Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Благодаря, колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни някоя снимка да я видим,колега. :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джанти с тези показатели стават ли за Акорд 2003-2008?

 

Диаметър в инча 17

Ширина в инча 8.0

Болтове 5

Междуболтово разстояние 114.3

Офсет /ET/ в мм 30-40

Редактирано от Georgii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават, но офсета трябва да е МИНИМУМ 40. Аз карах с такива и нямах проблеми, но видимо бяха на лимита. ЕТ 38 според мен няма да станат. Имай предвид, че макар разликата да е само 1 цол комфорта пада ДРАСТИЧНО!Ако намериш джанти на 7,5J може да влязат и с ЕТ 35-38.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 17-ките ще возят по-твърдо ли?Ако е така изобщо няма да ги купувам.Благодаря за отговора Коев:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви се похваля с новата си джаджа, отчита всички параметри на двигателя като малък елкон и показва всички параметри като борд компютър, разход среден моментен и още над 43 параметъра:

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско кажи с монтажа дали си срещнал трудности ? и дали има опция в нормални мерни единици - литри , км :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско, дай малко информация за джаджата - къде се включва, с какъв кабел, показва ли грешки и т.н.Харесва ми. Как се сдоби с нея и имали вариант да поръчаш още.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшно лесна е джаджата. Включва се към OBDII буксата и сама си сканира колата и тръвгва да работи..супер супер лесна и без никакви нерви и притеснения. Има Метрична система просто като правих снимките не бях минал на нея, много лесно меню и следи над 75+ параметъра в зависимост от колата и чисти и открива грешки като елкон. Много е яка. Донесоха ми я от Америка, мой приятел по велик ден, много съм му благодарен към 120-130 лева ми излезе. И върши страхотна работа, показва ми колко надува турбото, налягането в Common Rail, ламди сонди и куп неща дето още не знам какви са, има 7 екрана с по 8 параметъра след тоя началния, но 90% от нещата не са ми ясни още. Имам молба към вас, може ли да ми кажете какви са стойностите на колата, примерно надув на турбо, налягания, ламбди сонди и т.н. , каквото се сетите, а аз после може да организирам доставка на 3-4 устройства може би на добра цена за благодарност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам таковаааааааааа.... :(Иначе тук можеш да намериш цялата информация,която ти трябва.

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,трябва да сменям гумите и съм пред дилемата какви да избера.Искам да са тихи и стабилни.Карам с нормалния размер 205/55/16 ще съм благодарен на всеки съвет.Цената на гумите не е от значение.Благодаря на всички предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегите с Android телефони - има по-евтин вариант от тази джаджа - следното устройство, показва всички сензори и тн - това е чисто и просто OBD2 reader, който работи по bluetooth:http://www.ebay.co.uk/itm/Android-Torque-Car-ELM-327-OBD2-OBDII-Bluetooth-Diagnostic-Interface-CAN-BUS-/110761891151?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item19c9ec554fЦената му излиза 30тина лева, аз си взех и ако някой колега иска да го пробва в София - нека ми пише, може и на някоя от срещите да го покажа (ама да се разберем, без специална покана не ходя :D). За да работи с Android - има едно приложение Torque. Има безплатна версия, аз специално си купих за 7лв платената, която е много по-подробна и си струва всяка стотинка. Показва всички сензори на колата, грешки в компютъра (мжое да ги зачиства), налягане в common rail-а, моментен разход, разход за пътуването (trip), скорост, ускорение и хиляди други работи. Повече за програмата, тук:https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=en

Колеги,трябва да сменям гумите и съм пред дилемата какви да избера.Искам да са тихи и стабилни.Карам с нормалния размер 205/55/16 ще съм благодарен на всеки съвет.Цената на гумите не е от значение.Благодаря на всички предварително.

Не мога да дам съвет от първа ръка, но винаги съм гледал тестовете на ADAC и никога не съм бъркал, когато съм избирал "Препоръчителни" гуми от там. Ето ти теста от 2012та година в сайта на avtogumi.bg, заедно с цени на гумите от там:http://www.avtogumi.bg/oscommerce/testove_letni_gumi.phpЗа 205/55 R16 като гледам препоръчваните, бих избрал вторите в класацията - Goodyear. Едно че са по-евтини със 25лв/гума, второ че в сайта има ревюта на техни клиенти и изглеждат доволни:http://www.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/goodyear/optigrip-20555-p-58607.html Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица сложих Bridgestone Turanza ER 300 http://www.google.bg...9,r:13,s:0,i:89-вчеара и днес ги тествах как се държат на мокър асфалт,

влязах в няколко завоя доста остро и изобщо не поднесе колата, и са доста тихи.

А зимата карах с Yokohama W-drive и от тях съм много доволен.

Редактирано от Georgii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От три седмици съм с Goodyear Optigrip от Примекс с отстъпка. Избрах ги точно от тазгодишния тест на ADAC за нашия размер. И аз досега не съм бъркал вслушвайки се в тях. На предната кола бях с едни Uniroyal и бях много доволен (и те бяха на второ място в класацията за размера). Относно гумите съм много доволен. Не са особено шумни, през зимата мислех, че имам заминал лагер отзад. Сега като сложих новите гуми и шума изчезна. На дъжд ги тествах тази неделя. На магистрала Люлин се изсипваше уникален порой. При 130 се наложи да ударя по рязко спирачки. Абсолютно адекватно поведение при пренаводнена настилка. Имаше леко носене на задницата, но при 1-2 пръста вода по асфалта толкоз :) Разходът също ми падна драстично. Засичам се редовно и в момента ми е 8 / 9.5 - извънградско / градско. И между другото използвам момента да призова колеги с моя двигател да споделят разходът си, защото в carspending само аз съм с такъв двигател :)Относно OBD-то: може ли да се монтира на модела преди фейслифта защото и аз съм хвърлил око на тези приложения за андроид :) Има едно и от Garmin дори.

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е вече в метричната система, вчера го разкъках и съм крайно доволен, толкова неща има. Като начало има 7 екрана с по 8 променливи, избираш каквито решиш, много интересни и полезни. За андроида мисля, че устройство + телефон за 1000 лева идва малко скъпо, освен ако вече не разполагаш с Андроид телефон:

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравете,относно гумите препоръчвам Bridgestone Turanza (сигурно защото карам с такива :D ).Много стабилни на сухо и мокро и изключително тихи. Смея да твърдя. че са по-тихи от Goodyear Optigrip, защото:- Вътрешните ребра имат солидна форма, което повишава твърдостта и намалява съпротивлението, оттам подобрено представяне при спиране, намалено неравномерно износване и ниско ниво на шум.- използването на широки блокчета на протектора,допълнително набраздени с каналчета в съчетание с широки прави вътрешни канали, осигуряват отличен дренаж на водата, добър контакт с мокрия път и евакуация на водния филм.Които и да вземеш обаче няма да сбъркаш.Колкото до класациите на Аутобилд и др. - все най-добри са Континентал. Незнам защо... :D :D На Веско играчката много ми харесва. Дори има възможност да се "вгради" на мястото на мястото на някоя пластмаса по таблото.Ако има възможност за доставка се записвам на първо място.Поздрави и успех на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, летните гуми са два модела - Bridgestone Turanza ER 300 и Michelin PRIMACY HP. Всичко друго е ала-бала. Имам впечатления и от двете, а аз карам с вторите и са уникално тихи и комфортни. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

устройство + телефон за 1000 лева идва малко скъпо, освен ако вече не разполагаш с Андроид телефон:

Публикувано изображение

 

Колега, устройството ти е много готино, не се засягай. За това и започнах "За хората с Андроид телефон" - ако имат такъв. Отделно, че по-нисък клас Андроид телефони се намират и за по 200лв (нови), а високия клас е 500лв-600лв. Има и топ модели за по 1000лв, но да не стигаме до крайности :) Отделно, че Андроид телефона далеч не е приложим само за колата и че с тази джаджа съм правил диагностика и съм чистил грешки вече на няколко други автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра правилно, не го казах с лошо за Андроид, примерно аз съм с PDA и няма как всяка година да давам сума пари за телефони примерно, а иначе и аз имам ОБД блутут и през лаптопа си правя диагностика, за сега само от любопитство. Аз също съм ЗА твоя вариант, но това устройство ми е като подарък та за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегите с Android телефони - има по-евтин вариант от тази джаджа - следното устройство, показва всички сензори и тн - това е чисто и просто OBD2 reader, който работи по bluetooth:http://www.ebay.co.u...=item19c9ec554fЦената му излиза 30тина лева, аз си взех и ако някой колега иска да го пробва в София - нека ми пише, може и на някоя от срещите да го покажа (ама да се разберем, без специална покана не ходя :D). За да работи с Android - има едно приложение Torque. Има безплатна версия, аз специално си купих за 7лв платената, която е много по-подробна и си струва всяка стотинка. Показва всички сензори на колата, грешки в компютъра (мжое да ги зачиства), налягане в common rail-а, моментен разход, разход за пътуването (trip), скорост, ускорение и хиляди други работи. Повече за програмата, тук:https://play.google....wl.torque&hl=en

Поръчах си го.Освен моментен разход има ли и среден разход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също искам да си поръчам, но продавача не предлага доставка до България. Ти как успя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От друг продавач.http://www.ebay.co.uk/itm/140741666712?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто бях пуснал в темата първия, който ми попадна, за да покажа модела. Има такива, които шипват worldwide. Продавачите са много, избери най-евтиния.Иначе може да показва моментен, за целия трип (среден) и тн. Разгледай в нета какво предлага Android Torque - трябва да предупредя, че за дизелови автомобили базовата версия НЕ ПОКАЗВА никакъв разход. Но пълната версия освен разхода има хиляди други опции, които ги няма в Torque Lite, но за 7лв се съмнявам че има причина да не си вземете Pro версията и да подкрепите разработчика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам отново. Имате ли идея при моделите преди фейслифта, които нямат борд компютър с OBD може ли да се види разходът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно може. На адаша акорда е като нашите - преди фейслифта. За след фейслифта не ти и трябва такова нещо. Те си имат борд. компютър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам отново. Имате ли идея при моделите преди фейслифта, които нямат борд компютър с OBD може ли да се види разходът.

Може, може - тези дни може да тествам и да снимам да видите при мен какво показва. Иначе може ако искате да направим една среща със 7чките следващия вторник на ЕКО-то и там ако има мераклии - да тестват джаджата преди да купят.Offtopic:Попадна ми тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11332487382150771&f1=details - ако имах малко по-големи възможности така бих сменил седмичката за този звяр... Нямаше с кой да споделя, който да ме разбере :) Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах "джаджата" и си купих про версията на torque. Сега остава да чакам. Адаш, може да имам нужда от помощ за инсталирането и настройклата, така че някаква среща наистина е добра идея.Между другото, за първи път поръчвам сам от ebay. Някой има ли идея за колко време ще дойде до тук и къде точно? В смисъл - на моя адрес или в някоя поща, на митница? Economy Int'l Postage беше единствената опция, но да пукна ако знам какво точно означава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic:С такава доставка от ЮК идват за около 4-5 дни. Ще ти оставят известие да идеш до най близката поща, да си вземеш пратката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм навит за среща следващия вторник на ЕКО-то ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Black Market-a Pro версията е безплатна. :)тук има доста клипчета за програмата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Offtopic: Попадна ми тази обява http://nfs.mobile.bg...0771&f1=details - ако имах малко по-големи възможности така бих сменил седмичката за този звяр... Нямаше с кой да споделя, който да ме разбере

И аз се изкушавам от такива обяви! Даже има в mobile.de една в Италия на 500км, същата цифра но в евро!Мой приятел си купи преди около месец и имах възможност да се запозная по-подробно с колата: няма друга такава за такива пари!!!И неговата дойде от Италия с газова уредба !!! /има същия индикатор като на тази/, и му харчи 11-12 литра газ.Но до тука с мерака, особено ако човек направи сметка на разходите! Застраховка около 2000лв, данък около 1000, на 15 000 км се сменя маслото на хидравличните съединители на предаването /800-900 лева май/, около 8 бона е системата за защита на пешеходци /ако удариш предната броня, изкача капака на мотора на горе и ако не си застрахован, не ми се мисли!!!/, няма неоригинални части и т.н.Така, че ще продължаваме да си караме Акордите и ще се успокояваме, колко евтина ни е поддръжката!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да се похваля. Сложих си Xcarlink с блутуут модул и съм много доволен и от двете :afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно може. На адаша акорда е като нашите - преди фейслифта. За след фейслифта не ти и трябва такова нещо. Те си имат борд. компютър.

Имат си борд компютър, но по отношение на горивото там показва само средния разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте малко помощна информация за характеристиките на двигателя:Налягане на турбото в какви мерни единици и какви стойности на мен ми мери 18 PSI това нормално ли е незнам?Маф или Мап сензор имам и какви са стойностите ламбда сондата и всичко каквото се сетите...сега Ultra gauge ми мери разни работи и въобще не вдявам кое какво е!Много ще съм ви благодарен за оказана помощ и съдействие!Основно ми мери Масовия разход на въздух който отива в стойности на 900 g/s, каквото и да значи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Които и да вземеш обаче няма да сбъркаш.

Колкото до класациите на Аутобилд и др. - все най-добри са Континентал. Незнам защо... :D :D

 

 

Аутобилд и АДАЦ са немски компаний от които хората много се влияят и съответно (купуват)каквото те кажат , че е ок . А Континентал са също немски. На 1 място в много от немските тестове са те няма лятни , няма зимни тестове (ТЕ СА)! Явно има спонсирство от страна на производителя на гумите!

