Jump to content

kalmara

Фен
  • Мнения

    1278
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

kalmara last won the day on Април 29

kalmara had the most liked content!

Обществена Репутация

47 Neutral

Относно kalmara

  • Ранг
    Ники, викат му калмара :)
  • Рожден ден 30.06.1990

Contact Methods

  • ICQ
    318900315
  • Skype
    ползвам предимно фейсбуклука

Profile Information

  • Кара
    JHMEE9+2HGED6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    епа язе съм от Враца, баце
  • Интереси
    HONDA, фотография, хоби електроника, музика ... и още мноо други дреболии...общо взето - от всичко по малко. :)
  1. Само ще кажа - симптомите ти все повече пищат "ГЛАВНО РЕЛЕ", а тези калъми дет са правени там са правени от някой майстор, дето не е знаял как се прави главно реле и съответно е мазал с г**а си. Най-добре отиди при някой хондаджия, който знае как работят нещата за да ти прегледа цялата кола и да отстрани тези творчества на предишния "майстор". След като колата не е фабрична (някой е чоплил нещо там) аз спирам да помагам дистанционно, че ще вземат пак да ме провъзгласят за голямото светило, свикнало да бъде във центъра на вселената едва ли не. Директен пример на български творец : карат ми кола с несветещи къси фарове, вдигам капака и забелязвам че левия фар е захранен със 2м жица през цялата маска от десният и на едно място има протрито, където е дало на корпус и е думнал бушона. След кратка проверка установявам, че твореца преди мен го е мързеяло да погледне и смени един бушон (за левият фар), и му е било по-лесно да пусне кабел от другия къс през цялата предница на колата. 10мин и два бушона по-късно колата е със нормално светещи фарове и -2м излишен кабел от коша. Поздрави, Ники!
  2. Проблем с акумулатор

    Пропуснал си най-големия и най-важен враг на амкулатора - големийо студ! Най-ми е любимо кат паднат малко температурите и някой другар почне да мучи - пада ми акумулатора, имам утечка, не ми зарежда динамото, стартера ми е за четки, втулки....блаблаблабла дрън дрън та пляс - смръзне ли малко времето и почне да не пали колата, изхода е един - нов акумулатор! Не зареждане на старият, а НОВ! Поздрави, Ники!
  3. Санде, ше ме извиняваш брат ама съм карал автомобил на бърз водач (подписа ), който е със предни горен и долен стрът, задни горен и долен стрът, спортни пружини и енержи съспеншън големи задни тампони. Колата е БЕТОН, кръговите движения се взимат със 50+ км/ч.А за другият колега, който пита - да, енерджитата се движат, остатъка от стоковия тампон се набива в енержито, и точно движението премахва проблема със късането на тампоните (нали, освен факта че са плътни ), защото хората си сменяват големите тампони с нови, новите ги слагат както са извадили старите, и ако колата е снижена с 40мм примерно този тампон пак си остава усукан/под напрежение и се чудят що аджеба след 6 месеца пак се късат новите тампони. Вече ако се напълнят старите тампони и станат абсолютно плътни въпроса е друг, тогава наистина не знам как ще успява да се задържи на пътя.
  4. Около седемдесет човека заключиха, че проблема е в накладките. Смятам темата за изчерпана.
  5. Как се регулират клапани?

    @fenabg Не можа ли да кажеш на момчето че са регулират със права отвертка и със ключе 10-тка, за 6-та гайка.
  6. Според мен па скръцат от тва, че гумата на подметката на десната маратонка е малко поизабена. п.п. Другите 50% са дължат на твърдия диск....който е заводски вграден на хондата, точно да не се фъргат редовно дискове (като по-скъпИЯТ консуматив), а да се карат заводските твърди дискове с няколко чифта меки накладки.
  7. Б20 биели в Д16

    Ширина/вътрешен диаметър/външен диаметър ЕДИТ : п.п. След, като избереш материала : най-добре си вземи един комплект от въпросните биели, избий им 21мм болтовете, избий си и твоите болтове, и заедно с твоите 4 болта и 4те нови биели отиди някъде да ти измерят прецизно с вътромер диаметъра на дупката в биелата, и с микромер външния диаметър на твоя болт. Това, с цел да можеш после да пресметнеш какъв точно аванс да ти остави стругаря, за да може да заклинят добре втулката в биелата и болта във втулката.
  8. Какво делко могада ползвам?

    Нищо не го бърка и ако е от акорд, стига да е от едновалов акорд и зъбчетата да могат да се зацепят на разпределителния вал. Аз лично не съм правил такава интерверенция, но не виждам защо не.
  9. Аре, аре, не сменяй темата - твърдеше че са на самия капак на клапаните, пък сега набляваш на тва че не са били баш под вала, ми са до него.
  10. Няма никакви гуми под разпределителния вал на самият капак на клапаните са Залагаш ли пари на това си твърдение? http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17ST301/E__1000.gif Загледай хубаво снимката - уплътнение номер 16 са четири броя, и се редят на капака на клапаните, точно както се реди и гарнитурата му, а уплътнение номер 17 също са четири броя, които се намират...аре да не е точно под него, но под него и малко към всмукателя, разликата е че там алуминий ляга върху алуминий и всичко е много плътно, гумичките са само за презастраховане, аз не мога да си го обясня защо става така, след като толкова площ като ляга плътно една върху друга, но да - случва се и от там да протекат. Едит : Пардон, объркал съм снимките. http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17ST301/E__1000.gif Тук са три броя 16 и един 17, т.е. тези ДО* вала - както е отбелязал колегата http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17SR301/E__0900.gif А тук са четири броя с номер 4, т.е. тези на капака
  11. Какво делко могада ползвам?

    Само ушите на обд0 делката се разпилват, за да станат на втек глава, на това не би трябвало да се разпилва нищо. Разгледай го хубаво, да не би да си му обърнал посоките нещо, в смисъл такъв - "горно" трябва да е ушето, което е в близост до стойката за буксите. Тоест както седиш пред колата изхода на бобината трябва да сочи по посока малко над радиатора.TD-43U според интернет трябва да е заводското делко за D16Z6. Не знаеш ли от каква кола е свалено това нещо?п.п. Другия вариант е тва да е от някоя англичанка пълна инжекция, която използва старата отливка на без витековата глава - като на д15ките.
  12. В крайна сметка що я напрай тая щуротия не разбрах, само като да си сменяваш скорости заради един елементарен проблем. Ма щом па си мераклия давай. Иначе по въпроса : най-много да не ти съвпаднат шлиците и да се наложи да сменяш маховика. Като свалиш твоята кутия преди да се кикимчиш да слагаш новата им изброй шлиците и на двете да видиш еднаква ли е бройката. едит : п.п. нали си си запазил двете помпи и маслените магистрали за съединителя?
  13. Пичуе, 15-та грешка означава комутатор. Това може да значи много работи.Може на комутатора да са му много годинките и километрите и вече да си е тръгнал.2. Комутатора може да си е тръгнал заради кофти бобина.3. Бобината може да си е тръгнала заради кофти свещи.4. Комутатора може да си е тръгнал в следствие на кофти бобината, която е кофти в следствие на кофти свещите.....И триста други глупости в тази логика. Дерзайте!
  14. Какво делко могада ползвам?

    Ако е от едновалка, не може да не му стават ушите. Ето тук някъде по страничната част на ушите трябва да има щампа TD-XX, където XX е някакво двуцифрено число, по него горе-долу можем да получим някъв ориентир от какъв мотор е точно. Иначе така като го гледам е или обд1 или обд2 делкото, на обд0 бобината изглежда по различен начин - изхода за капачката е точно в центъра и, не е изнесен така на една страна.
  15. EKU-какво е това

    По-скоро на имобилайзера, защото така като гледам в ецу'то вътре няма инсталиран такъв модул. Англичанките имат имобилайзер, нали?
×