Jump to content
krakadal

колко са добри новите коли

Recommended Posts

Кво се косите... пича е купил нова кола, но покарана от "ПРАВИЛНИЯ" човек.... всички знаем че искаме ли да счупим нещо дори най-здравото да е ще намерим начин да го счупим. Явно първия собственик е бил с такива намерения да не пази и да не плаща.... А след като е в гаранция автомобила, кво значение има колко двигателя ще смениш нали за това е гаранцията. Купи си я ти чисто нова от ХОНДА, и после ела ми я покажи на 55 000 тоталка.... ДА АМА НЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скапани коли има във всяко марка! В Щатите май "лимонки" им викат да се надяваме поне че сред Хондите тези са по-редки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам що нападате човека,като не знаете наистина какви боклуци са тия коли,и аз минах през този АД,ама я дьржах заключена в гаража и не смеех да я карам,докато не дойде новия собственик да я отнесе,а вие говорите за точки,запетайки и за други глупости

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе според мен новите коли не се правят като едно време и тва исчерпва темата.Нова,но здрава кола се среща много рядко купи си нещо до 98 да знаеш,че е испитано и добре направено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм разочарован от доста хора писали в тази тема.. злобата става все повече и повече. Човекът, макар и да не е изключително грамотен, но пак си е човек с проблеми на главата.Когато Вие имате проблем и хората реагират по този начин..как ще се чувствате? Много съм учуден на създалият темата, как успява да запази добрия тон, а Вие го притискате до последно.Приказките - минавай на голф, давам ти 15 алфи, не са комични, а трагични.Колега много съжалявам, че си попаднал на такъв калпав екземпляр. Не е нормално, не са малко и парите, които си дал. Според мен да слагаме всичко под общ знаменател е силно. Смятам, че при всеки модел ще се намери куцото, може да е 1 на 10000. Въпрос на шанс. Напълно те разбирам, при положение, че за тези пари можеше да си вземеш нещо по-добро. Все пак си фен на марката и разочарованието е станало още по-голямо.

Най-после светлина в тунела!Евала за всичко което каза!Радвам се,че още има по някой такъв от форума :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам що нападате човека,като не знаете наистина какви боклуци са тия коли,и аз минах през този АД,ама я дьржах заключена в гаража и не смеех да я карам,докато не дойде новия собственик да я отнесе,а вие говорите за точки,запетайки и за други глупости

+1 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце,не мога да повервам ;) честно.Иска ми се ама не мога :) За окачването съм съгласен,доста калпаво е от 2001г.насам.Обааааааче за всичко останало ше фанеш да ме разходиш.Ти знаеш ли изобщо на колко хиляди е колата ти и изобщо как е поддържана и как е карана и т.н.?П.С. Говоря от личен професионален опит и съм готов да заложа авторитета си ;)

прав си баце аз съм си лаик но не правя памук а съм механик купих си нова кола зада не ми се налаг а да я ремонтирам а за съжаление нямам възможност да я карам здрава като и нахвърлят мотора мога да ти я продам със сервизната история ако си толкова ндоверчив но дали ще имаш моите нерви да се бориш със вятърн и мелници и гаранцията ще и удължа ако си навит да ти давам оферта само 26 000 левчета и е твоя красавицата явно аз не съм неиния принц
Не ме кефи иначе щях да я купя,а пък и с тези проблеми.......никога. :lol: Както и да е,ще разкажа един случай:Приятел със С2000,обикаля из Европа.Налага се извънгаранционна смяна на масло в Будапеща.В сервиз на Хонда,с консумативи на Хонда.Момчето е истински Хондоман.След като се прибра в БГ,дойде при мен и каза"не тръгва витека и няма сила;) ".Как,защо,откъде???След много лутане развих масления филтър и какво да видя.Една гумичка във филтъра се извъртяла и застанала напряко в маслопровода :dry: Последвалата смяна на маслото и филтъра беше последна за този мотор :) Ако ти сече поне малко пипето ще разбереш какво исках да кажа още преди цели 4 ш...и...б...а..н..и страници.Със здраве и дано следващата ти Хонда промени негативното отношение. Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, до всичките тези проблеми може да се стигне, когато си купил кола на много малко километри, но е била челно ударена и след това "оправена". Има варианти за посукване на рогове и предница до момент, в който частите не си пасват правилно и са постоянно под напрежение. Оттам и амортисьори и окачване и скорости и какво ли още не може да се развали по предницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е удряна. Колегата това работи.Виж може някой да я е пилил от първите км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната кола е сглобявана в Англия. Ако е правена в петък това обяснява почти всичко.

За сравнение ще дам най-добрият ми приятел - купи си чисто ново Мицубиши Лансър, а вуйчо му чисто нов Фолксшвабен Тигуан по едно и също време горе-долу. Лансерът се юрка от 24 годишен "шофър", а Тигуанчето от 50+ годишен чичка. За близо 3 години ФВ-то има над 20 извънпланови посещения на сервиза и извънгаранционни ремонти за над 5000лв, а на Лансерът му е сменен един лагер на главина по гаранция и е изхабил един чифт гуми в повече, но рамата му започва с J........... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво се косите... пича е купил нова кола, но покарана от "ПРАВИЛНИЯ" човек.... всички знаем че искаме ли да счупим нещо дори най-здравото да е ще намерим начин да го счупим. Явно първия собственик е бил с такива намерения да не пази и да не плаща.... А след като е в гаранция автомобила, кво значение има колко двигателя ще смениш нали за това е гаранцията. Купи си я ти чисто нова от ХОНДА, и после ела ми я покажи на 55 000 тоталка.... ДА АМА НЕ

за тебе специално ще обясня пак от тези 55 250 км не съм минал 1800 защото когато я придобих беше на два месеца и 7 дни и на 1800 километра закупена е от представителство на хонда във германия градчето е ломар :lol: и ела да ти я покажа да мирясаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , наистина е достойно за съжаление това , което ти се е случило и тази отчайваща липса на късмет при покупката, но при мен ещата са ОК , като не я щадя изобщо ...имам оше ~ година гаранция , та ако ще дава дефекти ...Маслото е наистина 0-30 , ама не ще да е от това , нали ?! Прецаках две гуми по родните " пътища " , ама окочването е наред , попадъл съм доста пъти в голими трапиве и то с доста висока скорост - за сега без проблеми . Вероятно новите автомобили се правят вече с доста икономии с оглед печалбите , но едва ли производителите ще си плюят на , граденото с десетилетия , име . Такива дефекти има и при други големи производители , в това число и Тойота . Без да слагамч марката на първо място , трябва да съм честен , че карах доста различни оли преди да се реша на тази покупка и съм безкрайно доволен ! Дано с това се изчерпят проблемите с твоя автомобил ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама окочването е наред

Важното, е окочването да е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано много тъпо се е получило с този Сивик, аз ако съм въпреки всичко повече НИКОГА няма да погледна към марката Хонда след гореописаните проблеми.Ми те и във фау ве форума нямат чак толкова драстични изцепки.Не искам поста ми да се счита като провокация, не ме разбирайте погрешно за мен най-надеждните и качествени автомобили до момента си остават японските (и Дачия за парите си:D ).От много години насам Хонда оглавяват класациите за надеждност, следвани плътно от други японски производители като Тойота (въпреки риколите), Субару,Мазда и т.н.Заклет фен съм на японските коли но наистина на тези на които ВИН-а им започва с J.Въпреки че май вече и оттам няма гаранция, но все пак ..............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за разбиранетомоита лична равносметка за темата във която се включиха доста хора и имаше доста пристрастниобвинители защитници и прочие е че само няколко от останалите собственици на по нови коли си признаха че наистина са имали проблеми на мен ми е ясно че качеството на даден автомобил (броика) нее критерий като цяло за марката и модела както казах във началото колата е приятна за каране със прилична стоика на пътя но има какво да се желае благодаря на всички взели страна и изразили мнението си предлагам да заключите темата според мен се изчерпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, искам да ти кажа само, че ако беше писал маааааалко по-грамотно и разбираемо, щеше да има много повече отговори. Човек трябва да има адските нерви за да ти разбере писанията и съм сигурен, че огромна част от хората са се отказали от цялата тема, още на половината от първия ти пост. Лично аз я започвах около 10-на пъти и чак сега я докарах докрая.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз немога да разбера все още някои хора, които или просто са типове характери хора които живеят в свой собствен измислен свят и за тях Хонда едва ли не е религия или подобна простотия, а не просто марка автомобил/мотор и поставят на пиедестал, все едно е нещо неповторимо. Тук в този форум масово от време оно (от както е създаден форума) се наблюдават такива мнения от типа на "това е хонда, неможе да се счупи". Всичко се чупи и нищо не е перфектно. Хора, това е просто машина, която колкото и да е добра, след определен период от време просто се счупва, това е нещо напълно нормално както самия човешки живот: раждане, живеене, смърт, това е. А днес Хонда не е онази "Хонда" за която се носят митове, легенди и т.н., че неможе да се счупи (не че и тогава не е било преувеличено). Не че и при другите марки не е по-различно: имам познат с бмв Х6 3.5 битурбо дизел 286 коня на 30000км вече има ядове с турбото, предните спирачни дискове имат ръб 2mm, друг пък с бмв Х5 гаранционно му смениха отзад стоповете, защото при дъжд пропускат вода (това май си е някакъв типичен бъг на този модел, всички първоначално вградени стопове на този модел са дефектни). Имам друг познат с хонда риджеляйн, която след слагане на метан (не пумиярски монтаж на поляната, а говорим за скъпа уредбна монтирана по всички правила от специалисти) този пикап след няколко хиляди км. просто финишира с двигателя. Това може би не е меродавно за модела да се говори, защото все пак не е карана на бензин (не е в оригинално състояние ми е мисълта), а на алтернативно гориво... но е странно за по-малко от месец след монтаж на метан да сменяш бутала и биели, при положение, че има сивици и акорди (и да не говорим за хонди, има куп други марки и модели) по на 20+ години с АГУ каращи стотици хил. км без особени ядове.Примери много, факт е че днес колите са направени с цел още по-висока печалба за производителя дори и след гаранционно, не са направени с цел да са вечни. Естествено, всеки един казус и проблем си има решение, въпроса е на каква цена. Хонда не е изключение. Ако някога през 70-те, 80-те години Хонда са правили коли с които са искали да пробият на определени пазари (а тези модели са били с цел "реклама", да се създаде реноме за еди какво си), то днес те събират плодовете от онези старите, пък нека си мислиш, че днес караш Хонда който носи от духа на ОНАЗИ старата - дрън дрън, всичко е в главата ти, самозаблуждавай се.Пиша тези неща, защото леко се афектирах, от това как едва ли не някои хора немогат да повярват, немогат да приемат и са готови за плюят и фулят човек, който им казва, че Хонда има проблем с еди кое си, просто като коне с капаци немогат да повярват, че Хонда не е това което е била. Бъдете реалисти, не живейте в сънищата и не идеализирайте купчина желязо. Както цигарата която трябва да се изпуши и след това фаса да се смачка и изхвърли в пепелника, както тоалетната хартия с която трябва да си изтриете... знаете кое и да се пусне в тоалетната чиния, така и колата трябва да се кара и след това да се претопи и създаде на нова кола. Друг е въпроса, че цигарата може да е финна, с мек тютюн (а не на бучки качак), тоалетната хартия да не се къса в ръката ти като речеш да си свършиш работата с нея и колата да не се сгромоляса на смешен за иначе нейни предшественици пробег, но това е положението, просто продукта явно е кофти.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина имаше доста простовати и необмислени постове, жалко но факт съчувствам на колегата за ада в който е попаднал но мисля че все пак не е лошо да си потърси правата както казаха някои колеги било чрез съд било чрез сопа а не просто да се оплаче във форума това няма да му помогне никак даже. В щатите тойота я направиха за резил не е лошо при подобни ситуации и ние да правим така има проблем гластност и дела до дупка да се научат тъгашите че не може така да дадеш пари за нещо а да получиш съвсем друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което съм научил от живота и работата си е че, за всеки проблем, или събитие си има причина но ,тя НИКОГА не е само една.

