Jump to content
Boomslang

Малкия витек със суперчарджър или големия витек атмосферен

Recommended Posts

Здравейте. !!!Току що се регистрирах, тъй като след месеци обмисляне и следене на форуми, разговори с хора и консултанция с портфейла ;) реших, че искам първата ми кола да е Honda Civic 91-95. Надявам се до края на годината да я имам, а дотогава ще бистря други мисли дето са ми в главата. Вярвам, че сте готини хора тук и дано дадете някое и друго съветче :) Тъй като големия Витек ми идва малко повечко (гледах около 4-5 хиляди почват) от бюджета, който ми отпускат за първа кола (демек 3000 лева, толкова успях да си издействам) и след кратко заравяне в Мобилето - видях, че малкия Витек със 125 кончета може да се намерси за около 2500-3000 лева, искам да попитам дали това е реална цена за запазен автомобил, в който има живот или е развалина??? И ако е читав такъв индивид ми е интересно струва ли си да му се слага суперчарджър, да се сменят карантиите, изобщо да се работи по него, или е по-добре да се направи суап с големия брат и по-него да се работи??? Има кой да ми помогне за монтажа на частите, ако ще се работи по двигателя, но не ми се занимава да търся отделно двигател и да се сменя и пак да се работи по него. Бих се радвал, ако от малкия може да се изтискат 200 кончета след време на цена около 3-4 хиляди за тази процедура. Чакам с нетърпение мненията и съветите ви по въпроса ми и предварително благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ох нещо ми се е прее*ало заглавието, не мога да го оправя - сигурно щото съм с лаптоп и съм цъкнал сензорната мишка без да искам, съжалявам.правилното заглавие е "МАЛКИЯ ВИТЕК СЪС СУПЕРЧАРДЖЪР ИЛИ ГОЛЕМИЯ ВИТЕК АТМОСФЕРЕН"

Редактирано от Boomslang

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми попринцип е по добре с по-големия да почнеш и след време да го работиш.Но като не разполагаш с бюджет ко има да му мислишИма полезни теми поразрови се :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато, без да се заяждам, до края на годината (може и да си купиш) искаш 125 коня 5-та генерация за 2500 - 3000 лв, тва са ти всичките кинти..... Не вярвам да намериш читава такава за тия пари, ако верно имаш макс 3к лв.... консумативите няма да можеш да смениш...., а мислиш за СУПЕРЧАРДЖЪР :punk: Бъди реалист!п.с. Пак ти казвам, всичко е с добър тон. Успех все пак :lol:п.с.2 Първа кола - 200 "кончета", догодина НСХ ще ти търсим :bye:))), ама турбо, че 280 коня са малко :lol: ..... сорри, ама не се сдържах!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

:dry:

Зависи също в какво искаш да е този 125 к.с мотор. В 5-та хеч, седан, купе.. В 6-та генерация?.. Цените доста си варират, особено за запазени такива!!! без значение, че е по време на "криза" :D Но щом получаваш средства, за които не си бачкал е друго. Може да "навиваш" родителите и имаш избор, какъвто много от нас не.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе колеги , защо го нападате така колегата :) не създавате добро впечатление - айде малко позитивизъм ;)Добре дошъл колега , бюджета ти е малък , но не невъзможен :( Реално за тези пари имаш шанс да си купиш сравнително запазена д15б2-ка 90 к.с. . Но не там е въпроса , въпроса е , че като си купиш колата и щом искаш в последствие силов тунинг е желателно да я сервизираш изоснови ;) Окачване , ремъци , спирачки , добра ревизия на двигателя и други - тука макс едно 1000 лв отгоре ще имаш ;) Говоря за малкия VTEC . Ако разбира се не искаш да караш първата ти кола повече от 2 години и да не те вълнува после да я продаваш и да си върнеш отчасти инвестицията - купувай , слагай турбо и докато издъхне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента се продава малкия втек за 2000 лева в стара загора обявата е от форума и от вън изглежда доста прилично. Но най-добре да се види на място. Успех с покупката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че момчето се е насочило добре.Относно цена от 3000 незнам ...... при малко късмет що да не е читава(става дума за витека който търсиш).Та също си прави сметката за консумативите колегите по горе са споменали.Ако можеш си намериш още 500лв си перфе ;).п.п Като я вземеш ела те тръпна с д14-та :(:);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти обява - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=49428&hl= от форума е даже, влиза ти в бюджета перфектно и ти остават 1000лв да смениш всичко, което има нужда от сменяне и да сервизираш двигателя :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"Малкия витек със суперчарджър или големия витек атмосферен?"Отговора е ясен:Големия с чарджър! :rolleyes: Ще ти излезе по-евтино да си купиш готова бегачка.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам атмосферка! Тия двигатели са силни и без принудително пълнене, друг е въпросът че доста хора предпочитат да се вкарат още повече във филма :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какво по...волите викате чарджър и от къде я изровахте тая дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарядно, което "набива" въздух в цилиндрите, а не ток в акумулатора. Капише?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aз лично много искам моята д15-ка да я заредя с едно компресорче.... ама все още съм в процес на проучване какъв компресор би станал и как ше го захванем че тия които се произвеждат за хонда са цифра голяма...... а ако погледнете един компресор от мерцедес или ф-ваген там има супер доволни варианти също съм срещал от миникупър на добри цени.... казвам добри цени 400-700лв което е повече от задоволителна цифра според мен.по темата: вземи си по-големия двигател....... имаш по-голяма основа защото малкия и да го надуеш все ще ти омалее и ще поискаш още рано или късно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какво по...волите викате чарджър и от къде я изровахте тая дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, ако и на по важните въпроси отговаряте толкова бързо цена няма да имате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен на едновалка супер чарджер няма смисъл ДА СЕ СЛАГА.(нищо интересно не се получава просто.)по добре е турбо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире, съсипа на момчето бъдещия проект !!! но честно казано и аз бих заложил на нещо различно. Дори бих предпочел NA да си остане с P29 буталца и Crower stage 2/3. Може би така дори и пари ще ти останат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам на тфа предно с повече от 200-250 коня на колелата как се кара :X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам на тфа предно с повече от 200-250 коня на колелата как се кара :X

