Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Момчета къде могат в София да ми ремонтират скоростите,и по точно смяна на лагерите на първичния вал???Не е наложително да е в оторизиран сервиз може и някой майстор които си разбира от работа и прави такива ремонти....Проблема е,че след един дълъг преход се появи едно не много силно виене на първа и втора предавка при ускорение.На другите предавки не се чува изобщо и си мисля,че лагера които е до ''опашката'' на скоростите май е почнал да си заминава.Ако някой знае къде могат да ми ги направят да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането ти идва отдолу при педалите (има пружина която връща педала в изходна позиция) - вземи един спрей, пръсни малко там и скърцането ще изчезне.

Относно разхода аз съм с петнайски гуми 195/60 - средно около 5,3- 5,4/100 ми е разхода винаги, обаче 80% от карането ми е извънградско. Освен това нямам никакво такова глъхнене при аспуха - работи си нормално и топла и студена. Погледни как е въздушния филтър, ако е мръсен той може да те набутва с горивото.

 

Колега може ли само да уточниш за какъв спрей говориш че не ми е ясно... че и мен ме изнервя това скърцане от време на време .. ама нормално 10 годишна кола кво искам аз :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спреи, някъв, смазка, отиваш в първия хипер маркет или магазин за авточасти и си купуваш или ВД (макар че с ВД ефекта е наи малотраен все пак тои се ползва за друго) купуваш няква смазка във флакон, била тя като грес или като масло, по картинката ще я познаеш. Пък и не е нужно да купуваш спре, отиваш в аптеката купуваш спинцовка с игла засмукваш масло и пръскаш по движещете се части на педала горе дето е втулката и пружината. По гъсто масло - по дълъг ефект :)/> А наи добре взимаш кутия с грес, бъркаш с средния пръст в нея, точно с тоя дето го показваш на голфаджите по светофарите , и омазваш хубаво там дето казах :)/>п.п. еиии... внимаваи къде омазваш ;)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета къде могат в София да ми ремонтират скоростите,и по точно смяна на лагерите на първичния вал???Не е наложително да е в оторизиран сервиз може и някой майстор които си разбира от работа и прави такива ремонти....Проблема е,че след един дълъг преход се появи едно не много силно виене на първа и втора предавка при ускорение.На другите предавки не се чува изобщо и си мисля,че лагера които е до ''опашката'' на скоростите май е почнал да си заминава.Ако някой знае къде могат да ми ги направят да сподели.

Аз мога да добавя в питанката и колко ще струва цялата работа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на колегите, които ми помогнаха да не ми скърца съединителя. Днеска я свърших тази работа и го напръсках. Сега остава да видим колко време ще трае този ефект. Благодаря ви още веднъж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам един въпрос .Смених накладки феродо , но като спирам се чува някакво чаткане от предно дясно колело.Гледаха го и ми казаха че било от някакъв фиксатор (прожинка или пластинка) ,но не можело да се поръча като част . Някои да е имал подобен проблем и откъде бих могал да си намеря такива ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли някой да си е сложил на 7-ген часовник от друга Honda?Вчера се качих вечерта на 6-ген и си е суперхубаво часовничето, имам идея да търся от колега на старо такова и да го монтирам и на 7-та.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам филтъра в купето не знам последно кога е сменян и дали това може да окаже влияние на слабото издухване на предното стъкло при вентилатор на макс и позиция да духа само на стъклото и от къде се намира този филтър да го сменя.. дет са вика по чист въздуха да стане Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>

Редактирано от ico_kudreviq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на филтъра за полени - прочети на първа страница #6 в тази тема (две пити са една до друга).

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на филтъра за полени - прочети на първа страница #6 в тази тема (две пити са една до друга).

Мерси брато утре ще ги видя и направо ще ги сменя .. надявам се да има поне някакъв ефект откъм издухване на предното стъкло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се запотява прекалено много стъклото си пусни климатика заедно с топлото, като се стопли в колата си пушка и го спри ;)/>

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам за вадене на ключ. Карам Хонда Сивик 1,6 в-тек 2002 г. Някои знае ли каде мога да си изкарам 2-ри ключ със чип, който да пали и всичко да прави както оригиналния.И горе долу някаква ориентировъчна цена ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам за вадене на ключ. Карам Хонда Сивик 1,6 в-тек 2002 г. Някои знае ли каде мога да си изкарам 2-ри ключ със чип, който да пали и всичко да прави както оригиналния.И горе долу някаква ориентировъчна цена ?

Да не те подведа , но мисля че няма да е под 100 лв .Аз си вадих на королата(98г) и беше 140лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се запотява прекалено много стъклото си пусни климатика заедно с топлото, като се стопли в колата си пушка и го спри Публикувано изображение/>

 

Амм тя моята е климатроник :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако ти се запотява прекалено много стъклото си пусни климатика заедно с топлото, като се стопли в колата си пушка и го спри Публикувано изображение/>

 

Амм тя моята е климатроник Публикувано изображение

 

Слагаш го на Auto тогава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато натискам лекичко спирачките започват да свирят. Накладките са ми сменени и пак скърцат. Говорих с един маистор и той ми каза, че накладките били направени от еди си какви частици и от тях свирят. Вярно ли е това, или е от нещо друго. Някакви накладки евентуално можете ли да ми препоръчате за Хонда Сивик 1.6 в-тек 2002г. и каква им е цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите може би са скърцали, ако са били към края, имат една метална пластинка, която стърже на диска, а новите явно са "твърди" има разни греси за накладки/апарати ефекта не е много траен, може да се обадиш до Бултрако или ЮбиКо и да ги попиташ за оригинални не бяха на безбожна цена иначе е малко на късмет с марките (или по-скоро да не са ментаци) :blink: Едните скърцат, другите не скърцат, но при спускане от планина и загреят им се усеща, може би аз нямам късмет знам ли :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...може да се обадиш до Бултрако или ЮбиКо и да ги попиташ за оригинални не бяха на безбожна цена...

Не е вярно, цената е солена. Поне за 7 ген. седан са 240 лв., съпоставено с 80 лв. за последните прилични накладки които си купувах за 6 ген. си е 3 пъти повече, пък като спиране не са нещо повече, дори напротив.Все пак доколкото дочух (за технократите: да чух, не съм ги сравнявал :) ) има разлика между накладките за седана и хеча.Дано съм бил полезен, ако някой има опит с прилични (разбирай по-добри) неоргинални накладки моля да сподели. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам откакто стана доста студено времето забелязвам че двигателя е малко по шумен.. особено преди да е загряла колата... това нормално ли е според вас ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евгени ,скърцат защото самото феродо на накладките ти е по-твърдо! Смесите от които е направено /примерно азбестови+месингови стужки/, са по-устойчиви на износване,но за сметка на това ти скапват по-бързо досковете!За мен наи добри са графитните- вярно бързо свършват и цапат джантите,но за сметка на това ,спират в пъти по-добре и не скапват толкова много дисковете!В Юбико, не предлагат само оргинални и скъпи накладки,както каза колегата по-нагоре,а имат и други на цени от 50-80лв.,според модела на колата, а и според тях -нямало недоволни от тях!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни спирачни накладки от Акорд1,6 бензин 99г. са точно като на Civic 1,7CTDI - форма и размери съвпадение 100%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос:-Относно CTDI моторНякой,"затапвал" ли си е/изолирвал ли си е/ EGR klapana...как става и някакви подробности ,ако има да казва....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...може да се обадиш до Бултрако или ЮбиКо и да ги попиташ за оригинални не бяха на безбожна цена...

Не е вярно, цената е солена. Поне за 7 ген. седан са 240 лв., съпоставено с 80 лв. за последните прилични накладки които си купувах за 6 ген. си е 3 пъти повече, пък като спиране не са нещо повече, дори напротив.Все пак доколкото дочух (за технократите: да чух, не съм ги сравнявал :)/>/> ) има разлика между накладките за седана и хеча.Дано съм бил полезен, ако някой има опит с прилични (разбирай по-добри) неоргинални накладки моля да сподели.
Дам така е "Здравейте,Цената на пр.накладки 182.00лв,задни 161.00лв"не знам защо преди 2 години ми казаха ~120лв. за предни и задни, може би както казва колегата са ми казали за OEM заместители...За EGR-a http://www.hondacivicforum.co.uk/viewtopic.php?f=56&t=40950&p=397131&hilit=egr#p397131

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хораа въпрос. Вчера паля , тръгвам и още на бенин натискам съединителя да сменя от 2ра скорост на 3та и - ха оборотите рязко надолу. Всички ми разправят така е като слагаш Vpower Racing 100 октанов бензин, не се слагал на 95 октанова кола. Днес както си карам точно преквлючва на газ (сложено ГИ от 3 месеца не съм имал проблеми) и пак натискам съединителя и оборотите ряяязко надолу и пак изгасна . Проблема се оправя след 2-3 минути . Сложих OBDII-то и направих една бърза диагностика за грешки и ми изкарва Current Fault : P1607 Engine Control Module (ECM)/Powertrain Control Module (PCM) Internal Circuit Malfunction . Лампата на Check Engine-a обаче не свети ?Куриозното е, че ако изключа от скорост колата не гасне и няма проблем с оборотите , карам ли си на дадена предавка няма проблеми обаче натисна ли съеднителя оборотите тръгват надолу . Понеделник ще я водя на доктор, идеи все пак от какво може да бъде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам един въпрос .Смених накладки феродо , но като спирам се чува някакво чаткане от предно дясно колело.Гледаха го и ми казаха че било от някакъв фиксатор (прожинка или пластинка) ,но не можело да се поръча като част . Някои да е имал подобен проблем и откъде бих могал да си намеря такива ??

Аз откакто имам 7ген(около 6 години) си купувам само дискове и накладки на BREMBO(къде от БГ,къде от чужбина). Пробвал съм и на други марки,но не съм доволен. Те си вървят с тези ламаринки, за да не претропват. Имах някъде,от последната смяна,ама трябва да проверя къде са. Редактирано от venci_vin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам проблем,помагайте.Вчера както карах извънградско усетих,че парното ми не духа топло,а съвсем хладко.Днес запалих,колата си загря,но парно никакво-студ.Някой ако има нещо предвид може да каже.1,7cdti e колата.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има кранче за парното, от което може да се е откачило жилото (намира се в двигателния отсек). Преди това имал ли си парно или го пускаш за първи път? Ако си имал преди това парно, въртял ли си врътката на таблото за топло студено - може в този последният момент да се е откачило. Споделям го защото аз когато я купих беше така и открих че се е измъкнало жилото от кранчето.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,имах си парно.Но днес забелязах.че врътката затопло/студено не може да се завърти в крайно студено положение,по средата между топло и студено нещо я спира.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой,знаели как да си намеря кода на радиото???/понеже го извадих веднъж и сега пак ще го слагам/

Редактирано от chani

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой,знаели как да си намеря кода на радиото???/понеже го извадих веднъж и сега пак ще го слагам/

Отвори и огледаи около жабката , друг вариант за без пари не се сещам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако му стои сервизната книжка в нея го има.На корицата отвътре трябва да е доколкото си спомням.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,снощи успях да си счупя държачката на крушката това в което се пъха самата крушка (H1) и се притиска от металната пластина едното ухо се счупи крушката се държи, но все пак ме притеснява, че ако и другото се счупи, ще трябва да карам без фар...Някой виждал ли е такова чудо някъде по магазините ?П.С.Позиция 5 http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S6A01&block_02=B__0801&block_03=16317PFKL496105 SOCKET, BULB (OSRAM) (HALOGEN)

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , аз имам същия проблем със парното , ако може някой да обясни каде се намира крана и жилото което го движи ще му бъда много благодарен !

Също така изглежда не ми работят подгревните свещи и не успявам да намеря бушона им за да видя дали не е от него.

Ако някой знае как точно се сменят самите свещи Публикувано изображение/>

Благодаря предварително за всякакви съвети и предположения по въпроса !

 

Относно проблема с кода на радиото моя код е 23424 някъде из форума някой беше написал същия така че може да проработи :Д

Редактирано от Danielmo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно водоподгревните свещи прочети по-напред мнение #22, 24 и 72. Относно подгревни свещи #307. Кранчето за парното се намира в двигателния отсек #323 - на схемата в мнение 22 двата маркуча които влизат в купето за радиаторчето за отопление, на горния маркуч се намира кранчето за парното при дизелите с климатик (за тези с климатроник не знам трябва някой да провери дали е там).

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам следния проблем,когато натисна колата над 3 500 обората на някоя скорост и гасне.Спирам за няколко секунди вадя клю4а и колата си пали светва 4ека и пак си върви карах я на сервиз и ми казаха 4е мойе да е от горивния колектор някакво буталце, интересувам се на някои дали му се е слу4вало този проблевм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да помоля , ако някои колега може да ми направи снимка на подредбата на бушоните ,че при мен липсва пластмасата , пак на нея нали има една лепенка с номера кои номер за какво е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Задължително ли трябва да е активиран А/С бутона на климатика, за да заработят водоподгревните свещи? Аз съм с климатроник обаче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от доста време наблюдавам следното :Колата е загряла и парното си духа топло,но се случва да изключа колата от скорост и карам по инерция в продължение над 3 мин.Съответно охлаждащата течност циркулира с по-малка скорост заради оборотите на водната помпа.Парното духа почти студено/хладно.След като вкарам на скорост за 30 сек работа на високи обороти топлото се връща.Водната помпа ми е нова и не вярвам да е от там.Най-вероятно си е заводски дефект :)/>Колата е бензинова 1.6 хечбек от 2003.Някой има ли такива наблюдения,било то дизел или бензин ?Забравих да спомена,че на място няма проблеми,може би защото охлаждането е по-малко

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Задължително ли трябва да е активиран А/С бутона на климатика, за да заработят водоподгревните свещи? Аз съм с климатроник обаче?

Гледам всички пишите климатроник, това не е ли когато климатика работи и за топло и студено, а нашето е просто умно парно ?Иначе сега си правя експерименти :D всичко на Auto + 28C включен климатик отворена клапа , доста става шумно в колата :DDDD но действително духа много леко топъл въздих почти до 5-тата минута, и по някое време си става топличко и вече не се стой от жега. Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...