Ivo Myankov 64 #1 Публикувано 17 Април, 2010 Колата е D15B2 и е моно инжекция. Та искам да я направя пълна инжекция, но само на газ.Има ли шанс да се направи това, на бензинец да си е моно, а на газ да е пълна. До колкото знам на пълен инжекцион колата варви хем по-добре, хем по-икономично. В същото време искам да спестя от смяната на сумати скъпи чарколаци от това да я правя пълна инжекция и на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 17 Април, 2010 Не става тоя номер. Хем пълна на газ хем моно на бензин. Или я правиш пълна и слагаш газов инжекцион (но и на бензин ще е пълна) или я караш моно на газ и на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #3 Отговорено 17 Април, 2010 Не съм убеден че не става. Подаването на газта може да става с 4 газови инжектора които да се сложат на 4-те .... тръби (да ги наречем) на смукателния колектор. Всичко зависи от уменията на газаджията в случая. Не съм запознат много с газовите уредби и може и да греша, аз съм на бензин. В случая се позовавам на мнението на мой познат който слага газови уредби и ми е казвал че може да сложи газов инжекцион на почти всеки един двигател, без значение какъв, стига да е бензинов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #4 Отговорено 17 Април, 2010 Колега Иво, идеята ти е предизвикателство за инжИнерната мисъл. Ама ми се струва, че туй нещо могат само в Хогуортс да ти го направят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #5 Отговорено 17 Април, 2010 Влез в най-големия и реномиран газ сервиз по вашия край и питай.или отправи към някоя реномирана фирма запитване.Правено е,виждал съм,но дали ще могат и искат да се занимават.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Myankov 64 #6 Отговорено 17 Април, 2010 Това го чух от мой приятел а баща му е газаджия. Можело да се прави такова нещо но все пак конкретно за тоя двигател дали ще стане това е въпроса. Аз ще мина да говоря с него, но все пак тук е мястото да питам някой правил ли го е, струва ли си, възможно ли е най-малкото ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #7 Отговорено 17 Април, 2010 Слагай обикновенно АГУ с необходимия емулатор и ще се изкефиш колко добре върви моноинжекцията на ГАЗ, На сестрами Хондата направи 100000 км за 2 год. с обикновенно АГУ(Ловато) и колкото пъти се кача на колата и толкова пъти и се израдвам- за тези километри никакви ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #8 Отговорено 17 Април, 2010 Иначе - може, при газовия инжекцион се подаа газ директно в тръбите на колектора, така че дали преди газовите клапани има моно или друго е без значение.Но това ще е гавра с Д15-ката. По добре я направи като трябва, а после слагай газова инжекция... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #9 Отговорено 17 Април, 2010 Да бре, ма нали уж "газовия" компютър се ориентирал по показанията на бензиновия, според инжекторните времена по цилиндрите индивидуално...тука източниците на сигнал ще бъдат два, работещи паралелно което не виждам как точно ще ориентира газовото еку. Това на теория де, на практика не съм напълно запознат как работят газаджийските компоти, т.е. компютри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #10 Отговорено 17 Април, 2010 И аз не съм спец по точно тия "изчислителни" машини, ама това е единия вариант, ще трябва газовата да се управлява от един инжектор, т.е. ще си работи като обикновена според мен, почти. Другият вариант е да е с истинско ЕЦУ, с горивна таблица и т.н. - което не знам защо трябва да се прави вместо да се инвестира в един хубав читав бензинов ъпгрейд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #11 Отговорено 18 Април, 2010 не виждам смисъл да е правиш с газов инжекцион,докато тя самата е с моно.доста добре си работи и с обикновенна газова.според мен,сложи си първо всмукател от някой витек и тогава ползата от г.и. ще е голяма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 18 Април, 2010 Днес и аз питах щот ми стана любопитно -МОЖе на сто процента .Не е нужно да се ползва нейния комп и какъвто и да било.Имало си цели китове с всичко нужно датчици компове дросели и все.Даже човека ми предложи цял кит за инжекция .Незнам колко е изтина но пича е доста напред и се занимава с газови от години, пък и невярвам да ме пуска по пързалката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 18 Април, 2010 Хората дават мило и драго за моно инжекция щото от нея в комбинация с газ няма по безпроблемна машина ти си тръгнал инжекцион да искаш, море що неможем да си сменим системите да си направя хондака моно , няма да зацапва дюзи, не е нужно бенз помпата да бачка, абе просто приказка Ти си тръгнал да мечтаеш за ГИ, мани , една система колкото е по сложна толкова е по неустоичива.Сега аз не разбирам кво точно искаш ако искаш да сложиш Ги на твоята кола може, в настроиките на софта на уредбата може да се каже ква система ще управлява, моно, пълна инжекция с фул груп инжектори или многоточкова. При теб газовия комп ще преизчислява времето на бензиновто инжекторче ше го преобразува и ще го разпределя по 4 те газови инжектора които съответно ще пръскат едновремено както работи системата фул груп. До тук е напълно безмислено да слагаш ГИ нито колата ще ти полети с нея нито ще е кои знае кво по икономично от обикновена газова с газ контрол. Само камара кабелаци електроника и глупости ще се наслагаш под капака. Сложи си обикновена АГУ с газ контрол и си свиркаи.Ако си мислиш че можеш да сложиш Ги и на всеки цилиндър всяка дюза да пръска точно когато трябва забрави, тоест да заработи като истински многоточков инжекцион. И кои квито и магии да ти обещава няма да стане тоя номер. Просто няма измислен газов комп които да замени бензиновия и да изземе изцяло всичките му функци. Газовите компове са просто едни "модерни" модулатори които разчитат изцяло на бензиновия комп какво е решил тои от тях се иска само да си оправят времената на дюзите и работата е готова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #14 Отговорено 21 Април, 2010 След като три дни се мъчих с помоща на познат , който има сервиз за АГУ да си сложа газов инжекцион (D16Z6) за да знам какво точно слагам, и след като 11 години съм карал с обикновенно АГУ, отново повтарям съвета си няма по добро нещо за газифициране от МОНОИНЖЕКЦИЯТА, но щом имаш ентусиазъм и средства за експерименти може да се поизмъчиш Успех и сподели накрая каво си монтирал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Myankov 64 #15 Отговорено 22 Април, 2010 Казаха ми, че газовия инжекцион дава повече мощ и е по-икономичен. Разпитах и разбрах, че да си направя хондата пълна инежекция трябва да се израся повечко. Хрумна ми, да си спестя парите от бензиновия ъпгреид и ми казаха, че имало начин. Пуснах идеята тук и благодаря за коментарите. В крайна сметка разбра: да си слагам обикновенно газово и да си карам спокойно. Явно няма да съм аз тоя дето ще го прави тоя експеримент. Отново благодаря и ако някой земе, че го направи да каже какво се е получило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 22 Април, 2010 Не се заблуждаваи че ще имаш повече мощ с ГИ. Тва са митове и легенди, и с обикновена газова може да се направи да върви като на бензин но за сметка на голям разход. Предполага се че щом се слага АГУ се търси икономия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #17 Отговорено 22 Април, 2010 Да направиш пълен газов инжекцион на моно инжекция , не е никакъв проблем . За повечето нови модели газови инжекциони си е напълно стандартна операция , в просто в настройките избираш дали инжекциона ти е пълен , 2*2 , или моно и той си знае работата натам. Това по темата, иначе и аз мисля , че Д15Б2 си работи дастатъчно добре с обикновенна газова и няма смисъл да се изръсваш за инжекцион. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velislav 0 #18 Отговорено 22 Април, 2010 Пич, аз имам такава хонда хеч от 2 години почти, минал съм около 30 000км с нея на газ, бензин от миналата година не съм сипвал (паля и гася на газ, дори и зимата) и ще ти споделя впечатления. Значи колата на бензин ми даваше извъградско 5, градско 10, в момента след 10-ките ми засичания дава 6.5-7 извънградско, 10-11 градско, аз не карам като побъркан келеш сменящ на 7000 оборота, нормално каране имам предвид. Газовото е събирано от 2-ра употреба тръби и кабели, бутилката е тип резервна гума пак 2-ра употреба, единствено изпарителя е нов (турски) за 65лв, колата си работи перфектно и на газ и на бензин, няма проблем с ниските обороти, като се запали си включва смукача на 1500 оборота на газ, като загрее си пада на 800, точно както и на бензин....просто е идеална. В началото само имах проблем с ниските обороти, понеже на свободна скорост над 100 изгасваше и стигнах до извода че влиза много въздух и става бедна горивната смес и махнах една пластмаса която играе ролята на въздухозаборник и сега и по магистралата като я изключа от скорост със 150 пак си е на 800 оборота, никога не е имала проблем с газта, смених си свещите че по едно време малко прекъсваше и имаше експлозии от неизгорели газове (но свещите и кабелите са задължителни да са изправни като си на газ) и това е. Има малко недостиг на мощност при изпреварвания, особено на Тир-ове в байр когато сте 4 4овека примерно...ама тя и на бензин няма кой знае какъв въртящ момент, разчита се главно на оборотите (Обороти му е майката, както викаше един приятел). Иначе газта е 1лв, бензина 2.20 ти си реши на какво да караш, ама аз вече съм си избил парите дадени за ходата, ако беше на бензин...и когато ми се кара по-спортно цъкам копчето от Газ-Бензин и съм аз . Мисля че и други те убедиха че моно-то е голямо куче и е елементарно за газифициране и безпроблемно работи. Btw мога да ти кажа и друг тест бензин/газ - макс скорост на бензин 205 на газ 180 - това е при моето настроено АГУ което гони икономия, а не вървене като на бензин Това е, поздрави и успех в избора, ама не си мисли че ще върви като на бензин и ще харчи толкова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове