Jump to content

kalmara

Фен
  • Мнения

    1278
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

47 Neutral

Относно kalmara

  • Ранг
    Ники, викат му калмара :)
  • Рожден ден 30.06.1990

Contact Methods

  • Skype
    ползвам предимно фейсбуклука

Profile Information

  • Кара
    JHMEE9+2HGED6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    епа язе съм от Враца, баце
  • Интереси
    HONDA, фотография, хоби електроника, музика ... и още мноо други дреболии...общо взето - от всичко по малко. :)

Последни посетители

9539 профилни разглеждания
  1. Продавам еднорог.

    катЕнар
  2. Продавам еднорог.

    Драги приятели, за съжаление живота в северозапада ме притиска да си продам колата, която не карам от доста време тъй като така или иначе си боксувам на едно място. Кофтито е, че имам и нужда от финансиране на здравословното си състояние (не е животозастрашаващо). Та...по темата : Не е карана от 2-3 години, при последното местене между паркингите (миналата година) нещо и изгърмя динамото...и това нямам време и възможност да видя. Документите са и редовни....за прехвърляне, но не и за каране. Няма данъчни задължения, но пък няма и гражданска и преглед....а, и акумулатор. Офертата е 3600 на железните 14-ки със зимните гуми за изхвърляне - колкото да се качи на камиончето. Препоръчително е купувача да си организира и транспорт, защото ама изобщо нямам време да се занимавам с нея. Пълен сток е, интериора е много запазен - изключвайки обичайно раздриращото се място на рекарото. Волана е претапициран със истинска кожа и червен шев. Който има интерес, отговарям на въпроси на 0895/12-65-59 от 9ч. до 22ч. Пазарлъците само на място с парите и превоза.
  3. Само ще кажа - симптомите ти все повече пищат "ГЛАВНО РЕЛЕ", а тези калъми дет са правени там са правени от някой майстор, дето не е знаял как се прави главно реле и съответно е мазал с г**а си. Най-добре отиди при някой хондаджия, който знае как работят нещата за да ти прегледа цялата кола и да отстрани тези творчества на предишния "майстор". След като колата не е фабрична (някой е чоплил нещо там) аз спирам да помагам дистанционно, че ще вземат пак да ме провъзгласят за голямото светило, свикнало да бъде във центъра на вселената едва ли не. Директен пример на български творец : карат ми кола с несветещи къси фарове, вдигам капака и забелязвам че левия фар е захранен със 2м жица през цялата маска от десният и на едно място има протрито, където е дало на корпус и е думнал бушона. След кратка проверка установявам, че твореца преди мен го е мързеяло да погледне и смени един бушон (за левият фар), и му е било по-лесно да пусне кабел от другия къс през цялата предница на колата. 10мин и два бушона по-късно колата е със нормално светещи фарове и -2м излишен кабел от коша. Поздрави, Ники!
  4. Продавам светеща кутия за Д-серия на парчета, цените общо взето са :4.43 крайно предаване - 130лв барабар с диференциала5-та скорост 0.75 - 25лв3те вилки комплект с осите - 25лвПерфектните муфи, синхронизатори и другите предавки са по договаряне, след като броих пета и крайното имах нерви само втора да преброя - 1.78, ако не се ориентирате какви би трябвало да са другите предавки и имате интерес към някоя ще драснете едно лс да ида да я изброя. За контакти с мен - на лични, и на 0895/12-65-59 без значение коя част на седмицата/денонощието е, стига да не е след 12:30 нощес. Поздрави, Ники!
  5. Продавам ECU PM6 - компа е от старите модели! Липсва му горният ламаринен капак, но това не му пречи да си работи! Търся му 60лв, намирам се във Враца, изпращам с Еконт! За връзка - моля звънкайте на 0895/12-65-59 или на лични съобщения във форума!
  6. Санде, ше ме извиняваш брат ама съм карал автомобил на бърз водач (подписа ), който е със предни горен и долен стрът, задни горен и долен стрът, спортни пружини и енержи съспеншън големи задни тампони. Колата е БЕТОН, кръговите движения се взимат със 50+ км/ч.А за другият колега, който пита - да, енерджитата се движат, остатъка от стоковия тампон се набива в енержито, и точно движението премахва проблема със късането на тампоните (нали, освен факта че са плътни ), защото хората си сменяват големите тампони с нови, новите ги слагат както са извадили старите, и ако колата е снижена с 40мм примерно този тампон пак си остава усукан/под напрежение и се чудят що аджеба след 6 месеца пак се късат новите тампони. Вече ако се напълнят старите тампони и станат абсолютно плътни въпроса е друг, тогава наистина не знам как ще успява да се задържи на пътя.
  7. Б20 биели в Д16