С две ръце на волана и притаен дъх! По възможност максимум до 2500 хил. оборота на първа и втора !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. :( Забравих да спомена, че тези 3000 лева са за колата само. Консумативи и т.н. си имам заделени 1000 за тях. Определено според вас големия Витек е по-добър избор, но май малък ще се взима на първо време. Но примерно на малкия ако му сменя някои карантии - филтри, маховик, колектори и изпускателна система, после мога ли тези части да ги прехвърля на големия или ще трябва пак да ги купувам???? Аз също мислех за вариант да взема едно запазено купе с неработещ какъвто и да е двигател, отделно един B16A2 по-така запазен, та да издържи до момента с ребилта. :zen: Ама не знам с тази схема дали ще се вместя в 3000 лева. !!! Ако в 4000 се вместя, ще се жертвам и ще изчакам с подкарването и регистрацията само и само да имам В16А2 (нали това беше 160-коньовия) Какво ще кажете - какви пари се намира читав В16А2??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам на тфа предно с повече от 200-250 коня на колелата как се кара :X

Като всяка нормална кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за мненията. :( Забравих да спомена, че тези 3000 лева са за колата само. Консумативи и т.н. си имам заделени 1000 за тях. Определено според вас големия Витек е по-добър избор, но май малък ще се взима на първо време. Но примерно на малкия ако му сменя някои карантии - филтри, маховик, колектори и изпускателна система, после мога ли тези части да ги прехвърля на големия или ще трябва пак да ги купувам???? Аз също мислех за вариант да взема едно запазено купе с неработещ какъвто и да е двигател, отделно един B16A2 по-така запазен, та да издържи до момента с ребилта. :zen: Ама не знам с тази схема дали ще се вместя в 3000 лева. !!! Ако в 4000 се вместя, ще се жертвам и ще изчакам с подкарването и регистрацията само и само да имам В16А2 (нали това беше 160-коньовия) Какво ще кажете - какви пари се намира читав В16А2??

човече има един колега от форума продава сивик доста хубав с б16а2 в коша за 4500 лв(мисля че беше) неправя реклама ама...ако искаш готова кола ЗА ТИя пари няма да намериш нищо по добро. и ГОТОВо Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам на тфа предно с повече от 200-250 коня на колелата как се кара :X

Като всяка нормална кола!
Ти не спадаш в тая категория :) :) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но примерно на малкия ако му сменя някои карантии - филтри, маховик, колектори и изпускателна система, после мога ли тези части да ги прехвърля на големия или ще трябва пак да ги купувам????

...колекторите от Д-серията няма да станат на Б-серията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. :) Забравих да спомена, че тези 3000 лева са за колата само. Консумативи и т.н. си имам заделени 1000 за тях. Определено според вас големия Витек е по-добър избор, но май малък ще се взима на първо време. Но примерно на малкия ако му сменя някои карантии - филтри, маховик, колектори и изпускателна система, после мога ли тези части да ги прехвърля на големия или ще трябва пак да ги купувам???? Аз също мислех за вариант да взема едно запазено купе с неработещ какъвто и да е двигател, отделно един B16A2 по-така запазен, та да издържи до момента с ребилта. :D Ама не знам с тази схема дали ще се вместя в 3000 лева. :) Ако в 4000 се вместя, ще се жертвам и ще изчакам с подкарването и регистрацията само и само да имам В16А2 (нали това беше 160-коньовия) Какво ще кажете - какви пари се намира читав В16А2??

колега,винаги големия брат на д серията е по добър също и много по скъп.както и подръжката е тежка за джоба.3000 лева за двигател с монтаж и обслужване няма да ти стигнат.приготви още 1000.що не си боднеш един малък витек.после ако си зареден горе в ляво[джоба}може да го турбинираш,усилваш.даже и нещо да не се получи ще загубиш по малко,отколкото ако правиш б серия.читавите двувалки не са без пари.някой ще го вземе,ще го прави,ще налее 2-300лв по него и да ти го даде за 2000?съмнявам сеот б сер.нищо не става за д мислане бързай с покупката е моя съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай малкия ВТЕК, а дори и 1,5 без ВТЕК, но максимално запазена бройка... като се понаучиш да я караш (не че сега не можеш, но все пак...) ще му мислиш какви да ги вършиш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

човече има един колега от форума продава сивик доста хубав с б16а2 в коша за 4500 лв(мисля че беше) неправя реклама ама...ако искаш готова кола ЗА ТИя пари няма да намериш нищо по добро. и ГОТОВоКиро е прав,за тия пари тази кола много си заслужава,да не кажа,че по-добър вариянт не виждам -съотношение добра кола/цена :plane:

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са прави,погледни на колегата Егоцентрик колата,има я в раздел купува/продава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да можеш да си развърташ двигателя до 8к оборота и да "чуваш" VTEC-a като се пуска просто няма равно според мен. :plane:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахах,добре че не направихте реклама :) не знам що си мисля че колегата накрая ще си купи голф3? п.с. Ако и в смислените и полезни теми имаше такава активност това щеше да е наи-добрия форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

да ве... това не е смислена тема... Я ДА ПИТАМ ЗАщо??? :);) (на човек неможе ли да му е интересно нещо подобно ?)примерно на мен ми е интересно отзивите на хората кое биха предпочели едновалка с чарджер или двувалка атмосферка.)и наи вече отговорите с обосновка (и лично при мен е само информативно !) ако те интересува.искам да кажеш коя е смислена тема ?(че да обръщаме внимание на такъв вид теми) (ако си го написал горното мнение на маитап не ми обръщаи внимание) :lol::)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф и шестица да ми дават няма да се кача в него :blink: Иначе като че ли започвам да гравитирам около варианта с 1.5 Vei и суап с Б16, вместо да наливам пари в малкия. Поне според вас май това е най-удачния вариант, а?? Иначе до скоро бях привърженик на турбото, но като чета ваши мнения като че ли турбото само фабрично е по-добро от чарджъра. Нали той е по-плавен в работата си, макар и на цена на мощност ама в крайна сметка по-добре да взима 50 коня и да дава 100, отколкото да дава 150 ама да е с лаг, да е сложно, да е неудобно... Също така ми е интересно на тази малка кубатура на Б16 суперчарджъра ще го накара ли да извади по-плътен и нисък рев или ще пищи???? И имат ли блоу-офф клапани или нещо подобно суперчарджърите, щото бих се радвал ако се чува онзи съскащ звук и реве като американски мускул :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисля че трябва повечко да се информираш за начина на действие на суперчарджъра и турбото. Приликите и разликите между тях както и плюсовете и минусите на едното и другото. Като ти чета постовете ми се струваш меко казано недостатъчно информиран и поради това доста объркан.Има един колега във форума мисля че ника му беше Darius, той сложи суперчарджър на Б16-ка. Пиши му най-добре и се информирай от извора.Аз мога само да ти кажа, че цената на чарджъра е доооооста висока. А за Хонда съм виждал само от един производител - Джаксън Рейсинг.Със тези пари можеш да направиш една атмосферка доста назлобена, пък била тя Д или Б серия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киро от Бургас ,отзиви искаш кое биха предпочели хората? новия ГТ-Р ..Моето мнение малкия витек с турбо заради хубавата мощ която се получава на приятна цена,големия витек с чарджър заради приятната крива на мощността.малко като обосновка не може чарджъра да струва колкото цялата ти кола - малкия витек примерно турбото е по евтин вариант ,а търбо вс чарджър си е строго индивидуално си мисля и по голяма обосновка може да намериш в скромния ни форум примерно в темата за шкондата...Малко хора са наляли пари и в двете доста пари за да получат някакъв резултат,предполагам всеки е доволен може да проследиш темите в проекти сигурен съм че си по запознат от мен кое как и защо се прави с тези два двигателя.Защо темата е безсмислена ? ми аз имам 100 лева за лада билщаин или кспорт да и сложа? и да и сложа ли двигател от м6 или новия ГТ-Р? и по натам като имам пари ще ги развия я с битурбо я с нитро..не съм го написал на майтап,просто наистина не жижадм нищо смислено в тази тема ,ак онякои иска да прави нещо единици могат да му дадът нужната информация в този форум ,наи добре по хамериканските с лека справка какво са правили японците и се молиш маистора ти да не прецака елементарната работа да сложи части за няколко хилки,щото е 'маистор' п.с. не се заяждам просто изказвам мнение,което в краина сметка е най-добре е най-евина наи-бърза кола с най-евтина подръжка и с най-малък разход на гориво? това уравнение като се изпълни съм доволен,пример за което е старата ми д15з6 с леки подобрения -вървеше малко по малко от малкия витек страхотен разход на гориво в града 8/100 много евтина подръжка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разширете тоя мироглед де :) Към Boomslang , аз ти препоръчвам 5-та хеч с j32 type-s и някво малко охлювче пък може и без него :):lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Защо J32(35)37, а не направо C32А и нещо да му прави вятър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...