Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

 

Здравейте,

мога ли да заменя това табло (само, че е EP2, 5D, тъмното, а това е от EP3)

 

http://i.ytimg.com/vi/ouBHTpHE61U/hqdefault.jpg

 

с това 

 

http://img33.olx.bg/images_prodavalnikcom/84455176_4_800x600_honda-sivik-7-generatsiya-hechbek-avtomobili-i-avtochasti.jpg

И аз исках да направя същото, но се оказа че е толкова просто.

Физически пасват идеално и буксите са еднакви, но като закачих новото табло нищо не работеше :)

Явно трябва да се пренаредят кабелите за да има шанс да тръгне...

Здравейте.

Заел съм се да подкарам таблото от EU8 фейслифт на EP2, но не мога да намеря диаграмите на двете букси, коя жица за какво отговаря за да ги пренаредя.

Някой може ли да помогне със схемите на буксите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви 16"/17" мога да сложа на Honda Civic 1.6, 2001 година 7 генерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви 16"/17" мога да сложа на Honda Civic 1.6, 2001 година 7 генерация?

 

195/50/r15 или 205/55/r16 мога ли да сложа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Какви 16"/17" мога да сложа на Honda Civic 1.6, 2001 година 7 генерация?

 

195/50/r15 или 205/55/r16 мога ли да сложа?

 

205/55/R16 е оригиналната гума за "Спорт" версията. Оригиналните джанти на този модел  са с 5 болта.

195/50/R15 мисля, че си е стандартния размер на не "спорт" версията и джантата е с 4 болта.

С 2 думи можеш да сложиш и 2-та варианта, като естествено по красивия вариант е първият.

За 17 цола не знам дали няма да опират някъде по калниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Какви 16"/17" мога да сложа на Honda Civic 1.6, 2001 година 7 генерация?

 

195/50/r15 или 205/55/r16 мога ли да сложа?

 

205/55/R16 е оригиналната гума за "Спорт" версията. Оригиналните джанти на този модел  са с 5 болта.

195/50/R15 мисля, че си е стандартния размер на не "спорт" версията и джантата е с 4 болта.

С 2 думи можеш да сложиш и 2-та варианта, като естествено по красивия вариант е първият.

За 17 цола не знам дали няма да опират някъде по калниците.

 

Ботевист недей много да мислиш , а превърти назад в темата да видиш точната информация за гумите . Качил съм файл с размерите , няма смисъл да даваш предположения и грешна информация за нещо писано. И моля нека "новите" малко повече да четат.Отделно зависи с какво ЕТ са джантите а и може да използвате ОНЛАЙН калкулатор за размера на гумите. Нека модератора да поразчисти темата

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, объркал съм 2-я размер, не е 195/50/R15 а е 195/60/R15. Жиктаков, много, много ти се извинявам, че съм го объркал и вкарах в заблуда колегата.

Ползвл съм този източник - http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12223

 

За "205/55/R16 е оригиналната гума за "Спорт" версията. Оригиналните джанти на този модел  са с 5 болта" съм абсолютно сигурен, тъй като карам такава и си го пише на самата кола.

Та, с кое по точно като изключим височината на 15 цоловия размер съм сбъркал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми от твоя източник размерите са : 

 

195/60 R15 

195/60 R15 205/50/R16

 

 

205/45 R17

 

кой модел точно излиза със 16 цола ? и размер на хонда 205/55 няма . Това е 2-рия ти грешен размер , и да решим че твоята лека грешка може да доведе парична загуба за някои хора. Както и да е казах ти го за хубаво , не защото искам да се заяждам с някого :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, приемам, че съм сбъркал. Пък дори и колегата толкова много да съм го заблудил, парични загуби няма да има, защото ще си ползва гумите но просто ще са с 5 мм по високи от тези по каталог.

 

 И аз не искам да разводнявам темата ама твърдението ти че " размер на хонда 205/55 няма" не кореспондира с това 

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12225   

 

Honda - Civic Fastback VII - 2.0 i 16V Type S (160 Hp)

 

Размер гуми 205/55 R16

По късно ще сляза до колата та ще ти снимам какво са ми написали хората от завода на вратата.

Та на въпроса ти "кой модел точно излиза със 16 цола ?", отговора е отново в горния линк.

Освен този модел с 16 цола по оригинално му са всички фейслифт "спорт" версии на 1,6 и 1,7 cdti.

 

Не твърдя,че информацията в този сайт е на сто процента достоверна но на мен все пак ми изглежда доста надежден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега ако не виждаш всички други двигатели  1.4 , 1.6 , 1.7 (3 или 5врати) , 2.0тайп Р са с различни размери от твоя тайп С (който с 3 врати го няма) . А колегата кара сивик 1.6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

кой модел точно излиза със 16 цола ? и размер на хонда 205/55 няма . 

 

 

 

Еми колега ако не виждаш всички други двигатели  1.4 , 1.6 , 1.7 (3 или 5врати) , 2.0тайп Р са с различни размери от твоя тайп С (който с 3 врати го няма) . А колегата кара сивик 1.6

 

Колега, гледам, че се правиш че много държиш, който каквото казва да е максимално коректно, което е много странно при положение, че и ти няма идея какво точно пишеш.

 

Дори в тази тема, ако беше чел по-горе, щеше да видиш, че съм написал, че карам face 1.6 Sport (3 врати, ако случайно има нужда да пояснявам), който заводски е с 16 цолови джанти и гуми 205 55. 

facelift 1,7 дизел sport, е със същите джанти и гуми.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то и аз съм му го написъл това за 1,6 и 1,7 cdti спорт, но имам чувството, че чете през ред какво се пише.

Даже съм написъл, че карам 1,6 спорт и на вратата имам табелка на която е написано, че колата се кара с гуми 205/55/R16, но отсреща ми се твърди, че гуми 205/55 на Хонда не се слагат и още повече, че няма модел на 7-ма който излиза с 16 цола джанта. Аз съм снимал и въпросната табелка, ако не вярва на мен то поне на хората от завода да повярва. Стига да поиска ще я пусна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линка за снимката:

 

http://prikachi.com/images.php?images/391/8716391P.jpg

 

Сажелявам, че е в нов пост но не ми позволява да го добавя към горния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам мнението на ботевиста,на 1,7CDTI-sport също са оригинално със 205/55/16,табелката даже ми е същата.И едно леко допълнение,между болтовото на джантите е 5x114,3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Някой има ли представа колко течност събира системата на помпите на съединителя, че ми предстои смяна на горната помпа, да знам колко да купя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да намеря данни, които да цитирам, но моята течност като я сменях не беше нещо фрапантно. Шишенце 250 мл. ще стигне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Някой има ли представа колко течност събира системата на помпите на съединителя, че ми предстои смяна на горната помпа, да знам колко да купя?

Вземи си разфасовка от 0.5 литра.

Знай че горната помпа захапва много трудно течност като е празна(нова/ревизирана).Шанса всичко да мине гладко е да отвиеш меката връзка при скоростната кутията,после наливаш течност (чакаш 1 мин)и някой помпи докато не почне да тече от меката връзка течност.По този начин ще знаеш,че помпата е поела,тогава сглобяваш меката връзка и започваш стандартното обезвъздушаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

колко милилитра са от макс до мин на щеката на D16V1? Искам да засека колко масло "похапва" мотора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, малко под 4 литра. Аз си взимам Мотул 5-40 - 6 литра и за 10 000 си ги хапва всичките. Не звучи много добре, но това не ме кара да отварям двигателя, защото колата си върви отлично и двигателя работи равномерно и тихо, че дори и пушек от ауспуха нямам. Дори се чудя къде точно отива това масло. Карам по 20 000 хил. на година. Чудил съм се дали има общо, че съм на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде между 1.5-2 литра на 10 000 км се получава разход, Мобил 5/40 е маслото. Изразено е основно при извънградско шофиране. 

И моята е с газов инжекцион монтиран някога някъде в Италия.

Преди да се примиря с най-вероятното (маслени сегменти) ще огледам хубаво за течове и дали е наред PCV клапана, ще пиша резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хапват бе ! Нормално е до 1 литър заради Vtec - a ! Ама 1,5 - 2 литра чак е множко ! Моята за 2000 км . не го е пипнала . Маслото е Шампион 5/40 пълна синтетика ! Похвалиха го и видях ,че го слагат на много скъпи коли същото ! Но тези километри не са критерий,ще видим на 10000 км. как ще е ! Но преди да я купя  си знаех ,че трошат кормилни рейки и горят масло !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че някой колега беше писал във форума някъде, че разстоянието между Max-a и Min-a на щеката се равнява на литър масло, но не съм много сигурен. Според моите наблюдения до сега около 800 милилитра до 1 литър на 10 000 км. ми е разхода. Масло само 5W-40 съм слагал. Карам главно градско София и извънградско магистралата до Бургас, че жената е от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ама ,явно този модел са така .Кой ги знае колите ни на колко хиляди км са .Аз последно сложих мотул 8100 0w30 и в града за хиляди км не го пипа ,изляза ли извънградско ,примерно до Варна 100-150 км и после видимо е намаляло по щеката и доливам малко.Иначе и моя мотор е пушка откъм вървеж ,ауспуха е чист и не пуши ,мотора е чист и няма течове ,стабилни обороти и на празен ход мърка като коте ,затова не мисля да пипам сегментите засега -то и тука в Добрич няма кой да направи мотора като хората ,така че си карам и си свиркам(доливам) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа и при мен с D16V1. За 4500 км беше малко над минимума, като при смяната го бях налял малко под максимума. Не карам колата на високи обороти, не карам агресивоно, не ми гори много (напротив даже малко). Повечето ми каране е градско. И аз съм доволен от вървежа, няма сини пушеци и прочие. А както каза някой по-горе от минимум до максимум е около литър количеството. И аз го бях чел пак на две-три места във форума преди, но и като доливах сега се ориентирах по количеството и колко се отрази на щеката. Забравих да спомена - Motul X-cess 8100 5w40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можем да обобщим, че D16V1 си гори 1,5 - 2 л. на 10 000 км. Явно е нормално щом картинката при всички е една и съща. И аз карам с Motul X-cess 8100 5w40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих двигателя за течове-нямам, pcv-то работи. Следващата смяна ще я направя в Бултрако с тяхно масло, но това ще е догодина. Ако има някаква разлика ще пиша резултат.

