Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

И при Сивик 7-ма има 1.7 литров бензинов. Само при купетата обаче.

Препоръчвам да разгледаш темите за FR-V, не му е тук мястото на този въпрос наистина. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е карана няколко пъти с живи данни - всичко е ОК. Горих катализатора, че беше запушен, лопатките на турбото провервах, ОК са. Сега ще карам и ще видим какво ще стане. Следващото нещо в което се съмнявам е разпускателния клапан. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои знае ли къде е egr клапана на сивик 1.6,че искам да го почистя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам къде е ,ама няма какво да му чистиш.EGR пътищата ти са запушени най-вероятно.Чека ли ти светва заради него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не свети,просто съм чувал,че трябва да се почиства профилактично.Почистих дроселовата клапа и си помислих да почистя и  egr клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам два въпроса относно Сивик 1.6 110 коня

 

1. Имам едно леко и много характерно тропане - вибрация или не знам и аз как да го нарека. Получава се само при определени обстоятелства. Когато спирам от много ниска скорост и то само на свободна - между 20 и 0 км се чува. Когато съм на скорост или когато спирам от по-висока скорост, не се чува. Също така когато давам бавно назад и изключа от скорост, обикновено пак се чува. Понякога се появява и на място, но задължително в лек страничен наклон, примерно лявата или дясната страна е по-ниско. Проблемът е супер странен, бих го записал на видео, но няма да се чуе, защото звука не е толкова силен. Предполагам, че нещо изпада в някакъв резонанс и трепери може би и опира някъде. Като се пусне климатика или перката само, се чува по-силно между другото. Гледах около перката, в действителност от там се чува като че ли, но няма нищо видимо - никаки луфтове или нещо хлабаво. Не знам.

 

2. Вторият въпрос е как се сменя спирачната течност на съединителя. От къде се източва и от къде се обезвъздушава после? Има ли пробка на долната помпа и с помпане ли става или се пълни отдолу нагоре със спринцовка?

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Вторият въпрос е как се сменя спирачната течност на съединителя. От къде се източва и от къде се обезвъздушава после? Има ли пробка на долната помпа и с помпане ли става или се пълни отдолу нагоре със спринцовка?

 

Както на спирачките: Пълниш отгоре, помпаш, и на долната помпа от пробката обезвъздушаваш, поне аз така го правих, ама е хубаво някой да ти помага и да натиска педала на съединителя. Трябва ти съвсем малко спирачна течност - около 150мл. макс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Имам няколко питания относно Honda Civic 1.6vtec 110к.с. 2002г. :

1. Някой знае ли как се сменяват крушките, които светят над задния номер? 

2. Има ли препоръчано двигателно масло от производителя? Ако не, вие препоръчайте!  :angel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колега @birev

 

1. Сваля се кората на задния капак. първо се започва с малките кори, които вървят покрай рамката на прозореца, свалят се лявата и дясната. после има две щипки на кората, които се вадят с права отвертка и един винт вътре в кухината, в която бъркаш, за да го затвориш. После дърпаш цялата кора силно, без да се плашиш и така после е ясно.

 

2. 5W30, но за БГ и 5W40 е подходящо

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кората има едно капаче, точно зад номера се пада. Не става ли през него да се сменят крушките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Някой сменял ли е мигач в огледалото? Чудя се дали да не го напъна от външната страна, но реших, че е по добре да попитам някой по вещ от мен:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно питане за пистовия ремък на 1.6 бензин. Според този руски каталог, в който търся по ВИН, ми излизат ремъци с номера: 31110-PLA-E01 и 31110-PLA-E02. Колата е с климатик, същите ми излизат и като задам ръчно модела, дам че е с климатик и т.н. Защо така се получава, явно има грешка в каталога?

 

Подведох се и взех ремък, който отговаря на този парт номер: VKMV 6PK858, който съдейки по името е 858мм дълъг. След като установих, че не става, погледнах какво е сложено на колата - Flennor 6PK1000, което би трябвало да е 6 канален, 1000мм предполагам. Такъв ли да взема пак и ще може ли да ми кажете какъв е оригиналния парт номер на ремъка за D16V1 двигател, очевидно не е този от каталога? Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са оригиналните номера на пистовия: 38920-PLC-003 BELT, COMPRESSOR (BANDO) или 38920-PLC-004 , 38920-PSG-T01. Размера е 6PK995. Взимаш един такъв на Континентал и си готов. По- късия ремък е за коли без климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много, колега. А да попитам обезвъздушаването на съединителя на запалена кола ли се прави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично го правих на загасен двигател, нямаше проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега да сподели къде се намира горивния филтър на Civic 1.6 110к.с. (2002г.) и има ли изобщо такъв? :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че е в резервоара и е скъп артукул, около 80 лв. Аз бях питал преди в тази тема и ми казаха, че ако няма проблеми колата, не се сменя...аз не съм го сменял. То и самата смяна като труд предполагам, ще е цифра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Някой сменял ли е мигач в огледалото? Чудя се дали да не го напъна от външната страна, но реших, че е по добре да попитам някой по вещ от мен :)

А какво стана с мигачите в огледалата? На мен ми стана интересно и търсих в интернет, и нищо не се намира как се сменят тези мигачи. Дори и за акорд 7-ма няма - нали огледалата са идентични ако не  и еднакви. Предполагам се сваля огледалото от вратата и после се разкоства, но как точно? Някой дали е правил това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте, колеги. Някой сменял ли е мигач в огледалото? Чудя се дали да не го напъна от външната страна, но реших, че е по добре да попитам някой по вещ от мен :)

А какво стана с мигачите в огледалата? На мен ми стана интересно и търсих в интернет, и нищо не се намира как се сменят тези мигачи. Дори и за акорд 7-ма няма - нали огледалата са идентични ако не  и еднакви. Предполагам се сваля огледалото от вратата и после се разкоства, но как точно? Някой дали е правил 

Колега, още не знам. Единия мигач не ми работи но за сега си седи така. Ако го оправя ще пиша за да се знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

Препоръчайте ми марка външни кормилни накрайници и биалетки. Онзи ден сменях маслото и майстора ми каза, усетил тропане в предницата и, че накрайници и биалетки били за смяна.

Принципно си имам "онова" тропане в предницата на 7-ма генерация, от което много колеги се оплакват и не мисля, че ще се оправи само с този ремонт, но все пак съм решил да сменя посочените части.

Предлагат ми Фебест на прилична цена, но гледам че има негативни отзиви за тях и затова се чудя!

 

Мерси предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TRW, Febi Bilstein или Blueprint, може и Lemforder, ама вътре гледай да не е пакетирано CTR. И задължително след това на реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, едно питане. Радиатора при разклащане с ръка играе в тампоните, но самите тампони изглеждат чисто нови, така ли си е по принцип или има нещо нередно? Ако някой не го мързи, ще съм му много благодарен да ми каже какъв е вътрешния диаметър на тампона при него, при мен е 13мм. Свалят се много лесно - свалят се четирите щипки отгоре на решетката и танпона е в една планка, която се държи от болт 10ка. Ето видео: https://youtu.be/E5SOEz4BgT0

 

post-3845-0-58435900-1507145818_thumb.jpg

 

post-3845-0-72081000-1507145825_thumb.jpg

 

post-3845-0-68499900-1507145830_thumb.jpg

 

post-3845-0-10698500-1507145835_thumb.jpg

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам шублер под ръка, но като правих климатика ми се стори че има луфт. Тампоните не са стегнати и при мен.

Редактирано от Setfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще е доста глупаво, ако така е измислено да си има луфт в тампона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като писа и аз проверих моята и при мен има луфт.Интересно предната ми кола беше мазда и тя имаше същия луфт и по същия начин беше захванат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте за какво е този омаслен маркуч.. излиза от смукателя и влиза под него в "нещо си" :Д

post-31222-0-05342300-1507322414_thumb.jpg

Редактирано от sinsoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е маркуча за картерната вентилация .Това дето се вижда в началото му е клапана ,извади го и го разклати дали хлопа сачмата вътре ,може да го накиснеш в кореселин за да се почисти .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш предвид в долната част на маркуча нали ? А може ли да влияе на мотора защото колата държи ниски обороти и трепери и ми се струва че не върви както преди :Д 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му влияе на вървежа.Вървежа в какъв период го сравняваш -от колко време имаш колата ,какво си сменял ,свещи сменял ли си и такива работи .

Нестабилните обороти може да са от много работи ,като почнеш от регулиране на клапани и заради претрисането ,далеч може да стигнеш.

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я имам от 3 години сменял съм доста неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място шорт трима ми е между 10-20 % а лонг трим си е 0-1.5%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има ли как да се сменят крушките на фаровете за мъгла, без да се сваля предната броня?Става въпрос за фейслифтов сивик 2005.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се чудя напоследък и май стигнах до извода,че трябва да се свали кората отдолу и да се бръкне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, смятам да сменям крушките на километража(скоростомера) и тези които осветяват задният регистрационен номер, та интересувам се дали можете, да ми кажете:

1во относно тези по таблото:

Мился,че разбрах как да сваля таблото след прочитане на някои теми тук,но така и не разбрах крушките какъв размер са и има ли значение марката им?(Като цяло искам да променя цвета на светлината да не е зелена както е стандарта и да е синя,за да си пасне с интериорното осветление) И нормални крушки ли препоръчвате или LED ?
Също така от както имам колата ( г/д една година и половина ) не съм виждал да свети лампичката за резервата... тя друг вид и размер ли е..?

2ро относно тези за рег.номер:
Намерих само едно видео в интернет относно смятна на въпросните крушки(което беше на руски и не разбрах кой-знае колко) и след много опити и мислене, така и не ми се получи... смятам да махна кората на багажника и от там да пробвам.Ако някой знае и може да ми обясни как да ги сменя бих бил много благодарен :) Също така незнам какъв вид са - нито модел нито размер.... Смятам и те да са със синя светлина и предполагам,че LED крушките са по-добри,но не съм сигурен.
 

Ще Ви бъда благодарен,ако ми помогнете с информация,за да мога най-накрая да ги сменя.
пс. 1/4 от таблото само ми свети, а крушките на рег.номер не съм и виждал да светят някога :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съветвам те да прочетеш цялата тема от край до край, ще откриеш полезни неща. На тази страница, малко по-нагоре съм пусал как се сменят крушките на номера: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057501589 крупките са T10, щом искаш да свети в синьо, си вземи неонови, диодни

 

А относно таблото, ето едно клипче:

Сваля се елементарно, но не знам дали ще можеш просто ей така да смениш цвета, мисля че самия циферблат си има някаква цветна плака, а и не знам дали има диодни крушки от този модел (утре ще ги снимам точно какви са)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките на задния номер си се сменят без проблем отзад без да се свалят никакви кори.Просто трябва да е под определен ъгъл.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам странен проблем. Колата е 1.6 110 .. Фаровете ми премигват като въртя волана а таблото като пусна мигач/аварийни също премигва леко.Генератора беше заминал правиха му ремонт четки с реле. Не се оправи затова изчистих всички кабели които са от купето към двигателя в смисъл всички маси които намерих и съм ги стегнал.. Пак не се оправи сега смених и акумулатора защото си замина и пак проблема си остава .. Генератора зарежда 14.2-3. Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Опитай с друг генератор! Имах подобен проблем преди повече от година, оказа се генератора, смених го, и се оправи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съветвам те да прочетеш цялата тема от край до край, ще откриеш полезни неща. На тази страница, малко по-нагоре съм пусал как се сменят крушките на номера: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057501589 крупките са T10, щом искаш да свети в синьо, си вземи неонови, диодни

 

А относно таблото, ето едно клипче:

Сваля се елементарно, но не знам дали ще можеш просто ей така да смениш цвета, мисля че самия циферблат си има някаква цветна плака, а и не знам дали има диодни крушки от този модел (утре ще ги снимам точно какви са)

Благодаря колега,изгледах видеото и вече знам как става,но не разбрах има ли значение точно кои крушки от зад да сменя или е по-добре взички направо?

Наскоро си разглобих парното,за да сменя крушките на врътките и си взел LED Т5 крушки,не съм ги сложил още,но по размер са същите + много приличат на тези за таблото.

Според вас,дали тези на таблото и те ще са размер Т5 ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...