Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колеги, с Фейслифта съм 1.7 цдти. Някой може ли да ми каже дали е нормално сега зимата, разхода на компютъра да показва 10-12 при студена кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е среден разход и като я оставиш в студа да работи на място 10-15 мин. борд компютъра отчита грешно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои ми е направи услуга и е изтрил линка с обявата, щях да опиша състоянието на колата, за да не се разкарва някои да я гледа, та ся ако някои колега се набута с тая кола щото ние дори не си направихме труда да я палим, да се сърди на модератора и на недомислените правила на форума.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и среден разход да е,ми се вижда доста :D но щом е нормално,съм спокоен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно динамото при мен (сивик 1.7цдти) -започва постепенно да се вдига волтажа докато си направи 14,4-14,5 . После не пада без значение какво е включено.
 

post-24851-0-80550000-1484428492_thumb.jpg

а пък за разхода когато колата работи на място се вижда на снимката :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама тоя сивик има и борд комп ли бре колеги?

Ае да не се обиждаме... :tooth:  :tooth:  :tooth:  :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама тоя сивик има и борд комп ли бре колеги?

 

 

Ае да не се обиждаме... :tooth::tooth::tooth::tooth:

Не всички, моят няма.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жиктаков, благодаря! Успокоих се ! :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам един бензинов Сивик, 7 -ма генерация, 2003 г. производство. Покрай снеговете, под предната броня ми се е откачило нещо като гумена лента от единия край. Това нещо не знам за какво служи, ама досадна история, явно от коловозите сняг се е закачило и се е дръпнало. Не е скъсана, ама явно се е отлепило нещо или каквото е там да го държи. Чудех се с тоя проблем какво да правя. На сервиз, ако я закарам в тоя лед някой ще ми обърне ли внимание на такава дреболия и изобщо в сервизите извършват ли и такива поправки? Тва чудо не знам занитва ли се, залепя ли се.... Предполагам, ако не предприема нищо, ще се отлепи цялата лента и това ще е. Случвало ли ви се е и какво сте предприели?.

 

Да кажа за колата, че съм много доволен от нея. Ситуацията е както на пазара за автомобили - само сипвам и карам :). Не че я карам особено интензивно, ама не ми е правила проблем никога, не ме е оставяла никъде.

 

Поздрави и безаварийно каране на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се е откачила тази лента!Като се постопли, мисля да я махна и да сложа лип от тайпе ер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този гумения нож под бронята аз имам проблеми още от лятото,много глупаво са го направили.Държи се на планки, които влизат в канала на гумената “лентаʼʼ.Последния път го занитих с 4-5 нита, но преди дни отново се откачи.Много трудно е да се закрепи добре.Най-добрия вариант май е лип,само че искат по 100 лв за втора употреба, което за мен не е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я покарах хондата из града, на компютъра ми показваше 7/100 среден разход. И на вас ли ви дава толкова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я покарах хондата из града, на компютъра ми показваше 7/100 среден разход, и на вас ли ви дава толкова?

Аз нямам борд компютър, но зимата е около 7 ,лятото под 6.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Маринов! Много ме мъчеше този разход,но явно е нормален :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Regreasing an EPS Honda Civic Steering Rack

Полезно четиво, вчера собственоръчно го приложих.

Хареса ми следното: "EPS steering. Electric Power Steering. I admit never having heard of it before I met the Civic."

 

Та така:

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/regreasing-eps-all-electric-gen-7-honda.html

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/1-removing-resonator-box.html

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/2-removing-airbox.html

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/3-regreasing-slider-rail.html

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/4-reassembly.html

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Regreasing an EPS Honda Civic Steering Rack

Полезно четиво, вчера собственоръчно го приложих.

Хареса ми следното: "EPS steering. Electric Power Steering. I admit never having heard of it before I met the Civic."

 

Та така:

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/regreasing-eps-all-electric-gen-7-honda.html

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/1-removing-resonator-box.html

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/2-removing-airbox.html

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/3-regreasing-slider-rail.html

http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/4-reassembly.html

 

Какъв е ефектът при теб след гресирането?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и мен ме интересува как е след гресирането?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и мен ме интересува как е след гресирането?

 

Няма никакво скърцане, а и се върти по-леко. Сложих MOS2 грес, да видим дали ще изкара по-дълго.

 

Доколкото можах почистих и остатъците от предишните (4 общо) гресирания - 2 пъти с обикновена и 2 пъти с графитна. Работата е пипкава, не е лесен достъпа, особено от страната на шофьора. Даже си мисля дали не може да се пропусне от тази страна.

"Сагата" започна преди години след "ремонтния комплект", в оригиналното си състояние не се разскърцваше. След това - 2 пъти в Бултрако и 2 пъти в сервиз на друга марка при "наши хора". Ама ме е срам вече да ходя при тях, а в Бултрако не ми се чака и обяснява, та се пробвах в събота в М Комплект. Там обаче, подобно и на други места ме "отсвириха" и казаха, че за пръв път чуват рейка да се гресира и да ходя при рейкаджии. Накрая виках неволята и те така.

 

Доста се заинтригувах и от следната модификация, при която са направили слайдера от месинг, ама засега ме е шубе още да го предприемам:

http://k-system.pro/en/product/steering-rack-slider-ep3/

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден обсъждат по нова промените в ЗДвП и каква кола са избрали? Хонда Сивик разбира се :D

 

ff21bc9ade6de67c5c3ab2a09536b95a_920x0.j

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви крушки слагате на фаровете си ?Моята я дадох да я полират и пастират за 100 кинта -фаровете светнаха и те повече ,ама ми се иска повече да светят. Чух добри отзиви за дженерал електрик + 50 и +90 % ,слагал ли е някой такива? Осрамските карали 2-3 месеца и горяли ,вие с какви карате колеги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с обикновени на Bosch и светят доволно. Мислех да си взимам Philips, но като гледам колко ги хвалят, се отказах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Наскоро ви писах за проблема с електрическата рейка и реших да споделя какъв беше и как го отстранихме. Накратко, разрових се във форума за сервиз и реших да отида при Слави в Овча Купел (Супер пич и много точен човек) :). Разказах му за проблема и я закачихме на компютъра ,но никаква индикация от така нареченият EPS.

Каза ми, понеже Сивика е 2001 и е предходен на 7 ген, и затова неговата диагностика не чете тези модули на ел. рейка. И ме прати в Горубляне при други колеги, не ги познавах. Закачихме я и там ,ама и там греда, и казаха ,че модулът е заминал. Бая се стреснах, като разбрах колко струва нов... Звъннах на Слави и каза да търсим втора ръка, и така два дена в търсене, хванах промоция в Мегапартс за 20 лв :D. Питах го от 1.6 2003, 110 коня, 5 вр. дали ще стане? Казаха, че по каталог не го дава, ама като е за 20 лв да пробваме. Взех го, даже и от един дизел взехме 1,7, за всеки случай. Сложи този от 1,6 и вече две седмици джиткам без проблеми.

П.С моята е 1.4, 90 коня, 3 врати. Поздрави на всички :punk::plane:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли какъв е размера за лупите на Фейслифтовия Сивик 2.5 и , 3.0 инча?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютрите за EPS пасват от всички модели, включително и рейките се заменят. Дори и type R модела няма разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си източих антифриза, сипах вода с медикс, против котлен камък, работи около 2ч. на място. Парното се появи и е доста силно, после я изплакнах 2 пъти и си върнах антифриза.

Сега е рай...

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, разгледах всичко, но не успях да открия решение на моя проблем ... Вчера си купих Хонда Сивик 3врати 1,7 дизел 2004та, Всичко за сега работи добре, но имам проблем с вентилатора на парното - като го включа на най-високата степен духа все едно е всключен на едно - едвам едвам, иначе загрява колата, но в това студено време е много гадно! На някой случвало ли му се е, и ако да - как е решил проблема? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едвам духа вентилатора или едвам топло идва ?Как е на другите степени положението ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е обороти на мотора на парното, може да погледнеш този резистор:

 

blowermotorandresistor.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има прекъснал резистор ,няма да работи на една от по-ниските степени ,на макс като се включи вентилатора е директно към акумулатора ,без резистор.Заслушай се внимателно при превключване от най-ниска към най-висока степен покачват ли се оборотите на вентилатора .Ти филтъра проверявал ли си, да не е задръстен и затова въздушния поток да е слаб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, парното ми духа само студено! Въртях копчето за топло и студено, но до едно място запецваше, аз го понатиснах по-силно, за да се завътри и започна да духа само студено! Къде може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро колеги, карам 7ма дизел 1.7 и тази сутрин пет пъти я подгрях, и като я запалих работеше доста странно на място(което мислех, че е нормално, като се има на предвид, че е -18градуса),поработи 10тина минути на място и на 2-3км след това почна да губи мощност, светна ми чека за някаква грешка и индикатор-акомулатор, след което колата изгасна в движение... В следващите 10 мин, при завъртане на ключа на контакт и полуконтакт нямаше никакъв ток изобщо и никакви показатели по таблото...След 20 мин, като че ли вече имаше ток и на контакт ми светеше индикатора за подгряването (който дори след запалване и каране още г/д 10км, така и не изгасна), + чека за грешка на таблото и колата се движеше, като все едно е в авариен режим :С Не съм наясно с автомобилите и много се притеснявам, бихте ли ми дали някакъв съвет, от какво може да е или какво мога да направя по въпроса? Дали изобщо мога да я карам така (че да я закарам на майстор или ддз и аз незнам :С )?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро колеги,карам 7ма дизел 1.7 и тази сутрин пет пъти я подгрях и като я запалих работеше доста транно на място(което мислех че е нормално като се има на предвид че е -18градуса),поработи 10тина минути на място и на 2-3км след това почна да губи мощност светна ми чека за някаква грешка и индикатор-акомулатор след което колата изгасна в движение... в следващите 10 мин при завъртане на ключа на контакт и полуконтакт нямаше никакъв ток изобщо и никакви показатели по таблото...след 20 мин каточили вече имаше ток и на контакт ми светеше индикатора за подгряването (който дори след запалване и каране още г/д 10км така и не изгасна) + чека за грешка на таблото и колата се движеше като всеедно е в авариен режим :С не съм наясно с автомобилите и много се притеснявам,бихте ли ми дали някакъв съвет от какво може да е или какво мога да направя повъпроса и дали изобщо мога да я карам така(че да я закарам на майстор или ддз и аз незнам :С )

Ако ти тропа и е леко шумен, имаш изгоряла подгревна свещ, а ти е спряла, защото нафтата е замръзнала в движение. Моята пали с един подгрев от първия път, но и нафтата ми е хубава.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор,но някой може ли да ми препоръча добър сервиз в Пловдив, в който могат да ми я/ги сменят,защото до колкото разбрах(прочетох малко инфо в нета) не е за всеки тази работа,че може да стане по-голяма беля :с.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор,но някой може ли да ми препоръча добър сервиз в Пловдив в който могат да ми я/ги сменят,защото до колкото разбрах(прочетох малко инфо в нета) не е за всеки тази работа,че може да стане по-голяма беля :с

На моята, като й замръзне нафтата, също ми свети реотана и не ми дава да паля. Мисля, че трябва си смениш горивния филтър и да ти премерят свещите, и няква добавка в нафтата. За Пловдив нз, аз сам си го правя това.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив има Круиз с нафта от Сакса. Зимата препоръчвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

Днес ударих дъното! Такъв разход и през лятото не е давала. Извънградско със средно 70 км/ч- 4.6 литра.

Колко може да се вярва на компа е друг въпрос, но е приятно за окото. 

Редактирано от honda_ks

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...