Благодаря за отзивите относно харча на масло при колеги със същия двигател. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на какъв интервал се прави реглаж на клапаните? Колата е 1.6/110 к.с. (D16V1). Коя марка накладки са по-меки и имат ламаринки от задната страна? Установих, че накладки без ламаринки на гърба ми свирят след 1 км. градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш дискове и накладки от Петьо-Izanagi от англия и забравяш за свирене и тем подобни.Аз бях изненадан от качеството на тези части -Петьо няма грешка ,препоръчвам го на всички за всичко по колите ни.

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, я кажете каква е сулфидната лампа за купето, че хиляда пробвах, не пасват. Вчера за последно се опитах да сложа 31 мм и не стана, още по-малка трябва да е явно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, я кажете каква е сулфидната лампа за купето, че хиляда пробвах, не пасват. Вчера за последно се опитах да сложа 31 мм и не стана, още по-малка трябва да е явно!

Принципно я дават 30мм., но аз съм сложил лед на Philips, която е 31 мм и стана. Говоря за лампата на тавана в средата на купето. Предните ми са същите. Моята кола е 5 врати, 2005г. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз да питам има ли лесен достъп до изпарителя на климатика, през жабката на купето, като се махнат филтрите? Иска ми се да го напръскам с някакъв дезинфектант, че ужасно ми смърди нещо. Сменям филтрите редовно, но миризмата бързо се появява пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абе хора, я кажете каква е сулфидната лампа за купето, че хиляда пробвах, не пасват. Вчера за последно се опитах да сложа 31 мм и не стана, още по-малка трябва да е явно!

Принципно я дават 30мм., но аз съм сложил лед на Philips, която е 31 мм и стана. Говоря за лампата на тавана в средата на купето. Предните ми са същите. Моята кола е 5 врати, 2005г. 

 

Баш такава ще ми трябва и за такава говоря. Можеш ли да ми кажеш каква е и как я напасна, защото и моята е 31 мм, или просто си влезе нормално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без никакви усилия и напасвания си влезе....:::). Може да ти е много голяма плочката на лед-а и това да е проблема. Отделно някои пишат че са 31 мм. ама реално са по големи, ти измери ли я?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз да питам има ли лесен достъп до изпарителя на климатика, през жабката на купето, като се махнат филтрите? Иска ми се да го напръскам с някакъв дезинфектант, че ужасно ми смърди нещо. Сменям филтрите редовно, но миризмата бързо се появява пак.

Да има,махаш двата филтъра и ръсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тръгване на първа става сякаш така, че съединителят отделя високо и някой път прехърква колата, пък ако съм по-невнимателен може и да изгасне. Трябва да подам повечко газ сякаш... Приятел каза, че уж трябвало да се смени лагер на съединител или нещо подобно, но нека и вие кажете. Прави го в 80% от тръгванията, на другите скорости нямам никакъв проблем. Отделно забелязах, че скоростната кутия сълзи, като се заврях отдолу под колата. Няма локви, никога не е имало, но се вижда, че сълзи масло по нея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нашите коли нямат ESP, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с кой мотор си...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 врати , фейслифт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, по средата на таблото, там където се събират предното стъкло и  таблото има малко капаче. Като се махне капачето се вижда нещо като чип или малка платка. Някой знае ли какво е тов

 

Иначе за колегите горе, и аз карам D16V1...ESP нямаме за съжаление. Имаме EPS, което е нещо от рода на "електрически усилвател на управлението" или нещо подобно. EPS  може да има тайп р или тайп с, но не съм напълно сигурен в това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...