Jump to content
LyDu

Гумички на клапаните

Recommended Posts

Здравейте колеги:lol: Искам да ви питам възможно ли е да се сменят гумичките на клапаните без да се маха главата и също така трябва ли да се маха вала или не ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хонда по принцип проблем с гумички на клапаните няма

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а добре от какво може да е от време на време да пуши и предимног когато е на високи обороти и то не винаги и да не върви както трябва колата ? идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е гумички, ако колата е седяла известно време без да се кара ( например 3-4 месеца ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

главата не се сваля ,пушенето най-вероятно е заради износени сегменти за съжаление :С

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е от износени сегменти няма ли да е постояно и на високи и на ниски, а това го прави понякога и само на високи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай я във високите и след известно време ще почне и в ниските,че даже и на празен ход :lol: Колегите са обяснили, че 99 процента са сигменти, и 1 процент гумички.По принцип може да се сменят гумичките без да сваляш главата,и да трябва да свалиш вала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е гумички, ако колата е седяла известно време без да се кара ( например 3-4 месеца ).

3 - 4 г. да стои няма да има проблем с гумички и ако не си сигурен за нещо, пиши "май" или "мисля" или изобщо не пиши!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е гумички, ако колата е седяла известно време без да се кара ( например 3-4 месеца ).

3 - 4 г. да стои няма да има проблем с гумички и ако не си сигурен за нещо, пиши "май" или "мисля" или изобщо не пиши!!!

 

написал съм "ВЪЗМОЖНО Е" което е синоним на "май", "може", "мисля" !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята гори масло, хора, но май не пуши (ако изобщо е възможно да гори масло, а пък да не пуши, или просто не съм го видял). Мисля да ходя да пробвам с добавка в маслото, дето я сипваш и я оставяш да поработи на място и след това изхвърляш маслото. Можело, казват, ако са спечени сегментите да се оправят така, щото тя нали измива там ла*ната, които са се натрупали. Ще пробвам и ще видим... Иначе и аз се бях замислил за смяна на гумичките на клапаните, но щом казвате, че е малко вероятно да е от тях, ще пропусна тая операция. Ако и с тази добавка не се "оправи", ще давам да я отварят за сегменти. Тези добавки нали нямат лоши странични ефекти?

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смисъл от добавки няма... При двигателите на хонда сегментите са нещо като консуматив за мотори след 200 000

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е от износени сегменти няма ли да е постояно и на високи и на ниски, а това го прави понякога и само на високи

Пич, те новите коли като ги настъпиш само на високи обороти горят масло, а какво ли остава за кола с поизносени сегменти..На високи обороти сегмента няма време да следи всички релефи по цилиндъра и не обира така качествено маслото, както при ниски и средни обороти..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги:( Искам да ви питам възможно ли е да се сменят гумичките на клапаните без да се маха главата и също така трябва ли да се маха вала или не ?

Ако става въпрос за банкетната клапа на отделителната ти система използвай маркови гумички защото понякога се късат и главичката може да се изцапа на вала
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колеги , сигурно ще се отваряDJ Sako как върви проекта готов ли си за ролката :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за банкетната клапа на отделителната ти система използвай маркови гумички защото понякога се късат и главичката може да се изцапа на вала

Брей, как пък нищо не разбрах от тоя пост. Колега, може ли нещо на разбираем език? :lol::huh:

 

За Maho: Аз от синоними не разбирам, ама така, както си го написал излиза, че нещо е възможно, а то е НЕВЪЗМОЖНО!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги кво се сдавихте пак??Понякога и предположенията помагат! А по темата-сегменти!!!!!!!!! Айде със здраве и МИР :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги:angry: Искам да ви питам възможно ли е да се сменят гумичките на клапаните без да се маха главата и също така трябва ли да се маха вала или не ?

За мотор ф20а4 със сигурност не се сваля,питал съм в сервиз Омбре :D ,след смяната спря да пуши,но пак си пипа маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега колко масло ти гори горе долу,защото ако не е много може да си караш така още известно време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че пиша в темата , но понеже става въпрос за харчене на масло, да попитам .когато харчи масло в високите и ниските обороти особено след връщане на газта,това симптоми за сегменти ли е?или евентуално кофти масло? благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GINDAHOOD симптом е да си потърсиш малко инфо в форума и да си отговориш сам!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми не намерих... затова питах

Редактирано от GINDAHOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тцтц...нормални отг не се дават тук...колега според мен ще ти дими постояно не само като върнеш газта...може и да греша на масло ли си мирише?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем, намерисва си да, но ме интересуваше дали може само от вложки да е или са си сегментите. Понеже е на 230000 км.и мн рядко съм я зорил.Пак казвам пуше след като отнема газта и естествено в 7000 об. Аиде да не пиша повече н на човека в темата. Поздрави.

Редактирано от GINDAHOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такъв проблем въпреки ,че преди около 3000 км съм сменил и сегментите и гумичките.Пушек не съм забелязал а за тези 3000км изгоря около 1кг масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тцтц...нормални отг не се дават тук...колега според мен ще ти дими постояно не само като върнеш газта...може и да греша на масло ли си мирише?

е ненрмални отговори ли даваш? Ето един- пуши в ниските об. (примерно като паркирам и префорсирвам) по цветно немога да задам въпроса. а все пак имам някакво понятие ама тва мн ме замисли :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте имам сивик 1.5 седан 95 зимата бях я прегрял но нямаше проблеми лятото си оправих климатика и изведнъж започна да харчи вода като за световно закарах я на майстор каза гарнитура на главата отваря я смених гумички регулиране на клапани и шлайф но като я сглобиха започна да пуши ядски много и да харчи масло а преди това не пушеше на 100 км 1 л масло някакви идеи ? благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да ти е сложил гумички-ментак друго не се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отваря я смених гумички регулиране на клапани и шлайф но като я сглобиха започна да пуши ядски много и да харчи масло а преди това не пушеше на 100 км 1 л масло някакви идеи ? благодаря.

На 100 км. 1 литър е адски много, да не би да е забравил майстора изобщо да сложи гумички ? .. :confused:

Надолу по блока правено ли е нещо при този ремонт, буталата вадени ли са ? .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сте ненормални хора. Видите ли че пуши - КРАЙ! СЕГМЕНТИТЕ са проблема.

 

Ако пуши нон-стоп колата - ОК! Няма спор... Но ако пуши от време на време и то само в определени моменти (примерно работила е на празен ход 2 мин и после й се подаде газ и т.н.) - тогава е от гумички.

 

Масово на българския пазар се предлагат ментета и може да смениш 2-3 комплекта гумички докато се оправи проблема.

 

Ако пушенето продължи и след това...101% - сегменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е вадено нищо друго освен главата обяснява ми че е имало такива случаи да се регулират клапани и сменят гумички и ако е имало слаб сегмент да издава багажа защото се променяла компресията и дали ако сменя сегментите ще се оправи или да търся друг мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да.Ако преди ремонта колата не е пушила и не си доливал масло,проблема е в калпави гумички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е пасвал клапаните на главата, което е препоръчително, е вероятно да дигне компресия и от там към сигментите

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Явно прегрята кола да не И смениш сегментите.. Отделно момента с некачествените така наречени гумички...

Всеки казва как преди прегряването не е имал проблем, какво друго да каже...

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е вадено нищо друго освен главата обяснява ми че е имало такива случаи да се регулират клапани и сменят гумички и ако е имало слаб сегмент да издава багажа защото се променяла компресията и дали ако сменя сегментите ще се оправи или да търся друг мотор

Слаби сегменти няма, има слаби майстори .. :)

След като си я прегрял, задължително  се свалят буталата и се мерят цилиндрите (които при прегряване обикновено се деформират) и при нужда се шлайфа наново блока и се хонингова, слагат се и нови сегменти, защото старите от прегряването са изгубили еластичността си . ;)

Слагат се и читави гумички (при Хонда обикновено  са  от различен материал  за смукателни и изпускателни клапани, а на нашия пазар масово се продават еднакви за всичките клапани) и чак тогава ще имаш читав мотор ..

Само със смяна на сегменти, най много да стигнеш до трето отваряне на мотора ..

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз брах ядове с менте гумички. След пълен ребилд на мотора ми първите 200 км. не пушеше, после взе да пуши постоянно и при едно ходене Пловдив - София - Пловдив ми глътна 500 мл. масло и жестока пушилка след мен. Отворих капака, махнах валовете и без да свалям главата си смених гумичките с Елринг. След това вече 2000 км. маслото не е мръднало (карам с Мотул 8100) и няма никакъв пушек. Старите гумички бяха Пайен и никога повече няма да я погледна тая марка. Ориентировъчен тест за сегменти може да се направи като се извади щеката на маслото и на празен ход трябва да се усеща леко духане от там, след което се подава гас и това духане трябва почти да спре. Ако се засили значи има изпускане на компресия в картера (със старите ми сегменти духаше яко, а сега вече духането спира при високи обороти). Дано съм бил полезен. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxell4u,с такъв разход на масло дане са забравили да ти сложат сегменти -как върви инак колата след ремонта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравили.... На прегрята кола се гледа всичко.  Ако е добре прегрята защо да не се сменят сегментите? Нещо като че ли свойствата им не се подобряват, като се прегреят.. Както и да е. Иначе от марките, които си държат на името гумичките са окей, често работещи без проблеми. Те просто опаковат и продават, дори японски се срещат в опаковки на европейски марки, но пак трябва внимателно да се гледа какво се слага, иначе ще се отваря пак.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като им казах преди известно време на колегите тук, де не ползват тази марка някой разбирател пак беше опозиция...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...