birev 154 #3401 Отговорено 21 Май, 2018 да еднакви са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobx3m 12 #3402 Отговорено 23 Май, 2018 Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ermalaev 0 #3403 Отговорено 13 Юни, 2018 (Редактирано) Колеги, моята Хонда Сивик е 1.6, 110 коня - На 4000 оборота не иска повече, бие прекъсвач Нямам идея какво е! https://bg.wikipedia.org/wiki/Хонда_Сивик#/media/File:Honda_Civic_Facelift_04.jpg Редактирано 13 Юни, 2018 от ermalaev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Tsankov 0 #3404 Отговорено 4 Юли, 2018 Здравей колега! Това като е на скорост или като е не е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
so_solid_crew_ 0 #3405 Отговорено 28 Юли, 2018 лесно ли се сваля турбото на 1.7ctdi 2004г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3406 Отговорено 31 Юли, 2018 Лесно е колега,намира се пред двигателя под колекторните тръби. Ще го сваляш за почистване ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
so_solid_crew_ 0 #3407 Отговорено 31 Юли, 2018 ами за ремонт по скоро , да ми препоръчате къде ги правят добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiril9666 1 #3408 Отговорено 19 Август, 2018 Някой може ли да ме упъти къде точно се намира хидравличната помпа на 1.7 ctdi 2005 г.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #3409 Отговорено 20 Август, 2018 Нямаш помпа колега! Модела е с електро усилвател на волана! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiril9666 1 #3410 Отговорено 20 Август, 2018 Благодаря! А на някой да му се е случвало при 1.7 ctdi да има на студен двигател звук подобен на влизащ и излизащ въздух, все едно работи неравномерно колата? Няма промяна в обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
choro 0 #3411 Отговорено 29 Август, 2018 На 14.06.2018 г. at 0:07, ermalaev написа: Колеги, моята Хонда Сивик е 1.6, 110 коня - На 4000 оборота не иска повече, бие прекъсвач Нямам идея какво е! https://bg.wikipedia.org/wiki/Хонда_Сивик#/media/File:Honda_Civic_Facelift_04.jpg Здравей. Аз наскоро имах подобен проблем. В сервиза ми казаха, че витек-а не е успял да се пусне, а той сработвал на 4000 оборота. Натам вече трябва да се види каква е причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stuf4o 1 #3412 Отговорено 20 Септември, 2018 (Редактирано) Здравейте, Искам да попитам, има ли нещо по-особенно при демонтирането на ЕГР-а, защото вчера исках да го сваля и почиста, но не можах да го отлепя от блока на двигателя или каквото е, там където е захванат с два болта към него. Всичко друго свалям, но там не мога, не знам спекло ли е или има нещо специфично. Не съм напъвал, защото не знам какво би се случило, ако се отчупят някакви парчета и пропаднат надолу. Мотора е 1,7 дизела на ИСУЗУ. На приложената снимка съм посочил, къде не мога да го отлепя. Може да предложите и някакъв начин за почистване, без да се демонтира. Благодаря предварително. Редактирано 20 Септември, 2018 от stuf4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3413 Отговорено 25 Септември, 2018 Колега,не се занимавай с чистене на тоя ЕГР,защото само ядове с него... Изолирай го и да се приключи с мъките. На скоро имах сериозен проблем с влизане в авариен режим заради едни вакуумни макручи на ЕГР-а. Има и още един куп глупости,който се получават заради него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenerife2008 0 #3414 Отговорено 1 Октомври, 2018 Закупих фарове с лупи(нови) от феислифт сивик.Интересува ме какви са буксите за новите фарове за да ги закупя.Човека които ще ги монтира каза,че трябва да преправи инсталацията понеже на старите фарове късите и дългите са на една крушка,а на новите са на две.Така че иска да му донеса букси за новите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #3415 Отговорено 3 Октомври, 2018 H1-за късите, HB3- за дългите.Мисля,че с една жица ще стане работата-твърда маса към късите.Трябва когато пуснеш дълги да светят и 4-те крушки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stuf4o 1 #3416 Отговорено 20 Октомври, 2018 На 20.09.2018 г. at 11:44, stuf4o написа: Здравейте, Искам да попитам, има ли нещо по-особенно при демонтирането на ЕГР-а, защото вчера исках да го сваля и почиста, но не можах да го отлепя от блока на двигателя или каквото е, там където е захванат с два болта към него. Всичко друго свалям, но там не мога, не знам спекло ли е или има нещо специфично. Не съм напъвал, защото не знам какво би се случило, ако се отчупят някакви парчета и пропаднат надолу. Мотора е 1,7 дизела на ИСУЗУ. На приложената снимка съм посочил, къде не мога да го отлепя. Може да предложите и някакъв начин за почистване, без да се демонтира. Благодаря предварително. Тай като не можах да се оправя с отварянето на ЕГР, реших да търся другаде проблема, а именно по вакуум маркучите и соленоида. Оказа се, че соленоида за вихрови клапи е здал багажа. След смяната му, колата не влиза в авариен режим. Проблема на колата беше, че постоянно влиза в авариен режим, като записваше грешки за проблем в ЕГР и Повишено налягане в турбото. Прилагам снимки на стария и новия соленоид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3417 Отговорено 26 Октомври, 2018 А каква грешка ти записваше,когато влезе в авариен режим? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stuf4o 1 #3418 Отговорено 5 Ноември, 2018 На 26.10.2018 г. at 9:42, brokofil написа: А каква грешка ти записваше,когато влезе в авариен режим? Като номер не мога да кажа, защото съм изтрил снимката от телефона. Иначе съм записъл проблем в ЕГР и Повишено налягане в турбото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #3419 Отговорено 10 Ноември, 2018 но понеделник в 14:02 На 26.10.2018 г. at 9:42, brokofil написа: А каква грешка ти записваше,когато влезе в авариен режим? Като номер не мога да кажа, защото съм изтрил снимката от телефона. Иначе съм записъл проблем в ЕГР и Повишено налягане в турбото Колега при мен записваше грешка Р1237 - беше гръмнал същият клапан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3420 Отговорено 16 Ноември, 2018 И мен до скоро ме измъчи грешка P1237. 1000 километра в авариен режим минах Затапих ЕГР-а от двете страни и грешката изчезна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jana 0 #3421 Отговорено 19 Ноември, 2018 Здравейте! Може ли да помоля за съдействие относно покупка на Хонда Сивик, за бюджет до 6000лв..:) Не разбирам особено от каквито и да е коли, още повече че съм и нов шофьор и това ще е евентуална първа кола. Спряхме се на нея заради пословичната здравина на Хонда, икономичния разход на гориво и стабилност на пътя. Не ми трябва свеъхмощен автомобил, особено докато свикна, но все пак искам да става за дълъг път и при евентуално изпреварване да се държи прилично и да не е прекалено малко к.с.. Та, спряли сме се на 7-ма генерация 2005, която уж четохме, че е с новия фейслифт и са изчистени доста проблеми и грешки от предишната. Тъй като няма избор на бензинови, се спряхме на дизел и ето две обяви, за които искам да помоля за съдействие, дали си струват и изобщо този от 2004г дали е новия фейслифт или стария..: https://m.cars.bg/offer/c2735145 https://m.mobile.bg/details/11540566437655793 Благодаря предварително за помощта!:) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #3422 Отговорено 19 Ноември, 2018 Преди 2 часа, jana написа: Здравейте! Може ли да помоля за съдействие относно покупка на Хонда Сивик, за бюджет до 6000лв..:) Не разбирам особено от каквито и да е коли, още повече че съм и нов шофьор и това ще е евентуална първа кола. Спряхме се на нея заради пословичната здравина на Хонда, икономичния разход на гориво и стабилност на пътя. Не ми трябва свеъхмощен автомобил, особено докато свикна, но все пак искам да става за дълъг път и при евентуално изпреварване да се държи прилично и да не е прекалено малко к.с.. Та, спряли сме се на 7-ма генерация 2005, която уж четохме, че е с новия фейслифт и са изчистени доста проблеми и грешки от предишната. Тъй като няма избор на бензинови, се спряхме на дизел и ето две обяви, за които искам да помоля за съдействие, дали си струват и изобщо този от 2004г дали е новия фейслифт или стария..: https://m.cars.bg/offer/c2735145 https://m.mobile.bg/details/11540566437655793 Благодаря предварително за помощта!:) Колега, за фейслифта добре си се ориентирал, искаше ми се и аз да си бях взел такава, а не 2002 г. Но горещо ти препоръчвам да си вземеш бензинов двигател, като най-масов от тях е 1.6, има и доста по-рядка опция с 2.0, но много рядко се срещат. 1.6 има напълно нормална динамика при изпреварване, а в града заради късите предавки оставя даже някакво спортно впечатление. Супер надежден двигател, с евтина подръжка и нисък разход на извънградско. 1.4 може да ти се стори слабичък - покарах малко такъв и според мен е под разумният и безопасен минимум откъм мощност. При него плюс е по-ниският данък, ама както е тръгнало, май никой не е наясно какво ще става с тия данъци в скоро време... Да вземеш дизелова кола, гонеща 15-те години, си е на риск, а и при дизела има повече неща, които могат да те изненадат, докато бензиновия е по-прост. Отделно от това като пъргавина неможе и да става дума за сравнение - 1.6 тръгва уверено веднага при натискането на педала и набира още от 2000 оборота, докато турбодупката при дизела не всеки би я преглътнал. Моят Сивик също ми беше първа кола и смея да кажа, че бе напълно поносим за адекватна подръжка. Не забрявай и ценната възможност да го обърнеш на газ и ще се возиш без пари. При дизела нямаш избор и трябва да осигуриш качествено гориво, каквото не винаги е лесно да се намери тук. Не си казал и какво купе търсиш... Ако искаш 5-врата, повечето след фейса, които ще намериш по обявите са дизелови. В момента има и една бензинова фейслифт, която влиза в бюджета и изглежда доста приятно, но е с 3 врати. Лично мое мнение е, че 3-вратите са по-красиви на външен вид, но това е субективно. Ето ти линк към бензиновата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540913191257575&slink=8tz4dg Разбира се, трябва да се види и на място ;) Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jana 0 #3423 Отговорено 19 Ноември, 2018 51 minutes ago, SkyWalker said: https/www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540913191257575&slink=8tz4dg Много благодаря за изчерпателния отговор и информация!:) Колежка съм, между впрочем..:)) Проблема е, че търсим семейна кола, тъй като очакваме бебче скоро и никак няма да е удобна кола с 2 врати..:/ Знам, че се препоръчва бензина на Сивик, но не намираме на такава цена подходяща такава и за това сме на варианта дизел... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #3424 Отговорено 19 Ноември, 2018 Моите извинения, колежке В такъв случай твърдо 5 врати и вероятно ще е дизел. По хубав повод я взимате, тъй че всичко ше е наред! Поздрави и успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jana 0 #3425 Отговорено 19 Ноември, 2018 Много благодаря! А дано имаме късмет и случим на добра кола! А обявата как ви се струва? Ако може да се види изобщо нещо нередно от снимки де.. За тази иде реч: https://m.mobile.bg/details/11540566437655793 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DGoranov 3 #3426 Отговорено 20 Ноември, 2018 Здравейте Jana, Нещо което аз виждам е, че колата е с климатик, а не с климатроник. Лично аз предпочитам второто. Под двете врати ми се вижда, че липсват лайсните от втората снимка. Това е което аз видях и не ми допадна от тази обява. Успех с търсенето 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jana 0 #3427 Отговорено 20 Ноември, 2018 (Редактирано) Много благодаря! Ще обърнем внимание при огледа на тези неща, конкретно на второто!:) Ако свали от цената повечко, с тези липсващи лайсни дали ще е удачно? Мога ли да карам така и какъв е риска, ако не? Или поставянето им колко би ми излязло? Защото ще свалим пари про всички случаи.. Редактирано 20 Ноември, 2018 от jana Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DGoranov 3 #3428 Отговорено 20 Ноември, 2018 Преди 1 час, jana написа: Много благодаря! Ще обърнем внимание при огледа на тези неща, конкретно на второто!:) Ако свали от цената повечко, с тези липсващи лайсни дали ще е удачно? Мога ли да карам така и какъв е риска, ако не? Или поставянето им колко би ми излязло? Защото ще свалим пари про всички случаи.. Няма никакъв проблем да се кара и без тях, по точно се водят прагове. Чисто визуално колата изглежда по добре с тях. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jana 0 #3429 Отговорено 20 Ноември, 2018 Разбирам! Ще го имаме предвид обаче при пазаренето... Много благодаря още веднъж! То дано няма други проблеми колата, а да е само това.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenerife2008 0 #3430 Отговорено 20 Ноември, 2018 Някои слагал ли е 215 45 17 или 225 45 17 широка гума на сивик 1.6 спорт,досега бях на 205 55 16.