Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колега не се притеснявай от лоста.Удобно се борави с него, няма страшно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опита ми от около година с 1.6 бензинка:1) Лоста - може би най-удобния който съм пробвал - ръцете инстинктивно си стоят на волана, а смяната е бърза2) Закарай я в ороризиран сервиз на Хонда - ще я изровят цялата и ще намерят каквото има да се намира. Рейката ще се развали един ден - ремонта го дават около 250 лева.3) Седалки - малко са твърди и доста хора се оплакват от дискомфорт, а задната не е направена за хора - ужасно неудобна е (поне според мен) - повече прилича на лоша пейка. 4) Багажник - достатъчен5) Возия - твърда6) Удобство при шофиране - повече от 700-800 км. на един дъх не съм и правил и не бях изморен. 7) Височина - доста висока машина е.8) Спирачките - добре спира с 4те диска. На по-малките мотори ако не се лъжа отзад са барабани.9) Не съм забелязал друг проблем освен въпросната рейка, но тя се прави, така че не е грижа.10) Цена за обслужване и поддръжка - е ми не е като на жигула, но е нормално за една 6-10 годишна кола (мисля, че 2005-6 ги спират от производство)11) Пъргавина - достатъчна ми е, макар че винаги човек иска колкото може повече.12) Разход - под 8 с климатика в града не мога да я сваля. Извънградско - пак толкова ;) Общо взето - лапа яко.13) Макс. скорост - успях да я добутам до 203-4 км/ч - повече не иска :DА дали ще можеш да намериш читава машина за 5000 лв. малко се съмнявам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

markup Благодаря ти за изчерпателния отговор. И аз съм на същотото мнение , че за тези пари доста трудно ще си намеря сносна кола. От малък съм фен на сивика , и по-специално на 5-та генерация. Много ми харесва визията , но вътре нещо.... не . В момента "проекта" нова кола се парализира , че малко проблеми , но все пак не спирам да търся и гледам :D . Категорично съм решил до края на тази година да имам кола. Първо си бях харесал БМВ 320 , след това смених на голф 4 , после на мазда 6 ( което все още стой като вариянт , но цената там е друга ) и за сега е сивика. Не знам , дали не се хвърлям много на високо с такава кола като за първа (първа лично моя) . Имам още време да помисля :rolleyes: Спирам за сега да спамя темата , но ще я следя редовно. Ако си закупя този сивик , първо ще се похваля тук ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова се разваля на тая реика ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, за реиката не знаете, а знаете ли тая кола има ли бензинов филтър или е центробежен в кошницата на бенз помпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кошницата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, значи съм приключил с нея, вчера и смених ангренажа с Мицобоши, ролка NSK, антифриз IGAT, NGK-свещи, Кастрол Магнатек 10/40+М.филтър, въздушен филтър-някъв, всичко това за 240лв (цена с отстъпка незнаино колко :) ) като от тая цена поне 60% са за ролката, мноо скъпа мамка и :). Еиии поозори ме тая пущина, аз моята по лесно я разглобих, тука гледаш лесно широко, ама едно болтченце на капака на ремъка направо ми разказа играта :) Клапаните бяха на горната граница и реших да не ги пипам, по добре там от колкото на долната. Проблема с централното беше решен с 3 нови машинки, от всички 5 в колата 3 бяха изгорели, тва е несериозно за Хонда баси :)дали щото е англичанка :unsure: Друго за сега няма и дано така си и остане, че от роднински коли на моите не мога да им обърна внимание :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя впечатленията си от накладките textar. Преди около 2-3000 км. смених предни и задни накладки с такива на textar (отпред съм с двойни вентилирани дискове, отзад май са единични дискове). Дали спират по-добре от предишните незнайни накладки (с тях купих колата) не мога да кажа - спира си по същия начин, не е някаква хипер огромна разликата.При по-интензивно шофиране почват да свирят доста бързо (примерно 5-10 мин. здраво по завоите от с. Марково посока х. Здравец - обикновено на този планински път си тествам неща по колата), но бързо охлаждат което е добре (старите изобщо не свириха). Като гледам джантите - не са от най-черните, но явно е мека накладка - цапа хубаво. Когато позагреят повече и стават малко лоши - спира по-късно и не "заковава" толкова здраво.Съвета ми е - пропуснете я марката, не съм много доволен. Следващия път или ще ходя на по-висок клас (комплект предни + задни за моя сивик бяха следните цени - предни- 110, задни - 60 или 90 лева (не съм сигурен вече)) или ще взема някакви по-евтини за проба, че май-май е прехвалена марката :)А и да попитам - съвет за масло? След около 1000-1500 км. ми идва времето за смяна и сега съм с 10W40 на Елф (предполагам са добри). Та да продължавам ли със същата марка или да минавам на някакво друго? :P (пак ще е 10-40..., че много чистене трябва за 5-40) ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи карал съм я само с 5W40 Мотул с него имах леко сълзене на масло и тамън се каних да сменям гарнитура, но смених маслото с Кофран (не съм виждал мнения за него) и спря и двете еднакъв шум на двигателя. Това което мога да споделя е че преди първата смяна, когато я взех лампата за маслото гаснеше по-бързо може би е била с 10W. За накладки ги сложи един майстор за 40 лв.комплект, като само лявата (не знам защо само тя) докато загрее прискърцва, но са по-добре от фабричните, който след интезивно каране искаха натискане, за да се усетят.

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нямам проблем с нивото на маслото - стои си горе, мотора не сълзи от никъде, изцапаното е само от това което са понаклепали при смяна на гарнитури, ремък и т.н. (обслужване) и задължителните прахоляци от улиците. Та затова се чудех дали има смисъл да променям марката масло или да продължавам с елфа (предполагма, че ако сложа и 5-40 няма да има разлика в поведението на мотора)... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами в който и магазин да питам за този модел все ми казват "5W40 без алтернатива" сигурно е по-скъпо затова е без алтернатива :DDD . Иначе и при мен нивото никога не е падало, но си имаше от време на време някаква изсъхнала капка колкото и да я забърсвах (но с този кофран вече го няма + дойде 20-30 лв. по-евтино понеже си е на сервиза)...П.С. Моята е дизел

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За текстра и аз да кажа: също съм разочарован от тая марка, на предишната ми кола понеже гледам все да купувам хубави чаркове реших да ги сменя с Текстра. Старите които свалих също бяха Текстар но с тях си доиде колата от Италия и бяха перфектни. Новите Текстар си бяха със стикери щампи холограмите по кутиката същински като истински. Вътре в кутиката красиви накладки с упътване и всичко как си требе. Колата спираше по същия начин като старите НО ако спирам съвсем леко, примерно помръдвам в задръстване и леко натискам педала, свиреха ужасно дразнещо. А не съм човек които да не знае как да "разработи" новите накладки, всичко е спазвано стрикно през първите поне 1000км, не е спирано интензивно не са прегрявани и ето за благодарност свиркаха. Та за хондата ако се наложи ще взимам други.За маслата, бачкал съм в Рено и съм продавал ЕЛФ, масло като масло, като всяко едно от този клас, не е лошо но не и нещо кои знае кво, масло бе малсо :)Аз обаче от може би 7-8 години карам и се доверявам само на едно масло, което до сега не ме е подвело ни зиме ни лете, особено зиме върти в студа като алтава :) Не съм карал и преди с кои знае кви масла, ползвал съм ЕЛФ, БП, Валволин, AGIP, TEXACO, и Лики Моли, и скапаната Селения :) но маслото което наистина ми направи впечатление и сефте да усетя няква промяна в мотора е Кастрол Магнатек. Голяма реклама му напраих а, ам кво, аз от което съм доволен го хваля, а инак как мога да плюя мани мани :) Та момци, Магнатек се намира и по 62 лева 5кила, та дори ако извадиш и по дебели връзки в Мотобул може да се вземе и на промо цена от 50 лева. CR-Vто вече е с трето такова масло, и ако не е сълзенето на карера може и да не се наложи да сипвам тея 200 грама за 10 000км. А винаги ме е кефело като отваря капака на клапаните ми и вътре свети като аптека :) На племенницата на сивика също сложих такова, на кирливата ми ланча също е с такова, и зимъска с 40 ампера аку на поне 7-8 години в -20 пали. И си мисля че малко се изсилвате с 5W40 или още повече 5В30 темата за маслата е доста широка и спорна и не ми се захваща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хммм ми то цената му е като на повечето места елфа ;) Ще го пробвам след 1-2 седмици (като дойде време за смяна (търся си сега оригинален маслен филтър :P)). Някакъв съвет от къде да го пазарувам за тази сума (то колата ми събира 3.4 литра ... по спомен).Относно накладките - спират си добре и при високи скорости, пазени са първите около 1000 км., не съм ги горил и т.н. , но щом позагреят и почват... даже в жегите (днес в Пловдив ми показваше 39 градуса..) почват по-бързо да се обаждат... тъпа работа. Следващите ще са - каквито хвана, бал съм ги и измамниците ;)Друго да попитам - някой може ли да ме насочи към много пекан алармаджия, че ми е малко нестандартно искането - дистанционното се попрецака, но не искам да разкарвам фабричната аларма на колата + имам нужда от смяна на една машинка на врата, а и още по-шантавото - допълнителен модул за затваряне на стъклата с бутон :) (може да се добави към аларма или допълнителна ел схема) :) Но където и да отида ми казват - оо много работа или - да бе как, няма проблеми, остави колата за 5-6 дена и ще го направим... :D Сиреч търся къде работят много качествено, разбират си от работата и не се мотаят по сумати време :)Ааа и някой да е откривал прословутите подлакътници? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ОК, значи съм приключил с нея, вчера и смених ангренажа с Мицобоши, ролка NSK, антифриз IGAT, NGK-свещи, Кастрол Магнатек 10/40+М.филтър, въздушен филтър-някъв, всичко това за 240лв (цена с отстъпка незнаино колко :) ) като от тая цена поне 60% са за ролката, мноо скъпа мамка и :). Еиии поозори ме тая пущина, аз моята по лесно я разглобих, тука гледаш лесно широко, ама едно болтченце на капака на ремъка направо ми разказа играта :) Клапаните бяха на горната граница и реших да не ги пипам, по добре там от колкото на долната. Проблема с централното беше решен с 3 нови машинки, от всички 5 в колата 3 бяха изгорели, тва е несериозно за Хонда баси :)дали щото е англичанка :unsure: Друго за сега няма и дано така си и остане, че от роднински коли на моите не мога да им обърна внимание :)

Сигурен ли си,че всичко изброено влиза в цената ?Иначе аз карам с мотул 5в40 вземам го от интернет за по 80 лв 5 литра.За сега 3000 км и няма проблеми. Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Друго да попитам - някой може ли да ме насочи към много пекан алармаджия, че ми е малко нестандартно искането - дистанционното се попрецака, но не искам да разкарвам фабричната аларма на колата + имам нужда от смяна на една машинка на врата, а и още по-шантавото - допълнителен модул за затваряне на стъклата с бутон :) (може да се добави към аларма или допълнителна ел схема) :) Но където и да отида ми казват - оо много работа или - да бе как, няма проблеми, остави колата за 5-6 дена и ще го направим... :D Сиреч търся къде работят много качествено, разбират си от работата и не се мотаят по сумати време :)Ааа и някой да е откривал прословутите подлакътници? :lol:

Абе аз да те насоча ама..... машинката на вратата ОК ще я смени, ама тва с дистанционото маи няма да може да те оправи, тоя модул дет си го намислил за джамовете пак е сложна работа, просто нямаш вградена такава функция в колата,дето д аможе да вдига джамовете кат заключиш тогава става много лесно да се напраи с алармата да се вдигат. Ако искаш щи дам телефона на лични да минеш да го питаш може ли или не може, и няма да ти иска колата за 5 дена :)Nile сигурен съм ама както казах цените са с хубави връзки в сферата на авточарковете :) Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)По назад гледах има хора, които са сменяли предни амортесьори...дойде и мойто време :)Колеги кажете какви сте сложили и как се държат.Обиколих магазините.. Tokico - 270 лв/бр, KYB - 220(240) лв/бр (разликата в цената е Евро07(Косер))И разбира се Монро..към 300 лева двата. Разликата в цената е дооста и за съжаление май няма да мога да си позволя KYB и Tokico и исках да питам прекалено голям компромис ли е да сложа Монро.Мисля, че и на 3те марки гаранцията е 2 години.Лек ден, колеги ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Смятам да се присъединя към хонда клуба със Civic седма генерация и имам едно-две въпросчета... Изчетох тема, която бих казал, че ми беше много полезна(за което благодаря), но все пак искам да попитам къде да закарам колата да я прегледат дали всичко ѝ е ОК? Говоря за Пловдив... видях, че в темата се споменава Бултрако, като официален представител за хонда, но все пак там е най-добре? И още едно питане... въпросната диагностика в какъв ценови диапазон попада?Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)По назад гледах има хора, които са сменяли предни амортесьори...дойде и мойто време :)Колеги кажете какви сте сложили и как се държат.Обиколих магазините.. Tokico - 270 лв/бр, KYB - 220(240) лв/бр (разликата в цената е Евро07(Косер))И разбира се Монро..към 300 лева двата. Разликата в цената е дооста и за съжаление май няма да мога да си позволя KYB и Tokico и исках да питам прекалено голям компромис ли е да сложа Монро.Мисля, че и на 3те марки гаранцията е 2 години.Лек ден, колеги ;)

Абе да ти кажа зависи от монрото и кои ти го продава, има и монро и МОНРО едва ли става дума обаче за Монро -рефлекс а за някво обикновенно. Скоро гледах клипче от поредицата на дискъвъри "Как се прави" даваха спецялно завода на Монро, малеееее хора ако го гледате сигурно никога нема си купите техни амортесори е бати, като работилница по трудово обучедние :D Въпрос на възможности е какво ще вземеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Смятам да се присъединя към хонда клуба със Civic седма генерация и имам едно-две въпросчета... Изчетох тема, която бих казал, че ми беше много полезна(за което благодаря), но все пак искам да попитам къде да закарам колата да я прегледат дали всичко ѝ е ОК? Говоря за Пловдив... видях, че в темата се споменава Бултрако, като официален представител за хонда, но все пак там е най-добре? И още едно питане... въпросната диагностика в какъв ценови диапазон попада?Благодаря предварително.

За какво ли ти е тая диагностика, и то па в Бултрако, ко щи кажат!? всичко е ОК даи 50 лева, или обратното всичко е за смяна даи 50 лева :) Можеш да я закараш при Гената човека е известен в града ни с симпатията и уменията си по Хондите и не само. Аз съм карал на племеницата сивика при него за някои неща и съм много доволен как пипа, а верваи ми аз майстор лесно не хваля, само погледни подписа ми. Тои може да ти я погледне и да ти даде чисто техническото си мнение за състоянието на колата като цяло, не съм сигурен на комп може ли да я върже ма то от тва фаида голяма нема, ако нищо не свети по таблото и мотора бачка ОК кво си мислиш че ще покаже една диагностика. Каквото и да не е на ред по електрониката веднага се отразява по един или друг начин на мотора така че комп теста за мен си е чиста набутвация. По важно е да ти каже технически как е мотора ходова част и всичко останало. Ако тва те устроива пиши ми на ЛС да ти дам телефона му да се разберете. А ако искаш покажи и обявата аз покраи покупката на племеницата почти няма хонда дето да се продава и да не я знам на къв хал е :) макар че мина време навъдиха се нови :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно амортисьорите - съветвам те да не се нахвърляш на най-скъпия вариант или най-хваления модел... по нашите пътища за едно спокойно каране монро си вършат работа. На мен ми се наложи да сложа два такива предни и мога да кажа, че съм доста доволен - стабилно се държат, даже повече от добре...За диагностика и т.н. в хонда... е ми ще ти кажат - този тампон е нацепен и има нужда от смяна, този маншон е "тръгна" и т.н. Рейката е в еди си какво си състояние и трябва да се ремонтира (което най-вероятно е така... шибани рейки), ще ти прегледат климатика (нищо по-различно от повечето сервизи за климатик), ще закачат колата за някакъв компютър и ще кажа - има/няма изплюта грешка... и ще платиш 64 лева... файда йок. Послушай Слави и няма да сгрешиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokiko много трудно ще намериш японски. По-вероятно да са от Тайван. Моите са такива. Дали са добри-ще ти кажа след 2 години, аз ги смених миналото лято и не са минали много километри. Може и Монро да е по-сполучливия избор. То по нашите пътища амортисьорите станаха консуматив...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)

По назад гледах има хора, които са сменяли предни амортесьори...дойде и мойто време :)

Колеги кажете какви сте сложили и как се държат.

Обиколих магазините.. Tokico - 270 лв/бр, KYB - 220(240) лв/бр (разликата в цената е Евро07(Косер))

И разбира се Монро..към 300 лева двата. Разликата в цената е дооста и за съжаление май няма да мога да си позволя KYB и Tokico и исках да питам прекалено голям компромис ли е да сложа Монро.

Мисля, че и на 3те марки гаранцията е 2 години.

Лек ден, колеги ;)

 

Здравей!

 

Малко ще се повторя, сигурно си чел темата ми за смяна на амортисьори, ама карай... Публикувано изображение

 

След като в официалните вносители на Монро ми казаха, че няма комплект предни в БГ и не могат да ми гарантират дата на доставка (може това да се е променило междувременно, но към момента в завода не ги произвеждаха даже), си взех неизвестните в България амортисьори Магнум. Около 2000 км съм с тях и предполагам е рано да дам някакво мнение, но според мен всичко си е наред с автомобила, така че... Двата са 300 лв, магазина в Пловдив е на ул. Свобода. След справка в полските форуми се оказа, че нямат оплаквания от тях хората.

 

Дано ти е от помощ информацията!

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите колеги :)В момента повече от 300 лв не мога да отделя за амортесьори, така че ще се спра на някоя от по-евтините опции.Ще проверя вашите предложения и се надявам скоро да си взема :)Приятен ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите колеги :)В момента повече от 300 лв не мога да отделя за амортесьори, така че ще се спра на някоя от по-евтините опции.Ще проверя вашите предложения и се надявам скоро да си взема :)Приятен ден.

Колега гледам си от пловдив дай някви данни какъв е сивика,и ще ти дам добра цена на амортисорите,имам хубави отстъпки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Имам въпрос - някой слагал ли е газ на D16V1 и ако да, моля за някакво мнение или съвет по въпроса.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Сдобих се с Honda Civik CTDI - 2002 г., с двигател Isuzu. Веднага я занесохме да и сменят всичко нужно. Първо сменихме:

ремък - пистов;

ремък - ангренажен;

оптяжна ролка;

оптяжна ролка - рядка ролка (не знам какво е, така пише на фактурата...);

оптегач на пистов ремък;

водна помпа (и това било консуматив...);

масло - синтетично двигателно;

филтър - горивен;

филтър - маслен;

филтър - въздушен;

филтър - купе;

семеринги;

втулка;

гарнитура - капак клапани;

След това тръгнахме на път и забелязахме, че антифриза изчезва. Започнахме да доливаме, но не спира да изчезва (стабилни количества - по около 1,5 - 2 литра на 100 км). Гледахме за течове - няма. Отново в сервиза, в който я надуваха и никъде няма теч. Отвориха я и се оказа, че антифриза се пълни в цилиндрите. Сменихме гарнитурата на главата, пилиха главата. Покрай този ремонт сменихме още всмукателен колектор, изпусквателен колектор, гумички на клапаните, подгряващи свещи и не помня още какво... Уж всичко наред и на следващия ден след малка разходка за тест на колата, антифриза отново изчезва! Обаждам се в сервиза, там се съветваха и с техни колеги от други сервизи и решиха, че е останало да се сменят само някакви уплътнения, които са скъпи и са дефицит и затова не са сменени първия път. Сменихме и тях, а именно - уплътнения дюза и уплътнение - инжектор и някаква подложка. Вече уж всичко е наред, тръгнахме на път и след 100 км., казанчето отново е празно. Не знам вече какво да правя, не можем да си позволим повече ремонти от типа - сменихме това, но се оказа, че не било то. За да няма много излишни коментари пиша всичко, което сме правили по колата, четох и всички подобни теми където накрая се оказва, че проблема е решен със нова гарнитура или с нова капачка на разширителния съд, но в тях решение за моя проблем не открих. Капачката изглежда като нова и е оригиналната. Пробвахме и една глупост с друга капачка преди време, която нищо не уплътняваше и антифриза спря да изчезва, но пък на първия баир кипна и колата спря. Долях, затворих с ориг. капачка и всичко по старо му. Въпреки изчезващия антифриз колата смятам, че върви нормално, но проблема мисля, че не е за подценяване и може да има лоши последствия, ако не бъде отстранен. Някой сеща ли се за нещо, което да сме пропуснали, някакъв вариант? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Имам въпрос - някой слагал ли е газ на D16V1 и ако да, моля за някакво мнение или съвет по въпроса.

Аз слагах газ,дори сам си я монтирах.Газовата е марка "bigas" или "bigaz" не съм сигурен как се пише.Смъкнах я от друга D16V1 и я сложих на моята.Разхода е колкото на бензин,вървенето е малко по-слабо,особенно след 4000 оборота се усеща повече.Смесен разход с каране до 3000-3200 оброта ми дава 8.2 газ от бензиностанция "ЕКО".До сега съм минал 5800 км и нямам проблеми !Колегата ifrankyman - след този ремонт остава да провериш обстойно за течове,дори и към пътищата на парното,огледай за течове около блока на двигателя.Става дума за места където антифриза може да се изпарява веднага след изтичането му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ifrankyman как се оказа че антифриза в цилиндрите, как въобще го диагностицираха това за да ти отворят мотора?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как го диагностицираха, но в цилиндрите беше пълно с вода. За места където антифриза може да се изпарява веднага след изтичането му си помислихме първо, но освен, че веднага я вдигнаха на стенда и гледаха обстойно, след това са пускали налягане, за да се види къде има дупчица или някакво слабо място, но всичко било ок, а антифриза продължава да изчезва мистично. Изглежда, че защото съм нов във форума, ми позволява само два коментара на ден и ще се възползвам, за да попитам и за още нещо колегите със дизелов двигател. Когато минавахме прегледа в КАТ, на талона не са написали нищо срещу катализатор, нито, че има, нито, че няма, само три звездички. Знам, че има. След това разбрах, че при плащането на данъка, за да се възползвам от намаление трябва не само документ, че го има, а и че работи. Попитах в 2-3 случайни места и ми казаха, че на дизелови коли въобще не издават документ за катализатор. Вие имали ли сте проблеми с това и, ако сте се справили успешно, къде сте го направили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кофти е с тея два поста :dry: За катализатора, в талона не те интересува кво пише там те интересува да е под 74 киловата по спомен или 75 бяха, като отидеш в данъчното да си я регнеш на твое име там в декларацията има поле в което с еотмята че колата има катализатор и така данъка ти е на половина!!!!! обърни внимание на тая точка в декларацията ако случаино нещо не ти е ясно питаи ги преди да подадеш документите тва са си твои пари :) За водата в цилиндрите, бре как по дяволите видяха че има вода :) Ако са били така както ги описваш водния удар ти е в кърпа вързан, водата в цилиндрите може да е там само щото като са свалили главата се е стекла от нея в тях. Ако ти гореше толкова вода с сигурност щеше да ти пуши бяло а ти такова нещо не споменаваш. Общо взето отворили са ти мотора за тоя де клати дърветата. Много мразим тоя тип мастори дето играят на руска рулетка ако го уцелят. За горенето на вода си има ясни симптоми що ти отварят главата, наи елемнтарното е един тест на антифриза за газове да бяха направили. Аи че се ядосвам, пиши утре като ти доиде ваучера с постовете ;)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да ти честитим колата, какво е това чудо дето са ти го направили? Я побликувай името на този сервиз - ей така за обща култура. Тия работи, дето са ти ги сменили дадоха ли ти старите да ги видиш.Аз карам такава от 3 години (юни станаха) и най-големия проблем досега ми беше изправителен блок на генератора преди две седмици защото го смъкват цял ден. За антифриза колегата Слави CR-V го е писал точно и аз повече не знам, но твоите проблеми май са другаде. Само сламка- в задната част на двигателя антифриза минава през един по-сложен блок, там е зор да се уплътни. Дано някои от форума да знае повече. Антифриза го дръж на min. иначе и мойта го прокапва, но примерно 50-100 гр./месец. За катализатора- имаме филтър за твърди частици дават му EURO 3 134 гр.СО. 74 kW сме на ниската тарифа, но в Горна Оряховица (И Хасково чух че е така) знаят че ДИЗЕЛ НЯМА КАТАЛИЗАТОР гъските от данъчното, и си плащам пълна такса. Кво да правиш - BG. Дано да се оправи твоята кола - успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разширителен съд може би, когато е загряла отиди в друг сервиз запали колата и гледайте това е онова бялото под чистачките, даже един от колегите беше писал точно същият проблем, че си е намерил някакво от морга, ако имаш търпение да четеш цялата тема, може да го намериш кой е и да го питаш на ЛС.Бях го сложил 20 страници по-назад"PS there is a recall outstanding on your car, something to do with the expansion tank on the cooling system. If your visit your local Honda dealer the repair or replacement of necessary parts will be done free of charges. Best regards Mark Denney PFK Ling Ltd "П.С. : Малко по турбо проблема интересно за четене : http://www.hondacivicforum.co.uk/viewtopic.php?f=56&t=41467

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо, понеже имаш само два поста :) като отговориш на всички ни, кажи преди обслужването карал ли си поне малко колата и имало ли го е този проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави CR-V, тест на антифриза за газове не са правили. Не съм я карал преди обслужването, директно към сервиз я закарах и не знам дали го е имало проблема :( . Code7, за разширителния съд, пускаха наляхане и не изпуска отникъде.Тansey, дадоха ми всички стари части и са си в мен. За това дето е зор да се оплътни, мисля че го правиха последно, след смяната на гарнитура. Не е ли това - "уплътнения дюза" и "уплътнение - инжектор"?...че струват и доста пари...Никога не са ставали твърди маркучите. Бял пушек излезе много, когато я купувахме, но ми обясниха, че това е защото е стояла с месеци и всеки ден само се пали и гаси(потвърдиха и в сервиза, че е възможно) и я форсирахме за 5 мин. и излезе всичко, след което никакъв пушек не е излизал от ауспуха, всичко изглежда нормално...освен изчезващата течност от разширителния съд. Освен водата в цилиндрите, (ако кажем, че не е било така,) беше хлътнало от гарнитурата и си беше за шлайф. Не знам има ли някаква връзка с цялата работа, но след последния ремонт започна да свети лампата за двигателя, но от сервиза казват, че е от изгорели масла и като се покара една седмица ще ми изчистят грешката (надявам се да не е нещо друго)...Също след ремонта не подемаше добре на голям баир, но на следващия ден това се оправи. Между другото днес взех на заем съвсем същата капачка от друга кола, която няма такива проблеми и покарах малко, но е още гореща и не мога да погледна...имам последни надежди да е някаква такава глупост...утре или по-късно ще пиша дали има някаква разлика. Относно катализатора, попитах на гишето където трябва да платя и ми обясниха, че не е достатъчно да попълня отметката, че го имам, а трябва да дам и документ от оторизиран сервиз, че го има и, че работи. Както вече казах, на повечето места(поне в София, а питах и на едно място в Търговище,) ми казват, че за дизел, не искат да искарват документ и не ми се аргументират защо. Така че въпросът ми е има ли някой, който в София с дизелова кола да е отишъл в оторизиран сервиз и да са му изкарали такава бележка(струвала 10лв) и, ако да, къде? Не разбирам защо ми отказват след като имам euro3?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...нищо не стана и с капачката, която пробвах. Снощи минах по-малко от 15 км, а нивото на антифриза в разширителния съд е паднало от чертичката - max, до чертичката - min, което е доста... Вече казах, че прокапване не се вижда и при пускане на налягане...продължава да изчезва, незнайно къде и след всичките тези процедури. Не знам вече какво мога да направя. Моля, ако някой знае нещо по въпроса или, ако знае сервиз, в който да могат да разберат къде се крие проблема да каже. И редно ли е да се кара докато не е открит проблема и да се долива непрекъснато(може ли да се прецака нещо повече, като няма твърди маркучи)? Благодаря за помощта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм много сигурен,но на скоро разделях разширителния съд от радиатора и съм останал с впечатлението,че той не връща течност обратно в радиатора,а само поема излишното количество при разширяването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така. При дизела има 2 тънки маркуча (влизат в разширителното казанче горе), през които циркулира антифриз, освен когато двигателя работи на празен ход. Отдолу през дебелия маркуч си засмуква необходимото количество. Най- вероятно след отварянето не е обезвъздушена добре и си засмуква от казанчето. Покарай я 40-50км с отворено парно (и прозорци Публикувано изображение) за да завърти хубаво навсякъде антифриза. Не отваряй капачката поне 24 часа след като спреш колата. Тогава ако имаш все още течност в казанчето и не я е глътнало цялата, долей до min. Вържи едно найлонче с ластик на тънката тръбичка, която е след клапана горе до капачката за да разбереш дали ти изхвърля антифриза (пара) от там. Най-вероятно ти държи температурата на 1/3 от скалата (както всички хонди) и не загрява повече. Имай предвид, че нормално този мотор 1,7ctdi стрелката не мърда от там и зима и лято.

Никога повече не прави грешката да вкарваш колата в сервиз за отваряне веднага след покупката. Първо я покарай, събери впечатления от експлоатацията й, после питай за мнения и чак тогава взимай такива радикални решения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Утре ще наглася течността в разш. съд до min и ще навъртя повечко километри. Jorko, има ли значение дали ще пусна да духа от парното или климатика? Ще оставя и капачката без да я отварям след това, но обикновено като я спра и е гореща си личи че е празно преди да изстине. На празен ход, запалих я и я оставих да бръмчи 20 мин, течността не мърда. Да стрелката за температурата застава малко преди средата и не мърда никога. Само се чудя сега, утре като тръгна на някъде и мина да речем 50км в едната посока и видя, че се е изпразнило(с фенерче се вижда и без да отварям капачката), дали да отворя да долея или да рискувам да карам с празно казанче на връщане??http://foto-bg.info/display/7530G272SOA729FYKPGSS8MONW883TQE.jpgБлагодаря!

Редактирано от ifrankyman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Имам въпрос - някой слагал ли е газ на D16V1 и ако да, моля за някакво мнение или съвет по въпроса.

Аз слагах газ,дори сам си я монтирах.Газовата е марка "bigas" или "bigaz" не съм сигурен как се пише.Смъкнах я от друга D16V1 и я сложих на моята.Разхода е колкото на бензин,вървенето е малко по-слабо,особенно след 4000 оборота се усеща повече.Смесен разход с каране до 3000-3200 оброта ми дава 8.2 газ от бензиностанция "ЕКО".До сега съм минал 5800 км и нямам проблеми !Колегата ifrankyman - след този ремонт остава да провериш обстойно за течове,дори и към пътищата на парното,огледай за течове около блока на двигателя.Става дума за места където антифриза може да се изпарява веднага след изтичането му.
Мерси за отговора колега! Имам обаче един въпрос - предложиха ми 2 вида компютри за ГИ, единият четял само едната сонда и с него било възможно да ми светва чека, а пък другия четял и двете сонди и уж с него нямало да има никакъв проблем. Разликата обаче е че втория е с 300 лв. по скъп.... При теб как е този въпрос ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм толкова навътре,но при мен ЕКу-то на газовата чете сигналите за всеки цилиндър от бензиновото ЕКУ,така знае кога и колко да пусне в колектора.Предполагам,че разликата е в софтуера,а не в устройствата.Въпроса е да имаш нормален разход и да върви добре(почти като на бензин).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...