Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

За сваляне на волана на английския хеч:

Първо с тънка отвертка се свалят капачетата отстрани на волана

post-19817-0-42198100-1397662206_thumb.jpg

Развиват се болтчетата, които се показват когато се свалят капачките за да се освободи еър бега

post-19817-0-04830000-1397662298_thumb.jpg

Маха се буксата на клаксона/ показана е с отвертката/ и се разкачва буксата на еърбега

post-19817-0-03581000-1397662459_thumb.jpg

post-19817-0-88727400-1397662572_thumb.jpg

Следва развиване на централната гайка, който е намазан с осигурител за резба и е вероятно да се наложи да се повика помощник за развиването му.Ако няма някой наблизо от опит знам, че осигурителя за резби се поддава на нагряване.За целта може да ползвате, някой солиден поялник с голяма човка, но все пак не прекалявайте.Може и да си направите маркировка за да уцелите шлиците при монтажа на волана.

post-19817-0-34730700-1397662950_thumb.jpg

Много е важно да не се вкарва ключа в контакта по никакъв повод, тъй като после ще се появи индикация за грешка на таблото и ще се наложи да се чисти.

Снимките качих с любезното съдействие на колегата chooby

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много ти благодаря, само този централен болт незнам дали ще се справя с него.

 

Кое всъщност е центалния болт и с какъв ключ се маха?

Редактирано от botevist1912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата botevist1912. Всъщност не е болт, а е гайка и се развива с номер 17, и ако се притесняваш по-добре не пипай. Мислех да не се намесвам в темата, ама де го намери тоя тапицер, дето го мързи да свали един волан и иска да му го занесат на крака. То и аз искам така-да ми ги носят на готово и само да праскам кожите без да нося отговорност по колата, ама не.

Ще помоля някой модератор да ми затрие мнението след ден-два, да не разводнявам темата, дотогава колегата все трябва да го е прочел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискове за 4 болта главина - japanparts - 65лв в Евро07, карам ги вече 600 ккм с накладки Феродо. Бетон, препоръчвам!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, опитах се да намеря поста свързан със смяна на оригналното CD  но темата си е голяма и не можах да открия отговора. Ако някой ми отговори тук,  ще си затрия после мнението да не разводнявам темата с повтарящи се неща.

 

От къде се купува шината или по точно пластмасата, който се слага на мястото на оригиналното радио?

Има ли ги в БГ или трябва да се поръчва от чужбина?

Купувам и най-долната пластмаса на таблото (тази на скоростния лост), ако някой има излишна да се обажда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой да е виждал туй  - http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/WXwAAOxymiVRAxsv/$T2eC16VHJGYE9nooiLgbBR!)svFBQQ~~60_57.JPG

дъжач на H1 крушка по магазините ?

 

П.С. Не можели да я "пин"-нете на таз тема всички пишат да се пише в нея...

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой да е виждал туй - http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/WXwAAOxymiVRAxsv/$T2eC16VHJGYE9nooiLgbBR!)svFBQQ~~60_57.JPGдъжач на H1 крушка по магазините ?П.С. Не можели да я "пин"-нете на таз тема всички пишат да се пише в нея...

Аз си ги купих от Хонда-Бултрако за 24лв бройката.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам 2 неща, който ми правят впечатление на  1,6-ката ми.

 

Първо, днес реших да изфорсирам колата на място и се оказа, че на 4 200 оборота стрелката спира и почва да се чува звук все едно има ограничител, т.е повече обороти на място не позволява да се вдигнат. Помислих, че се е развалило нещо и реших да я пробвам в движение и се оказа, че без никакъв проблем на 1-ва и 2-ра си подминава 5 000 оборота. Това нормално ли е или имам някакъв проблем?

 

Второто, което ми прави впечатление,е че при завой, обратен да кажем, като пусна волана не ми се изправя сам(връща съвсем малко), което мисля, че не е нормално. Като цяло иначе нямам проблеми с управлението. На какво може да се дължи това?

 

Запалката трябва ли да свети при включени светлини и ако да как се сменя крушката?