Аз живея от 1 година в Германия и съм разбрал какво мислят , че всичко немско е ОК ако ще и Л...О да е :D ИИИИИИ филма идва като видят не немска кола гледат я с пренебрежение и те спират за проверка :D

 

Та искам да попитам нещо .

Предстои ми окупката на нова кола за семейството Акорд 2,2 Дизел около 2004г. Та искам да попитам дали може да се закупи от някоя морга примерно цялата конзола с навигация и дали ще пастне без преправяне ? Говорим за коли от преди фейслифта снимките са примерни и заедно с километража и другите уреди (много по-добре изглежда).

от ето това :

Публикувано изображение

да стане това:

Публикувано изображение

 

А вижте ето това намерих за което колегата по-горе е чакал от Америка доставка а цената е малко по-скъпа от тамощната: http://www.hid.bg/OEM-Multimedia-Double-Dvoen-Din-DVD-GPS-TV-Honda-Accord-7

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gencho, от това, което сме обсъждали с другите колеги - ако ще взимаш Accord 7ма генерация - вземи си бензиновия 2.0 155кс или 2.4 190кс. Гори малко повече, но парите се избиват от ремонти и обслужване. Дизела е по-скъп за поддръжка, казвам ти го като човек, който смята, че си взе много запазен дизел. Една смяна на масла и филтри ти е 400лв ако го правиш с хубави консумативи. Веригата, която най-вероятно не е сменяна на дизела е 1100лв с труда, съединителя и маховика също заминават за 150-200 хиляди километра и са още едни към 2000лв ремонт с НЕ-оригинални части (LUK, които са качествени) или около 3 бона с Honda Genuine - при мен вече смених съединителя, а маховика го чакам да си замине (видя се, че е разбит като сменяха съединителя), за да вкарам още над 1000лв.Другия ми съвет е, направо да си намериш кола с навигация или да вземеш афтър-маркет вариант като този от линка за 1000лв. Да взимаш цяла навигация от друг Акорд от морга е кофти работа - няма да е по-евтино от колкото тази китайската, а има доста по-малко функции. Имай предвид, че тези китайските НЕ СТАВАТ за 2.2 дизел. Не го пише никъде официално, но като съм питал разни продавачи в ebay изрично казват, че няма да стане ако не е 2.0 или 2.4 бензин.Тук можеш да видиш списък с моите ремонти на моя дизел:http://www.carspending.com/en/profiles/CarSpending/1-honda-accord-i-ctdi-executiveНе съжалявам за избора си, но когато взех колата тя беше на по-малко от 6 години - сега ти ще взимаш кола на около 8 години, което прави преценката по-трудна и на твое място бих избрал бензин. В смисъл, дизелов автомобил 140кс, който струва 30 хиляди евро нов, от западна европа, да е каран по-малко от 20 хиляди на година - абсурд. Това значи, че колата, която взимаш, ще е в най-добрия случай на 160-200 хиляди, но по-вероятно да е на 250-300. Колкото и да е пазена тая кола, за 200 вече започват изброените слабости да избиват. Лично аз дори ако тръгна след примерно 2 годинки да сменям Акорд-чето с 8ма генерация, ако не е нова от магазина, ще взема задължително бензин.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq Аз искам да си взема дизел поради прчината , че мнавам около 20 000 км на година и сумата която ще дам за бензин ще е доста повече. Колата ще се кара само изванграда и горивото тук е качествено . От там мисля , че ще има полза повече Дизела от колкото Бензина.Смятането се прави и сравнява :D повече по твоята кола от там гледам разходите ти !А маховик , съединителя и веригата следкатоги смениш мисля , че повече няма да ти се наложи тази манипулация ! И остава само маслото .Дизел до сега не съм имал освен камионите дето съм карал и това ще е верятно първия. :blink: Много цена и чета мненията на колегите Veseliq и Tino но ще видим . Дано да е на късмет ! Искам да разбера някой работи за колата ! 1 - Могат ли да се връщата километрите на тези коли?2 – Ако я закарам в сервиз на Хонда ще могат ли да установят евентуално върнатите километри ,съединител + маховик ако са за смяна и веригата дали е за смяна и тя ?Мисля примерно за това на което километрите уж са реални : http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=211483222Благодаря на отзовалите се ! И с инфото за навито :( значи не става)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги здравейте и от мен .по въпроса със светещите копчета -карам Акорд 2,2 дизел - по талон е 06.2005г и вече е на 205000км и мога да се похваля че всички копчета му светят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да разбера някой работи за колата ! 1 - Могат ли да се връщата километрите на тези коли?2 – Ако я закарам в сервиз на Хонда ще могат ли да установят евентуално върнатите километри ,съединител + маховик ако са за смяна и веригата дали е за смяна и тя ?Мисля примерно за това на което километрите уж са реални : http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=211483222Благодаря на отзовалите се ! И с инфото за навито :( значи не става)