В този случай вероятните причини довели до проблемите, според мен са:

 

1.Първия собственик на колата - купува колата прави няколко стотин километра по пистите в германия ,връща я и си взима type R или катастрофира или и двете.Или нито едно от споменатите.

2.Дилъра - умишлено или не, премълчава за минали или настоящи проблеми с колата

3.Колегата -един от най-големите къръци за които съм чувал/чел, волно или неволно станал част от всички събития.

4.Сервиза -които с действията или бездействието си е допринесъл за последвалите събития.

 

Всичко това в комбинация с други фактори и събития може да доведе до споменатите проблеми.

 

Това разбира се са мои предположения и теории но преди да ме упрекнете че пиша глупости, и за да се убедите че е много лесно една кола(в БГ) да се превърне в скраб прочетете това: http://suzukibg.com/sutra9035.html&sid=b10487b7a9c598df3e79dc930cf03a0a

 

 

п.п...немога да си обясня причината за отношението към колегата на някои хора от форума. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което съм научил от живота и работата си е че, за всеки проблем, или събитие си има причина но ,тя НИКОГА не е само една.

В този случай вероятните причини довели до проблемите, според мен са:

 

1.Първия собственик на колата - купува колата прави няколко стотин километра по пистите в германия ,връща я и си взима type R или катастрофира или и двете.Или нито едно от споменатите.

2.Дилъра - умишлено или не, премълчава за минали или настоящи проблеми с колата

3.Колегата -един от най-големите къръци за които съм чувал/чел, волно или неволно станал част от всички събития.

4.Сервиза -които с действията или бездействието си е допринесъл за последвалите събития.

 

Всичко това в комбинация с други фактори и събития може да доведе до споменатите проблеми.

 

Това разбира се са мои предположения и теории но преди да ме упрекнете че пиша глупости, и за да се убедите че е много лесно една кола(в БГ) да се превърне в скраб прочетете това: http://suzukibg.com/sutra9035.html&sid=b10487b7a9c598df3e79dc930cf03a0a

 

 

п.п...немога да си обясня причината за отношението към колегата на някои хора от форума. :D

 

Еййй колега това с Миркат е ужасно, пази боже!

На никой не му пожелавам да има проблеми с колата си, всичко си е късмет. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което съм научил от живота и работата си е че, за всеки проблем, или събитие си има причина но ,тя НИКОГА не е само една.

В този случай вероятните причини довели до проблемите, според мен са:

 

1.Първия собственик на колата - купува колата прави няколко стотин километра по пистите в германия ,връща я и си взима type R или катастрофира или и двете.Или нито едно от споменатите.

2.Дилъра - умишлено или не, премълчава за минали или настоящи проблеми с колата

3.Колегата -един от най-големите къръци за които съм чувал/чел, волно или неволно станал част от всички събития.

4.Сервиза -които с действията или бездействието си е допринесъл за последвалите събития.

 

Всичко това в комбинация с други фактори и събития може да доведе до споменатите проблеми.

 

Това разбира се са мои предположения и теории но преди да ме упрекнете че пиша глупости, и за да се убедите че е много лесно една кола(в БГ) да се превърне в скраб прочетете това: http://suzukibg.com/sutra9035.html&sid=b10487b7a9c598df3e79dc930cf03a0a

 

 

п.п...немога да си обясня причината за отношението към колегата на някои хора от форума. :D

 

значи нищо не си научил още от Живота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички е ясно ,че Ауто билд са прогерманско , пристрастно , необективно списание, фаворизиращо VAG групата и БМВ...та колко е здрава и надеждна една нова хонда в техните "обективни" очи, можете да прочетете в следващия им брой..Акорда гази наред:D!

Редактирано от Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До АДХ - никой не казва, че колата, като кола не се чупи, без значение нова или стара. Въпроса е, че при новите автомобили да се появят няколко дефекта почти наведнъж, вероятноста е адски малка. Аз съм карал досега само коли втора ръка и никога не ми се е случвало да поправям основни агрегати за тези километри.

Редактирано от h3ll1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек работещ в ототризиран сервиз, ще ви споделя няколко неща.Сервиза не е на Хонда, а на друга японска марка.Занимавам се с резервни части и гаранционни ремонти.Работил съм за различни марки автомобили и нещата са сходни, така, че предполагам и при Хонда ще е така.Гаранционните ремонти НЕ СА за сметка на дилърството.Те са за сметка на Honda Motor CO. директно.От тях принципно вносителя печели.И затова не е нормална политика да се укриват гаранционни проблеми.Най-малкото всяка марка си държи на имиджа и е просто абсурд клиент с гаранционен проблем да бъде отпратен.Поне при мен е така.Търговците знаят, че всеки доволен клиент води още 5, а всеки недоволен дърпа 15.Въпреки, че марката в която работя е на челните места по здравина, почти всеки ден се занимавам с гаранционен проблем и съм се убедил, че въпреки почти 100% сходство между 2 коли, някой дефектират 5 пъти повече от други.Без значение къде са произведени или как се карат.Шанс за колегата, просто не е улучил на колата.Неграмотоността на механици и сервизни консултатни вече е друго нещо, не можем да виним производителя.Всяка марка си има различни изисквания, но ако определен процент от автомобилите дефектират в един и същ агрегат, компанията предприема сервизна акция която включва стотици вътрешнофирмени процеси като анализ на повредената част, изработване на нова и съответо подмяна на частта на всички автомобили излезли от конвейра дори и да са излезли от гаранция (в някой случаи).Така, че когато имате специфичен проблем, не поставяйте всички коли под общ знаменател !!!Поздрави!

Редактирано от Krelion
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал досега само коли втора ръка и никога не ми се е случвало да поправям основни агрегати за тези километри.

Нали затова говорим - че старите модели до средата на 90-те са много по корави, спрямо новите коли. Плюс това, при покупка на кола втора ръка, човек рядко може да знае със сигурност каква е нейната история и истината за тази кола, могат само да се правят догадки. Ти примерно виждаш,че караш кола на 160 000км която е с перфектен мотор, без ръжди и драскотини по ламарините, а реално може да се окаже, че предния собственик е направил някои "подобрения" - колата е била на 300000км и е врътнал километража, направил е основен ремонт на мотора (затова работи толкова добре) и цялостно пребоядисване, пък ти си мисли, че караш "девствена кола". Т.е. това, че ти си доволен от колата си и не правиш ремонти по нея, незначи че този преди теб не са му побелели косите от наливане на пари и ремонти по същата тази кола. Това е просто пример, нищо конкретно не казвам към никой. Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

На всички е ясно ,че Ауто билд са прогерманско , пристрастно , необективно списание, фаворизиращо VAG групата и БМВ...та колко е здрава и надеждна една нова хонда в техните "обективни" очи, можете да прочетете в следващия им брой..Акорда гази наредПубликувано изображение!

 

колега ти наистина си фанатик и ревностен защитник на марката

съжалявам ако съм те убидил със моите думи но истината е една и тя е че за добри пари авто билд ще напише каквото му кажат да пише във днешния свят парата е движещ фактор

те и за каляската сивик писах а че е велика и имала дребен проблем със тампони на предните амортисьори но хонда ги заменя със усилени и е решила проблема ма моите такива тампони ги сменяват за 2 път та и опорите да ти кажа честно на преса вяра нямай много

рекламата е страшна сила и манипулира общественото мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Креолине , а я ни поясни как стоят нещата когато има случаи на производствен дефект , на сериозен агрегат/част от колата и въпреки това Производителя решава да покрие случая ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично мисля,че всичко е въпрос на поддръжка.Карам d15b7- 95г. и на 2 пъти съм го оставял с масло на минимум,след което съм в сервиз за основен ремонт,така че няма нова- няма стара.Поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично мисля,че всичко е въпрос на поддръжка.Карам d15b7- 95г. и на 2 пъти съм го оставял с масло на минимум,след което съм в сервиз за основен ремонт,така че няма нова- няма стара.Поздрави на всички!

на пълно си прав въпрос на поддръжка е първите 10 000 съм я карал до 3500 оборота сменям маслото на 10 000 км само дето не съм я теглил за да не се уморява даже и глезотиики и накупих халогени комплект стелки гт пакет брони малко над 3500лв за аксесоари и това нее критерии за поддръжката доста от нещата са дефектирали и нямат нищо общо със поддръжката само да те попитам ти на колко време си сменяш антифриза във колата аз лично на две години на всяка 1 година фреона и маслото във него защото и то се окислява и прочие дребни неща които ни спестяват във оторизираните сервизи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох почти цялата тема. В форума има много хора който с гордост могат да кажат че карат истински хонди А автора на темата има някакъв си лъскав дръгел с който само може да покаже че има пари и яко се е прецакал искрено ти съчувствам. Помисли си с тия пари каква истинска хонда щеше да си купиш а с останалите огромно количество пари колко километри щеше да минеш а да не говорим за нервите. В банка да ги беше сложил с месечните лихви какви километри щеше да си навърташ.Не е за вярване в какъв безумен свят живеем. Дано 2012 да се случи нещо че не ми се мисли къде ще стигнем по тоя път дето вървим.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твоята логика колега всеки каращ кола над 80 година е човек хвърлил си парите на вятъра , защото истински ценните коли са до 80-те години и парите които си дал да си купиш Сивик 5-та генерация са безсмислени защото ако ги беше запазил заедно с парите , които си дал да поддържаш тази кола след 5 години можеш да си купиш една антика и да си я реставрираш и след още 5 години да я покажеш на наборите :ph34r: Дайте да не определяме за кой какво е смислено и безсмислено :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, ако наистина имаше подобни проблеми при новите автомобили и всяка втора хвърля по един двигател и скорости на 55К, нямаше да има фирма в България, която да купува нови коли за дейността си.Имам наблюдения във фирми, в които се купуват не един и два, а десетки нови автомобили към днешна дата и никой не се е оплакал да хвърля двигатели и кутии. Знаете как се карат служебни коли, нали? Никой не ги жали...Марките са: Митсубиши, Опел, Мерцедес, Пежо и ХОНДА. Взехме един бензинов Акорд през 2006-а и колата е просто перфектна, а са я карали няколко човека във фирмата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сигурно са я разработвали на 7-8к по тест драйва.Което не обяснява проблемите по окачването и кормилната уредба??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твоята логика колега всеки каращ кола над 80 година е човек хвърлил си парите на вятъра , защото истински ценните коли са до 80-те години и парите които си дал да си купиш Сивик 5-та генерация са безсмислени защото ако ги беше запазил заедно с парите , които си дал да поддържаш тази кола след 5 години можеш да си купиш една антика и да си я реставрираш и след още 5 години да я покажеш на наборите :) Дайте да не определяме за кой какво е смислено и безсмислено :lol:

Различни хора различни идеали но нямах предвид чак 80-те. Но да аз лично предпочитам да реставрирам един скайлайн или NSX или нещо по евтини Civic(150hp) и да заваря тръби вътре за да остана жив ако се размажа някъде и това ще ме направи много повече щастлив от колкото една нова лъскава кола в която са вложени много повече време и усилие за да се измисли как да се източат повече пари от джоба на притежателя и включително и за "зомбиране" чрез телевизията. Думи като качество и надеждност почват да губят значение, хората се стремят след 3 години да си купят поредната лъскава черна дупка където да си хвърлят парите. Чувал съм сметки че не си струва да си копуваш кола защото по евтино излиза да се возиш с такси който сигурно са верни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: Малко предистория

(Всякакви прилики с действителни лица, събития и локации са напълно случайни)

 

Действието се развива в китното немско градче Ломар. Русият Ханс тъкмо е бил на поредния тест-драйв с новата кола, купена му за завършването и сега се довлачва до дома си на светещ CHEK и приплъзващ съединител. Паркира как да е , с предна лява настъпила ръба на бордюра и се насочва към градинката в задния двор. Там родителското тяло (А.К.А. Стария Адолф) се е изпънало на градинското столче и пухти в жегата (нормално - лято е, 18 градуса на слънце). Енергията на небесното тяло го плющи в полуплешивата китара и потта се образува на ситни капчици - точно както по халбата с бира на масичката пред него. Адолф обаче се е подготвил - в хладилната чанта в краката му се мяркат две ПВЦ-та, от промоционалните +15% съдържание. С полузапал поглед съзира, че сополанкото се насочва към него и изведнъж над идеалния следобеден ден надвисват облаци.

Сополивия стартира: - Баща, глей са, данке шьон вери мач ( и т.н.) за подаръка, обаче тая талига и станА нещо пак , стааме вече за смех пред женоряата. Не мое ли да измислим нещо, а?

Стария сбърчва вежди: не стига, че мухите го налитат, ми и малкия посерко идва да му мели на главата... няма справедливост в тоя живот. И тоя гаден арабин в автокъщата пак го е плъзнал по тъч-линията, няма ли кой да го екстрадира вече?

- Сина ми, иди с комшийчето да разцъкате едно мачле, аз имам малко работа ( 2х2 литра + 30% общо, ще се проточи деня май), после ше идем да я върнем, утре палим очилатия кораб и те водим у Щутгарт...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за смях, ама... "Русият Ханс..." :lol: Човека си я взел с мерак, уж нова, да няма проблем... Лоша работа... И някой "майстор" , ако се е учил... Един приятел, баща му купува от първите Самари. Беше с три бутала... :) Не е виц.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и това съчинение беше доста добро да ви кажа честно и да се ядосвам няма да се върнат парите те така или иначе са похарченимоита максима във тоя живот е че човек трябва да си изживее живота по своему и не трябва да съжалява за нищо изход има от всяка ситуация както казах и по нагоре не пуснах темата със цел да ме оплакват а да видя дали има доблестни хора които ще загърбят скруполите и ще си признаят за проблеми които са ималидали желязото е лъскаво и скъпо или вехто и ръждиво то рано или късно свършва във някой завод за рециклажза не разбралите аз съм тенекеджия по настоящем и със това си изкарвам хляба преди малко повече от 10 години се преквалифицирах от монтьор понеже парите които се изкарват със въртене на гайки са не достатъчно ако си само работник а да работиш сам за себеси нее чак толкова лесно защото се налага да търпиш прищявките на какви ли не лумпени разбиращи неразбиращи или чели по форумите книжни плъхове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Теста е правен от хора боготворящи фолксваген, бмв и ауди..!!Ще кажеш ,че това не е сивик но теста на сивика ,точно като твоя, показа аналогичен резултат и никакво износване:worthy:!!

Изводите поне за мен са три-

1. Ти си най-големият карък в целия сват:lol:

2. Има нещо гнило в Англия!

3. Колегата Tino да разкаже най-накрая историята за Акорда..щот в този тест даже прословутия съеденител след 100 000 км няма грам износване и има ресурс за още толкова!

Редактирано от Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едмундо Публикувано изображение

може да си прав аз може и да съм най големия карък но имам ли цел я преследвам до край

да ви кажа днес е един добър ден обадиха ми се имаме отговор от господата от хонда във англия

моята кола ще се сдобие със шорт блок до 10 работни дни ако всичко мине както трябва във началото на другия месец пак може да я разходя из улиците

 

изкочи нов дребен проблем но както казах по горе винаги има решение на проблема

 

както е казано във физиката на всяко деитвие има равно по сила на него противодеиствие

аз не се предавам лесно и не смятам да не си отстоявам интереса ако се наложи

 

а за добра сума ще напишат че има изкуствен интелект ако е нужно

да ви кажа честно наи много съм го свалял сивика на дълго до 6,3 на 100 със средна скорост 90

във градски условия наи ниския постиган разход е 8,8 като си наблюдател как останалите си карат колите при нормално каране на градско разхода варира между 9,8 и 11 л зависи от задръстванията

на дълго със средна скорост около 140 на климатик под 10 не пада

Редактирано от krakadal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...