bate_em4o 55 #1 Публикувано 3 Март, 2010 Здравеите. Пускам темата естествено след като съм изпатил. Значи даваите съвети за марките акумулатори,които поне си изкарват гаранционния срок.Или за тези от които сте разочаровани.Аз примерно си изпатих с марката VARTA.По ред основателни и не толкова основателни причини ми отказаха да уважат гаранцията.Но мисълта ми е за МАРКАТА акумулатор на която може да се разчита.Щото ще ми трябва нов! Ае,колеги-даваите акъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #2 Отговорено 3 Март, 2010 Аз сега съм с AcDelco има 3 години гаранция скоро го купих но за сега съм много доволен от него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #3 Отговорено 3 Март, 2010 BANNER също недей Преди година и половина си взех и излезе дефектен. Е след 4 разправии и след като ме караха да си намеря зарядно и да го зареждам 2 дена, а никъде в гаранцията не пише че съм длъжен да си зареждам акумулатора. Та смениха го, но този който ми дадоха постоянно му кипят средните 2 клетки. Вече година и половина си е така, казват, че бил наред ама аз си мисля, че следващата зима ще ме остави. За мен това е проблем, защото не съм само аз а познавам още 2-ма със същите акумулатори и кипят до ден днешен. Кофтито е, че немога да ти кажа колко ще изкара, че всички си ги взехме миналата зима и сега чакаме да видим кой ще изреве първи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 3 Март, 2010 EXIDE - в момента имам ядове с такъв, а няма и година от покупката. Още след шестия месец стартовия му ток толкова умаля, че дори музиката в колата се рестартираше при всяко палене... Гледах уж нещо марково да взема, дори да е повече пари,а то... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tass 21 #5 Отговорено 3 Март, 2010 Аз пък съм на противоположно мнение за BANNER. Вече повече от година съм с такъв акумулатор на Honda-та и нямам никакви забележки. Акумулатора е обслужваем. Служебният автомобил, който карам (Пежо 306 дизел) също е с BANNER и вече трета година няма проблеми с него. Този акумулатор вече е не обслужваем. И двата са с две години гаранция (може и три да беше). Закупени са от "Мотоексперт".Това е от мен. Дано да съм бил полезен. Успех с покупката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #6 Отговорено 3 Март, 2010 аз също имам ядове с Exide,но мисля и че самия акумолатор е седял доста време в магазина и се е съсипал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 3 Март, 2010 Имам Варта от Година и половина (откакто имам колата) и проблем с него не съм имал никакъв. Акумулатора е необслужваем. Мислех си, че са добра марка, за първи път чувам оплаквания. То, не че имах голям избор де, като отидох с колата до магазина за акумулатори оня пич доста се чеса по главата, мери размера и накрая (след проверка в склада) се оказа, че има само Варта с такъв размер, и затова го взех, но клемите не са му откъм двигателя, а откъм купето (което не е чак такъв проблем). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #8 Отговорено 3 Март, 2010 (Редактирано) Само да вметна, че се пише АКУМУЛАТОР.Иначе карам с някакъв Шнайдер Полски, втора година доволен съм.Преди това карах с БОШ също доволен.А баща ми кара с оригинален Немски БОШ 7-ма година и пали и в студеното даже, нищо общо с тези, които се продават в БГ.А AC Delco е най добрата марка за мен.Едно време на стария Голф карах с АЦ Делко 6 години и въртеше от раз.Aко всичко е наред със запалителната система, не виждам проблем един качествен акумулатор да не изкара поне 4-5 години. Редактирано 3 Март, 2010 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #9 Отговорено 3 Март, 2010 (Редактирано) Само да вметна, че се пише АКУМУЛАТОР................................ поне 4-5 години. Видях го,ма беше късно. Аз очаквах от Вартата да си върши работата поне 3-4 години.Скапа се на 18-я месец. Наскоро взех за колата на жената Магнет Марели.Дано да е читав.В момента не сещам марката на акумулатора с които пристигна моита кола.Ще я пиша утре.Ползвах го по балканите за осветление след като го свалих,сега колата е пак с него,а един господ знае на колко точно години е.Само съм сигурен,че е Японско производство. Редактирано 3 Март, 2010 от bate_em4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #10 Отговорено 3 Март, 2010 С магнет марелито си уцелил...от българските Искра е по-добрия вариантот Монбат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 3 Март, 2010 Ексаид е хубав ама за твоята кола няма да намериш, не знам какво се оплакват колегите от него ама аз имама два на по 7 години от които единия е полу стопен от пожар и пак го кара бащата на колата.Щом си патил от Варта няма кво да я споменаваме, Ако ти се дават кинти купи си едно ACdelco за 156 лева за твоята кола с 3 год гаранция и да знаеш че нема да мръдне, ако не ти се дават можеш да се задоволиш с Берга 128 лева за твоята кола, или съвсем леко по евтината Искра 126 лева. Аз моята я взех с Монбат на нея вече трябва да направи 6 години и не вярвам че работи още, никога не бих си купил монбат но уви тоя се не предава Порадо спицификата и размера на акомулатора ти избора от марки не е толкова голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nch 1 #12 Отговорено 3 Март, 2010 Аз вече втора зима карам с акумулатор Honda, така я взех колата, няма грешка. Пак бих си взел такъв стига да знам от къде или какъв е. Може би ако го огледам добре ще пише... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #13 Отговорено 3 Март, 2010 Колеги, вие не знаете ли че редица световно известни марки акУмУлатори се правят в Монтана, включително варта, бош, банер и т.н. Завода работи на ишлеме и ако поръчате достатъчно количества може и собствена марка да си направите. Как се купува варта за 145 лв. /аз съм с такъв/ и да си мислите, че е произведен в Германия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #14 Отговорено 3 Март, 2010 (Редактирано) Аз пък още от миналия век съм фен на "3К".Успех с търсенето. Редактирано 3 Март, 2010 от nicki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #15 Отговорено 3 Март, 2010 Аз вече втора зима карам с акумулатор Honda, така я взех колата, няма грешка. Пак бих си взел такъв стига да знам от къде или какъв е. Може би ако го огледам добре ще пише...Май са на панасоник и ги има в бултрако ама към 200 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #16 Отговорено 3 Март, 2010 ...от българските Искра е по-добрия вариантот Монбат!Само дано не ти се наложи да ползваш гаранцията на искрата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #17 Отговорено 3 Март, 2010 Единия ми акумулатор е Крепауър,от който не съм доволен.С 2 години гаранция е,а се предаде едва след 1-на и 2/3 месеца.Сега чакам да видя дали ще го сменят. На другия сега не мога да се сетя каква беше марката,но и тай се предава,а е едва на 2 гед.и няколко месеца-някакъв уж японски беше,но утре ще видя точно какъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #18 Отговорено 3 Март, 2010 Още една темичка с обсъждане на акумулатори ЦЪК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #19 Отговорено 3 Март, 2010 УФ, много марки.. И аз имах "Хонда" акумулатор преди да взема Ексайда.. Лудница беше, но един удар му разказа играта. Сега каквото и да се избере, явно трябва да се разчита на гаранцията.. Ексайд имат голяма номенклатура размери. ще се намери размера, не е това проблема, а явно колко наистина престоява един акумулатор в магазина, преди да си го купим (както спомена колегата горе)... Остава ни да разчитаме на по-дългия гаранционен срок за марка, за която сме склонили да дадем повече средства, ама тук по правило гаранция се отказва при пръв удобен случай. Утре чакам нов по регламент на гаранционните условия. Дано получа Успех на автора с избора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #20 Отговорено 4 Март, 2010 От една година карам със "Искра" т.е 2 зими, и съм адски доволен.Колата понякога като съм бил на очни е стояла по 5,6 дена на студа в гаража,въртя и паля като топъл! Не се лежете от цената ,че ще е стока! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #21 Отговорено 4 Март, 2010 Varta! От 4 години съм с него, работи отлично, зареждан е два пъти, необслужваем! Много здрав акумулатор, пали при всякакви температури - тествано и на минус 15.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #22 Отговорено 4 Март, 2010 Колегата вече си е купил сигурно все пак без акумулатор и ден се не седи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #23 Отговорено 4 Март, 2010 Забравих да кажа, че акумулаторите монбат вече ще са с 6 месеца гаранция. Това е ново разпореждане, така че по-далеч от тази марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #24 Отговорено 4 Март, 2010 Забравих да кажа, че акумулаторите монбат вече ще са с 6 месеца гаранция. Това е ново разпореждане, така че по-далеч от тази марка.И цената им трябва да е наполовина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #25 Отговорено 4 Март, 2010 Виждам доста противоречиви мнения, за Варта, затова мисля, че ще е добре всеки(и доволен и недоволен), да казва с обслужваем, или капсулован акумулатор е. Имам теория, че необслужваемите са по-добри. Аз карам с необслужваема Варта от година и половина, като не съм го купувал нов и преди да го сложа на колата беше стоял 3 месеца в един гараж, без да се ползва - завъртях и запали без проблем. А колко е каран преди, да дойде в Бг (от Германия) - господ знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #26 Отговорено 4 Март, 2010 Оригиналният акумулатор на Акорда - "HONDA" e производство на Делфи - Франция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dani13 0 #27 Отговорено 4 Март, 2010 За пръв път чувам някой да се оплаква от Varta, аз съм със същия и никога не съм имал проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #28 Отговорено 4 Март, 2010 (Редактирано) На Вектрата ми беше Бош, баща ми го смени тази зима. Аз го карах 2 год, доколкото знам е бил на поне още 3. Много съм доволен. На Civic-a сменях преди около 6 месеца, търсих пак Бош, но не успях да намеря такъв размер, затова взех AC Delco - бях чувал добри неща за тях, а и ми предложиха 3 г гаранция (досега бях виждал максимум с по 2). Не съм имал проблеми никакви. Относно българските - преди съм карал жигулката с МОНБАТ, след като го откраднаха, сложих ИСКРА. По-доволен съм от Искра-та. Лично аз гласувам за AC Delco. Щях да взимам такъв и за Accord-a, защото мислех че този с който взех колата може да се предаде през зимата, но той пък взе че издържа... Редактирано 4 Март, 2010 от mitaka_t Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #29 Отговорено 4 Март, 2010 СТАРТ - Добрич , 2 год. гаранция , 97 лв. за 62 Аh , този ми е 3-тия на 4-та кола . Първият кара 4 год. на Шкода и ЛАДА и продадох колата с него , вторият на РЕНО ,3,5 год. и пак отиде с Рендето . Сега на АКОРД-а пак съм с такъв и нямам грижи .Колега си купи VARTA /черна/ и досега 3-4 пъти му давам ток . За това не се хвърлям на скъпи и ''маркови '' , и да се скапе - 97 лв. не са като 180 . Айде , пък ако от фирмата производител решат да дадат някой лев за рекламата , да драснат едно лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #30 Отговорено 4 Март, 2010 Да кажа и аз за СТАРТ 45Аh.Купих сивика с него през 2005 година - ами още е на колата.Зимата никога не е свалян - тази зима пали при -25.Ще дойде баси акумулатора Един колега каза,че това било "старото матриал" и сега няма вече такива акумулатори.Иначе си го гледам - доливам дестилат, почиствам го и т.н. ... Айде , пък ако от фирмата производител решат да дадат някой лев за рекламата , да драснат едно лично Мое и на мене едно лично да ми драснат На ЦРХ-а се предаде акумулатора беше Exide дойде с него колата,а при мен почти 2 години.Преди десетина дена купих за 154лв. ACDelco 45Ah необлсужваем ще видим колко ще изкара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #31 Отговорено 4 Март, 2010 Според мен ако акумулатора не е висял много време зареден и готов за продажба повече от година,ще става,ама стои ли така да прашясва.забравете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #32 Отговорено 4 Март, 2010 Да споделя още нещо, което съм забелязал.