LyDu 1 #1 Публикувано 12 Септември, 2010 Здравейте колеги Искам да ви питам възможно ли е да се сменят гумичките на клапаните без да се маха главата и също така трябва ли да се маха вала или не ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #2 Отговорено 12 Септември, 2010 Може без са се маха главата,но вала се сваля. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #3 Отговорено 12 Септември, 2010 хонда по принцип проблем с гумички на клапаните няма 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyDu 1 #4 Отговорено 12 Септември, 2010 а добре от какво може да е от време на време да пуши и предимног когато е на високи обороти и то не винаги и да не върви както трябва колата ? идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maho 6 #5 Отговорено 12 Септември, 2010 Възможно е да е гумички, ако колата е седяла известно време без да се кара ( например 3-4 месеца ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #6 Отговорено 12 Септември, 2010 главата не се сваля ,пушенето най-вероятно е заради износени сегменти за съжаление :С Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyDu 1 #7 Отговорено 12 Септември, 2010 ако е от износени сегменти няма ли да е постояно и на високи и на ниски, а това го прави понякога и само на високи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 13 Септември, 2010 Покарай я във високите и след известно време ще почне и в ниските,че даже и на празен ход Колегите са обяснили, че 99 процента са сигменти, и 1 процент гумички.По принцип може да се сменят гумичките без да сваляш главата,и да трябва да свалиш вала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 13 Септември, 2010 Възможно е да е гумички, ако колата е седяла известно време без да се кара ( например 3-4 месеца ).3 - 4 г. да стои няма да има проблем с гумички и ако не си сигурен за нещо, пиши "май" или "мисля" или изобщо не пиши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maho 6 #10 Отговорено 13 Септември, 2010 Възможно е да е гумички, ако колата е седяла известно време без да се кара ( например 3-4 месеца ).3 - 4 г. да стои няма да има проблем с гумички и ако не си сигурен за нещо, пиши "май" или "мисля" или изобщо не пиши написал съм "ВЪЗМОЖНО Е" което е синоним на "май", "може", "мисля" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CombiMan 29 #11 Отговорено 13 Септември, 2010 (Редактирано) И моята гори масло, хора, но май не пуши (ако изобщо е възможно да гори масло, а пък да не пуши, или просто не съм го видял). Мисля да ходя да пробвам с добавка в маслото, дето я сипваш и я оставяш да поработи на място и след това изхвърляш маслото. Можело, казват, ако са спечени сегментите да се оправят така, щото тя нали измива там ла*ната, които са се натрупали. Ще пробвам и ще видим... Иначе и аз се бях замислил за смяна на гумичките на клапаните, но щом казвате, че е малко вероятно да е от тях, ще пропусна тая операция. Ако и с тази добавка не се "оправи", ще давам да я отварят за сегменти. Тези добавки нали нямат лоши странични ефекти? Редактирано 13 Септември, 2010 от RevPower Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #12 Отговорено 13 Септември, 2010 Колега смисъл от добавки няма... При двигателите на хонда сегментите са нещо като консуматив за мотори след 200 000 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #13 Отговорено 13 Септември, 2010 ако е от износени сегменти няма ли да е постояно и на високи и на ниски, а това го прави понякога и само на високиПич, те новите коли като ги настъпиш само на високи обороти горят масло, а какво ли остава за кола с поизносени сегменти..На високи обороти сегмента няма време да следи всички релефи по цилиндъра и не обира така качествено маслото, както при ниски и средни обороти.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic_drifter 1 #14 Отговорено 13 Септември, 2010 Здравейте колеги Искам да ви питам възможно ли е да се сменят гумичките на клапаните без да се маха главата и също така трябва ли да се маха вала или не ?Ако става въпрос за банкетната клапа на отделителната ти система използвай маркови гумички защото понякога се късат и главичката може да се изцапа на вала 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyDu 1 #15 Отговорено 13 Септември, 2010 мерси колеги , сигурно ще се отваряDJ Sako как върви проекта готов ли си за ролката :Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 13 Септември, 2010 Ако става въпрос за банкетната клапа на отделителната ти система използвай маркови гумички защото понякога се късат и главичката може да се изцапа на валаБрей, как пък нищо не разбрах от тоя пост. Колега, може ли нещо на разбираем език? За Maho: Аз от синоними не разбирам, ама така, както си го написал излиза, че нещо е възможно, а то е НЕВЪЗМОЖНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #17 Отговорено 13 Септември, 2010 Абе колеги кво се сдавихте пак??Понякога и предположенията помагат! А по темата-сегменти!!! Айде със здраве и МИР Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lensman 0 #18 Отговорено 17 Септември, 2010 Здравейте колеги Искам да ви питам възможно ли е да се сменят гумичките на клапаните без да се маха главата и също така трябва ли да се маха вала или не ?За мотор ф20а4 със сигурност не се сваля,питал съм в сервиз Омбре ,след смяната спря да пуши,но пак си пипа маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #19 Отговорено 18 Септември, 2010 колега колко масло ти гори горе долу,защото ако не е много може да си караш така още известно време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #20 Отговорено 28 Септември, 2010 извинявам се че пиша в темата , но понеже става въпрос за харчене на масло, да попитам .когато харчи масло в високите и ниските обороти особено след връщане на газта,това симптоми за сегменти ли е?или евентуално кофти масло? благодаря ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 28 Септември, 2010 GINDAHOOD симптом е да си потърсиш малко инфо в форума и да си отговориш сам! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #22 Отговорено 28 Септември, 2010 (Редактирано) еми не намерих... затова питах Редактирано 28 Септември, 2010 от GINDAHOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyDu 1 #23 Отговорено 28 Септември, 2010 тцтц...нормални отг не се дават тук...колега според мен ще ти дими постояно не само като върнеш газта...може и да греша на масло ли си мирише? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #24 Отговорено 28 Септември, 2010 (Редактирано) ем, намерисва си да, но ме интересуваше дали може само от вложки да е или са си сегментите. Понеже е на 230000 км.и мн рядко съм я зорил.Пак казвам пуше след като отнема газта и естествено в 7000 об. Аиде да не пиша повече н на човека в темата. Поздрави. Редактирано 28 Септември, 2010 от GINDAHOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #25 Отговорено 29 Септември, 2010 И аз имам такъв проблем въпреки ,че преди около 3000 км съм сменил и сегментите и гумичките.Пушек не съм забелязал а за тези 3000км изгоря около 1кг масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #26 Отговорено 29 Септември, 2010 тцтц...нормални отг не се дават тук...колега според мен ще ти дими постояно не само като върнеш газта...може и да греша на масло ли си мирише?е ненрмални отговори ли даваш? Ето един- пуши в ниските об. (примерно като паркирам и префорсирвам) по цветно немога да задам въпроса. а все пак имам някакво понятие ама тва мн ме замисли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #27 Отговорено 29 Септември, 2010 сегменти гаранция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maxell4u 0 #28 Отговорено 17 Август, 2014 здравейте имам сивик 1.5 седан 95 зимата бях я прегрял но нямаше проблеми лятото си оправих климатика и изведнъж започна да харчи вода като за световно закарах я на майстор каза гарнитура на главата отваря я смених гумички регулиране на клапани и шлайф но като я сглобиха започна да пуши ядски много и да харчи масло а преди това не пушеше на 100 км 1 л масло някакви идеи ? благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #29 Отговорено 17 Август, 2014 Освен да ти е сложил гумички-ментак друго не се сещам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #30 Отговорено 18 Август, 2014 отваря я смених гумички регулиране на клапани и шлайф но като я сглобиха започна да пуши ядски много и да харчи масло а преди това не пушеше на 100 км 1 л масло някакви идеи ? благодаря. На 100 км. 1 литър е адски много, да не би да е забравил майстора изобщо да сложи гумички ? .. Надолу по блока правено ли е нещо при този ремонт, буталата вадени ли са ? . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #31 Отговорено 18 Август, 2014 Вие сте ненормални хора. Видите ли че пуши - КРАЙ! СЕГМЕНТИТЕ са проблема. Ако пуши нон-стоп колата - ОК! Няма спор... Но ако пуши от време на време и то само в определени моменти (примерно работила е на празен ход 2 мин и после й се подаде газ и т.н.) - тогава е от гумички. Масово на българския пазар се предлагат ментета и може да смениш 2-3 комплекта гумички докато се оправи проблема. Ако пушенето продължи и след това...101% - сегменти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maxell4u 0 #32 Отговорено 19 Август, 2014 не е вадено нищо друго освен главата обяснява ми че е имало такива случаи да се регулират клапани и сменят гумички и ако е имало слаб сегмент да издава багажа защото се променяла компресията и дали ако сменя сегментите ще се оправи или да търся друг мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #33 Отговорено 19 Август, 2014 Да бе да.Ако преди ремонта колата не е пушила и не си доливал масло,проблема е в калпави гумички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #34 Отговорено 21 Август, 2014 ако е пасвал клапаните на главата, което е препоръчително, е вероятно да дигне компресия и от там към сигментите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #35 Отговорено 21 Август, 2014 (Редактирано) На Явно прегрята кола да не И смениш сегментите.. Отделно момента с некачествените така наречени гумички... Всеки казва как преди прегряването не е имал проблем, какво друго да каже... Редактирано 21 Август, 2014 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #36 Отговорено 22 Август, 2014 не е вадено нищо друго освен главата обяснява ми че е имало такива случаи да се регулират клапани и сменят гумички и ако е имало слаб сегмент да издава багажа защото се променяла компресията и дали ако сменя сегментите ще се оправи или да търся друг мотор Слаби сегменти няма, има слаби майстори .. След като си я прегрял, задължително се свалят буталата и се мерят цилиндрите (които при прегряване обикновено се деформират) и при нужда се шлайфа наново блока и се хонингова, слагат се и нови сегменти, защото старите от прегряването са изгубили еластичността си . Слагат се и читави гумички (при Хонда обикновено са от различен материал за смукателни и изпускателни клапани, а на нашия пазар масово се продават еднакви за всичките клапани) и чак тогава ще имаш читав мотор .. Само със смяна на сегменти, най много да стигнеш до трето отваряне на мотора .. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #37 Отговорено 25 Август, 2014 Колеги, аз брах ядове с менте гумички. След пълен ребилд на мотора ми първите 200 км. не пушеше, после взе да пуши постоянно и при едно ходене Пловдив - София - Пловдив ми глътна 500 мл. масло и жестока пушилка след мен. Отворих капака, махнах валовете и без да свалям главата си смених гумичките с Елринг. След това вече 2000 км. маслото не е мръднало (карам с Мотул 8100) и няма никакъв пушек. Старите гумички бяха Пайен и никога повече няма да я погледна тая марка. Ориентировъчен тест за сегменти може да се направи като се извади щеката на маслото и на празен ход трябва да се усеща леко духане от там, след което се подава гас и това духане трябва почти да спре. Ако се засили значи има изпускане на компресия в картера (със старите ми сегменти духаше яко, а сега вече духането спира при високи обороти). Дано съм бил полезен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #38 Отговорено 31 Август, 2014 maxell4u,с такъв разход на масло дане са забравили да ти сложат сегменти -как върви инак колата след ремонта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #39 Отговорено 2 Септември, 2014 (Редактирано) Забравили.... На прегрята кола се гледа всичко. Ако е добре прегрята защо да не се сменят сегментите? Нещо като че ли свойствата им не се подобряват, като се прегреят.. Както и да е. Иначе от марките, които си държат на името гумичките са окей, често работещи без проблеми. Те просто опаковат и продават, дори японски се срещат в опаковки на европейски марки, но пак трябва внимателно да се гледа какво се слага, иначе ще се отваря пак. Редактирано 2 Септември, 2014 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #40 Отговорено 3 Септември, 2014 Като им казах преди известно време на колегите тук, де не ползват тази марка някой разбирател пак беше опозиция... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове