Jump to content
impact

проблем със запотяването на стъклата на всички---ХОНДИ

Recommended Posts

Не съм чел всички отговори , че да ти кажа ако някой не те е светнал -филтъра на купето / поленовия / сменяш и ...

...стъклата пак си се запотяват
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем, но се оказа, че майсторът, който напави обслужването си спести смяната на филтъра на купето. Другият вариант е да извадите филтъра и така притока на въздух (количеството) се увеличава значително. Но тагава изниква друг проблем-силният вентилатор засмуква много прах и боклуци от улицата. Така, че изводът е един-сменяйте по-често филтъра на купето.

Да вдигна малкоАз имам ли такъв филтър и къде се намира Сивик хечбек 95та година японка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Виж какво ми подшушнаха от ХОНДА:

 

 

Публикувано изображение

 

това за кой модел важи?

 

Важи за всички марки и модели на автомобили с климатик !

 

Засега, нямам проблем със запотяването на стъклата, при включено копче за вкарване на въздуха отвън и вентилатора на max проблема при мен се решава, но след като прочетох това ми стана интересно дали наистина работи. Сутринта го пробвах на Accord-а (Accord, 5ген, 1997-ма, англичанка), но копчето за включен климатик не светна. Това което направих е:

1. Запалих колата

2. Завъртам "врътката" за топло/студено най-вдясно, т.е. да духа само топло

3. Натискам копчето да ми вкарва въздух отвън

4. Пускам вентилатора (пробвах го на всички степени)

Резултат: Климатика не се включва (или поне не му свети копчето).

 

Въпросите ми са:

1. Някой все пак пробвал ли го е това и наистина ли важи за всички марки и модели коли с A/C и наистина ли работи както е описано ?

2. Аз ли не съм направил нещо като хората, т.е. не съм завъртял някоя "врътка" на правилната позиция, не съм натиснал, или пък съм натиснал погрешно някое копче, нещо друго съм изпуснал или е трябвало да направя нещата в друга последователност?

3.Като пише, че автоматично се включва климатика, има ли индикация за това, т.е. трябва ли да светнете лампичката на копчето A/C ? Аз лично не виждам как ще светне без да е натиснато самото копче.

4. Ако не трябва да светне, каква е индикацията че климатика се е включил, т.е. как мога да разбера, че климатика работи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CRV 1-ва ген., JDM, работи по описания начин, без значение, кое копче въртя първо. Разликата при мен е, че когато преместя копчето от позиция "само предно стъкло" в някоя друга, климатика спира. Но ако натисна копчето А/С тръгва, и вече работи на всички позиции.Пробвай и ти така - включвай А/С ръчно.п.п. Пропуснах - по същият начин работи, дори и при включен бутон да върти въздуха само вътре в купето.п.п.п. Маймуната:На моята 5-а, '93 г. нямах А/С и нямаше филтър купе.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да редактирам вече.Малко уточнение - на моето CRV блокът за управление на парното е електрически. Имам 3 въртящи се потенциометъра (вентилатор, температура и посока), и 2 копчета - А/С и въртене на въздуха вътре. Двете копчета и при вкл. и при изкл. положение стоят на едно и също място, а не както са другите - при вкл. са по-навътре.Казвам това, защото токущо пробвах климата на Хондата на колегата - Шатъл, '98-а. Неговото управление е като на Сивик 5-а. Бутони за посоката, А/С, въздух отвътре/отвън, и плъзгачи с жила за вентилатора и температурата. Бутонът А/С е с две положения - навътре вкл. и навън изкл. Получава се ситуацията на колегата mitaka_t, т.е. каквото и да правиш, климатикът не тръгва автоматично. Тръгва чак, когато натиснеш бутона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика ми помага за изсушаване на стъклата само когато работи на охлаждане, на отопляване и на вън като е студено нищо не прави, лампата свети за включен A/C но нито компресора ми се включва нито пък изсушава по бързо стъклата или поне аз не намирам разлика със или без А/С това за автоматичното светване на лампата също при мен го няма, както и да се въртят врътките не става :D *това за колата от подписа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в колата. А в неправилната експлоатация, на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл?

Редактирано от sa6o46

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. Натискам копчето да ми вкарва въздух отвън

Странно, при мен това копче когато го натисна ми върти въздуха в купето, а когато не е натиснато си вкарва отвън. При теб обратното ли е, защото за пръв път чувам за обратна функция на това копче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На акорд 2.0тди 97г къде е тази клапа за налягането,пак ли под бронята ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 4 години карам хонди, винади духа на предния прозорец и вкарва въздух отвън. Никога не ми се е запотявал джам нито на купето нито на рекса...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

токущо пробвах климата на Хондата на колегата - Шатъл, '98-а. Неговото управление е като на Сивик 5-а. Бутони за посоката, А/С, въздух отвътре/отвън, и плъзгачи с жила за вентилатора и температурата. Бутонът А/С е с две положения - навътре вкл. и навън изкл. Получава се ситуацията на колегата mitaka_t, т.е. каквото и да правиш, климатикът не тръгва автоматично. Тръгва чак, когато натиснеш бутона.

И при тръгването вършили работата за размразяването на прозореца?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за забавянето. Не бях на линия.

...И при тръгването вършили работата за размразяването на прозореца?

За размразяване - не, но ако е изпотено - да, чисти го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как установихте,че всеки 8 от 10 Сивика запотяват джамците?Аз мога да кажа най-смело,че това ми е първата кола,която само на парно успява да си поддържа стъклата сухи!В моя японец обаче няма поленов филтър (оригинално)и може там да се крие разковничето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че всички сивици си правят доста конденз,които идва точно от испотяването на стъклата зимно време! На пролет като отворя багажника и по някои път имам 2 пръста вода в багажника от конденза! След почистването на водата цяло лято я мия по 1път на седмица и няма нищо в багажника! Май решение няма по въпроса с конденза!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен грандиозния проблем на Сивик 5-та е липсата на

Въздушен филтър на купето и не добре изолирането на 'въздушния канал'

 

 

 

Запотяването се получава когато има наличен конденз, голяма температурна разлика вън/вътре

или повишена влажност в купето демек навън вали вие сте се изпотили или нещо подобно

 

Лекуването:

 

1. Духалка на макс, после се връща на средна или минимлана сила

2. Температура малко над телесната, в колата някъде между 23 и 26 градуса

3. Външен въздух и струя насочена само към прозореца

ПС Ако не сте Зиморничави, може леко да отворите прозореца (Жигули style)

 

- Ако пуснете климатика става адски бързо, но спрете ли го жална ви майка

- Никога не използвайте Гъба/Парцал за попиване, никога

- Ако по предното ви стъкло има капки вода изисква търпение

 

 

 

Тази картинка важи за Хюндаите и повярвайте ми е адски досадно :huh:

Публикувано изображение

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да добавя още едно тире:- Никога не експериментирайте със спрейове от сорта на този mafra: http://www.mafra.com/public/catalogo/vetrolux.jpg , чеможе да съжалявате горчиво като мен и да си миете стъклата след употреба щото ще виждате като през свинска мас...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха ха ха ха ха ха ха .....свинската мас съм я виждал на собствен гръб,не на хонда,но си е направо прецаквация....!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам този проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Температура малко над телесната, в колата някъде между 23 и 26 градуса-колега тва в кръга на маитапа ама телесна температура 23градуса е плашещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 23 градуса телесна температура , званим на Мълдър и Скъли :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Температура малко над телесната, в колата някъде между 23 и 26 градуса-колега тва в кръга на маитапа ама телесна температура 23градуса е плашещо.

 

Грешно съм се изразил, имах впредвид че температурата в КОЛАТА трябва да варира между 23 и 26 градуса ако някой е с 'климатроник' или с други думи ако нямате така трябва да саморегулирате температурния диапазон че пътниците в колата да не им е студено но да не им е пракалено топло за да се изпотяват, трябва да е приятно леко топло но не прекалено :rolleyes:

 

ПС Трябва постоянно да регулирате от най-топло до средата някаде, зависи от товаколко е зарял антифриза на колата, сами ще го усетите и почуствате ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, прав е slus4o, и аз установих, че най-добре се чувствам на 25°. И стъклата остават чисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не мога да разбера, защо според заглавието на темата, на всички хонди им се поти стъклото?

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам тази тема да се закрие!И аз не съм забелязъл някога да се запотят стъклата на Акорда.Темата е изчерпана доста.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто ХР-В също се поти доста, така че, проблемът е актуален и за мен :) Особено ако сме 2-3 човека в колата, задните прозорци няма шанс да се изчистят без парцал : (

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах миналата зима проблем със стъклата. Всички бяха мокри постоянно и парното едвам едвам оправяше положението. Карал съм Зимата на отворен прозорец, защото това помагаше, но като вали не е оферта много. Затова преди месец направих малка профилактика на парното и сега е много добре. с 4 4овека за 1 минута челното стъкло стана вир вода. Но като пуснах парното на джамека да духа от вънка на 4 та степен за 1 мин изчезна всичко.Ето какво направих аз.-махнах жабката-има една черна кутия вътре има изпарител-в самата кутия имаше 1 тон листа и пръст махнах ги-по самия изпарител се бяха набили също листа и пръст и по този начин въздушния поток се ограничаваше значително. Да не говорим и за гадната миризма на загнили листа-свалих изпаритела и с водоструй го измих-сглобих всичко, пуснах парното и ще ми издуха главата ви казвам. Почва да духа топло при студен двигател само след около минута след потеглянето с автомобила-измих перфектно всички стъкла първо със чист спирт, после с препарат за прозорци, защото мазнотията и цапаниците по него забавят изпаряването на водата, а и са предпоставка за събирането на влага.-да ама таз влага трябва да излиза от някаде, а имам съмнения относно оддушника зад задната броня. Трябва и той да се види, дали му работи клапата, защото ако е затворена и не отваря тоз входящия въздух и изпаренията от потните джамеци няма де да отидат трябва през отдушника да излизат. Тез дни ще го прегледам и него-и не на последно място - 1 път в седмицата с препарат за стъкла и хубава кърпа ги избърсвам. Така хем ще имате отлична видимост.- Ако багажника ви събира вода както моя, както се оказа от изпуснало уплътнение на стопа го отстрането като проблем защото таз вода в багажика, ще ви поти стъклата упорито. Повярвайте ми. Аз се справих със санитарен силикон. Сваля се стопа почиства се контактната повърхност към купето, почиства се и леглото на купето, където ляга стопа, намазах обилно със силикон и стегнах обратно всичко. Направих го и с другия за всеки случай. сега вода нямам, дори и в големите дъждове, дори и след 1 4ас водоструи на село.Надявам се да съм бил полезен, и вярвам, че който има този проблем с хондата си, ако направи всичко, което съм описал ще е предоволен както аз.И малко офтопик. Как по дяволите да махна пластмасата под предните чистачки. Целта ми е да си измия пространството, че ме е хванала манията за чистота и да си сложа Мрежа от Комарник на мястото над перката на вентилатора с цел повече да не ми се събират листа вътре в кутията и да задръстват въздушния поток. Ако ми каже някои, ще съм благодарен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш щипките на самата пластмаса (малки кръгли), и тя ще падне, при махането им внимавай, че се чупят доста лесно. Под пластмасата има едни уплътнения трябва да ги подновиш, моите бяха брутално изгнили. Забравих, първо трябва да свалиш чистачките.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези кръглите не мога да махна. Човърках с малка отверчица около тях да ги надигна и не щат. Даже остава вдлъбнатинка от страничния натиск на отверката. И без туи е малко натрошена да взема да я достроша и да си я купя от Бултрако като нова ама имам притеснения относно офертата, която ще ми предложат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със запотяване на стъклата се решава лесно. Винаги трябва да са чисти отвътре и иска редовна смяна на филтъра на купето и климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5та генерация няма cabin filter, дори и моделите с клима, моята е 95та (последна година на производство)Иначе, за тези които имат и ценят въздуха който дишат - 2 пъти в годината смяна на въпросния филтър ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тия черните много лесно излязаха, ако дойдеш неделята на полигона, може да ти покажа как излизат :) а пък ти ще кажеш как се разглабя онова черното зад жабката. Има и лек за филтъра, може да се сложи филтър в 5-та ген. но си е играчка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така след като нямаш филтър на купето, може да си пригодиш такъв на входа на системата. Ето в тази тема е описано за какво говоря: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=24368&st=0 (явно при промяната на форума първите мнения са загубени)

Ето и линк към моя пост с малко снимки: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=24368&view=findpost&p=361647

Аз в момента съм с два филтъра. Единия си е оригиналния които си е вътре между турбинния вентилатор и радиаторчето и втори, които си изрязах и го сложих на дупката

Публикувано изображение

като подложих метални пръчици под него така че да не пропада(зелените линиики)

Публикувано изображение

и от горе го затворих с тънка метална мрежа (предполагам може и с такава за комари, но от влагата може и да е рападне).

Публикувано изображение

Съмненията които имам обаче са, че по този начин който съм го направил притока на въздух е недостатъчен, заради втория външен филтър и се замислям дали да не го махна и да оставя само мрежичката, а прахта която ще влиза и която сега се лови от външния да я спира оригиналния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък имам проблем със задното стъкло реотаните.. няма прекъснато няма скъсано реотаните над чистачката работят а под нея не..гледох внимателно ноооо няма нищо някой ако има идея че при мен е имало заден удар и ми е малко разместен задния прозорец и от там става ужас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ми трябва - комарник на входа и филтър оригинално след вентилатораЗабравих да напиша в дългия си пост по-горе че най накрая имах 3 скъсани реотана с лупа ги видях къде са прекъснати и от гарвана си купих графит. То е като лак за нокти и една точица върху прекъснатото и реотаните ми всичките работят вече. Дано да съм бил полезен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Публикувано изображение

 

 

Ето това съм направил и аз,само отрязах и ламарината отпред на дупката та да си легне комарника по-лесно и точно.

По темата: потенето е резултат от лошо парно и недостатъчна вентилация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърът на купето / този дето е под жапката/ трябва да се сменя редовно.Когото си взех колата имах същия проблем като завали стъклата се запотяваха.След смяната на филтъръ , нещата се оправиха.Не се налага да включвам климатика.Колата е сивик 5 врати 1998г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...