Интересуваме дали ще опират,когато някои седне отзад,ако сте слагали споделете-джантите са ми оз супертуризмо 17 ц. 7джи ет38. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domadq 1 #3431 Отговорено 21 Ноември, 2018 Здравейте колеги! Искам да попитам съвместими ли са частите по каросерията на дизела и бензина? Става въпрос за брони, калници, капак, фарове. Аз не виждам разлика но все пак да попитам преди да се набутам за части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #3432 Отговорено 21 Ноември, 2018 Предна броня, калници, капак и фарове са еднакви. Разлика има ако едната кола е фейслифт а другата не. Дори на 3-врати и 5-врати са еднакви. Разлика има в страничните части - огледала, заден капак, врати и задна броня на 3-врати и 5-врати. Не съм сменял всичко а само предна броня и пасна идеално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3433 Отговорено 30 Ноември, 2018 До колегите с 1.7 cdti с какви акумулатори карате И НЯМАТЕ проблеми зимата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #3434 Отговорено 30 Ноември, 2018 Аз съм със 74Ач и не съм имал проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stuf4o 1 #3435 Отговорено 3 Декември, 2018 (Редактирано) Здравейте, Вчера както си карах тъкмо неше загряла 3-4км и ми замириса на изгоряла гума/кабел. Изгасих колата, вдигнах капака и видях, че излиза лек пушек между алтернатора и вакум помпата закачена за него. Алтернатора е ремонтиран преди 1 год. В студеното преди два три дни се чуваше някакво виене(с подаване на гас се усилва и съответно намалява), което изчезна след загряване на колата (може и тогава да е имало дим, но не съм усетил). Някой имал ли е подобни симптоми или да подскаже, къде да се търси причината - алтернатор, помпа, пистов ремък да опира някъде или да превърта, въпреки че не изглежда протрит и си се върти по ролките. Сменен бе и преди 2 месеца соленоида на вихривите клапи, който предполагам е свързан с вакуум помпата. Евентуално от него да я е прецакал. Благодаря предварително. Редактирано 3 Декември, 2018 от stuf4o 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3436 Отговорено 3 Декември, 2018 Яяяяяя, дежа вю! Абсолютно същия проблем ми го направи преди месец (само че нямаше пушек). Като спра на кръстовище и замирисва на изгоряла гума. Лагера (предния големия) беше разбит, явно е задържал и оттам приплъзва ремъка в ролката. Направо се беше заварил лагера за ротора. Да не ви кавам как го свалях. Покрай тази драма с алтернатора се разрових за различните компоненти и най-подробно ги има ето тук: https://www.avtochastionline24.bg/as-pl/10584024 - моля да не счита като реклама Та, номер на лагера е 6303, а на малкия лагер 6202. Двата лагера на Timken ги взех за 15 лв. При избиването на предния лагер има опасност да се спука корпуса, така че внимателно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiril9666 1 #3437 Отговорено 5 Декември, 2018 Здравейте, някой намери ли решение за шибаното стържене около 2к оборота, щото ще се побъркам скоро и ще я засиля някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3438 Отговорено 6 Декември, 2018 Нямам такова! Я дай повече информация, дизел- бензин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiril9666 1 #3439 Отговорено 6 Декември, 2018 За дизела става въпрос, доста хора се оплакват от въпросното стържене, появява се между 1.8-2000 оборота, нагоре го няма и отвън не се чува, само в купето. Пълна мистерия... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DGoranov 3 #3440 Отговорено 6 Декември, 2018 Преди 4 часа, kiril9666 написа: За дизела става въпрос, доста хора се оплакват от въпросното стържене, появява се между 1.8-2000 оборота, нагоре го няма и отвън не се чува, само в купето. Пълна мистерия... Привет, И аз съм с дизел, не знам дали става на въпрос за същия шум, но и при мен го има в тези обороти(при по високи утихва). Направи ми впечетление, че го има при подаване на повечко газ за да изтегли по-бързо. При плавно подаване не се чува така, което ме навежда на мисълта за скоростна кутия. Собственик съм на автомобила от 6 месеца и все още не съм сменил маслото на скоростите, но мисля в скоро време да го направя. Не знам ще се оправи или не, но така или иначе е хубаво да се смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове