърдат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wibo 0 #711 Отговорено 17 Юни, 2012 Здравейте,Дойде време да сменям колата. До сега съм карал само немски автомобили, но си харесах една Хонда Акорд i-ctdi 2007 година. Покарах я бях изключитлено приятно изненадан. Колата е супер. Купувана е от българия и е на около 130 000 км (надявам се реални). Насочил съм се дизел да купувам защото въртящия момент няма равен и това ме радва. Четох в темата за всичките слаби места на дизелите, но пък всяка глезотийка си струва парички. Та исках да ви попитам ако някой има преки впечатления дали акорда е по-здрав (разбира се ако се падне читав) от да кажем немските машини от същия клас горе долу, и дали задължително ще се сбълскам със всичките описани проблеми. По подръжката няма да се правят компромиси. Благодаря ви предварително. Ако има някаде другаде по форума писано по същата тема се извинявам. За пръв път чета мненията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #712 Отговорено 19 Юни, 2012 Като цяло е по-здрав. Говоря за Mercedes C220, Mazda 6 2.0D, BMW 320D, с които съм правил сравнение. Но при втора ръка всичко опира до това как конкретната кола е карана, настъпвана ли е здраво и най-вече настъпвана ли е преди да загрее. Ако е от грижовен собственик, няма да имаш проблеми.Конкретно след фейслифта, е корегиран проблема с колекторите (вече са изляти), както и други слабости, но слабостите на маховика и съединителя са на лице (те са корегирани в DTEC версията). Ако съединителя не приплъзва от сега, имаш поне година преди потенциално начало на такива проблеми, колкото и да караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #713 Отговорено 22 Юни, 2012 (Редактирано) Колеги от вчера съм с нов акорд,махнах турера и минах на дизел седан, с 3 години по нов,ексекютив. И понеже ми трябваха задни накладки ,се разрових в ибей.Ето какво намерих в ибей, цял комплект маховик ,съеденител и притескател на ЛЮК за 600 паунда с доставката.Линк- http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-2-2-CDTi-CLUTCH-DUAL-MASS-FLYWHEEL-KIT-2004-2008-/110818031632?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AHonda%7CModel%3AAccord&hash=item19cd44f810Та какви са тия 1000+лева само за маховик !!! Редактирано 22 Юни, 2012 от Todor_Gagovski 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #714 Отговорено 22 Юни, 2012 (Редактирано) Цената е супер!!!Искам да попитам някой знае ли ако колата няма подгряващи седалки могат ли да се сложат такива с подгряване ако се вземат от друга кола с копчетата . Има ли инсталация прекарана или за всяка кола е различно ?И ако колата е с нормалната музика ( НЕ ПРЕМИУМ САУНД ) и няма колони в задните вратите има ли кабели прекарани за премиум саунд ? Редактирано 22 Юни, 2012 от Gencho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #715 Отговорено 22 Юни, 2012 Конкретно след фейслифта, е корегиран проблема с колекторите (вече са изляти...Еми аз съм след фейслифта, но ми мирише в купето ако не е активирана херметизацията... Колегата Olmy ме 'зарадва' че и моя колектор най-вероятно е заминал... Скоро ще се ровим по колите и ще проверя за опушвания... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #716 Отговорено 24 Юни, 2012 Понеже и аз наскоро проверявах за комплект съединител за Акорда ,в България ги има налични пак на Лук и са по 600 лв От колеги вече сменили съединител знам , че са 1:1 с оригиналните на Хонда , които пак са производство на Лук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодорка 1 #717 Отговорено 24 Юни, 2012 Здравейте колеги,от 2 дена съм горд собственик на Honda Accord Tourer 2.4 автоматик, но днес ми даде грешка Tail Gate- може ли някой да ми каже какво е това и немога да си сверя часовника . Моля за помощ!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #718 Отговорено 24 Юни, 2012 Не си затворил задната врата , или имаш проблем с ключалката на задната врата.Ако си с навигацията и нямаш диск , няма да можеш да си настроиш часовника. Проблема се решава със записан двд диск- във форума има описано лично от мен как става това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодорка 1 #719 Отговорено 24 Юни, 2012 (Редактирано) Не си затворил задната врата , или имаш проблем с ключалката на задната врата.Ако си с навигацията и нямаш диск , няма да можеш да си настроиш часовника. Проблема се решава със записан двд диск- във форума има описано лично от мен как става това.Благодаря за бързият отговор, без навигация съм - къде във форума мога да прочета как да го сверя този часовник ??? Редактирано 24 Юни, 2012 от Тодорка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #720 Отговорено 24 Юни, 2012 Еми аз съм след фейслифта, но ми мирише в купето ако не е активирана херметизацията...Тази информация я имам от други колеги. Може и да не е вярна, а може и от другаде да изпуска...Понеже и аз наскоро проверявах за комплект съединител за Акорда ,в България ги има налични пак на Лук и са по 600 лв От колеги вече сменили съединител знам , че са 1:1 с оригиналните на Хонда , които пак са производство на Лук Можеш ли да кажеш къде по-конкретно има по-евтини Лук налични, че моя е за смяна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове