Jump to content
peroludiarom

Ксенонови фарове - вадят ми очите

Recommended Posts

Само ако и рефлектора е за ксенон. На Акорд Type R 1998/2002 са такива.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже се занимавам с Ксенон продажби и монтаж,смея да твърдя че добре регулирания ксенон в здрав рефлектор за предпочитанне лупа Не дразни отсрещно движещите сеПубликувано изображение

 

Аз пък смея да твърдя, че това не е така и от това да достигнете сами до този извод ви дели само времето и практиката. Напълно е логично да казвате така на клиентите си. По добре се замислете защо другаде е забранено.

 

 

много сте далеч от истината.между оригиналния ксенон и ксенонови крушки-от земята до небето.само тези които имат оригинален ксенон могат да се изказват тук.

 

Колега, не знам какво точно искаше да кажеш, но това което написа, не е нито ясно, нито грамотно. Това кой може и кой не може да пише тук, ще се престоря, че не съм го видял.

 

 

За тези, които не са си съставили мнение:

Колеги, четете чуждестранните форуми, там хората са по-наясно и не предпочитат най-евтиното решение.

 

За тези които имат мнение и карат с халогенни крушки:

Поздравявам ви колеги, вие знаете, че е по-добре да мислите с главите си.

 

За тези които имат мнение и карат с низкобюджетното решение на име "ксененов комплект за вграждане":

Колеги дано не срещаме много по улиците и се надявам късмета ви да е по-голям от глупостта ви.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономически е необосновано да инвестирам 1000 лв. в автомобил, който струва 4000 лв. Ако някой "отнесе" пешеходец в градски условия и пешеходецът пресича правилно, значи е карал с безумно превишена скорост. Да, всички тези ситуации, които описвате са потенциално опасни, но като се погледне голямата картина, далеч по-добре е пътя пред автомобила да е добре осветен. Шансът да ме удари някой заслепен е многократно по-малък от шанса да ударя нещо на пътя или да скоча в някоя дупка. Драматизирате.

 

Кое точно му е лошото, колега? Нещо не ти разбирам идеята. Да, определено се чувствам по-сигурен, когато виждам добре пред себе си.
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при нормално каране и без ксенон би трябвало да се виждат тези "препятствия". Ако летиш с 200, това вече е друга бира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти определено не искаш да проумееш истината! Ще се опитам да ти го обясня по-нагледно!

Какво става ако монтираш ксенонова крушка в рефлектор проектиран за халогенна :

Публикувано изображение

1. Повече светлина на пътя - да ама само пред автомобила, в далечина няма никой.

2. Рефлектора не може да я насочи и светлината се пръска като "Ботевата чета" - за другите участници в движението се разбрахме, "да са си седели в къщи".

Най-точната дефиниция до момента е "МАЗАЛО".

 

Какво става ако инвестираш 400/500лв. в ксенон система !

Публикувано изображение

1. Повече светлина на пътя - но този път светлината е там където трябва да е, и получаваш така желаната безопасност за теб и другите на пътя (ако случайно решиш да ти пука за другите). Яко а ?

 

И крайния резултат в картинка :

Публикувано изображение

 

Намерете десетте разлики :lol:

Редактирано от Fiend
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мм, ксенона при някой е по-добре, но ако е направен като хората.. Аз пробвах а какви ли не кручши / Osram, Osram NB, Китайски сини..../ Накрая ми писна, влезнах в една бензиностанция и казах "Дайте ми най-евтините крушки." В момента съм си с тях, светят си перфектно, а дори когато карам из града си държа фаровете ниско долу, за да не преча ... (: Иначе има случей, в който с каквито и крушки и ксенони да си, пак нищо не се вижда Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fiend, остави. На колегата 100 лв. без никакъв ефект му се струват по-далавера от 400 с поразително подобрение в осветеността. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Съгласен съм, че по-добрият вариант е да се монтират лупи, но при 15 годишна кола подобен разход е абсурден. От 2 години съм с китайски ксенон и:

1. Лъчът се простира на около 20 метра пред колата, поне двойно по-далече от стандартни, жълти крушки.

2. Изключително рядко ми се случва някой да ми присветва с фарове, защото е заслепен.

3. Светлината не се разпръсква в съседното платно.

4. Законно е.

 

С две думи, когато са регулирани, ксеноните вършат по-добра работа без да пречат особено. Добър компромисен вариант.

 

Fiend, остави. На колегата 100 лв. без никакъв ефект му се струват по-далавера от 400 с поразително подобрение в осветеността. :lol:

 

Ако нямаха ефект, защо да ги ползвам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам как си позволил да потънеш в тази заблуда, застани срещу стена като на снимките по горе и ги пости тук, та дано хората успеят да ти покажат. Това, че никой не ти присветква не означава, че не заслепяваш просто хората вече са свикнали с евтиния, отвратителен начин, човек да освети пътя пред себе си, за сметка на другите. Ако трябва да присветкват на всеки с такъв ксенон, то трябва ръцете им да са повече на лоста от колкото на волана.

Има и друг въпрос, "Ако ти святкат повече, ще си свалиш ли ксенона?'" - въпроса е риторичен.

 

Поздравявам колегата Fiend, за пореден път виждам, че е технически грамотен и доста адекватен, не защото мисли като мен, а защото мисли.

 

Преди време пуснах тема точно по този въпрос, как се решава проблема за цената на евтини тунинг фарове, който желае може да види какво съм написал Ретрофит на фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги с ксеноните, не знам колко ви е по - светло... 50% от светлината ви отива фронтално в очите на колегата пред вас...:tooth: Откакто е мокро и бляскаво по улиците тази есен и зима, помислих - имам проблем с очите? Но прегледа показа, че проблема не е в моите очи....Колата ми е с Н7 и Н11 за мъгла. Нямам проблем с тъмното. :censored: А спойлера , вграден в задното стъкло решава част от проблема...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг въпрос, "Ако ти святкат повече, ще си свалиш ли ксенона?'" - въпроса е риторичен.

 

Не е риторичен, защото не ме познаваш, че да си правиш заключения. Да, ще ги сваля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

4. Законно е.

 

 

Сигурен ли си?

 

Според чл. 10, т.12 в правилника за прилагане на ЗДвП пише това, че едно ППС се счита за неизправно ако е налице следното:

12. по осветителната уредба:

а) изменени са броят, типът, цветът и разположението на предписаните светлини, с

изключение на светлините за мъгла;

б) светлините не са регулирани;

в) не светят дългите, късите, габаритните светлини или стоп-светлините;

г) пътепоказателите не работят;

д) липсват предвидените светлоотразители;

е) недостатъчно осветена е задната табела с регистрационния номер.

 

С поставянето на ксенон нарушаваш точка А - типът! По закон колата ти би трябвало да се спре от движение.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка поправка, че работа..:censored: .:

 

Вашите фарове:

 

Публикувано изображение

 

Моето око :

 

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че по-добрият вариант е да се монтират лупи, но при 15 годишна кола подобен разход е абсурден.

 

Ето я и поредната ти грешка! Една дума "инвестиция", предполагам ще схванеш и затова няма да пояснявам.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не му е ясно?оригинален/заводски/ ксенон работи и изглежда съвсем различно от ксенонова КРУШКА.мисля че мога да се изкажа по темата защото съм карал автомобил с заводски ксенон и никой не ми е святклъл че му блести,за разлика от други които са ме заслепявали с така наречената ксенонова КРУШКА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че по-добрият вариант е да се монтират лупи, но при 15 годишна кола подобен разход е абсурден.

Това не е основателна причина, да вадиш очите на останалите участници в движението ..Измисли нещо друго .. :lol:

От 2 години съм с китайски ксенон и:1. Лъчът се простира на около 20 метра пред колата, поне двойно по-далече от стандартни, жълти крушки.

За какъв лъч говорим, при китайски ксенон монтиран на фар с рефлектор и релефно стъкло ? :censored: Виж снимката която е постнал колегата Fiend и обърни внимание на разсейките на светлината (те са от релефното стъкло на фара), колата е на 2 м. от стената, а разсейките са на височина над тавана на колата, а на 20 м. далечина са вече "долу ниско над дърветата" .. :tooth: Случайно да ти е направило впечатление, че на всички фарове с лупи стъклото пред лупата е гладко, а не релефно ? ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато има хора като са666у, които явно нямат възможност да разсъждават, ще караме и ще псуваме:censored:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ксенонови фарове - вадят мо очите "

....ми; ....-му....; й.....; им........:censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен темата стана безмислена, никой няма да отиде ей ся и да си свали китайския ксенон, щото тука си говорим. Ние простосмъртните дето нямаме или не искаме да си сложим ксенон за 100лв ще си караме с обикновени и ще си псуваме ... за 4 месеца в щатите една кола не видях с ксенон с изключение на фабрично сложените разбира се... ДА с китайски ксенон на рефлектор виждате, но на каква цена .. да заслепите насрещно движещия се и той да ви отнесе вас или дървото от дясно :censored: Никакъв реглаж не може да помогне на рефлектора той разсейва, лупата насочва ... преценката си е ваша аз ше си псувам като ме заслепяват :tooth: Такива китайски скенони се произвеждат и се продават в държави без закони каквато е нашата.ПС Веси Иванова го е илюстровала перфектно :lol:

Редактирано от hEka
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не му е ясно?оригинален/заводски/ ксенон работи и изглежда съвсем различно от ксенонова КРУШКА.мисля че мога да се изкажа по темата защото съм карал автомобил с заводски ксенон и никой не ми е святклъл че му блести,за разлика от други които са ме заслепявали с така наречената ксенонова КРУШКА.

 

Колега, съвсем спокойно ще се опитам да ви кажа няколко незвестни вам факта:

 

1. Няма да се впускам в много подробности, но ще започна с малко особенности на българския език;

 

- Всяко ново изречение трябва да започва с главна буква.

- След всеки препинателен знак се слага интервал.

- Пред "че" и "които" се слага запетая.

 

2. Вие определено и очевидно, не правите разлика между различните термини, свързани с осветителните тела в автомобилостроенето, виждайки това, се чувствам задължен да ви ги разясня в малка степен.

 

Крушка - осветително тяло, предназначено за да излъчва изкуствена светлина, представлява балон от стъкло, пълен с азот или с изтеглен от него въздух. Освен стъкления балон, който можем и да наречем колба, има цокъл, нажежаема жичка от волфрамова сплав и метални крачета (проводници) .

Визуално представлява ето това:

 

Публикувано изображение

 

Фабрична ксенон система, представлява съвкупност от няколко елемента, вгражда се от производителите на самите автомобили, като в повечето случаи производителите на самите компоненти са други фирми, специализирани в тази област. По важните компоненти са:

 

прословутата крушка, която може да бъде в различни цокли, но най-често се ползват D2S и D2C:

 

Публикувано изображение

 

Разликата между 2-та цокъла е много малка и видимо изглеждат почти еднакво, няма да засягам разликите освен ако някой не ме помоли.

 

 

Баласти, служат за да дадат правилното захранване на ксеноновата крушка, разбира се и да я запалят, всички знаем, че за запалването са нужни средно 23000 V.

 

Публикувано изображение

 

Прожектори, служат за да концентрират светлината, излъчена от ксеноновата кружка и да премахнат недостатъците на рефлекторния фар. Отново биват няколко вида основно са обикновен (Hi beam/ Lo beam) и BiXenon. Отново слагам снимки за основна представа:

 

Тези, които ползват Ауди, според мен не най-добрите:

 

Публикувано изображение

 

Тези, които ползват BMW, отново не ги харесвам, нито като качество, нито като "output":

 

Публикувано изображение

 

Тези, които ползват Нисан, слагат се на Infinity FX, тях ползвам и аз, мисля, че за парите си са едни от най-добрите:

 

Публикувано изображение

 

Китайски тип прожектори, напълно е възможно да попаднете на такива, които светят малко по добре от фар с рефлектор:

 

Публикувано изображение

 

Надявам се тези неща малко да изясняват понятията "крушка" и "фабрична ксенонова система". Може да се пише доста, но не виждам как това ще спре същите тези хора, които не разбират, да си слагат китайските комплекти и да се заблуждават, че така е много по-добре.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ксенонови фарове - вадят мо очите "

....ми; ....-му....; й.....; им........:censored:

 

Пропуснах ".....НИ", извинете ме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз не пропускам да псувам Весе.Всички които ме оставят без очи.Шибания български манталитет лъсна и тук - "Абе аз да съм добре,другите да го духат"...НИКОГА НЯМА ДА СЕ ОПРАВИМ.НИКОГА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как определяте кой фар е за ксенон и кой не е?Имам мерцедес а клас с рфлектор с релефно стъкло и фабричен ксенонМой приятел има мерцедес е клас очиларка от първите с релефно стъкло и фабричен ксенонИмам представителства на фирмата в русия и германия служебните коли там са с китайски ксенони и си минават прегледи без проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как определяте кой фар е за ксенон и кой не е?

Ако фара е с Н1,Н7,Н4 и пр., нали се сещаш, че малко трудно е "фабричен" ксенон. Виж снимката на червения "corvette".

Имам мерцедес а клас с рфлектор с релефно стъкло и фабричен ксенон

Кой е казал, че няма? Виж снимката в #41 мнение!

Имам представителства на фирмата в русия и германия служебните коли там са с китайски ксенони и си минават прегледи без проблем

Знам от приятели, че в Англия и Русия е забранен, но само толкова. А тук става въпрос за неща от сорта на съобразителност, колегиалност на пътя и разни такива дреболии!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,мисля че преди да сложи секи 1 от нас ксенон на обикновени фарове е хубаво да прежали някой лев за фарове с лупа и това да слага ксеноните,пък и вече има лупи за вграждане....аз така и направих купих си фарове после ксенон на късите ,но сега реших друго....ксенона ми е на дългите и когато някой ми свети бам дълги на хубави фарове с ксенон и надали му е добре....не мога аз всеки ден да се къорава заради това ,че някой иска да вижда....първо да помисли какво му е на тови отреща(В момента и аз съм голфаджия ,затова мисля че не е редно да се слагат всички под общ знаменател!)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ксенонови фарове - вадят мо очите "

....ми; ....-му....; й.....; им........!!!

 

Пич, съжалявам, в бързината съм цъкнал друга буква, дай да не се втелясваме..

 

А колкото до са66 - пич навил съм си на пръста, и от седмица, някой блесне ли ми в очите - отнася дългите...Това трябва да го почнем всички, а не да търпим да ни заслепяват!! На мен ми писна, и вече всички, с боклучиви фарове са под ножа - като не мислят за нас и ние няма да мислиме за тях!

Редактирано от peroludiarom

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Лошото е, че тази порочна верига води до едно единствено нещо - ПТП.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже Fiend спомена Англия, ще си позволя малко коментар по темата.Положението в БГ ще се оправи, когато се отървем от всички боклуци (в който искате смисъл на думата) на пътя, в центровете за ГТП, ... спирам, ще стане много дълъг списъка.В Англия афтърмаркет ксенона не е забранен, стига колата да мине на ГТП. А това, вервайте ми, не може да се случи ако не светят, както трябва. Не казвам, че тук всички са безупречни. Например идва кола за ГТП със заводските фарове, минава, и на другия ден вече е с китайския ксенон. Но за това вече се грижат други органи. А те си гледат работата съвестно.Поуката е - не е виновен този, който яде баницата, а този, който му я дава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нищо против ксенона, но или да е направвен както трябва, или нищо. Писна ми от тези плюшкарски изпълнения. Същото се отнася и за фаровете за мъгла - всеки втори си ги е включил когато си му е кеф и се прави на 'коледна елха'... ае стига. Не разбраха ли, че фаровете за мъгла са 'фарове за МЪГЛА'.. и кога КАТ ще започне да глобява за това!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти определено не искаш да проумееш истината! Ще се опитам да ти го обясня по-нагледно!

Какво става ако монтираш ксенонова крушка в рефлектор проектиран за халогенна :

Публикувано изображение

1. Повече светлина на пътя - да ама само пред автомобила, в далечина няма никой.

2. Рефлектора не може да я насочи и светлината се пръска като "Ботевата чета" - за другите участници в движението се разбрахме, "да са си седели в къщи".

Най-точната дефиниция до момента е "МАЗАЛО".

 

Какво става ако инвестираш 400/500лв. в ксенон система !

Публикувано изображение

1. Повече светлина на пътя - но този път светлината е там където трябва да е, и получаваш така желаната безопасност за теб и другите на пътя (ако случайно решиш да ти пука за другите). Яко а ?

 

И крайния резултат в картинка :

Публикувано изображение

 

 

 

 

 

Намерете десетте разлики !!!

 

Моите фарове светят точно като на втората снимка .(настроивах ги на стена (Сам) .

Досега никои не ми е пускал дълги насреща!,че го заслепявам или нещо подобно).

Карам със "агнелски очи" със ксенон 6000к (ако е от значение). !!!

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Естествено, че е от значение колега, на рефлекторен фар никога няма да постигнеш този резултат, независимо какви сънища сънуваш нощем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да спорите, мизерията е виновна за всичко... Всеки иска фарове с лупа, но на повечето парите им стигат само за "китаеца". Предпочитат да виждат дупките пред колата си отколкото да ги усещат под себе си! Не карам с ксенон. Всеки ден псувам като ме заслепяват, но всеки е прав за себе си. Според мен това е другата гледна точка. Или иначе казано: Другите са ми мили, ама аз съм си по-мил !!!Ако имахме здрави и осветени улици, едва ли щеше да има такава тема !!!

Редактирано от sCoff
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, съжалявам, в бързината съм цъкнал друга буква, дай да не се втелясваме..

Перо лудия ром - страшен ник пич :) , ама за къде бързаш толкова ? Ето и при този пост си бързал и не си обърнал внимание на ника и наричаш весиванова "пич" :) Сега да не вземеш да се поправиш и да напишеш "пичка" !!! може просто да напишеш "колежке Иванова" .. :) Иначе за псевдо-ксенона си абсолютно прав .. !!!

Колкото и да спорите, мизерията е виновна за всичко.

Колега sCoff, стига с тази мизерия, до кога ще се оправдаваме с нея ? Тука става въпрос за възпитание, мизерията няма нищо общо ..Мизерията е всеобща, ама възпитаните хора не си слагат Китайски ксенон, а карат със заводски поставените фарове ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата, е че всеки се опитва да прави от нищо нещо де му се вика, а не си дава сметка, че пречи на околните.100 пъти по-добре е да караш със задодските фарове и крушки, отколкото да слагаш някакъв долнопробен ксенон на стоковите си фарове и да пречиш на другите водачи ... Като ще се прави нещо, трябва да се прави, като хората, а не да гледаш да минеш с колкото се може по-малко лев, пък еби му мамата дали е хубаво или не ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карат със заводски поставените фарове ..

Сигурно карат с тях защото им харесват повече от тия модернически фарове с лупи и разни светещи рингчета? Обясни възпитано на жена ти как ще дадеш 700 лв. за добър ксенон и фарове, вместо да купиш нещо нормално за ядене и да купиш нови обувки на детето? Мизерията не е оправдание, а ежедневие за 70% от българите затънали в дългове от кредити заради протеклата пералня, спрелия хладилник и т.н. Ако не мизерстваха щяха ли да се бутат по-големите градове или да се напъват в някоя по-нормална държава? Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, съжалявам, в бързината съм цъкнал друга буква, дай да не се втелясваме..

Перо лудия ром - страшен ник пич :) , ама за къде бързаш толкова ? Ето и при този пост си бързал и не си обърнал внимание на ника и наричаш весиванова "пич" :) Сега да не вземеш да се поправиш и да напишеш "пичка" !!! може просто да напишеш "колежке Иванова" .. :) Иначе за псевдо-ксенона си абсолютно прав .. !!!

Колкото и да спорите, мизерията е виновна за всичко.

Колега sCoff, стига с тази мизерия, до кога ще се оправдаваме с нея ? Тука става въпрос за възпитание, мизерията няма нищо общо ..Мизерията е всеобща, ама възпитаните хора не си слагат Китайски ксенон, а карат със заводски поставените фарове ..
:DИ аз съм съгласен за едно - ако имаш визпитание - или поне капка такт, ще ти дойде на акъла, че като неможеш да сложиш качествен ксенон, няма да слагаш нищо, което да е*ава майката на всички останали..А колкото до колежката, видях, че е колежка, ама вече ставах от ПЦ-то ... Иначе нито съм Перо, нито съм Ром, нито съм луд :P спокойно! Редактирано от peroludiarom

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Кое не му е ясно?оригинален/заводски/ ксенон работи и изглежда съвсем различно от ксенонова КРУШКА.мисля че мога да се изкажа по темата защото съм карал автомобил с заводски ксенон и никой не ми е святклъл че му блести,за разлика от други които са ме заслепявали с така наречената ксенонова КРУШКА.

 

Колега, съвсем спокойно ще се опитам да ви кажа няколко незвестни вам факта:

 

1. Няма да се впускам в много подробности, но ще започна с малко особенности на българския език;

 

- Всяко ново изречение трябва да започва с главна буква.