1) Могат - при мен бяха върнати 30-40 хиялди. Тази цифра е по лична преценка - според сервизните документи, последното обслужване при мен е било на 136 хиляди км - Ноември 2009, колата беше на 139 хиляди когато я купих - Април 2010. За малко над година след последното обслужване, едва ли е карана 3000км - собственика й е карал по 30 хиляди на година средно. Пролича си още в началото, от състоянието на филтрите. После като я взех видях, че скоростомера не работи - в сервиза оправиха таблото, като казаха, че са го развалили като са го сваляли да я въртят.2) Ако я закараш в сервиз на Хонда НЯМА да могат да установят върнатите километри - задължително вземи със сервизна книжка, името нанесено вътре да съвпада с името на собственика по талон. Разгледай в сервизната книжка да няма съмнителни работи - като всичко изписано с един почерк и един цвят на химикалката. В сервиз няма как да преценят съединителя за смяна ли е, още повече маховика. За веригата - като се разхлаби почва да потраква. На "ухо" се усеща от добър майстор с опит с тия коли. Ако трака много, сменяй бързо преди да се е скъсала, че тогава цените на ремонта са доста неприятно четирицфрено число.Има начин ти да прецениш съединителя - карай колата. Препоръчително излез извън града и включи 4та предавка с около 80км/ч - двигателя ще работи на 2000 оборота. Натисни педала до долу и задръж - гледай стрелките на скоростомера и оборотомера. Ако стрелката на оборотомера скочи рязко когато турбината развърти, а стрелката на скоростомера не се движи пропорционално, значи съединителя приплъзва. Ако приплъзва - трябва да се смени веднага, защото ще разбие маховика. Лошото е, че ако приплъзва, не се знае от кога е така и в какво състояние е маховика. Можеш да приключиш теста със скорост около 130-140км/ч.3) Пак си помисли за бензин/дизел. Вярно е, че веригата, маховика и съединителя се сменят веднъж. Но до тук това са разходи за около 4000лв. 20 000км на година не са достатъчни да си избиеш парите (казва ти го човек, който кара над 25 на година в България, с много градско). Обаче при дизела имаш още няколко слаби места - всмуквателен и изпусквателен колектор - всмукателния се задръства със сажди и трябва да се чисти на 100 хиляди, изпускателния се пука, вътре почва да мирише на дизел, при мен наскоро ги кърпиха. Но по-сериозните слабости са турбината и дюзите. Ако колата е била настъпвана докато е била студена, турбината може да е в лошо състояние и скоро да почне да вие и да трябва да сменяш. Тя сама по себе си е други 3 хиляди лева. Принципно ако намериш поддържан, глезен дизелов Акорд, няма да съжаляваш, двигателя е страхотен. Но си има слабостите и си му трепериш, досадни ремонти са, има риск. Иначе ако кажем, че на дълъг път въпросния дизел ти гори 5.5-6 на 100км, а бензина 8 на 100км. При равна цена от 2.70лв на двете горива (не знам как е в Германия):20 х 1000 (20 000км) са = 200 х 100км200х5.5/6 = 1100-1200л = 2970лв - 3240лв200х8 = 1600л = 4320лвГрубо това са 1200лв повече пари за гориво на година, разпределени на 12х100 на месец, защото вероятно ще караш по ежедневни нужди и грубо еднакво много всеки месец. Докато изброените няколко задължителни ремонта, без да излезе някой по-сериозен като турбина, са ти по 1000лв на куп и е по-неприятно като ги удариш на веднъж. С бензина имаш опцията да сложиш газ и да ти стане по-евтино.Това са моите разсъждения, дали са верни или не, си е нещо, което трябва ти да прецениш, а се надявам и други колеги да се изкажат.Колкото до това, че в западна европа горивата са по-качествени. За бензина може и да важи, но всяка година карам с Хондата до Франция и обратно и мога да кажа, че не усещам капка разлика в разхода или вървежа на автомобила с Италиянска, Френска, Словенска, Хърватска и Българска нафта. Никога в България не сипвам в неизвестни бензиностанции и проблеми не съм имал, включително да запаля на под -20 градуса с евтината нафта на ЕКО и ОMV. Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:( до някъде си прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...