Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Сензор за светлина, но каква точно му е функцията :dunno: . Нещо свързано с климатика. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=B__6100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да купя такава Хонда 

"Honda - Civic Fastback VII - 1.7 CTDI (100 Hp)"
Но никога не съм карал дизел. Та се чудех дали има някой от Стара Загора с такава за да ми даде някой и друг съвет какво да гледам и как би трябвало да се държи автомобила, понеже вчера ходих до Асеновград да гледам една такава ... Но това което ми каза "продавача" че е нормално ми се стори доста странно, че трябва да давам много газ "Понеже дизелите не тръгвали иначе " и тнт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензор за светлина, но каква точно му е функцията :dunno: . Нещо свързано с климатика. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=B__6100

По точно за климатроника отговаря този сензор.

Всички коли без климатроник нямат такъв.

Работата му е да следи колко е напечена колата,с тази информация + вътрешна и външна температура компютъра на климатроника реша дали са включи компресора,регулация на вентилатора ако е оставен на авто и т.н.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, карам Civic 2001 D16V1. Искам да сменя фаровете с фейслифтови от модел 2003-05. Четох доста по чуждите форуми, защото моя стария фар е с H4 крушка, а фейса е с H1 и HB3 и се явява класичексия проблем, че като пуснеш дългите, късите гаснат. За разлика обаче от други марки и модели четох, че при нашити Сивици на H4 букста е прекъсната масата. С други дума има един + и два - един за къси и един за дълги, вярно ли е това?

Ако е вярно, може ли да се направи следната схема - фейсов фар с лупа, но който слагам Ксенон. Връзвам + на баластите към + от инсталацията, а маса хващам от купето. А за дължите си хващам пак същия + от инсталацията и масата пак от иснталацията (оригиналната за дължите). По този начин, дали е на къси или на дълги лоста, късите винаги ще светят, може ли да се направи така?

ПП Няма да има опасност от претоварване на общия плюсов кабел, защото ксенона е 35W, а на дългите ще сложа диодна крушка с някаква смешна консумация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен точно това ми беше "проблема" при връзването на DRL-а. Масата на късите е постоянна, плюса на къси и дълги е общ и реално превклчването става по маса. Т.е. и дългите получават маса след избутване на лоста напред. Та при така поставените въпроси и факти  - ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор, колега. Нямам мултицет под ръка, иначе щях да сляза пред блока да замеря веднага. Надявам се лятото да сменя фарчетата и ще пиша какво е станало. Стига само да намеря на нормална цена (до към 100лв. на брой), че тук в чужбина са доста скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От вчера съм собственик на Сивик 7 генерация 1, 7 дизелакуса. Колата я взех случайно, тъй като си бях решил да е всичко, само не и Хонда. Но като я видях, качих се, покарах - извадих парите и я купих. Понеже карам Астра Ф с Исузуто и Сивика ми се стори много муден между 1 - 2к оборота. След като прочетох тук из тая тема видях, че си е така, което ме успокои. Нагоре колата си издърпва много добре. Предстои обслужване. Видях, че пише да събира 5, 8л масло - не е ли малко множко, Астрата събира 4? Ще сипя 5/ 40 иначе. Баща ми има ЦРВ първа генерация от 6 - 7г и е много доволен, ще кача снимки и на нея в предвидените теми за ЦРВ. Може би той така ме омагьоса да я купя тая колица. Като първи впечатления мога да кажа, че много ме учуди колко е широка, очаквах да е като в дядовата ръкавичка вътре. Леко се управлява, приятно такова. Хубава музика има, лоста за скоростите е удобен, мислех че ще е много кофти, но явно Японеца го е измислил. Все още не съм я карал много и това са ми впечатленията. Нататък ще пиша да кажа как е. Интересно ми е как се сваля заводското CD, искам да си сложа мое. Извинявам се ако има писано в темата, все още не мога да я разгледам цялата - цял роман от  66 страници е! Информацията относно колата иначе е доста и много полезна. Благодарско към всички, които са я направили такава!

Редактирано от nikons

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, и честито за придобивката. Наистина го има изписано назад в темата и за радиото и за маслото. Събира точно 5 л. За CD-то потърси назад - има и снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. Ето видео как се сваля радиото:

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори! Ще се поровичкам, темата е интересна и дето се вика пише как да се развие всяко едно болтче.

Редактирано от nikons

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Но като я видях, качих се, покарах - извадих парите и я купих. Понеже карам Астра Ф с Исузуто и Сивика ми се стори много муден между 1 - 2к оборота.Нагоре колата си издърпва много добре Като първи впечатления мога да кажа, че много ме учуди колко е широка, очаквах да е като в дядовата ръкавичка вътре. Леко се управлява, приятно такова. Хубава музика има, лоста за скоростите е удобен, мислех че ще е много кофти, но явно Японеца го е измислил. Видях, че пише да събира 5, 8л масло - не е ли малко множко.

 

Ами много ясно!Това не ти е Опел или Фолксваген.Колата събира 4,75л масло.Това е максимума.Ако ѝ сипеш 5 или повече готви се да точиш.Ако я препълниш ще имаш проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да се возил или да е карал Type R? Интересува ме дали салона е удобен за дълъг път, защото стоковия салон на Сивик 7 ръмби много. Направо ме боли гърба при по-дълго пътуване и искам да го сменя. Предлагат ми един полу-кожен, но мога да си намеря и Type R, така че ще се радвам да споделите мнение за тези два салона как са за дълъг път спрямо текстилния?

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Пак аз. Днес се докопах за повече време до колата, понеже бях на път няколко дни и бях с Астрата. Та забелязах, че таблото не свети (километража). В смисъл всички лампи по него светят, но самата светлина на таблото не свети. Гледах бушониерата, но не видях да има бушон за самото табло, пък ме съмнява всички крушки да са изгорели - да са изгорели 1, 2, 3, та поне 1 ще свети. Как се сваля туй табло утре да го разглобя да видя за кво става на въпрос. Може да са го сменяли (заради километрите, което 100% е така) и да няма крушки или нещо да има. Покарах я на спокойствие днес и това което ме притеснява най - много е, че колата на 2500 оборота издърпва много добре, като веднага след като издърпа намаля и след това пак издърпва, но все едно е запушено нещо. Не е обслужена - ще я обслужа тия дни и ако пак е така ще видя какво ще правя. Също на празен ход като работи бавно вдига оборотите като давам газ (по - бавно от Астрата). Дано да е от филтрите. Ще видя дали има и катализатор, че не обърнах внимание. Ако има и го махна дали ще пуши, щото сега не пуши. Колата е от Италия, всички документи й седят (книжката на Хонда и т.н.), колата е карана от жена в Италия. Иначе се кара приятно, удобна е. Извинявам се ако го има писано и това, все още чета и не съм стигнал половината (то и нямам много време за четене).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витека се включва и затова издърпва после .Крушките на таблото са масов проблем -сваляш пласмасовото нещо и отвърташ болтовете на таблото -сменяш всички крушки и ще свети вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, напиши в youtube "civic ep dash" и ще видиш как се сваля. За таблото едва ли е сменяно физически, всеки километраж може да се превърти при точния човек срешу 30-50лв :D Добра идея е да я обслужиш и да видиш катализатора. Спорно е дали ще пуши, Алфите примерно всичките JTD-та чадят здраво, когато са с права тръба до отзад. Аз обаче до скоро карах Volvo S60 2.4 D5 - премахнах му и двата катализатора, но пушек никога не видях, колкото и да го газиш няма и следа дори. А беше на 395 000... явно е специфично при различните мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витека се включва и затова издърпва после .Крушките на таблото са масов проблем -сваляш пласмасовото нещо и отвърташ болтовете на таблото -сменяш всички крушки и ще свети вече.

Утре ще го разглобя, лампички имам - цяло табло имам от на баща ми Хондата, че на него му се прецака километража взе да отчита колко си иска. Както караш с 80 - скача на 200, 220, връща се на 80, спира - луда работа :D. А за издърпването - тя е дизел, надува турбината - ОК, но веднага след като издърпа хубаво все едно заглъхва и след малко потръгва пак но не като преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем ,за дизелаците не знам как е хавата при тях.Мойта е бензинка и точно като включи витека и се отпушва сякаш мотора .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Салона на Тайп-Р е по удобен да и возията е доста по добра от на другите сивици 7-ма генарация. Общо взето е друга кола ;)

ш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Салона на Тайп-Р е по удобен да и возията е доста по добра от на другите сивици 7-ма генарация. Общо взето е друга кола ;)

ш

Друга кола?! :devil:  :afro: Хихихи,то няма нищо общо с другите 7-ци :cool: Вероятно няма да бъдеш разбран :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Витека се включва и затова издърпва после .Крушките на таблото са масов проблем -сваляш пласмасовото нещо и отвърташ болтовете на таблото -сменяш всички крушки и ще свети вече.

Утре ще го разглобя, лампички имам - цяло табло имам от на баща ми Хондата, че на него му се прецака километража взе да отчита колко си иска. Както караш с 80 - скача на 200, 220, връща се на 80, спира - луда работа :D. А за издърпването - тя е дизел, надува турбината - ОК, но веднага след като издърпа хубаво все едно заглъхва и след малко потръгва пак но не като преди.

 

 

 

Като за начало смени филтрите, колега - всчиките! И изчисти ЕГР-а

 

 

Салона на Тайп-Р е по удобен да и возията е доста по добра от на другите сивици 7-ма генарация. Общо взето е друга кола ;)

ш

 

Гледам ги тука в Англия (че ми е близо) Ама 1000 паунда не ми се дават засега. Но не се знае дали няма да ми писне и да взема един Type R с десен волан да си сваля каквото ми харесва. Другия вариант е само салон да си намеря, но не знам дали ще е достатъчно? Предстои ми да пътувам Германия - България и обратно поне веднъж в годината и не знам как ще издържа 4000км с тия седалки. Но не са евтини тия салони... поне едно 200 паунда, ако не и повече

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се порочичках по - добре с колата. Смених крушките на таблото и светна (имаше доста изгорели). Свалих и въздушния филтър и го смених с нов (разликата може да видите в снимката ако съм я качил, щото нещо не мога да разбера как се качват пусти снимки) :D. Чакам след празниците масалце, горивен и маслен филтър. Въздушния филтър беше в критично състояние, на самата пластмаса пишеше Хонда, нищо чудно и г - та италянка да не е обслужвала никога колата, тя от къде да знае, че кола се обслужва. Ремъците са оригиналните на Исузу, но са в добро състояние. И тях ще сменя въпреки, че са добре. Колата има катализатор.

 

http://dox.bg/files/dw?a=992977a5f0

Редактирано от nikons

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра наистина е бил в критично състояние :D Само от Италия може да дойде в такова състояние. Според мен след като приключиш с облужването, ще стане друг автомобол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да питам дали мога да сложа крайно гърне от дизел на 1.6 мотора ? Също се появи скърцане от съединителя което идва някъде отпред незнам и аз не виждам откъде , някой имал ли е подобен проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането се оправя ,като легнеш под педала и смазваш хубаво със WD40 ! Крайно гърне можеш да сложиш каквото искаш ,но на дълъг път е дразнещо ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръсках,но проблема не идва от самия педал а някъде отпред. Кое е дразнещото като се сложи гърне от дизел ? Колата е с катализатор и искам да е безшумна както преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от 6 месеца имам хонда сивик 1.7 CTDI 2004г. Като цяло съм много доволен от колата обаче се появи едно тропане което се усеща във волана и се чува зад таблото.Чудя се дали е от карето на волана или кормилната  рейка. Сменил съм тампони на носачите, шарнири и кормилни накрайници.Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката е на 99%. Карай смело няма кво да стане, ако много те дразни се сменя един слайдер за 30-тина лв и проблема се решава, но от хора които знаят какво правят !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок значи ще си я карам така  благодаря за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте,

мога ли да заменя това табло (само, че е EP2, 5D, тъмното, а това е от EP3)

 

http://i.ytimg.com/vi/ouBHTpHE61U/hqdefault.jpg

 

с това 

 

http://img33.olx.bg/images_prodavalnikcom/84455176_4_800x600_honda-sivik-7-generatsiya-hechbek-avtomobili-i-avtochasti.jpg

И аз исках да направя същото, но се оказа че е толкова просто.

Физически пасват идеално и буксите са еднакви, но като закачих новото табло нищо не работеше :)

Явно трябва да се пренаредят кабелите за да има шанс да тръгне...

...колеги, нямам време да се занимавам с таблото и съм го пуснал да се продава.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=100943&hl=

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужих колата и определено потръгна доста повече. Но въпреки това си мисля, че има какво още да се иска от вървенето на 100 коня. Разбира се не очаквам да летят и няма да ходя на гонки. За гонки type - r. Останаха още някои неща за дооправяне, но всичко с времето - като продам Астрата. Някой колега от Пловдив с такъв Сивик (1, 7 CTDI) за 9 - 10 - ти. да се повозим и обмяна на опит? Щото не съм карал друг такъв Сивик. Ако има желаещ да пише на ЛС да се разберем. Сега ще погледна кога има сбирки на Хонда в Пловдив и ако успея ще се занеса на някоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Закупих си 1.7 CTDI ...  обслужих го, навъртях 2к км ... тази вечер както си карах и като мина през някоя гърбица от пред от дясно се чуваше странен "пищящ" звук. Малко след това светна и лампата за АБС...  АБС-а спря да работи. След като угасих и запалих отново АБС-а работи когато реши като минавам през гърбици дори с висока скорост няма проблем, но натисна ли спирачката рязко в момента в който трябва да се пусна АБС-а и се чува гадния звук отново, лампата на таблото не си гасне нормално когато запаля и не светва по-време на движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е тоя проклет ЕГР клапан? Нещо колата пак не върви добре. Астрата (Ф) е стария мотор 82к.с върви повече одеве ги пуснахме летящо. Сивика около 2000 оборота издърпва добре, след което забива муцуната пак. Обслужена е напълно вече и определено има разлика, но..... Катализатора не знам дали да махна, притеснява ме че ще стане по - шумна и без това е много шумна (много по - шумна е от Астрата). ЕГР клапана също ще видя да изчистя. Най - много да се ядосам и да преместя табелките продава се от Опела на Хондата :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Къде е тоя проклет ЕГР клапан? Нещо колата пак не върви добре. Астрата (Ф) е стария мотор 82к.с върви повече одеве ги пуснахме летящо. Сивика около 2000 оборота издърпва добре, след което забива муцуната пак. Обслужена е напълно вече и определено има разлика, но..... Катализатора не знам дали да махна, притеснява ме че ще стане по - шумна и без това е много шумна (много по - шумна е от Астрата). ЕГР клапана също ще видя да изчистя. Най - много да се ядосам и да преместя табелките продава се от Опела на Хондата :D

Здравей колега! Аз я карам същата. Проблемна който имаш не е от EGR клапана. Аз имах задръстен клапан EGR и ми светна чека. Почистих ме го и всичко се оправи. Но нямаше разлика във вървенето, когато беше запушен. Според мен проблема е в някой датчик или на коляновия вал или на разпределителния. Аз вече смених датчик на коляновия вал,но при мен направо забиваше и гаснеше. А може да ти е задръстен мап сензора той е до ЕГР клапана отляво. А за да откриеш ЕГР клапана виж от изпускателния колектор излиза една лъскава тръбичка и минава отзад на мотора и там където влиза е ЕГР-а. Успех! Редактирано от hgb76

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправихме колата. Оказа се доста зацапан дебитомер. Вече си върви добре. Благодаря на колегите за помощта и най - вече на hgb76, че си направи труда да ми се обади и да ми обясни всичко за колата подробно! Интересува ме някой слагал ли е бууст метър? Къде да го вържа?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправихме колата. Оказа се доста зацапан дебитомер. Вече си върви добре. Благодаря на колегите за помощта и най - вече на hgb76, че си направи труда да ми се обади и да ми обясни всичко за колата подробно! Интересува ме някой слагал ли е бууст метър? Къде да го вържа?

навий си един щутцер на тръбата която влиза в смукателния колектор , намажи го малко с осигурител. от там си пускаш едно вакумно маркуче 4 или 3 мм . 

 

post-24851-0-88542000-1463068824_thumb.jpg 

 

Не е много отблизо снимката ама проследи синия маркуч от смукателния колектор , който влиза в левия под калник , влиза отзад зад тъблото близо до колонката . 

 

post-24851-0-26324600-1463068996_thumb.jpg

 

+ - 12v съм си пуснал от копчето за коригиране на фаровете . като ги пусна тръгва и уреда.

Ако си с някой по-скъп уред , който иска постояннен + , Може да си пуснеш от постоянния + който отива към ЦД-то на колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е отблизо наистина. Ще го вържа няма страшно. Благодаря за инфото. Колко коня е твоята, ако не е тайна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,имам Сивик 1,7 дизел.Искам да ви попитам дали някой е слагал чип на този моTOр и какви са впечатленията от него.

Редактирано от dindin
гледайте малко като пишете де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравейте колеги .имам един въпрос мога ли да си монтирам огледала с мигачи на моята хонда 1.7 дизел 2004г.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой колега който да е правил каквото и да е модификации по K20A3?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...