Сори, че често питам някакви неща, който може би са ви смешни, но тепърва опознавам тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги, От около половин година вече търкалям хонда сивик 7 генерация 1.4 5 врати английската. Всичко е супер ама ме тормози един въпрос относно централното. С оригиналното дистанционно се отключват/заключват само шофьорслата врата и багажника, а върху пътническата врата отпред и двете задни врати ефект никакъв. Преди да тръгна по електричари реших да се допитам тук, защото ми е малко странно вакуум-помпичките или моторчета или каквото и да е там да са се прецакали и на трите въпосни врати. До колкото знам по колата няма афтърмаркет аларми и прочие, всички идеи са добре дошли!

Редактирано от Nasko 1.4is

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата botevist1912 колата има launch control ( за по добар старт затова прави 4000 оборота зада се изтреляш при тръгването )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С този  launch control при тази парпоретка да не се  изстреля като совалка направо в Япония... :plane: :plane: :plane:

По скоро да не си прецакаш двигателя от тежък крак на место !

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недейобижда бегачката ей :) парпонетка била

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не я обиждам ами се възмущавам че една такава ми пречи у :yes: дома , ама тва е положението жената я кефи...добра е колицата само че с вървенето е доста мудна спрямо примерно тойота корлола 1.6 vvti ! Горе доле върви ама само към червените сектори се усеща леко....

 

Наща запалка и тя не свети сигурно щото сме непушачи :yes: :yes: :yes: ама и в жабката няма въобще ламбичка и над огледалото също -абе тъмнина.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Вчера тръгнах с Honda-та за Атина,след 100 км. светнаха подгряването на свещите и Chek-а и колата изгасна.След като се охлади двигателя и запали,изминах 4-5 км и отново изгасна.Като я закачихме за диагностика в сериза показа грешка P1331 -датчик на коляновия валл.Поръчах го и се надявам да е това проблема.Някой имал ли е такъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

вероятно ще си купувам въпросната хонда,която е -Fastback,2002г, 1,6 110к.с. За моментът само чета и попивам. Въпросът е: колко е годишният данък на колата? За ПЛОВДИВ. Видях че вече има повече хора,които карат такава кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте!Вчера тръгнах с Honda-та за Атина,след 100 км. светнаха подгряването на свещите и Chek-а и колата изгасна.След като се охлади двигателя и запали,изминах 4-5 км и отново изгасна.Като я закачихме за диагностика в сериза показа грешка P1331 -датчик на коляновия валл.Поръчах го и се надявам да е това проблема.Някой имал ли е такъв проблем?

да имах го този проблем и по-напред в темата съм го описал. Снимал съм датчика и цени съм показал - #957 мнението ми от 08 юни 2013г.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е отстранен :punk:  Този датчик беше наистина..Jorko,описал си го доста подробно ,шапка ти свалям ;-) И аз закъсах около Пазарджик,както и ми доставиха италианският ,който си споменал (60 лв.),За оригиналкният трябваше да чакам повече,а нямах това време..

Преди години имах подобен проблеm с мотора (също Honda ) .На всеки 50-100км гаснеше,като постои 15-20 минути пали и отново гасне след 100-на км.От Атина до София брадясах..Оказа се запушен отдушник на резервоара..

 

Ще добавя по темата за датчика ,че грешката която изписва при диагностика е (P1331) ,

Обикновенно я няма в Autodata-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
borismw

http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html

размер на данъка: 224.45 лева

Ако караш повече градско и малко извън градско за какво ти е дизел ? Дизел се купува ако въртиш доста км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

borismw

http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html

размер на данъка: 224.45 лева

Ако караш повече градско и малко извън градско за какво ти е дизел ? Дизел се купува ако въртиш доста км.

 

Не съм казал че ще купувам дизел и наистина карам повече градско. Някой да знае как стои към днешна дата въпросът с инвалидността и полззата от него? Както преди ли са условията и облекченията или има промени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не я обиждам ами се възмущавам че една такава ми пречи у :yes: дома , ама тва е положението жената я кефи...добра е колицата само че с вървенето е доста мудна спрямо примерно тойота корлола 1.6 vvti ! Горе доле върви ама само към червените сектори се усеща леко....

 

Наща запалка и тя не свети сигурно щото сме непушачи :yes: :yes: :yes: ама и в жабката няма въобще ламбичка и над огледалото също -абе тъмнина.

Незнам за тази ли Тойота става въпрос -  http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=3315, но ако е тя, поне на книга не виждам как ще е по пъргава от Сивик 1,6 110 кс. Пък и да ти кажа, ти ся ако караш няква 200 коня е нормално тази да ти се вижда спънат кон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали Honda Civic 1.7CTDi има комфорт модул за прозорците? Пише AUTO на копчето,но прозорецът не слиза автоматично,а трябва да се държи копчето..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да има само на шофьоркия прозорец. Активира се като се натисне бутона още една степен надолу, като го натиснеш ще усетиш. Относно вдигането то не е автоматично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при вдигането е автоматично,но ако си свалял акумолатора трябва да се обучи.

Даваш на контакт и държиш копчето няколко секунди след като затвори или отвори.

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, ето какво намерих за обучаването на автоматичната функция:

 

 

 Power Windows Resetting the Power Window Control Unit - With Up-AUTO Function    

 

Resetting the power window control unit is required after performing the following procedures:

  • [*]Shutdown of the battery power [*]Shutdown of the electric power caused by both No. 6 (7.5A) and No. 23 (20A) fuses in the under-dash fuse/relay box. [*]Open circuit caused by disconnected 20P connector from the power window master switch [*]Removal of the regulator, glass or glass run channel

  • [*]Make sure the glass is installed properly. [*]Close the driver's door. [*]Turn the ignition switch OFF. [*]Remove the No. 23 (20A) fuse in the under-dash fuse/relay box [*]Turn the ignition switch ON (II). [*]After 1 second, turn the ignition switch OFF. [*]After 5 seconds, install the No. 23 (20A) fuse to the under-dash fuse/relay box. [*]Make sure the driver's window does not work in AUTO with the ignition switch ON (II). [*]Turn the ignition switch START (III) and start the engine. [*]Move the driver's window all the way down by manual DOWN of the driver's power window switch. [*]Open the driver's door. [*]Move the driver's window all the way up by manual UP of the driver's power window switch and hold on for 1 second. [*]If the window does not work in AUTO, reset the power window master switch according to the above procedures again.

P.S. Аз лично няколко пъти съм си свалял акумулатора, след което не ми работеше AUTO-то. След известно време (2-3 дена) се оправи сама.  :ppp

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е свалян доста пъти..Утре ще пробвам,благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля че преди фейслифта  - автоматично се свалят само .За вдигането няма такава екстра , което е много тъпо ?!

На жената също само автоматично се свалят - или пък да има нещо прецакано ? Ама и на други преди фейслифта само се свалят автоматично.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Реших да пробвам до колко оборота може да се развърти двигателя на моя Сивик 1.7 дизел 2003 г. Наблюдавах следното на първа и трета предавка успявам да вдигна до 5300 – 5500 оборота в чревния сектор след което пускам газта. Направих го няколко пъти и сега се притеснявам  дали съм прецакъл нещо по двигателя и какво може да се скапе при такова напъване? Има ли ограничител тази кола на максималните обороти и на колко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се панирай, нищо и няма на колата, само да не ти става навик да я настъпваш така.Все пак това не е VTEC двигател да го форсираш често на пълни обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги, От около половин година вече търкалям хонда сивик 7 генерация 1.4 5 врати английската. Всичко е супер ама ме тормози един въпрос относно централното. С оригиналното дистанционно се отключват/заключват само шофьорслата врата и багажника, а върху пътническата врата отпред и двете задни врати ефект никакъв. Преди да тръгна по електричари реших да се допитам тук, защото ми е малко странно вакуум-помпичките или моторчета или каквото и да е там да са се прецакали и на трите въпосни врати. До колкото знам по колата няма афтърмаркет аларми и прочие, всички идеи са добре дошли!

Здравейте,вече си купих хондака, но и при мен има проблем с централното. А той е следният: Задните врати се заключват,както и багажникът,но предните много рядко. Ако се работи с ключът, пасажерската не иска да се отключва, а се отключват всички останали. Не си спомням, но тук ли някой беше разглобил машинките за централното?/? Имаше някакви обяснения. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ ДА РАЗБЕРА И КАК СЕ СВАЛЯ МАШИНКАТА И ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС!!! Модулът за централното има ли някаква връзка с проблемът или не?

Редактирано от borismw

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАШИНКИТЕ НА ЦЕНТРАЛНОТО СА ЗА СМЯНА ЩОТ ИЗГАРЯТ МОТОРЧЕТАТА -ОТИВАЙ ДА ТИ ГИ СМЕНЯТ И ВСИЧКО ЩЕ Е НАРЕД -РАЗБРА ЛИ МАЙНА!!!И НЕ ПИШИ ПОВЕЧЕ ТАКА С ГОЛЕМИ БУКВИ ЩОТ СКОРО НЯМА ДА ТЕ ИМА ВЪВ ФОРУМА -ПОНИМАИШ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАШИНКИТЕ НА ЦЕНТРАЛНОТО СА ЗА СМЯНА ЩОТ ИЗГАРЯТ МОТОРЧЕТАТА -ОТИВАЙ ДА ТИ ГИ СМЕНЯТ И ВСИЧКО ЩЕ Е НАРЕД -РАЗБРА ЛИ МАЙНА!!!И НЕ ПИШИ ПОВЕЧЕ ТАКА С ГОЛЕМИ БУКВИ ЩОТ СКОРО НЯМА ДА ТЕ ИМА ВЪВ ФОРУМА -ПОНИМАИШ !!!

Извини ме сър, ако съм те обидил с нещо. Забравих за главните букви. Аз съм само на 18 и не разбирам много от писане.

Малко пояснения относно проблемът,който може да се окаже че не е машинките.

Когато колата е заключена и се отключи с дистанционното,/фабричното с 2 бутона/ всички машинки се отключват с изключение на пасажерската,която трябва да вдигна с ръка.Когато заключвам с дистанционното, всички машинки се заключват с изключение на шофьорската. Мисълта ми е: ако не работят предните две машинки, не би трябвало да реагират на дистанционното,а те реагират последователно или едната,или другата. Някой да се е сблъсквал с този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,писането с големи букви се възприема като викане към другите участници от форума!Мене с нищо не си ме обидил просто  такъв тон хич не се нрави на модераторите и може да те изгонят от форума!Пак ти повтарям -машинките изгарят и са за смяна!Това е един от проблемите на 7 генерация-аз също смених две ,другите и те се ебават понякога ама още бачкат и не съм ходил да ги сменят докато не откажат тотално!Бягай при някой читав автоалармаджия и ще ти ги смени !Това ли е само проблема ти с колата-ако е така щастливец си!Аз през какво минах -направо не ми се говори-всички слаби места на модела се проявиха месеци след като я купих-сега остана рейката да оправя ама кат има лев тогава,а да не забравя и десния преден амортисьор миналия месец го гледам мазен осран целия -начи и той е за смяна ама той ще чака повече!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега,тези машинки универсални ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Момчето дето ги слага само ми каза че са китайски ама да не се притеснявам -добри били!По 20 кинта на машинка ми взе с труда.Бях му поръчал и комфорт модул за джамовете да се затварят тарикатски от алармата ама кат се счупиха скоростите и забраих за тез шукарийки!Модула беше за 4 врати 70-80 кинта някъде с монтажа.Ама аз и климата оправах така че може и да не свалям лятото джамовете до кат работи!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Китайските универсални машинки за централно заключване са по 4,90лв.(март 2014г.) с ДДС в "конрад електроникс". Мойта ми я сложи един алармаджия за 25лв. преди пет години. Сега си я купих и смених сам (точно 5г. изкара китайската - беше се скъсал маншона и разни прахоляци вътре ....). Да не забравя нашите машинки (поне за моите съм сигурен) са с два кабела - обръща поляритета при отключване и заключване.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, имам въпрос към колегите с дизелите1,7 - имам проблем предполагам по тоците - състои се в следното: при запалване колата започва да мига цялата-табло, фарове, габарити, когато включа задна е доста неприятно, плафон купе - все едно има огромна консумация на ток. Мерено е захранването и акумулатора - всичко е в нормите! Странното на проблема е, че това не е постоянно - има го месец и след това всичко е 6 за около 1,5месеца. Миналия ден я настъпих защото и се ядосах (не го правя често и карам до 3000 оборота) за това мигане и след цял ден каране вечерта го нямаше, но пак се появи на другия ден. п.с. пробвахме и с друг акумулатор, но не е от него, а на диагностика не дава грешки! Някакво мнение! Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nasko_esi - относно примигването на фаровете (и всички останали крушки) - прочети по-напред мнението ми #1098 от 24.11.2013г.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...