Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

да еднакви са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря!  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, моята Хонда Сивик е 1.6, 110 коня - На 4000 оборота не иска повече, бие прекъсвач :( Нямам идея какво е!                                                             https://bg.wikipedia.org/wiki/Хонда_Сивик#/media/File:Honda_Civic_Facelift_04.jpg

Редактирано от ermalaev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! :) Това като е на скорост или като е не е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно е колега,намира се пред двигателя под колекторните тръби. Ще го сваляш за почистване ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за ремонт по скоро , да ми препоръчате къде ги правят добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ме упъти къде точно се намира хидравличната помпа на 1.7 ctdi 2005 г.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш помпа колега! Модела е с електро усилвател на волана!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! А на някой да му се е случвало при 1.7 ctdi да има на студен двигател звук подобен на влизащ и излизащ въздух, все едно работи неравномерно колата? Няма промяна в обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.06.2018 г. at 0:07, ermalaev написа:

Колеги, моята Хонда Сивик е 1.6, 110 коня - На 4000 оборота не иска повече, бие прекъсвач :( Нямам идея какво е!                                                             https://bg.wikipedia.org/wiki/Хонда_Сивик#/media/File:Honda_Civic_Facelift_04.jpg

 

Здравей. Аз наскоро имах подобен проблем. В сервиза ми казаха, че витек-а не е успял да се пусне, а той сработвал на 4000 оборота. Натам вече трябва да се види каква е причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Искам да попитам, има ли нещо по-особенно при демонтирането на ЕГР-а, защото вчера исках да го сваля и почиста, но не можах да го отлепя от блока на двигателя или каквото е, там където е захванат с два болта към него. Всичко друго свалям, но там не мога, не знам спекло ли е или има нещо специфично. Не съм напъвал, защото не знам какво би се случило, ако се отчупят някакви парчета и пропаднат надолу. Мотора е 1,7 дизела на ИСУЗУ. На приложената снимка съм посочил, къде не мога да го отлепя. Може да предложите и някакъв начин за почистване, без да се демонтира. Благодаря предварително.

IMG_4462.JPG

Редактирано от stuf4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не се занимавай с чистене на тоя ЕГР,защото само ядове с него... Изолирай го и да се приключи с мъките. На скоро имах сериозен проблем с влизане в авариен режим заради едни вакуумни макручи на ЕГР-а. Има и още един куп глупости,който се получават заради него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закупих фарове с лупи(нови) от феислифт сивик.Интересува ме какви са буксите за новите фарове за да ги закупя.Човека които ще ги монтира каза,че трябва да преправи инсталацията понеже на старите фарове късите и дългите са на една крушка,а на новите са на две.Така че иска да му донеса букси за новите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H1-за късите, HB3- за дългите.Мисля,че с една жица ще стане работата-твърда маса към късите.Трябва когато пуснеш дълги да светят и 4-те крушки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.09.2018 г. at 11:44, stuf4o написа:

Здравейте,

Искам да попитам, има ли нещо по-особенно при демонтирането на ЕГР-а, защото вчера исках да го сваля и почиста, но не можах да го отлепя от блока на двигателя или каквото е, там където е захванат с два болта към него. Всичко друго свалям, но там не мога, не знам спекло ли е или има нещо специфично. Не съм напъвал, защото не знам какво би се случило, ако се отчупят някакви парчета и пропаднат надолу. Мотора е 1,7 дизела на ИСУЗУ. На приложената снимка съм посочил, къде не мога да го отлепя. Може да предложите и някакъв начин за почистване, без да се демонтира. Благодаря предварително.

IMG_4462.JPG

 Тай като не можах да се оправя с отварянето на ЕГР, реших да търся другаде проблема, а именно по вакуум маркучите и соленоида. Оказа се, че соленоида за вихрови клапи е здал багажа. След смяната му, колата не влиза в авариен режим. Проблема на колата беше, че постоянно влиза в авариен режим, като записваше грешки за проблем в ЕГР и Повишено налягане в турбото. Прилагам снимки на стария и новия соленоид.

IMG_4562.JPG

IMG_4563.JPG

IMG_4564.JPG

IMG_4565.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква грешка ти записваше,когато влезе в авариен режим?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎26‎.‎10‎.‎2018‎ г. at 9:42, brokofil написа:

А каква грешка ти записваше,когато влезе в авариен режим?

 

Като номер не мога да кажа, защото съм изтрил снимката от телефона. Иначе съм записъл проблем в ЕГР и Повишено налягане в турбото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но понеделник в 14:02

  На 26.10.2018 г. at 9:42, brokofil написа:

А каква грешка ти записваше,когато влезе в авариен режим?

 

Като номер не мога да кажа, защото съм изтрил снимката от телефона. Иначе съм записъл проблем в ЕГР и Повишено налягане в турбото

 

Колега при мен записваше грешка Р1237 - беше гръмнал същият клапан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен до скоро ме измъчи грешка P1237. 1000 километра в авариен режим минах :D Затапих ЕГР-а от двете страни и грешката изчезна :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Може ли да помоля за съдействие относно покупка на Хонда Сивик, за бюджет до 6000лв..:) Не разбирам особено от каквито и да е коли, още повече че съм и нов шофьор и това ще е евентуална първа кола. Спряхме се на нея заради пословичната здравина на Хонда, икономичния разход на гориво и стабилност на пътя. Не ми трябва свеъхмощен автомобил, особено докато свикна, но все пак искам да става за дълъг път и при евентуално изпреварване да се държи прилично и да не е прекалено малко к.с.. Та, спряли сме се на 7-ма генерация 2005, която уж четохме, че е с новия фейслифт и са изчистени доста проблеми и грешки от предишната. Тъй като няма избор на бензинови, се спряхме на дизел и ето две обяви, за които искам да помоля за съдействие, дали си струват и изобщо този от 2004г дали е новия фейслифт или стария..:

https://m.cars.bg/offer/c2735145

 

https://m.mobile.bg/details/11540566437655793

 

Благодаря предварително за помощта!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, jana написа:

Здравейте! Може ли да помоля за съдействие относно покупка на Хонда Сивик, за бюджет до 6000лв..:) Не разбирам особено от каквито и да е коли, още повече че съм и нов шофьор и това ще е евентуална първа кола. Спряхме се на нея заради пословичната здравина на Хонда, икономичния разход на гориво и стабилност на пътя. Не ми трябва свеъхмощен автомобил, особено докато свикна, но все пак искам да става за дълъг път и при евентуално изпреварване да се държи прилично и да не е прекалено малко к.с.. Та, спряли сме се на 7-ма генерация 2005, която уж четохме, че е с новия фейслифт и са изчистени доста проблеми и грешки от предишната. Тъй като няма избор на бензинови, се спряхме на дизел и ето две обяви, за които искам да помоля за съдействие, дали си струват и изобщо този от 2004г дали е новия фейслифт или стария..:

https://m.cars.bg/offer/c2735145

 

https://m.mobile.bg/details/11540566437655793

 

Благодаря предварително за помощта!:)

 

Колега, за фейслифта добре си се ориентирал, искаше ми се и аз да си бях взел такава, а не 2002 г. Но горещо ти препоръчвам да си вземеш бензинов двигател, като най-масов от тях е 1.6, има и доста по-рядка опция с 2.0, но много рядко се срещат. 1.6 има напълно нормална динамика при изпреварване, а в града заради късите предавки оставя даже някакво спортно впечатление. Супер надежден двигател, с евтина подръжка и нисък разход на извънградско. 1.4 може да ти се стори слабичък - покарах малко такъв и според мен е под разумният и безопасен минимум откъм мощност. При него плюс е по-ниският данък, ама както е тръгнало, май никой не е наясно какво ще става с тия данъци в скоро време...

 

Да вземеш дизелова кола, гонеща 15-те години, си е на риск, а и при дизела има повече неща, които могат да те изненадат, докато бензиновия е по-прост. Отделно от това като пъргавина неможе и да става дума за сравнение - 1.6 тръгва уверено веднага при натискането на педала и набира още от 2000 оборота, докато турбодупката при дизела не всеки би я преглътнал.

 

Моят Сивик също ми беше първа кола и смея да кажа, че бе напълно поносим за адекватна подръжка. Не забрявай и ценната възможност да го обърнеш на газ и ще се возиш без пари. При дизела нямаш избор и трябва да осигуриш качествено гориво, каквото не винаги е лесно да се намери тук. 

 

Не си казал и какво купе търсиш... Ако искаш 5-врата, повечето след фейса, които ще намериш по обявите са дизелови. В момента има и една бензинова фейслифт, която влиза в бюджета и изглежда доста приятно, но е с 3 врати. Лично мое мнение е, че 3-вратите са по-красиви на външен вид, но това е субективно.

 

Ето ти линк към бензиновата:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540913191257575&slink=8tz4dg

 

Разбира се, трябва да се види и на място ;)

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
51 minutes ago, SkyWalker said:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540913191257575&slink=8tz4dg

 

Много благодаря за изчерпателния отговор и информация!:) Колежка съм, между впрочем..:)) Проблема е, че търсим семейна кола, тъй като очакваме бебче скоро и никак няма да е удобна кола с 2 врати..:/ Знам, че се препоръчва бензина на Сивик, но не намираме на такава цена подходяща такава и за това сме на варианта дизел...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите извинения, колежке ;) В такъв случай твърдо 5 врати и вероятно ще е дизел. По хубав повод я взимате, тъй че всичко ше е наред! Поздрави и успех! 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря! А дано имаме късмет и случим на добра кола!:D А обявата как ви се струва? Ако може да се види изобщо нещо нередно от снимки де..:rolleyes: За тази иде реч:

https://m.mobile.bg/details/11540566437655793

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Jana,

Нещо което аз виждам е, че колата е с климатик, а не с климатроник. Лично аз предпочитам второто.  Под двете врати ми се вижда, че липсват лайсните от втората снимка. Това е което аз видях и не ми допадна от тази обява. Успех с търсенето :) 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря! Ще обърнем внимание при огледа на тези неща, конкретно на второто!:)

Ако свали от цената повечко, с тези липсващи лайсни дали ще е удачно? Мога ли да карам така и какъв е риска, ако не? Или поставянето им колко би ми излязло? Защото ще свалим пари про всички случаи..

Редактирано от jana

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, jana написа:

Много благодаря! Ще обърнем внимание при огледа на тези неща, конкретно на второто!:)

Ако свали от цената повечко, с тези липсващи лайсни дали ще е удачно? Мога ли да карам така и какъв е риска, ако не? Или поставянето им колко би ми излязло? Защото ще свалим пари про всички случаи..

Няма никакъв проблем да се кара и без тях, по точно се водят прагове. Чисто визуално колата изглежда по добре с тях.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам! Ще го имаме предвид обаче при пазаренето...:whistle: Много благодаря още веднъж! То дано няма други проблеми колата, а да е само това..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои слагал ли е 215 45 17 или 225 45 17 широка гума на сивик 1.6 спорт,досега бях на 205 55 16.Интересуваме дали ще опират,когато някои седне отзад,ако сте слагали споделете-джантите са ми оз супертуризмо 17 ц. 7джи ет38.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Искам да попитам съвместими ли са частите по каросерията на дизела и бензина? Става въпрос за брони, калници, капак, фарове. Аз не виждам разлика но все пак да попитам преди да се набутам за части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предна броня, калници, капак и фарове са еднакви. Разлика има ако едната кола е фейслифт а другата не. Дори на 3-врати и 5-врати са еднакви. Разлика има в страничните части - огледала, заден капак, врати и задна броня на 3-врати и 5-врати. Не съм сменял всичко а само предна броня и пасна идеално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегите с 1.7 cdti с какви акумулатори карате И НЯМАТЕ проблеми зимата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 74Ач и не съм имал проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Вчера както си карах тъкмо неше загряла 3-4км и ми замириса на изгоряла гума/кабел. Изгасих колата, вдигнах капака и видях, че излиза лек пушек между алтернатора и вакум помпата закачена за него. Алтернатора е ремонтиран преди 1 год. В студеното преди два три дни се чуваше някакво виене(с подаване на гас се усилва и съответно намалява), което изчезна след загряване на колата (може и тогава да е имало дим, но не съм усетил). Някой имал ли е подобни симптоми или да подскаже, къде да се търси причината - алтернатор, помпа, пистов ремък да опира някъде или да превърта, въпреки че не изглежда протрит и си се върти по ролките. Сменен бе и преди 2 месеца соленоида на вихривите клапи, който предполагам е свързан с вакуум помпата. Евентуално от него да я е прецакал.

Благодаря предварително.

Редактирано от stuf4o
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яяяяяя, дежа вю! Абсолютно същия проблем ми го направи преди месец (само че нямаше пушек). Като спра на кръстовище и замирисва на изгоряла гума. Лагера (предния големия) беше разбит, явно е задържал и оттам приплъзва ремъка в ролката. Направо се беше заварил лагера за ротора. Да не ви кавам как го свалях.

Покрай тази драма с алтернатора се разрових за различните компоненти и най-подробно ги има ето тук: 

https://www.avtochastionline24.bg/as-pl/10584024 - моля да не счита като реклама

 

Та, номер на лагера е 6303, а на малкия лагер 6202. Двата лагера на Timken ги взех за 15 лв.

 

При избиването на предния лагер има опасност да се спука корпуса, така че внимателно.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой намери ли решение за шибаното стържене около 2к оборота, щото ще се побъркам скоро и ще я засиля някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам такова! 

Я дай повече информация, дизел- бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизела става въпрос, доста хора се оплакват от въпросното стържене, появява се между 1.8-2000 оборота, нагоре го няма и отвън не се чува, само в купето. Пълна мистерия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, kiril9666 написа:

За дизела става въпрос, доста хора се оплакват от въпросното стържене, появява се между 1.8-2000 оборота, нагоре го няма и отвън не се чува, само в купето. Пълна мистерия...

Привет,

И аз съм с дизел, не знам дали става на въпрос за същия шум, но и при мен го има в тези обороти(при по високи утихва). Направи ми впечетление, че го има при подаване на повечко газ за да изтегли по-бързо. При плавно подаване не се чува така, което ме навежда на мисълта за скоростна кутия. Собственик съм на автомобила от 6 месеца и все още не съм сменил маслото на скоростите, но мисля в скоро време да го направя. Не знам ще се оправи или не, но така или иначе е хубаво да се смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...