От бензиностанциите, големите особенно, по-скъпи са обаче са по пресни, защото в днешния забързан ден на хората, малко имат възможност да тръгнат да обикалят и да търсят.Първото място за което всеки се сеща е бензиностанция.Лично мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #33 Отговорено 4 Март, 2010 има много вярно в твърдението ти,взех преди 6 години един Монбат дето още пали без грешка точно от една бензиностанция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pgh 6 #34 Отговорено 4 Март, 2010 кратко, точно, ясно...марка: ACDelco от магазин "Имахижу" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #35 Отговорено 4 Март, 2010 Аз съм с "Варта" необслужваем, не казвам че не са добри, а само че не са толкова добри колкото тия произведени в Германия. Тая зима при -20 си палеше без проблеми. Акумулатора е нещо доста сложно и си мисля, че нашите заводи технологично са далеч от съвременните критерии. Поделението в което служих имаше обща ограда със завода "Старт" и презоградските минавахме от там- разкошна мизерия. Та с такава технология и качествен контрол не можеш да поддържаш необходимата чистота на оловото и ред други показатели. Не че ладата и алекото не ги карах със "старт", ама сега не бих сложил такова нещо. Мисля си че българските акумулатори са малко на късмет, както руските коли преди време- тия произведени понеделник и петък даваха по статистика най-много дефекти.А момчето което ми слага вартата ми каза че необслужваемите акумулатори могат да стоят до 9 месеца преди монтажа в автомобила, после трябва да ги бракуват, ама дали ги бракуват кой знае. А са необслужваеми щото електролита има много нисък коефициент на изпарение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo77 10 #36 Отговорено 4 Март, 2010 Varta и Bosch произведени в Германия няма. Скъпите се правят в Полша, евтините - в Турция. Между другото, те са абсолютно еднакви и марките са собственост на една и съща фирма.Старт ги купиха МонБат.А МонБат в момента са фирмата, която бълват стока с най-голям процент брак от всички акумулатори. Изчислили са, че вместо да наливат пари в очистване и подобряване на качествата (чистотата) на използваното рециклирано олово, е по-добре тези пари да ги приберат. И имат повече сметка да изпълняват рекламациите, отколкото да наливат споменатите пари в производството. Политика.Искра все още ползват старите технологии, няма калций, няма сребърни химии, нищо.Аз декември си взех Gygawatt. Защото не бях открил магазина на Banner и Berga. И защото толкова пари имах. Дано не съм се набутал ... много Между другото, имам приятел, който също се оплаква от Varta, и то от по-скъпата. Може би просто става дума за съчетание лош късмет и некоректен търговец Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #37 Отговорено 6 Март, 2010 Имам чуството че при акумулаторите е на късмет,можеш да си вземеш български и да изкара 6-7 години.Микробуса ни е заводско с магнети марели, изкара 4 години и 100000 км и изведнъж едната клетка умря.Според мен това е малко за хубав акумулатор, на хондичката ми е бош на 7 години и още се дъжи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pgh 6 #38 Отговорено 6 Март, 2010 Не е само късмет, за живота на акумулатора има много голямо значение и как се кара колата. Преди години на акумулатори с 3+ години гаранция много търговци отказваха да издават гаранция ако по някакъв начин разберат че акумулатора отива в кола, която е такси... Там е "Пали, гаси и да тръгваме" по 50 пъти на ден Ако колата стои по много време без да се кара - пак му е зле на батърито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #39 Отговорено 6 Март, 2010 Страшно си прав. Възстановяването от едно палене да речем не става много бързо Относно "отлежаването" там пък настъпват едни необратими химични процеси... Ама все има акумулатори, които държат и на такива "екстремии" по-дълго от други И аз съм в кюпа на чудещите се... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
da6kata 8 #40 Отговорено 6 Март, 2010 предишния беше AcDelco и имах проблеми въпреки че ми допада маркатасега съм с Banner и нямам проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове