Lestar 8 #601 Отговорено 29 Ноември, 2012 Момчета къде могат в София да ми ремонтират скоростите,и по точно смяна на лагерите на първичния вал???Не е наложително да е в оторизиран сервиз може и някой майстор които си разбира от работа и прави такива ремонти....Проблема е,че след един дълъг преход се появи едно не много силно виене на първа и втора предавка при ускорение.На другите предавки не се чува изобщо и си мисля,че лагера които е до ''опашката'' на скоростите май е почнал да си заминава.Ако някой знае къде могат да ми ги направят да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #602 Отговорено 29 Ноември, 2012 Скърцането ти идва отдолу при педалите (има пружина която връща педала в изходна позиция) - вземи един спрей, пръсни малко там и скърцането ще изчезне. Относно разхода аз съм с петнайски гуми 195/60 - средно около 5,3- 5,4/100 ми е разхода винаги, обаче 80% от карането ми е извънградско. Освен това нямам никакво такова глъхнене при аспуха - работи си нормално и топла и студена. Погледни как е въздушния филтър, ако е мръсен той може да те набутва с горивото. Колега може ли само да уточниш за какъв спрей говориш че не ми е ясно... че и мен ме изнервя това скърцане от време на време .. ама нормално 10 годишна кола кво искам аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #603 Отговорено 30 Ноември, 2012 (Редактирано) Спреи, някъв, смазка, отиваш в първия хипер маркет или магазин за авточасти и си купуваш или ВД (макар че с ВД ефекта е наи малотраен все пак тои се ползва за друго) купуваш няква смазка във флакон, била тя като грес или като масло, по картинката ще я познаеш. Пък и не е нужно да купуваш спре, отиваш в аптеката купуваш спинцовка с игла засмукваш масло и пръскаш по движещете се части на педала горе дето е втулката и пружината. По гъсто масло - по дълъг ефект :)/> А наи добре взимаш кутия с грес, бъркаш с средния пръст в нея, точно с тоя дето го показваш на голфаджите по светофарите , и омазваш хубаво там дето казах :)/>п.п. еиии... внимаваи къде омазваш Редактирано 30 Ноември, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #604 Отговорено 30 Ноември, 2012 Момчета къде могат в София да ми ремонтират скоростите,и по точно смяна на лагерите на първичния вал???Не е наложително да е в оторизиран сервиз може и някой майстор които си разбира от работа и прави такива ремонти....Проблема е,че след един дълъг преход се появи едно не много силно виене на първа и втора предавка при ускорение.На другите предавки не се чува изобщо и си мисля,че лагера които е до ''опашката'' на скоростите май е почнал да си заминава.Ако някой знае къде могат да ми ги направят да сподели.Аз мога да добавя в питанката и колко ще струва цялата работа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #605 Отговорено 30 Ноември, 2012 Искам да благодаря на колегите, които ми помогнаха да не ми скърца съединителя. Днеска я свърших тази работа и го напръсках. Сега остава да видим колко време ще трае този ефект. Благодаря ви още веднъж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #606 Отговорено 1 Декември, 2012 Колеги имам един въпрос .Смених накладки феродо , но като спирам се чува някакво чаткане от предно дясно колело.Гледаха го и ми казаха че било от някакъв фиксатор (прожинка или пластинка) ,но не можело да се поръча като част . Някои да е имал подобен проблем и откъде бих могал да си намеря такива ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #607 Отговорено 3 Декември, 2012 (Редактирано) Колеги, има ли някой да си е сложил на 7-ген часовник от друга Honda?Вчера се качих вечерта на 6-ген и си е суперхубаво часовничето, имам идея да търся от колега на старо такова и да го монтирам и на 7-та. Редактирано 3 Декември, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #608 Отговорено 3 Декември, 2012 (Редактирано) Аз искам да попитам филтъра в купето не знам последно кога е сменян и дали това може да окаже влияние на слабото издухване на предното стъкло при вентилатор на макс и позиция да духа само на стъклото и от къде се намира този филтър да го сменя.. дет са вика по чист въздуха да стане />/> Редактирано 3 Декември, 2012 от ico_kudreviq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #609 Отговорено 3 Декември, 2012 Зад жабката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #610 Отговорено 3 Декември, 2012 (Редактирано) За смяна на филтъра за полени - прочети на първа страница #6 в тази тема (две пити са една до друга). Редактирано 3 Декември, 2012 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #611 Отговорено 3 Декември, 2012 За смяна на филтъра за полени - прочети на първа страница #6 в тази тема (две пити са една до друга).Мерси брато утре ще ги видя и направо ще ги сменя .. надявам се да има поне някакъв ефект откъм издухване на предното стъкло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #612 Отговорено 3 Декември, 2012 (Редактирано) Ако ти се запотява прекалено много стъклото си пусни климатика заедно с топлото, като се стопли в колата си пушка и го спри ;)/> Редактирано 3 Декември, 2012 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #613 Отговорено 4 Декември, 2012 Аз искам да попитам за вадене на ключ. Карам Хонда Сивик 1,6 в-тек 2002 г. Някои знае ли каде мога да си изкарам 2-ри ключ със чип, който да пали и всичко да прави както оригиналния.И горе долу някаква ориентировъчна цена ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #614 Отговорено 4 Декември, 2012 Аз искам да попитам за вадене на ключ. Карам Хонда Сивик 1,6 в-тек 2002 г. Някои знае ли каде мога да си изкарам 2-ри ключ със чип, който да пали и всичко да прави както оригиналния.И горе долу някаква ориентировъчна цена ?Да не те подведа , но мисля че няма да е под 100 лв .Аз си вадих на королата(98г) и беше 140лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #615 Отговорено 4 Декември, 2012 Ако ти се запотява прекалено много стъклото си пусни климатика заедно с топлото, като се стопли в колата си пушка и го спри /> Амм тя моята е климатроник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #616 Отговорено 5 Декември, 2012 Ако ти се запотява прекалено много стъклото си пусни климатика заедно с топлото, като се стопли в колата си пушка и го спри /> Амм тя моята е климатроник Слагаш го на Auto тогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #617 Отговорено 5 Декември, 2012 Когато натискам лекичко спирачките започват да свирят. Накладките са ми сменени и пак скърцат. Говорих с един маистор и той ми каза, че накладките били направени от еди си какви частици и от тях свирят. Вярно ли е това, или е от нещо друго. Някакви накладки евентуално можете ли да ми препоръчате за Хонда Сивик 1.6 в-тек 2002г. и каква им е цената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #618 Отговорено 5 Декември, 2012 Старите може би са скърцали, ако са били към края, имат една метална пластинка, която стърже на диска, а новите явно са "твърди" има разни греси за накладки/апарати ефекта не е много траен, може да се обадиш до Бултрако или ЮбиКо и да ги попиташ за оригинални не бяха на безбожна цена иначе е малко на късмет с марките (или по-скоро да не са ментаци) Едните скърцат, другите не скърцат, но при спускане от планина и загреят им се усеща, може би аз нямам късмет знам ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #619 Отговорено 6 Декември, 2012 (Редактирано) ...може да се обадиш до Бултрако или ЮбиКо и да ги попиташ за оригинални не бяха на безбожна цена...Не е вярно, цената е солена. Поне за 7 ген. седан са 240 лв., съпоставено с 80 лв. за последните прилични накладки които си купувах за 6 ген. си е 3 пъти повече, пък като спиране не са нещо повече, дори напротив.Все пак доколкото дочух (за технократите: да чух, не съм ги сравнявал ) има разлика между накладките за седана и хеча.Дано съм бил полезен, ако някой има опит с прилични (разбирай по-добри) неоргинални накладки моля да сподели. Редактирано 6 Декември, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #620 Отговорено 6 Декември, 2012 Аз искам да попитам откакто стана доста студено времето забелязвам че двигателя е малко по шумен.. особено преди да е загряла колата... това нормално ли е според вас ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1837 #621 Отговорено 6 Декември, 2012 Евгени ,скърцат защото самото феродо на накладките ти е по-твърдо! Смесите от които е направено /примерно азбестови+месингови стужки/, са по-устойчиви на износване,но за сметка на това ти скапват по-бързо досковете!За мен наи добри са графитните- вярно бързо свършват и цапат джантите,но за сметка на това ,спират в пъти по-добре и не скапват толкова много дисковете!В Юбико, не предлагат само оргинални и скъпи накладки,както каза колегата по-нагоре,а имат и други на цени от 50-80лв.,според модела на колата, а и според тях -нямало недоволни от тях! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #622 Отговорено 6 Декември, 2012 Предни спирачни накладки от Акорд1,6 бензин 99г. са точно като на Civic 1,7CTDI - форма и размери съвпадение 100%. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #623 Отговорено 6 Декември, 2012 Имам въпрос:-Относно CTDI моторНякой,"затапвал" ли си е/изолирвал ли си е/ EGR klapana...как става и някакви подробности ,ако има да казва.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #624 Отговорено 7 Декември, 2012 ...може да се обадиш до Бултрако или ЮбиКо и да ги попиташ за оригинални не бяха на безбожна цена...Не е вярно, цената е солена. Поне за 7 ген. седан са 240 лв., съпоставено с 80 лв. за последните прилични накладки които си купувах за 6 ген. си е 3 пъти повече, пък като спиране не са нещо повече, дори напротив.Все пак доколкото дочух (за технократите: да чух, не съм ги сравнявал :)/>/> ) има разлика между накладките за седана и хеча.Дано съм бил полезен, ако някой има опит с прилични (разбирай по-добри) неоргинални накладки моля да сподели.Дам така е "Здравейте,Цената на пр.накладки 182.00лв,задни 161.00лв"не знам защо преди 2 години ми казаха ~120лв. за предни и задни, може би както казва колегата са ми казали за OEM заместители...За EGR-a http://www.hondacivicforum.co.uk/viewtopic.php?f=56&t=40950&p=397131&hilit=egr#p397131 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #625 Отговорено 7 Декември, 2012 Хораа въпрос. Вчера паля , тръгвам и още на бенин натискам съединителя да сменя от 2ра скорост на 3та и - ха оборотите рязко надолу. Всички ми разправят така е като слагаш Vpower Racing 100 октанов бензин, не се слагал на 95 октанова кола. Днес както си карам точно преквлючва на газ (сложено ГИ от 3 месеца не съм имал проблеми) и пак натискам съединителя и оборотите ряяязко надолу и пак изгасна . Проблема се оправя след 2-3 минути . Сложих OBDII-то и направих една бърза диагностика за грешки и ми изкарва Current Fault : P1607 Engine Control Module (ECM)/Powertrain Control Module (PCM) Internal Circuit Malfunction . Лампата на Check Engine-a обаче не свети ?Куриозното е, че ако изключа от скорост колата не гасне и няма проблем с оборотите , карам ли си на дадена предавка няма проблеми обаче натисна ли съеднителя оборотите тръгват надолу . Понеделник ще я водя на доктор, идеи все пак от какво може да бъде ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #626 Отговорено 8 Декември, 2012 (Редактирано) Колеги имам един въпрос .Смених накладки феродо , но като спирам се чува някакво чаткане от предно дясно колело.Гледаха го и ми казаха че било от някакъв фиксатор (прожинка или пластинка) ,но не можело да се поръча като част . Някои да е имал подобен проблем и откъде бих могал да си намеря такива ??Аз откакто имам 7ген(около 6 години) си купувам само дискове и накладки на BREMBO(къде от БГ,къде от чужбина). Пробвал съм и на други марки,но не съм доволен. Те си вървят с тези ламаринки, за да не претропват. Имах някъде,от последната смяна,ама трябва да проверя къде са. Редактирано 8 Декември, 2012 от venci_vin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cecovec 0 #627 Отговорено 8 Декември, 2012 Колеги,имам проблем,помагайте.Вчера както карах извънградско усетих,че парното ми не духа топло,а съвсем хладко.Днес запалих,колата си загря,но парно никакво-студ.Някой ако има нещо предвид може да каже.1,7cdti e колата.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #628 Отговорено 8 Декември, 2012 Има кранче за парното, от което може да се е откачило жилото (намира се в двигателния отсек). Преди това имал ли си парно или го пускаш за първи път? Ако си имал преди това парно, въртял ли си врътката на таблото за топло студено - може в този последният момент да се е откачило. Споделям го защото аз когато я купих беше така и открих че се е измъкнало жилото от кранчето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cecovec 0 #629 Отговорено 8 Декември, 2012 Да,имах си парно.Но днес забелязах.че врътката затопло/студено не може да се завърти в крайно студено положение,по средата между топло и студено нещо я спира.Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #630 Отговорено 8 Декември, 2012 (Редактирано) Някой,знаели как да си намеря кода на радиото???/понеже го извадих веднъж и сега пак ще го слагам/ Редактирано 8 Декември, 2012 от chani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #631 Отговорено 9 Декември, 2012 Някой,знаели как да си намеря кода на радиото???/понеже го извадих веднъж и сега пак ще го слагам/Отвори и огледаи около жабката , друг вариант за без пари не се сещам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #632 Отговорено 10 Декември, 2012 Ако му стои сервизната книжка в нея го има.На корицата отвътре трябва да е доколкото си спомням. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #633 Отговорено 10 Декември, 2012 (Редактирано) Здравейте,снощи успях да си счупя държачката на крушката това в което се пъха самата крушка (H1) и се притиска от металната пластина едното ухо се счупи крушката се държи, но все пак ме притеснява, че ако и другото се счупи, ще трябва да карам без фар...Някой виждал ли е такова чудо някъде по магазините ?П.С.Позиция 5 http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S6A01&block_02=B__0801&block_03=16317PFKL496105 SOCKET, BULB (OSRAM) (HALOGEN) Редактирано 10 Декември, 2012 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Danielmo 1 #634 Отговорено 10 Декември, 2012 (Редактирано) Колеги , аз имам същия проблем със парното , ако може някой да обясни каде се намира крана и жилото което го движи ще му бъда много благодарен ! Също така изглежда не ми работят подгревните свещи и не успявам да намеря бушона им за да видя дали не е от него. Ако някой знае как точно се сменят самите свещи /> Благодаря предварително за всякакви съвети и предположения по въпроса ! Относно проблема с кода на радиото моя код е 23424 някъде из форума някой беше написал същия така че може да проработи :Д Редактирано 10 Декември, 2012 от Danielmo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #635 Отговорено 11 Декември, 2012 (Редактирано) относно водоподгревните свещи прочети по-напред мнение #22, 24 и 72. Относно подгревни свещи #307. Кранчето за парното се намира в двигателния отсек #323 - на схемата в мнение 22 двата маркуча които влизат в купето за радиаторчето за отопление, на горния маркуч се намира кранчето за парното при дизелите с климатик (за тези с климатроник не знам трябва някой да провери дали е там). Редактирано 11 Декември, 2012 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kocevv 0 #636 Отговорено 12 Декември, 2012 колеги имам следния проблем,когато натисна колата над 3 500 обората на някоя скорост и гасне.Спирам за няколко секунди вадя клю4а и колата си пали светва 4ека и пак си върви карах я на сервиз и ми казаха 4е мойе да е от горивния колектор някакво буталце, интересувам се на някои дали му се е слу4вало този проблевм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #637 Отговорено 12 Декември, 2012 Да помоля , ако някои колега може да ми направи снимка на подредбата на бушоните ,че при мен липсва пластмасата , пак на нея нали има една лепенка с номера кои номер за какво е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikidenik 1 #638 Отговорено 13 Декември, 2012 Здравейте,Задължително ли трябва да е активиран А/С бутона на климатика, за да заработят водоподгревните свещи? Аз съм с климатроник обаче? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #639 Отговорено 13 Декември, 2012 (Редактирано) Колеги от доста време наблюдавам следното :Колата е загряла и парното си духа топло,но се случва да изключа колата от скорост и карам по инерция в продължение над 3 мин.Съответно охлаждащата течност циркулира с по-малка скорост заради оборотите на водната помпа.Парното духа почти студено/хладно.След като вкарам на скорост за 30 сек работа на високи обороти топлото се връща.Водната помпа ми е нова и не вярвам да е от там.Най-вероятно си е заводски дефект :)/>Колата е бензинова 1.6 хечбек от 2003.Някой има ли такива наблюдения,било то дизел или бензин ?Забравих да спомена,че на място няма проблеми,може би защото охлаждането е по-малко Редактирано 13 Декември, 2012 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #640 Отговорено 13 Декември, 2012 (Редактирано) Здравейте,Задължително ли трябва да е активиран А/С бутона на климатика, за да заработят водоподгревните свещи? Аз съм с климатроник обаче?Гледам всички пишите климатроник, това не е ли когато климатика работи и за топло и студено, а нашето е просто умно парно ?Иначе сега си правя експерименти всичко на Auto + 28C включен климатик отворена клапа , доста става шумно в колата :DDDD но действително духа много леко топъл въздих почти до 5-тата минута, и по някое време си става топличко и вече не се стой от жега. Редактирано 13 Декември, 2012 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове