Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Към Code7Генератора и вакуумпомпата са на един вал при Исузу-то.Разделя ги една семеринка,и при проникване на масло гори изправителния блок и регулатора. Двете части са по около 30 лв. Семеринката е за 2-3. Проблема е в демонтажа. По каталог трябва да се демонтира радиатора. На мен ми го вадиха отдолу,но се откача гредата -абе 3 дена. Иначе на същия двигател (пр. Мазда или Опел) и читав майстор работата е 2-3 часа.Това ми случи това лято, точно 3 години направи колата при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам при мен от доло го сваляха не махаха радиатора, но понеже им висях на главата за един ден стана, имаха опит вече била им втората такава :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте нови колеги смених хавтомобила вече от 6 на 7 ген 1.6 бензин с газ хечбек след фейслифта.Направо ви почвам с въпросите:ЗА ПРЪВ ПЪТ КАРАМ на газ интересува ме дали има някъква по специална поддражка на коли с газ,казаха ми че за автомобили след 2002-2003 трябвало да се смазват клапаните има ли такова нещо.На какви обороти се включва в-тека,и как трябва да се усеща.Колата е само с един ключ и искам да изскарам още един,ориг.ключ с чип ли е и колко горе долу струва процедурата.Ко се сетим друго па ще питам :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой знае ли къде е горивният филтър на 1.4 90кс и лесно ли се сменя,трябва ли да се обезвъздушава и тн???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под задната седалка е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под задната седалка е

Искаш да кажеш,че трябва да махна капачката на бензиновата помпа,предполагам е под нея някъде???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте нови колеги смених хавтомобила вече от 6 на 7 ген 1.6 бензин с газ хечбек след фейслифта.Направо ви почвам с въпросите:ЗА ПРЪВ ПЪТ КАРАМ на газ интересува ме дали има някъква по специална поддражка на коли с газ,казаха ми че за автомобили след 2002-2003 трябвало да се смазват клапаните има ли такова нещо.На какви обороти се включва в-тека,и как трябва да се усеща.Колата е само с един ключ и искам да изскарам още един,ориг.ключ с чип ли е и колко горе долу струва процедурата.Ко се сетим друго па ще питам :honda:

Добре е на 20-30хил км да правиш реглаж на клапаните.Смазването е пунта-мара, има се предвид "да смазваш" ръката на газаджията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава тема за 7 генерация, но бих искал инфо за К20А2 мотора (type R). Вярно, че рядко се среща в България, но се интересувам има ли слаби места, какво по конкретно трябва да се провери/огледа по него когато се закупува и колко трудно/лесно се намират части за този двигател. Много ще съм благодарен на хора имали опит с К20А2 да споделят. Разбира се всяка друга споделена информация за самия type R, ще ми бъде полезна.Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под задната седалка е

Искаш да кажеш,че трябва да махна капачката на бензиновата помпа,предполагам е под нея някъде???
прочети мнение #550

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!Jorko - Наясно съм какво ще рече 6 месеца гаранция. Притеснението ми идва от там, че чичкото в сервиза каза, че 3 хонди му се връщат със същия проблем на 7-мия месец след почистването.AbsolutHonda - колата е на 169 000 км. Ако има значение лампата светна за първи път на 165 000:)

Добро утро , ас имам същия проблем на моята хонда ,казаха ми че е филтъра на твърдите частици ,струвал от порядъка на 1000 лева или имаш опцията да си сипеш неква добавка която почиствала този филтър,ас още не сам пробвал въпросната добавка карам си я така и не усещам никаква промяна в мошщността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа ние нямаме филтър за твърди частици. А какви грешки ви показват като код ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да го видя и аз тоя филтър за твърди частици на 7-ма генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава тема за 7 генерация, но бих искал инфо за К20А2 мотора (type R). Вярно, че рядко се среща в България, но се интересувам има ли слаби места, какво по конкретно трябва да се провери/огледа по него когато се закупува и колко трудно/лесно се намират части за този двигател. Много ще съм благодарен на хора имали опит с К20А2 да споделят. Разбира се всяка друга споделена информация за самия type R, ще ми бъде полезна.

Благодаря ви предварително.

 

К20А2-един от най-титолованите мотори на ХондаПубликувано изображениеОт опит мога да кажа,че това е страхотен агрегат,подлежащ на доста брутален тунинг и заводски подготвен за него.В сток състояние издържа до 500к.с. поне такова е инфото от чуждите сайтовеПубликувано изображение.Моят е надут на 1.1бара 311к.с.на колелата-пълен сток.Проблеми нямам.Скоро се надявам да излезне още един такъв звяр,че и малко отгоре като к.с.Публикувано изображение,ноо......ще поживеем и ще видим.Части се намират,поне в САЩ са на добри цени.Колата като цяло е страхотна,като изключим големият радиус на завиване,и потропването което се получава от рейката-слабост при този модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те , на гредата пише размер на гумите 185/70r14 да ли ще е проблем да сложа 185/65r14.Чао колеги.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те , на гредата пише размер на гумите 185/70r14 да ли ще е проблем да сложа 185/65r14.Чао колеги.

Няма да е проблем , освен че километража ще има малко отклонение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хубава тема за 7 генерация, но бих искал инфо за К20А2 мотора (type R).

 

К20А2-един от най-титолованите мотори на ХондаПубликувано изображениеОт опит мога да кажа,че това е страхотен агрегат,подлежащ на доста брутален тунинг и заводски подготвен за него.В сток състояние издържа до 500к.с. поне такова е инфото от чуждите сайтовеПубликувано изображение.Моят е надут на 1.1бара 311к.с.на колелата-пълен сток.Проблеми нямам.

 

Това е двигателя на Ariel Atom.Доколкото знам е признат за най-добрия четирицилиндров мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой със седма генерация кара ли с размер на гумите 195/65/15 (нормално са 195/60/15, т.е. диаметърът на по-високите е с 20мм повече). Ако има такъв къде ги използва (отзад, отпред) - има ли вероятност да опрат някъде. А да не забравя - с какви джанти ги използва стоманените 5,5J или алуминиевите 6J?Моля Ви отговорите да са само от сорта: "да, използвам ги еди къде си, с еди какви си джанти, не опират ......"

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е двигателя на Ariel Atom.

Малко си в грешка тук. За Ariel Аtom се полза мотора от Intergra Type R (DC5), който се води просто К20А и е 220к.с. За останалото си прав :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Станах собственик на Сивик 7ма ген. 1.7 стди 2004 година феислифт . Фаровете с лупа ... Смених тампон на носач , тампон на шарнир , предни биалетки , масло, маслен фиглтар , горивен филтар , предни дискове и феродо , акумолатор , (крушки Х1 , крушки -стопове ), сложих си Sony с флашка (малък усилвател под шоф. седалка и малка бас каса в багажника и интересното че има още много място) ,затъмних стъклата , средната конзола ми беше сива не се вързваше на черното табло , напраивих я в черно карбоново фолио и отгоре минах сас 4-5 ръце лак . Уникална кола (особено мястото на скоростния лост) , карам и корола , но това определено е по -спортния автомобил. Някои да е обмислял чипосване на този мотор ?? и когато трагвам без газ претриса , нормално ли е или съединителя ми е за смяна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се интересувал от чипосване, но засега все още се въздържам. Искат 300лв., а срещу тях - отиваш с колата (трябва да е напълно изправна), тестват я с лаптопа в движение при различни режими, свалят софтуера, обработват го (оптимизират го), записват ти го и имаш половин час да тестваш колата както ти харесва. Ако нямаш забележки плащаш и си заминаваш като ти дават и старият софтуер на носител. Ако не ти хареса, ти връщат стария софтуер и не плащаш нищо. Всичко става през буксата. Относно претрисането при потегляне лично мой съвет ако можеш да го преглътнеш и не те дразни чак толкова карай си я така, докато дойде време за смяна на съединител. В противен случай - шлайфане на огледалния диск ти решава проблема (той е износен неравномерно). Най-добре прочети мнение #52 по-напред в темата.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой със седма генерация кара ли с размер на гумите 195/65/15 ...Моля Ви отговорите да са само от сорта: "да, използвам ги еди къде си, с еди какви си джанти, не опират ......"

Макар, че отговорът ми донякъде спада към нежеланите, все пак да кажа:Имам колега с 7 ген. /5 врати/, който кара точно с този размер 195/65/15 зимни гуми. Един ден като му казах, че е малко над верния размер, колегата, доста учуден, ми каза, че няма идея за това нещо. През лятото е със стандарния за модела размер 195/60/15 и не беше забелязал разликата.Все пак имай предвид, че колегата ползва колата да ходи от точка А до точка Б, та не се знае доколко е достоверна информацията, но е сигурно, че не опират.Ползва ги със стандартните алуминиеви джанти за модела - на 4-те колела.Дано съм бил полезен, ако имаш съмнения ще го разпитам допълнително. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се интересувал от чипосване, но засега все още се въздържам. Искат 300лв., а срещу тях - отиваш с колата (трябва да е напълно изправна), тестват я с лаптопа в движение при различни режими, свалят софтуера, обработват го (оптимизират го), записват ти го и имаш половин час да тестваш колата както ти харесва. Ако нямаш забележки плащаш и си заминаваш като ти дават и старият софтуер на носител. Ако не ти хареса, ти връщат стария софтуер и не плащаш нищо. Всичко става през буксата. Относно претрисането при потегляне лично мой съвет ако можеш да го преглътнеш и не те дразни чак толкова карай си я така, докато дойде време за смяна на съединител. В противен случай - шлайфане на огледалния диск ти решава проблема (той е износен неравномерно). Най-добре прочети мнение #52 по-напред в темата.

Или просто защото сефте се качвам на дизел и доста по-различно от бензина.А някои закачал ли си е сам Хондата на комп. ,че когато ми даваха 2рия 3тия път ток и ми лампата на AIR bag ми не угасна .. Ходих в сервиз Bosch , но отказаха да ми я закачат .от Бургас съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам ей това https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=bgзаедно с един китайски преходник , не мога да ти кажа дали работи на 100%, но когато ми беше изгорял генератора го показваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги купих на Сивика 17" джанти и на пролет ги слагам. Да очаквам ли някакво очебийно ''биене'' на километража, от оригиналните? Размера им е 215/45 17

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При реални 100 ще показва 98км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко си в грешка тук. За Ariel Аtom се полза мотора от Intergra Type R (DC5), който се води просто К20А и е 220к.с. За останалото си прав :lol:

EP3 JDM разполага с целите 220 коня и олекотения фейслифтов маховик ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EP3 JDM не е с К20А2, а е също с К20А и двигателя се доставя от Япония за тези бройки които ще са за Япония - т.е двигателя е същия като в Интеграта.

(compared to the EDM, differences included the 215 PS (158 kW; 212 hp) i-VTEC engine (K20A) had a fully balanced crankshaft assembly with different intake manifold, exhaust manifold, higher-lift camshafts, higher-compression pistons, chrome-moly flywheel and ECU programming. All of the Japan-spec K20A Type-R powertain were built in Japan and were shipped to the Swindon to be install in the Japan-spec Type-R EP3.)

K20A

Found In

2007+ JDM Honda Civic Type-R (FD2)

2002-2008 JDM Honda Accord Euro-R CL7

2002-2004 Honda Integra Type-S (DC5)

2005-2006 Honda Integra Type-S (DC5)

2001-2003 JDM Honda Integra iS

2001-2007 JDM Honda Integra Type-R (DC5)

2001-2005 JDM Honda Civic Type-R (EP3)

като за двете болднати данните за мотора са еднакви:

Displacement: 1,998 cc (2.0 L; 121.9 cu in)

Bore x Stroke: 86 mm (3.4 in) x 86 mm (3.4 in)

Compression: 11.5:1

Power: 215 PS (158 kW; 212 hp) @ 8000 rpm

Torque: 200 N·m (150 lb·ft) @ 7000 rpm

Redline: 8600 RPM

i-VTEC Engagement: 6000 RPM

, а за другите (DC5) дадени по горе има мали разлики

 

K20A2

Found In

2001-2005 Honda Civic Type-R (European EP3)

2002-2004 Acura RSX-S (DC5)

Displacement: 1,998 cc (121.9 cu in)

Compression: 11:1

Power: 200 hp(147 kW) @ 7000 rpm

Torque: 142 lb·ft (193 N·m)* (196 N·m) @ 5600 rpm

Redline: 7900 RPM

Revlimiter: 8100 RPM

i-VTEC Engagement: 5800 RPM

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко помощ. Някои да знае откъде мога да си прекарам кабел за усилвател ,че огледах целия мотор ,свалих филтарната кутия ,но не виждам откъде би могло да се прокара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето виж на моята как е прекаран.

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето виж на моята как е прекаран.

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

 

 

Мерси колега , но явно твоята е бензинка при мен няма такъв маншон и акумолатора ми е от другата страна . Аз намерих един форум (на англииски беше) - под жабката минава моя сноп кабели доло малко над мокета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой зне ли как изглеждат лагер/главините на задните колела за 1.4 бензин 2001 година?Дали са еднакви за бензиновите и дизеловите варянти на модела??Питам защото ми се струва,че на някое от колелата(незнам кое) май от задните,чувам един гаден шум който се засилва най-вече от 80км/ч нагоре.Мислех че е от старите гуми,смених ги вече с зимни чисто нови и пак се появява същия шум.Дали ще се разбере кое е колелото,ако я вдигна на крик и завъртя всички колела??Ако се окаже лагер/главина от къде може да се намери в София и на какви ''денги''?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,имам един въпрос относно дизела..Карам такава 1.7ctdi sport facelift .Въпросът ми е ,.при загрята кола на празен ход ми се получава едно заглъхване на крайното гърне за няколко секунди и после се оправя.Някой да е имал подобен проблем ..също така искам да Ви попитам какъв разход ви дават със 16-те ,защото на компютъра ми дава 5.8-6.3 ,а всъщност 7.0-7.3 (градско-Пловдив),което за мен е много при положение ,че съм "спокоен" шофьор .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я караш само в града разхода ти ми се вижда нормален.Чувал съм го това глъхнене, но се чува, ако съм отвън зад колата вътре, нито се чува, нито нещо се мени по оборотите не съм го борил, даже бях се заслушал в една, която се беше спряла до мене синичка две врати :D и тя го правеше.

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.tme.eu/html/BG/_framesymbol/ramka_5431_BG_pelny.html http://www.tme.eu/bg/details/ram-40.133.2/radio-ramki/#Мисля да поръчвам панел , че ми писна с това радио-касетофонче. Ако има желаещи може да направим по-голяма поръчка и да си поделим разходите за доставката ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я караш само в града разхода ти ми се вижда нормален.Чувал съм го това глъхнене, но се чува, ако съм отвън зад колата вътре, нито се чува, нито нещо се мени по оборотите не съм го борил, даже бях се заслушал в една, която се беше спряла до мене синичка две врати :D/> и тя го правеше.

Хубаво де ..някой може ли да ми даде реално обяснение от какво може да се появява това заглъхване ,мн ми е интересно каква може да е причината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Искам да попитам нещо, карам 1.6 в-тек 2002г. Последно време ми скърца съединителят. Някой може ли да ми каже от какво е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Искам да попитам нещо, карам 1.6 в-тек 2002г. Последно време ми скърца съединителят. Някой може ли да ми каже от какво е това

Педалът на съединителя и то само при плаавно отпускане ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането ти идва отдолу при педалите (има пружина която връща педала в изходна позиция) - вземи един спрей, пръсни малко там и скърцането ще изчезне.

Относно разхода аз съм с петнайски гуми 195/60 - средно около 5,3- 5,4/100 ми е разхода винаги, обаче 80% от карането ми е извънградско. Освен това нямам никакво такова глъхнене при аспуха - работи си нормално и топла и студена. Погледни как е въздушния филтър, ако е мръсен той може да те набутва с горивото.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Искам да попитам нещо, карам 1.6 в-тек 2002г. Последно време ми скърца съединителят. Някой може ли да ми каже от какво е това

Педалът на съединителя и то само при плаавно отпускане ? да само при плавно пускане, при бързо не скърца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Искам да попитам нещо, карам 1.6 в-тек 2002г. Последно време ми скърца съединителят. Някой може ли да ми каже от какво е това

Педалът на съединителя и то само при плаавно отпускане ?да само при плавно пускане, при бързо не скърца
Направи това което ти каза Jorko , накръскай със спрей . Оправя се (но не за дълго при мен периодично през 2-3 месеца се разскърцва).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...