- След всеки препинателен знак се слага интервал.

- Пред "че" и "които" се слага запетая.

 

2. Вие определено и очевидно, не правите разлика между различните термини, свързани с осветителните тела в автомобилостроенето, виждайки това, се чувствам задължен да ви ги разясня в малка степен.

 

Крушка - осветително тяло, предназначено за да излъчва изкуствена светлина, представлява балон от стъкло, пълен с азот или с изтеглен от него въздух. Освен стъкления балон, който можем и да наречем колба, има цокъл, нажежаема жичка от волфрамова сплав и метални крачета (проводници) .

Визуално представлява ето това:

 

Публикувано изображение

 

Фабрична ксенон система, представлява съвкупност от няколко елемента, вгражда се от производителите на самите автомобили, като в повечето случаи производителите на самите компоненти са други фирми, специализирани в тази област. По важните компоненти са:

 

прословутата крушка, която може да бъде в различни цокли, но най-често се ползват D2S и D2C:

 

Публикувано изображение

 

Разликата между 2-та цокъла е много малка и видимо изглеждат почти еднакво, няма да засягам разликите освен ако някой не ме помоли.

 

 

Баласти, служат за да дадат правилното захранване на ксеноновата крушка, разбира се и да я запалят, всички знаем, че за запалването са нужни средно 23000 V.

 

Публикувано изображение

 

Прожектори, служат за да концентрират светлината, излъчена от ксеноновата кружка и да премахнат недостатъците на рефлекторния фар. Отново биват няколко вида основно са обикновен (Hi beam/ Lo beam) и BiXenon. Отново слагам снимки за основна представа:

 

Тези, които ползват Ауди, според мен не най-добрите:

 

Публикувано изображение

 

Тези, които ползват BMW, отново не ги харесвам, нито като качество, нито като "output":

 

Публикувано изображение

 

Тези, които ползват Нисан, слагат се на Infinity FX, тях ползвам и аз, мисля, че за парите си са едни от най-добрите:

 

Публикувано изображение

 

Китайски тип прожектори, напълно е възможно да попаднете на такива, които светят малко по добре от фар с рефлектор:

 

Публикувано изображение

 

Надявам се тези неща малко да изясняват понятията "крушка" и "фабрична ксенонова система". Може да се пише доста, но не виждам как това ще спре същите тези хора, които не разбират, да си слагат китайските комплекти и да се заблуждават, че така е много по-добре.

 

Благодаря за градивната критика.Ще се постарая да пиша правилно.Надявам се, да приемете извиненията ми, че съм толкова небрежен,но аз ще продължа да си карам с оригиналния ксенон,за разлика от вас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото се отнася и за фаровете за мъгла - всеки втори си ги е включил когато си му е кеф и се прави на 'коледна елха'... ае стига. Не разбраха ли, че фаровете за мъгла са 'фарове за МЪГЛА'.. и кога КАТ ще започне да глобява за това!?

Много отдавна глобяват, колега. Преди година се возих в колата на един приятел, който без да иска (поне така каза) си беше пуснал мъгливите фарове. Резултатът? Слънчоглед и 50 кинта вътрешна сърма. Но дори фаровете за мъгла немогат да се мерят с ефекта на китаеца. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа може-може! Ако хакнеш един ксенон кит и в халогените, е тогава вече става яко :lol:

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за градивната критика.Ще се постарая да пиша правилно.Надявам се, да приемете извиненията ми, че съм толкова небрежен,но аз ще продължа да си карам с оригиналния ксенон,за разлика от вас

 

Колега, този път ще бъда по-кратък, ако аз реша да събера един фар с подбрани от мен компоненти, то пред резултата фабричната ти система няма да ти се струва толкова добра.

По-интересното е, че аз вече го направих и ако спрем с теб пред една стена, дълго ще се чудиш защо моите фарове светят по-добре от твоите. Принципно дори не ме интересува с каква кола си, аз смених лещите на прожекторите с малко по-различни такива и вероятността твоите да са по-добри е миниатюрна. Подобни прожектори се поставят в Акура, но не и с подобни лещи.

Идеята обаче хич не ми е "да си ги мерим", а да разберат хората, че могат да постигнат чудесна светлина за не много пари и като казвам чудесна имам предвид дори по-добра от фабричната.

 

П.П. Мислех да поправям грешките в изречението ти, но реших, че така си е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...