IBM 5 #1521 Отговорено 15 Юли, 2014 (Редактирано) Добре де, защо ги купувате тези дизели като на всички ви е ясно, че до някъде са проблемни модели. Гледам, че пазара е наводнен именно с този модел а например 1,6 бензин читави почети няма. В смисъл, реално погледнато най-хубавия двигател на този модел дефакто си е кът, а масово се продава 1,7 дизелак, който е пълен с проблеми. Имам един въпрос към колегите с 1,6. Някой изпробвал ли е максимална скорост ма този модел! Редактирано 15 Юли, 2014 от botevist1912 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1522 Отговорено 15 Юли, 2014 A де... щото дизел било икономично и готино хахахахахаха. За возене и каране на багаж от супермаркета, кротко пътуване и т.н. винаги съм карал дизели - атмосферки, с принудително пълнене. Всичките са били европейски - 206 2.0 хди съм имал, меган 1.9цди, алфа 156 2.4джтд... Преди да стане модерно турбото на дизела и атмосферен ескорт и голф имах. Никога не съм имал такива идиотщини на главата с европейски дизел. Естествено, на всеки съм свалял и чистил турбо, на мегана и дюзи, ма тва си е в рамките на нормалното, нагар и по бензина се среща. Помня, че на пежляка датчика на нагнетателната помпа сменях, но да ти даде фира датчик също не е нещо фатално. Ама цялата вакуумна система да ти е в гъза... Верно, същите проблеми ги има и при други коли с вариабилна геометрия на турбото, в момента в който се прецака Н75 соленоида. Ок, смена се. Ама на 206-цата и двата соленоида (ЕГР и турбо, там пеперуди няма) са общо 100-тина лева. На пустата хонда само турбо соленоида е 200 кинта. Втора употреба - нема, а и да има, риска да е кофти е голям.Кола на 10 години без проблеми нЕма, въпроса е в това, че издръжката на тая кола никак не е евтина. Престъпно е просто на коли от същия клас комплект съединител, примерно, да е с 200-300лв по евтин или пък цялостен ремонт по окачването да е на половина по-евтин.Естествено, тва са неща, за които не подозирах, щото не си направих адекватно проучване. Пък реално са ми излизали все консумативи да сменям - биалетки, задни амортисьори, накладки с дискове, плъзгач на рейка, съединител... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1523 Отговорено 15 Юли, 2014 Аз лично я купих заради икономията на гориво.Плюс това бях попрочел това, онова и разбрах, че е по-добре да купя екземпляр от фейслифтовата серия.За сега съм минал 34000км без никакви проблеми и нито за момент не съм съжалил за избора си.Когато купувах колата (07.02.2012г) в мобиле.бг имаше няколко обяви и само една (моята) с 5 врати.Сега има повече избор, но защото цените вече са значително по-ниски.Тогава бях поръчал на стар познат на баща ми занимаващ се с внос от началото на 90-те да търси задължително след 2004г и дори за него беше трудно в Италия.Та до преди 2 години трудно се намираше такава кола.Не смятам, че сега има повече бройки защото старите собственици гледат да се отърват. Може би е добре да се каже, че когато се купува такава кола и общо взето дизел като цяло е хубаво да се помисли за начина на употреба на автомобила.Много хора искат дизел заради по-ниския разход, но не си дават сметка за някои особености, за които трябва да помислят преди покупката.Дизел се купува ако ще се кара доста и ще се пътува и се сменят редовно масло и филтри.Много хора само експлоатират и то неправилно и мислят, че от колата едва ли не ще спечелят, ама такива филми няма.Колата си е разход и това е.С правилния избор и грижа разхода може само да се намали, но не и да се избегне.С 5000км градско на година няма никаква полза да се рискува със скъпи ремонти, за които собственика има също вина заради неадекватния си избор.Масово се карат по няколко километра градско на ден месеци наред незагрели автомобили, трупат се нагари по важни възли и после се псува по колата, но не винаги тя има вина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1524 Отговорено 15 Юли, 2014 (Редактирано) Добре де, защо ги купувате тези дизели като на всички ви е ясно, че до някъде са проблемни модели. Гледам, че пазара е наводнен именно с този модел а например 1,6 бензин читави почети няма. В смисъл, реално погледнато най-хубавия двигател на този модел дефакто си е кът, а масово се продава 1,7 дизелак, който е пълен с проблеми. Имам един въпрос към колегите с 1,6. Някой изпробвал ли е максимална скорост ма този модел! 210 по километраж с 195/50/15 на газ Редактирано 15 Юли, 2014 от hype Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1525 Отговорено 15 Юли, 2014 Беселин, съгласен съм, за това съм взел и дизел. На ден ми се насъбират към 100-тина км. градско. Събота и неделя може да скочат и към 300 за двата дни. Общо взето около 700-800км седмично не ми мърдат. За тия километри и наполовина по-малък разход предпочитам дизел (газта и метана са за да си свариш яйцата!). Наясно съм и с малко по-високите цени за консумативи и обслужване при дизела (както отбелязах от поне 10 години карам дизелови коли). А относно грижите за автомобила... някои познати казват, че ако имам дете, повече време ше отделям за колата си. Което вероятно навежда на мисълта, че не желая средства за поддръжка. Разочароващото в случая е, че качеството на първа фаза на 7-ма генерация (моя грешка е, че не взех след 2004, причините са финансови) не е съвсем на ниво и неминуемо води до повече разходи, отколкото при фейслифт фазата, да речем. И сравнявайки с други марки автомобили от същия клас... неминуемо поражда едно депресивно настроение.Както и да е, намерил съм му цаката, смятам, че имам достатъчно опит с автомобили, за да оправя инженерните недостатъци (егр клапани, картерни вентилации, пеперудки и т.н. ги приемам за такива) и фабрични дефекти (рейка, Н75) по адекватен начин. Е, малко повечко пари ше се изръся, ма като не съм дал достатъчно в началото, сега ше ги ръся. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1526 Отговорено 15 Юли, 2014 Доста каране градско имаш колега.Очевидно си минал много километри и това е дало отражение, пък и явно проблема с първата версия на модела си го има..Аз 100км градски цикъл не правя и за седмица м/у другото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1527 Отговорено 15 Юли, 2014 Добре де, защо ги купувате тези дизели като на всички ви е ясно, че до някъде са проблемни модели. Гледам, че пазара е наводнен именно с този модел а например 1,6 бензин читави почети няма. В смисъл, реално погледнато най-хубавия двигател на този модел дефакто си е кът, а масово се продава 1,7 дизелак, който е пълен с проблеми. Имам един въпрос към колегите с 1,6. Някой изпробвал ли е максимална скорост ма този модел! 210 по километраж с 195/50/15 на газ аз направих 200 с 4-ма човека и багаж но ми свърши правата и нямах място да напъна още. След като гумите са ми 205/50/16, т.епо големи означава ли че ще има няква разлика в показаното на километража. Така ги дават заводско на версия спорт и за това такива съм си взел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1528 Отговорено 16 Юли, 2014 Не няма разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1529 Отговорено 16 Юли, 2014 Колегата hype ми сподели на лично неговия опит с монтирането на ГИ на 7-ма генерация 1,6 втек, но тъй като ако не се лъжа има още колеги с газово и същия модел Сивик, много моля да подадът някакво инфо. Тъй като нямам пари за висок клас съм се спрял на 2 модела от бюджетния. Единия е Vega 1 а другия е FOBUS 4. Много ще съм благодарен за някакво инфо, защото съм доста раздвоен. Дори и сервиз ако препоръчате ще е от полза. Ако мислите, че така се оспамва темата може д ами пишете и на лично, а след някой друг ден мога да си затрия поста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1530 Отговорено 17 Юли, 2014 някой да има информация от къде мога да си взема/намеря адаптер за двоен дин за табло с ръчен контрол на климатика?монтирал съм плейъра, но така без адаптер ми идва малко грозно. пък всичко из ebay, amazon и т.н., което успях да намеря в нета, е за табло с климатроник... става, но от едната страна ше седи с дупка...друг по-неадекватен вариант, който ми идва на акъла, е да прекроя с малко пилене и рязане адаптера за единичен дин с джоба и да го пръсна, ама пак няма да е същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1531 Отговорено 17 Юли, 2014 http://aval-bg.com/products/category_id/28/Адаптори%2C+букси%2C+преходници+#/someroute/products%2Fcategory_id%2F28%2Fajax%2F1%2Fprice_to%2F218%2Fbrand_auto%2F15%2Fnumber_per_page%2F15%2Fajaxae Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1532 Отговорено 17 Юли, 2014 не четеш, колега. трябва ми двоен дин адаптер за табло с ръчен контрол на климатика (врътките са над радиото и адаптера трябва да ми е с форма на равнобедрен трапец). в сайта всичко, което има е или за исо (стандартните дин плейъри) или за табла с дигитален контрол на климатика (врътките са встрани от радиото). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1533 Отговорено 17 Юли, 2014 (Редактирано) извинявай наистина не съм обърнал внимание Редактирано 17 Юли, 2014 от hype Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #1534 Отговорено 21 Юли, 2014 Здравейте, Следният проблем.Скърца ми воланът много и то само когато е натиснат педалът на газта,когато карам и го пусна и въртя кормилото не се чува. Пробвах без да разглабям воланът и пръсках със спрей-не става. Някой с идея какво да смажа и защо скърца воланът само когато е натиснат педалът на газта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #1535 Отговорено 22 Юли, 2014 Здрасти от мен (отново) До момента нямах такъв проблем с нито една кола която съм карал, но вече 20 000 км (т.е. предстои тия дни 2ра смяна на маслото за 10 месеца) и забеязвам, че нивото е ниско на щеката. Последният път бе загубила около 30% т.е. над 1л. Някакви съвети? П.П. преди 10 месеца сложих ГИ - тартарини без омасляване на клапани или там каквото маже онази фалшива банка *прилича на банка за венозна трансфузионна система.... Скоро чух, че имало проблеми с филтрите на българския пазар (преди това я карах с хонда филтри от Канада, но е сложна поръчката и трудно си ги намирам, а и бавно пристигат) - изпускали от уплътнението.... Освен вариант да са се прецакали гумичките на клапаните (ако са как мога да го разбера и къде да ги сменя, все пак още 2-3 години мисля да карам тази кола..) или е нещо друго.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #1536 Отговорено 22 Юли, 2014 Колегата hype ми сподели на лично неговия опит с монтирането на ГИ на 7-ма генерация 1,6 втек, но тъй като ако не се лъжа има още колеги с газово и същия модел Сивик, много моля да подадът някакво инфо. Тъй като нямам пари за висок клас съм се спрял на 2 модела от бюджетния. Единия е Vega 1 а другия е FOBUS 4. Много ще съм благодарен за някакво инфо, защото съм доста раздвоен. Дори и сервиз ако препоръчате ще е от полза. Ако мислите, че така се оспамва темата може д ами пишете и на лично, а след някой друг ден мога да си затрия поста. Мога да те пратя при човека който сложи моята (макар тя да бе по-скъпа от бюджетните - 1550лв излезна) имаше и по-евтини варианти. Казва се Жоро и се намира на ул. Беломорски срещу входа на Овущарския институт. Телефона мога да ти го дам най-рано утре, че е в колата ми ... Доволен съм от него (поне така си мисля) и усетих много много малко спад на мощност (около 1-2%, не повече). Може да отидеш да видиш и в BrC - там също работят качествено. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1537 Отговорено 22 Юли, 2014 Привет колеги. Не ми върти компрессора на климатика.Пускам на 20 градуса, но уви не го чувам да върти и не духа студено. Има ли вероятност фреона да си е заминал и за това да не върти или да се готвя за нов компрессор. 1.6 сивик хечбек 2005 автомат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1538 Отговорено 23 Юли, 2014 Колегата hype ми сподели на лично неговия опит с монтирането на ГИ на 7-ма генерация 1,6 втек, но тъй като ако не се лъжа има още колеги с газово и същия модел Сивик, много моля да подадът някакво инфо. Тъй като нямам пари за висок клас съм се спрял на 2 модела от бюджетния. Единия е Vega 1 а другия е FOBUS 4. Много ще съм благодарен за някакво инфо, защото съм доста раздвоен. Дори и сервиз ако препоръчате ще е от полза. Ако мислите, че така се оспамва темата може д ами пишете и на лично, а след някой друг ден мога да си затрия поста. Мога да те пратя при човека който сложи моята (макар тя да бе по-скъпа от бюджетните - 1550лв излезна) имаше и по-евтини варианти. Казва се Жоро и се намира на ул. Беломорски срещу входа на Овущарския институт. Телефона мога да ти го дам най-рано утре, че е в колата ми ... Доволен съм от него (поне така си мисля) и усетих много много малко спад на мощност (около 1-2%, не повече). Може да отидеш да видиш и в BrC - там също работят качествено. Ами късно виждам поста ти. Тази сутрин оставих колата да монтират ГИ. В крайна сметка реших да се бръкна малко повече и да сложа от високия клас. Спрях се на Lavato easy fast smart - 4. Тя била с новия компютър и този ми дава (забележете) 5 години или 150 хл. километра гаранция. Цена -1000 лв на промоция. Това е модела http://rsgas.bg/gasinjection/lovato-gazov-injekcion.html. Ако някой се интересува ще споделя впечетления след това. За губенето на масло, искаш да кажеш, че според теб е от газовия инжекцион ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #1539 Отговорено 24 Юли, 2014 Точно от него надали, но съвпадат по време от когато забелязах, че губи масло... Следователно или е съвпадение или просто една газова скапва мотора ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1540 Отговорено 24 Юли, 2014 Markup, днес ми беше първи ден с газовия инжекцион и всичко се беше ток докато в единмомент не ми светна чека. Веднага си помислих, че е от газовата независимо, че майстора ме увери при изричен мой въпрос, че чека няма да свети. Както и да е утре ще я карам. Та..по повод чека, реших да си проверя маслото, което преди най-много месец и половина долях и то малко над максимума. Днес с изумление установих, че ми е почети под минимума...бах мааму. Чесно казано не пуши отзад, нагара от ауспуха като гопипна не ми се размазва а изчезва...един вид не е масло. И ся и аз съм шах и мат къде е тва масло. Ок от гарнитурата на капака има някъв теч ама чак пък толкова. По този повод, без тва съм на 1000 км от смяна на маслото, моля да ми препоръчате масло подходящо за моя мотор(1,6). Предишния собственик е карал с Енос 10-40. Подходящо ли е според вас същото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1541 Отговорено 24 Юли, 2014 Сигурно за Енеос говориш, аз карам с такова и за сега след смяната на сегменти не го пипа изобщо. Газовото е сложено както ти казах на ЛС преди година и не съм забелязал проблеми с масло заради него. Доколкото за светенето на чека тъй като бях махал катализатора и не бях сложил втулка на сондата и моя светеше. След слагането на тая втулка проблема с ламбдата изчезна, но си остана някаква непозната грешка с един номер, така че е твърде вероятно да е от газовото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1542 Отговорено 25 Юли, 2014 Хм да от газовото беше. Изчисти ми го днес доста бързо. Каза, че има момент на слягане на автомобила със системата. Важно е да гледам ако светне пак горе долу на какви обороти съм бил за да знае за настройката. За маслото, да объркал съм името, Енеос е всъщност. Пълна мистерия ми е къде е това масло при положение, че колата не пуши и нягара на ауспуха ми не е мазен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #1543 Отговорено 25 Юли, 2014 А де... и аз това се чудя - просто маслото го няма, а датчиците нищо не са записали, аспуха е чист и не пуши... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonji 458 #1544 Отговорено 25 Юли, 2014 Колеги да не пускам нова тема... става ли предно стъкло от четириврат на двуврат сивик 7ма хеч ? Има ли някакви разлики в стъклото? Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #1545 Отговорено 26 Юли, 2014 Здравейте, Следният проблем.Скърца ми воланът много и то само когато е натиснат педалът на газта,когато карам и го пусна и въртя кормилото не се чува. Пробвах без да разглабям воланът и пръсках със спрей-не става. Някой с идея какво да смажа и защо скърца воланът само когато е натиснат педалът на газта? На никой ли не му скърца воланът? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #1546 Отговорено 26 Юли, 2014 Ако скърцането е вътре в купето, мушни се под волана и натисни педала и виж дали нещо поддава и започва да се допира в него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalazarov 0 #1547 Отговорено 26 Юли, 2014 borismw На мен ми скърцаше волана. Много досадно, по същият начин само като подавам газ. Затегнах си Ербека има 2 болта на волана и спря да скърца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1548 Отговорено 28 Юли, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги, Често ми горят късите светлини-3/4месеца максимум изкарват. Като слагам само крушки тип Night Breaker на Осрам и сходни на Philips. При работещ мотор и включени фарове и радио когато вдигам или свалям прозорците интензивността на фаровете драстично намалява. Моля за съвет какво да търся като проблем - колата е хонда Сивик 1.6 2004г.Благодаря Редактирано 28 Юли, 2014 от azsamtam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1549 Отговорено 28 Юли, 2014 (Редактирано) Колеги бензиновите мотори на 7мата горят масло от маслените сегменти.Не знам защо са ги направили толкова кекави...просто спичат сегментите може би заради висока температура и аз не знам вече. @azsamtam - провери си ел.системата.Динамо акумулатор,регулатор и т.н. , Има нещо дето ти дърпа тока Редактирано 28 Юли, 2014 от Nile 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #1550 Отговорено 28 Юли, 2014 Здравейте колеги,Често ми горят късите светлини-3/4месеца максимум изкарват. Като слагам само крушки тип Night Breaker на Осрам и сходни на Philips. При работещ мотор и включени фарове и радио когато вдигам или свалям прозорците интензивността на фаровете драстично намалява. Моля за съвет какво да търся като проблем - колата е хонда Сивик 1.6 2004г.Благодаря Нагоряли са ти фасунгите,като начало можеш да ги притегнеш,най-добрият вариант е да ги подмениш и ако си със фар с лупа да монтираш ксенон защото той няма такова загряване като обикновената крушка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #1551 Отговорено 28 Юли, 2014 Освен проблема с ел. системата, Night Breaker светят яко, но имат 2 пъти по-кратък живот от най-обикновения Осрам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1552 Отговорено 28 Юли, 2014 Здравейте колеги,Често ми горят късите светлини-3/4месеца максимум изкарват. Като слагам само крушки тип Night Breaker на Осрам и сходни на Philips. При работещ мотор и включени фарове и радио когато вдигам или свалям прозорците интензивността на фаровете драстично намалява. Моля за съвет какво да търся като проблем - колата е хонда Сивик 1.6 2004г.БлагодаряНагоряли са ти фасунгите,като начало можеш да ги притегнеш,най-добрият вариант е да ги подмениш и ако си със фар с лупа да монтираш ксенон защото той няма такова загряване като обикновената крушка.Фасунгите са сменени, ксенон не мисля че е решението а по-скоро замаскиран на проблема. Благодаря все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #1553 Отговорено 28 Юли, 2014 (Редактирано) Здравей,не знам дали си забелязал, но живота на night braker e 1/2 от този на нормалните отбелязан е на кутията (дори да ги водят NBПлюс да е с повече) аз лично имах същият проблем, но си купувам пак от същите марки "long life" светят малко по-слабо , но последните изкараха близо 2 години ~40k km. Редактирано 28 Юли, 2014 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1554 Отговорено 28 Юли, 2014 Колега за съжаление не мога да ти дам решение на проблема с намаляване на интензивноста на светлината на фаровете когато работят ел.стъклата, но искам да ти кажа, че на предишната ми кола ползвах Night Breaker и съм разочарован от ресурса им.Хубаво светеха, но издържаха 7-8 месеца и тогава още не беше приет закона за карането през деня на светлини.Сега когато циклите на включване и изключване са увеличени многократно не се учудвам, че издържат само по 3-4 месеца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1555 Отговорено 28 Юли, 2014 Колеги бензиновите мотори на 7мата горят масло от маслените сегменти.Не знам защо са ги направили толкова кекави...просто спичат сегментите може би заради висока температура и аз не знам вече. @azsamtam - провери си ел.системата.Динамо акумулатор,регулатор и т.н. , Има нещо дето ти дърпа тока Извинявай но не те разбрах напълно. Искаш да кажеш, че е нормално да гори масло или по скоро, че най вероятно на сигментите им е дошло времето(т.е основен ремонт)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kofeto_civik 0 #1556 Отговорено 29 Юли, 2014 Добре де, защо ги купувате тези дизели като на всички ви е ясно, че до някъде са проблемни модели.Гледам, че пазара е наводнен именно с този модел а например 1,6 бензин читави почети няма.В смисъл, реално погледнато най-хубавия двигател на този модел дефакто си е кът, а масово се продава 1,7 дизелак, който е пълен с проблеми.Имам един въпрос към колегите с 1,6. Някой изпробвал ли е максимална скорост ма този модел!Колкото пише толкова и върви и даже малко повече.имам 1.6 от г/д година и масло не ми е изгорила грам.незнам реалните и километри но я взвх от авто салон на 140000 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1557 Отговорено 29 Юли, 2014 Колеги бензиновите мотори на 7мата горят масло от маслените сегменти.Не знам защо са ги направили толкова кекави...просто спичат сегментите може би заради висока температура и аз не знам вече. @azsamtam - провери си ел.системата.Динамо акумулатор,регулатор и т.н. , Има нещо дето ти дърпа тока Извинявай но не те разбрах напълно. Искаш да кажеш, че е нормално да гори масло или по скоро, че най вероятно на сигментите им е дошло времето(т.е основен ремонт)? Не е нормално да гори масло естествено.По принцип хондите си бутат леко маслото заради високите обороти,но разход повече от 300-400 мл. за една смяна си е вече притеснителен.Това е просто проблем в моторите на тези 7ми генерации.Сравнявам стария Д16З6 ,който държи много повече на бой и съм се разочаровал от бензиновите мотори 1.6 и 1.4 в седмата. Това за сегментите го казах за да не се чудите от къде е,а просто ако искате да си ремонтирате колата да я направите от първият път. Вече 2 мотора съм виждал отворени,единия беше на реални километри 250 000 ,а другия пишеше на 200 000,но беше пълен леш... Та разликатае между 2та мотора... и 2та горяха масло тоя по читавия 500 мл за 7000км,а другия 1 литър за 2000км.По-читавия мотор имаше маслени сегменти за смяна,другия освен сегменти и биелните лагери бяха на края на живота си.Проверете цените на частите и си направете сметка кое колко ще излезне.Но като се отваря един мотор е хубаво да не правиш компромис - поне комплект сегменти,биелни лагери и гумички на главата Повечето коли са внос от Италия ,а там карат просто зверски,с това си обяснявам и състоянието на моторите,които пристигат тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1558 Отговорено 29 Юли, 2014 (Редактирано) Добре де, защо ги купувате тези дизели като на всички ви е ясно, че до някъде са проблемни модели.Гледам, че пазара е наводнен именно с този модел а например 1,6 бензин читави почети няма.В смисъл, реално погледнато най-хубавия двигател на този модел дефакто си е кът, а масово се продава 1,7 дизелак, който е пълен с проблеми.Имам един въпрос към колегите с 1,6. Някой изпробвал ли е максимална скорост ма този модел!Колкото пише толкова и върви и даже малко повече.имам 1.6 от г/д година и масло не ми е изгорила грам.незнам реалните и километри но я взвх от авто салон на 140000 . Ясно, интересно само защо по каталог дават много по малко километри. Ето http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12227 Тук пише 187 км. което не отговаря на истината защото аз с натоварена кола си направих 200. Интересно как са ги засичали тези максимални скоротсти. Колеги бензиновите мотори на 7мата горят масло от маслените сегменти.Не знам защо са ги направили толкова кекави...просто спичат сегментите може би заради висока температура и аз не знам вече. @azsamtam - провери си ел.системата.Динамо акумулатор,регулатор и т.н. , Има нещо дето ти дърпа тока Извинявай но не те разбрах напълно. Искаш да кажеш, че е нормално да гори масло или по скоро, че най вероятно на сигментите им е дошло времето(т.е основен ремонт)? Не е нормално да гори масло естествено.По принцип хондите си бутат леко маслото заради високите обороти,но разход повече от 300-400 мл. за една смяна си е вече притеснителен.Това е просто проблем в моторите на тези 7ми генерации.Сравнявам стария Д16З6 ,който държи много повече на бой и съм се разочаровал от бензиновите мотори 1.6 и 1.4 в седмата. Това за сегментите го казах за да не се чудите от къде е,а просто ако искате да си ремонтирате колата да я направите от първият път. Вече 2 мотора съм виждал отворени,единия беше на реални километри 250 000 ,а другия пишеше на 200 000,но беше пълен леш... Та разликатае между 2та мотора... и 2та горяха масло тоя по читавия 500 мл за 7000км,а другия 1 литър за 2000км.По-читавия мотор имаше маслени сегменти за смяна,другия освен сегменти и биелните лагери бяха на края на живота си.Проверете цените на частите и си направете сметка кое колко ще излезне.Но като се отваря един мотор е хубаво да не правиш компромис - поне комплект сегменти,биелни лагери и гумички на главата Повечето коли са внос от Италия ,а там карат просто зверски,с това си обяснявам и състоянието на моторите,които пристигат тук. Ами до смяна имам 1000 км., като долях към 250 мл. (което се оказа че е количеството от много малко под минимума до средата между минимума и максимума. Ако ми го изгори това клоличество за 1000 км. ясна работаат отивам 700 стотака назад. Редактирано 29 Юли, 2014 от botevist1912 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1559 Отговорено 29 Юли, 2014 Повечето коли са внос от Италия ,а там карат просто зверски,с това си обяснявам и състоянието на моторите,които пристигат тук. Остави, че карат зверски ами някои от тях не са чували, че маслото трябва да се сменя.Големи мърлячи са повечето 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1560 Отговорено 29 Юли, 2014 Мойта не съм я пробвал до колко вдига щото не съм ходил на магистрала скоро ,ама като я купих и по околовръстното за нула време на 5 скорост дигна 180 и ме фана стрaх от завоите и лайняния с дупки път и намалих ,обаче се усеща как рови за още доста!Обръщали ли сте внимание че някак сякаш и липсва още една скорост някак на колата -на пета прекалено много дърпа и на високи обороти ,сякаш и трябва шеста че да се успокои на дълъг път.От Добрич до Албена през батовските баири карам с трима човека само на пета ,на връщане който знае пътя след батово байра има остри завои и някъде бутам и на трета ама пак рови колата ей . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове