Jump to content
martins

Въпроси относно покупка на Сивик

Recommended Posts

Здрвейте, предстои ми покупката на Хонда Сивик Аеродек и много бих се радвал ако ми помогнете малко с избора на мотор. Спрял съм се на вариант 1.4 16V (90 Hp)-D14A4 и 1.5 16V (114 Hp)-D15Z6. Интересува ме как седят нещата от към динамика и разход на гориво, цени на консумативи, съответно и за двата мотора. Дали по-малкият мотор е достатъчно пъргав за това купе или направо да се спря на по-големия? Благодаря предварително.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвай търсачката има много теми за англичанката. Ето ти една, която ще ти е доста полезна: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=34976&st=0&p=321242&hl=d15z8&fromsearch=1entry321242Дори да не са за аеродек пак ще ти стане ясно.А за мотора D15Z8 (Виждам, че си писал Z6, до колкото знам него го слагат само в японските сивици, но и без това Z8=Z6) е мотора за теб. По-икономичен и по-пъргав, единствения му недостатък пред 90 к.с. мотора е че ще плащаш по-голям данък.. Но и 114 к.с. двигателя ще ти се стори слаб, най-добре покарай aerodeck с този двигател да видиш как е.

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям късмет ще да е да намериш комби с 1.5 витек мотор,икономичен до 3000 об.,и достатъчно мощен след това. Голямото предимство-тегли и на ниски об.,и много дълги скорости,мотора заспива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като надежност, качество и поддръжка кой от двата варианта е по-добър, седанът който се произвежда в Япония или хетчбека в Англия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам CIVIC Аеродек D15Z8 e мотора върви много добре и харчи по малко с 1.5 л от 1.4is 90 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И със сигурност АЕРОДЕКА се произвежда от 05. 1998 до 06.2001 г. Комбита са и не са карани душмански да им изкарват буталата през капака,така попадаш на по здрав двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам CIVIC Аеродек D15Z8 e мотора върви много добре и харчи по малко с 1.5 л от 1.4is 90 коня.

Колега, наистина ли добре се справя двигателя ? Аз някак си не го виждам за такова голямо купе. И аз съм с D15Z8 и като се напълни колата(общо четири човека с шофьора) или пък изкачвам дори лек наклон на тая кола й изчезват всичките коне. И като се има в предвид, че аеродека е по-тежък.. Иначе акок пътя е прав без наклон и сме двама в колата върви на стрела. Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам CIVIC Аеродек D15Z8 e мотора върви много добре и харчи по малко с 1.5 л от 1.4is 90 коня.

Колега, наистина ли добре се справя двигателя ? Аз някак си не го виждам за такова голямо купе. И аз съм с D15Z8 и като се напълни колата(общо четири човека с шофьора) или пък изкачвам дори лек наклон на тая кола й изчезват всичките коне. И като се има в предвид, че аеродека е по-тежък.. Иначе акок пътя е прав без наклон и сме двама в колата върви на стрела.
Витиня с (1 ЧОВЕК И 1 ЖЕНА ) без да я напъвам много я качвам със 120. Аеродека е по-тежък с малко Редактирано от adolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам CIVIC Аеродек D15Z8 e мотора върви много добре и харчи по малко с 1.5 л от 1.4is 90 коня.

Колега, наистина ли добре се справя двигателя ? Аз някак си не го виждам за такова голямо купе. И аз съм с D15Z8 и като се напълни колата(общо четири човека с шофьора) или пък изкачвам дори лек наклон на тая кола й изчезват всичките коне. И като се има в предвид, че аеродека е по-тежък.. Иначе акок пътя е прав без наклон и сме двама в колата върви на стрела.
Нямаме нютонметри,затова пък имаме обороти,вкарай я на трета в баира и дръж до 6 хлд./об.,на толкова си вече със 130 км./ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам CIVIC Аеродек D15Z8 e мотора върви много добре и харчи по малко с 1.5 л от 1.4is 90 коня.

Колега, наистина ли добре се справя двигателя ? Аз някак си не го виждам за такова голямо купе. И аз съм с D15Z8 и като се напълни колата(общо четири човека с шофьора) или пък изкачвам дори лек наклон на тая кола й изчезват всичките коне. И като се има в предвид, че аеродека е по-тежък.. Иначе акок пътя е прав без наклон и сме двама в колата върви на стрела.
Нямаме нютонметри,затова пък имаме обороти,вкарай я на трета в баира и дръж до 6 хлд./об.,на толкова си вече със 130 км./ч.
Е да, в обороти няма проблеми, но пък така се губи икономията. И например поддържането на 90 километра е малко неприятно тъй като доста често трябва да се връщат предавки. Но не казвам, че мотора е лош, просто го отбелязвам, за да е наясно автора на темата :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но е доста по-забавно така. Не всичко е икономия, трябва и тръпка да има :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, в обороти няма проблеми, но пък така се губи икономията. И например поддържането на 90 километра е малко неприятно тъй като доста често трябва да се връщат предавки. Но не казвам, че мотора е лош, просто го отбелязвам, за да е наясно автора на темата :D

Е то и мен това ме притеснява, именно за това пуснах темата. Най-добре наистина да покарам и тогава да реша. Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също карам д15з8 и си ме кефи. за разхода немога да кажа дали е по икономична от 1,4 защото още и се радвам ия настъпвам и не виждам много икономия. Колегата по горе е прав че с 4 човека на баир издъхва, но както други казват по малка предавка повече оборот и няма проблем. Иначе другия вариант 1.8 vti. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега големия мотор си е голям мотор мотор изобщо не се чуди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм ги и двата мотора. Не успявам да открия разлиакта.. сякаш и двата са 90 коня.. не успявам да открия тия 20 коня в повече на 1.5 мотора. Определено не е по икономичен. 1.4 го карай както искаш и не можеш да му направиш повече от 8 извънградско. Опитвал съм и не става. Градско стига до 10 ма с много тормоз, средно е около 8-9 ако я къткаш може и под 8 градско да я докараш. Извънградско ако я крепиш към 90/100 ще останеш учуден правил съм и 5.2/100км по инфоборд разход за 600 км. И двата мотора на баири ги отпиши... просто не предпиемай безумства ако ще не трета ми и втора да им върнеш.. стигаш до едни заветни 150-тина и всичко свършва. Това са малолитражки,все пак!Разхода което ме кефи поне мен, не е толкова пряко зависим от стила на каране. Разликата е от литър два на 100. Поне за тези мотори. Да, нямаш нютони,нямаш и кой знае ква сила. ма кат ти е кеф да ръчкаш си ръчкаш и не ти сцепва резервоара. Аудито кат го напъннеш върви,ма ти цепи душицата от разходи... стигаше до 30 ЛИТРА/100км градско:rolleyes: Според мен за комби вземи по големия,да не кажа даже търси още по голям мотор. Щом е комби идеята му най-вероятно ще е да носи. Ако не яко багажи то поне трима четрима пасажери. на 1.4 гарантирам,че ще му е тежко. Имаш 90 коня да,но не както при пасат 1.8 моно.. ако не си яздил японски коли до сега,първите месеци ще ти се стори, че караш 60 коня пунто... докат не им свикнеш и не започнеш да влизаш по често в обороти.. там някъде където европейските колици спират да вървят Джапанките започват.. и щи дойде кефа.. ма тряя му свикнеш на това.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............................там някъде където европейските колици спират да вървят Джапанките започват.. и щи дойде кефа.. ма тряя му свикнеш на това.

Това е точна приказка! :rolleyes:
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата: колега, имам англичанка 1.4 и мотора е точно както описаха горе останалите. На стръмно е слабичък, камо ли с повече хора и за комби. От двата варианта бих те посъветвал да избереш по-мощния двигател. За още по-голям мотор ... ти си помисли :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така темата е за аеродек. Те не са ли прозиведени в Америка, а не в Англия :rolleyes: (съжалявам за офф, но все пак се пита за тези модели)

Редактирано от AuruMoon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е точно в това че ми трябва за семейна кола и не мога да я карам много на ръчка, именно за това искам да върви нормално на 5-та при скорост с около 90 км./час. Имал съм Венто 1,8 90 коня което вървеше доста добре както и на ниски така и на високи обороти /е не се изтрелва на високи обороти като Хонда но си вървеше/. Като се има в предвид че в момента карам Клио 1,2 и при 90 км./час за да изпреваря бързо свалям на 4-та понякога и на 3-та не е чак такъв проблем ако и с хондата е така. Благодаря на всички за отговорите. Определено ще се насоча към 1,5 мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така темата е за аеродек. Те не са ли прозиведени в Америка, а не в Англия :rolleyes: (съжалявам за офф, но все пак се пита за тези модели)

Made in UK са всичките Civic chassis codes (MA8,MA9,MB1,MB2,MB3,MB4,MB6,MB7,MB8) , Aerodeck Chassis codes (MB9,MC1,MC2,MC3,MC9)ЕДИТ: Аз, ако трябваше пак да избирам определено щях да взема 1.8 VTI мотора. Имах удоволствието да карам англичанка с този мотор, чувството е уникално колата си е правена за него. Дори щях да търся VTI-S - това е колата ! Вярно нямаше да има такъв нисък разход, но не е важно само това.Но все пак за семейна кола 1.5 е идеален, само трябва да му се свикне. Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и 1.6 сякаш не е лош !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе и 1.6 сякаш не е лош ;)

Така е но мисля да си я карам на бензин и ще ми дойде малко солено :angry:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе и 1.6 сякаш не е лош :lol:

Така е но мисля да си я карам на бензин и ще ми дойде малко солено :lol:.
Ами ако не ти тежи особено крака, няма да намериш разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15z6 1.5 16v i (114 Hp)

Тип купе

Хетчбек

Брой врати

3

Брой места

5

Дължина

4190 мм

Широчина

1695 мм

Височина

1375 мм

Междуосие

2620 мм

Предна следа

1478 мм

Задна следа

1488 мм

Просвет

110 мм

Максимален обем на багажника

600 л

Минимален обем на багажника

225 л

ДВИГАТЕЛ

Разположение на двигателя

Отпред, напречно

Работен обем

1493 см3

Мощност

114 к.с.

При обороти

6500

Въртящ момент (Нм/Обороти)

134/5500 Нм/Оборота

Горивна система

Пълна инжекция

Наличие на компресор

-

Газоразпределителен механизъм

OHC

Разположение на цилиндрите

Редови

Брой цилиндри

4

Диаметър на цилиндъра

75 мм

Ход на бутало

84.5 мм

Степен на сгъстяване

9.6

Брой клапани на цилиндър

4

Гориво

A-95

ТРАНСМИСИЯ

Коефицент на главно предаване

4.36

Задвижване

Предно

Предавки (механична ск. кутия)

5

Предавки (автоматична ск. кутия)

4

ОКАЧВАНЕ

Тип очакване (отпред)

Двоен лост

Тип очакване (отзад)

Двоен лост

СПИРАЧНА СИСТЕМА

Предни спирачки

Вентилирани дискове

Задни спирачки

Барабани

ABS (Антиблокираща система)

Да

УПРАВЛЕНИЕ И ХИДРАВЛИКА

Сервоусилвател

Хидроусилвател

Тип кормилно управление

Червячно предаване

ПОКАЗАТЕЛИ

Модел на двигател

D15Z6

Максимална скорост

188 км/ч

Време от 0-100 км/ч

10.2 c

Разход - градско

7.7 л/100км

Разход - извънградско

5.1 л/100км

Среден разход на гориво

6.7 л/100км

Обем на резервоара

45 л

Собствено тегло

1075 кг

Максимално допустима маса

1580 кг

Размер на гуми

175/65 R14

 

D14A4 1.4 i S (90 Hp)КУПЕ

Тип купе

Хетчбек

Брой врати

3

Брой места

5

Дължина

4190 мм

Широчина

1695 мм

Височина

1375 мм

Междуосие

2620 мм

Предна следа

1478 мм

Задна следа

1488 мм

Просвет

110 мм

Максимален обем на багажника

600 л

Минимален обем на багажника

225 л

ДВИГАТЕЛ

Разположение на двигателя

Отпред, напречно

Работен обем

1396 см3

Мощност

90 к.с.

При обороти

6400

Въртящ момент (Нм/Обороти)

120/4800 Нм/Оборота

Горивна система

Пълна инжекция

Наличие на компресор

-

Газоразпределителен механизъм

OHC

Разположение на цилиндрите

Редови

Брой цилиндри

4

Диаметър на цилиндъра

75 мм

Ход на бутало

79 мм

Степен на сгъстяване

9

Брой клапани на цилиндър

4

Гориво

A-95

ТРАНСМИСИЯ

Задвижване

Предно

Предавки (механична ск. кутия)

5

Предавки (автоматична ск. кутия)

4

Коефицент на главно предаване

4.44

ОКАЧВАНЕ

Тип очакване (отпред)

Двоен лост

Тип очакване (отзад)

Двоен лост

СПИРАЧНА СИСТЕМА

Предни спирачки

Дискове

Задни спирачки

Барабани

ABS (Антиблокираща система)

Да

УПРАВЛЕНИЕ И ХИДРАВЛИКА

Сервоусилвател

Хидроусилвател

Тип кормилно управление

Червячно предаване

ПОКАЗАТЕЛИ

Модел на двигател

D14A4

Максимална скорост

177 км/ч

Време от 0-100 км/ч

10.8 c

Среден разход на гориво

6.6 л/100км

Обем на резервоара

45 л

Собствено тегло

1040 кг

Максимално допустима маса

1540 кг

Размер на гуми

175/65 R14

 

сам си прецени, аз съм доволет от моята D15z6, но d14-ката няма роубари в вратите и допълнителните щанги и по големите дискове отпред и барабани отзад и затова е малтака разлика в килограмите!

Редактирано от ilkocivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за комби вземи по големия,да не кажа даже търси още по голям мотор. Щом е комби идеята му най-вероятно ще е да носи. Ако не яко багажи то поне трима четрима пасажери. на 1.4 гарантирам,че ще му е тежко. Имаш 90 коня да,но не както при пасат 1.8 моно.. ако не си яздил японски коли до сега,първите месеци ще ти се стори, че караш 60 коня пунто... докат не им свикнеш и не започнеш да влизаш по често в обороти.. там някъде където европейските колици спират да вървят Джапанките започват.. и щи дойде кефа.. ма тряя му свикнеш на това.

:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера харесах една хонда 1,6 1999 г. с газов инжекцион но се оказа че е с махнат катализатор и ламбда сонда. В момента я лъжели с някакъв резистор, но през определено време трупала грешки и светвала лампата на таблото. Може ли някой който е сменял да ми подскаже за какви пари става въпрос. Може ли да се кара така и ще се отрази ли много на разхода, като се има в предвид че ще се кара основно на газ. Благодаря.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,здравей.Видях че търсиш хонда комби.Аз Карам такава 3 г.и съм супер доволен.По добре не взимай с газова уредба/мое мнение/.Особенно ако е пипана и нагаждана.Купи си без и ако искаш ти си слагай.Не се знае колко е каранана газ и как се е отразило на двигателя.Ако си от София ,може да се видим и да покараш мойта и да предцениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако па си и работи газовата защо да не я вземе? Щом мотора работи гладко всичко е на 6+. Лабдата е ок 80-100 кинта. Тя и без това катоо е на 15 год не се знае колко е скапана....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора си работи екста. Само че възникна един проблем. Колегата незнайно защо като му звъннах да я прегледам и купувам днеска нещо се разубеди, оказа се че имал кандидат за нея вече. Така че търсенето остава. За жалост в гр. Пловдив явно няма много търсене на япоски автомобили и съответно предлагането е почти минимално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам Д15З8 и съм страшно доволен :ph34r: Ако искаш икономия я има ш пълният смисъл на думата :lol: има и добра динамика за такъв мотор :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината не съм пробвал как върви хондата с който и да е мотор но останах доста приятно изненадан като цяло от автомобила.Честно казано надхвърли очакванията ми, макар само от едно кръгче на паркинга :).Дано да успея скоро и аз да се сдобия с нещо добро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината не съм пробвал как върви хондата с който и да е мотор но останах доста приятно изненадан като цяло от автомобила.Честно казано надхвърли очакванията ми, макар само от едно кръгче на паркинга :).Дано да успея скоро и аз да се сдобия с нещо добро.

Аз мога да ти кажа единствено за окачването, което е 1:1 с Ровер 400. Минал съм над 90хил.км за 5години и окачването е в същото състояние, както когато купих колата от автокъщата. Абсолютно нищо не е мръднало или чукнало :D Мога със сигурност да кажа, че при една нормална експлоатация това окачване издържа едни 200 хил.км без ремонт на нищо ;)За двигателите - колегите тук имат голям опит и вече са те насочили. Там аз близките 1-2 години нищо няма да мога да кажа :) Като му направя едни 50 хил.км, тогава ще давам съвети.Успехи с покупката!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...