    Ширина/вътрешен диаметър/външен диаметър ЕДИТ : п.п. След, като избереш материала : най-добре си вземи един комплект от въпросните биели, избий им 21мм болтовете, избий си и твоите болтове, и заедно с твоите 4 болта и 4те нови биели отиди някъде да ти измерят прецизно с вътромер диаметъра на дупката в биелата, и с микромер външния диаметър на твоя болт. Това, с цел да можеш после да пресметнеш какъв точно аванс да ти остави стругаря, за да може да заклинят добре втулката в биелата и болта във втулката.
  8. Аре, аре, не сменяй темата - твърдеше че са на самия капак на клапаните, пък сега набляваш на тва че не са били баш под вала, ми са до него.
  9. Няма никакви гуми под разпределителния вал на самият капак на клапаните са Залагаш ли пари на това си твърдение? http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17ST301/E__1000.gif Загледай хубаво снимката - уплътнение номер 16 са четири броя, и се редят на капака на клапаните, точно както се реди и гарнитурата му, а уплътнение номер 17 също са четири броя, които се намират...аре да не е точно под него, но под него и малко към всмукателя, разликата е че там алуминий ляга върху алуминий и всичко е много плътно, гумичките са само за презастраховане, аз не мога да си го обясня защо става така, след като толкова площ като ляга плътно една върху друга, но да - случва се и от там да протекат. Едит : Пардон, объркал съм снимките. http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17ST301/E__1000.gif Тук са три броя 16 и един 17, т.е. тези ДО* вала - както е отбелязал колегата http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17SR301/E__0900.gif А тук са четири броя с номер 4, т.е. тези на капака
  10. В крайна сметка що я напрай тая щуротия не разбрах, само като да си сменяваш скорости заради един елементарен проблем. Ма щом па си мераклия давай. Иначе по въпроса : най-много да не ти съвпаднат шлиците и да се наложи да сменяш маховика. Като свалиш твоята кутия преди да се кикимчиш да слагаш новата им изброй шлиците и на двете да видиш еднаква ли е бройката. едит : п.п. нали си си запазил двете помпи и маслените магистрали за съединителя?
  11. И тук дрън дрън та пляс, д13ката е карбуратор и няма как да и се регулират оборотите от стъпков мотор. По-скоро ако преди не го е правила това, а сега е започнала да го прави - възможно е да е заталачен някой филтър, напримерно въздушен (или съответно горивен), от това се влияят оборотите на празен ход при карбуратора, от гориво-въздушната смес. Вярно е, че има и стъпково моторче, което изглежда като на инжекционните коли, но точно на този двигател върши съвсем друга работа. Ако чак толкова те дразни - като застанеш на шофьорския калник и се пресегнеш зад тавата на въздушния филтър - точно където ти отива жилото за газта, само че от задната страна - има една черна бакелитена врътка (ако можеш да я видиш) със 6 или 8 пера - от там можеш да си ги връцнеш малко. п.п. А като пущиш фаровете и радиото и парното пробвал ли си да врътнеш волана да видиш па тогива кфо стаа.
  12. как да си сменя антфриза

    Я си помисли пак.
  13. D15B ...прекъсва в ниските

    Петата генерация сивици със д15 карбуратор нямат ламбда сонда, за разлика от д13ките. Там са малко по-спартански нещата. Към колегата - намери си горивният филтър, че не го знам къде е точно на тази кола и го виж в какво състояние е. Преди правила ли го е това нещо, или е проблем от скоро. Ако е второто - постепенно ли се е появило това нещо или от веднъж?
  14. Абе имаше ток да те прибие, и при тва ецу'то си го пускаше когато трябва ама не достигаше до определеното място когато трябва. Като свалих дистрибуторната капачка палеца ми клопна директно в ръката. Това е може би вече четвърти такъв случай, който виждам, тъй че колеги - не жалете колата с думите "и така ше кара", а си обърнете внимание на първоначалното обслужване. Най-важното - внимавайте от къде си поръчвате частите! Капачката на тази кола видимо беше чисто нова, палеца и той ... беше.
  15. не пали и не пали

    Главно реле, бобина, кабели ... всички тези елементи са проводници - те правят мизерии когато са работили (на топла кола), като е протича ток през тях се нагряват и им се увеличава съпротивлението. Колега, провери си пак свещите - каква марка са, какъв им е произхода и т.н.п.п. Също така дефинирай "пали трудно" - върти повечко обороти от нормалното или кашля и припалва като лада. Как ти е разхода, да си сменявал разни консумативи по колата скоро?
×