Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Досега “данък кола” в Пловдив се изчисляваше на база мощността на двигателя и наличието на катализатор. Ако автомобилът е до 74 киловата и с катализатор, собствениците ползваха 50 на сто отстъпка. От тази година обаче, с промени в Закона за местните данъци и такси, преференцията пада от 50 на 40 % и важи само за автомобилите до 74 киловата, неотговарящи на екологични категории Евро 3, Евро 4, Евро 5 и Евро 6. Това стана с решение на Общинския съвет от края на миналата година, като Пловдив избра най-голямата възможна отстъпка - законът слага граници между 20 и 40 на сто. Половин данък плащат автомобилите, които отговарят на екостандарт 3 и 4. А най-новите и екологични возила, тези с Евро 5 и 6, печелят намаление на данъка с 60 на сто.

По закон всяка община в България сама определя ставките, като Законът за местни данъци и такси само залага границите. Община Пловдив е избрала “златната среда” като за най-маломощните автомобили до 37 киловата иска по 0.48 лева за киловат (има право да избира в границите от 0.34 до 1.02 лева), за тези до 55 киловата начислява по 0.61 лева за всеки киловат (границите са от 0.40 до 1.20 лева). Колите с мощност от 55 до 74 киловата се облагат с 0.85 лева за всеки киловат, а най- мощните - тези над 110 киловата - с 1.90 лева за всеки киловат.

т.е. 74kW х 0,85лв.=62,9лв. Понеже автомобилът е от 5 до 14 годишен (2003г.), тези 62,9х1,5=94,35лв. Тъй като имам катализатор, но недоказано ЕВРО3 - 40% отстъпка: 94,35-(94,35х40/100)=56,61лв. Печелим "голямата" 5% отстъпка заради плащането преди 01.април - 56,61-(56,61х5/100)=53,78лв.

Е ако имате доказано ЕВРО3 (4) тази сума ще бъде към днешна дата най-вероятно 44,82лв.

Излиза, че срещу документ за 36лв. ще спестим едни 9лв. тази година. Обаче искаха тази отстъпка от 40% да намалява постепенно с всяка следваща година ...... май ще ги давам тези 36лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея как се движат цените на феродовия и притискателния диск за дизеловия двигател?

Редактирано от srptng

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есента смених комплект на Blue Print за 500 лв. Намерих и LUK за 580. Иначе поотделно ако се взимат идва даже по-скъпо. Не правя реклама, но ето притискателен 180 лв. + феродов 255 лв + лагер 66 лв. http://www.dn-bg.com/bg/car-parts/products/categories.html?cat=10150&modifications_id=16522

 

Намерих и по-евтин вариант, но тогава не ми се рискуваше:

http://hondaparts.bg/index.php?route=product/product&path=64_88_319&product_id=202

 

На мен притискателния ми беше много твърд, лагера беше за смяна - преди скапване. Единствено във феродовия имаше живот, но предпочетох да сменя всичко, че си е почти цял ден работа.

 

P.S. В началото на темата има описан и по-евтин вариант.

Редактирано от kotarankat
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Колеги при вас какви бяха признаците, че съединителя е за смяна?Аз откакто съм купил колата съм минал 29150км и от скоро като чели започна да отделя малко по-високо, има леки вибрации при потегляне и понякога се чува един звук след превключване от 1-ва на 2-ра, който трае няколко секунди, но при рязко подаване на газ и ускорение не приплъзва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя беше много твърд. Хващах мускулна треска при градско каране  :shifty:. Пробвах да сменя спирачната течност, което малко помогна. Един ден започна да бучи зловещо (гаден стържещ звук след потегляне) и направо поръчах на един приятел да търси. Той ми го и смени (с моя помощ). Каза, че лагера е много зле, почти на края на живота си и сме го хванали навреме.

Забелязах и нещо друго - след потегляне се чуваше един подрънкващ звук. Все едно вибрира пружина. След смяна на съединителя изчезна и сега пак се появява от време-навреме. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен интервенцията със смяната на съединителя приключи вчера,симптомите бяха същите адски твърд педал и трудно включване на скоростите.Сега работата е приказка,мек педал и удоволствие от карането в градът.Притискателят  беше добре,феродовият имаше още бая хляб във него а лагера бе пред блокиране,но за да няма качи-свали два пъти ми го смениха комплект. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, не съм съвсем убеден, но ми се струва, че тая скоростна кутия (на дизеловия двигател) не е съвсем Хондаджийска. Не съм я оглеждал и не съм я отварял, но ровейки за съединител - само нейния вал е с 14 зъба на шлиците и само при нея феродовия диск и притискателя с разлики в диаметъра и профила на главината. Вoди се MD4 по сервизно ръководство, но нищо не намирам адекватно в нета. Харесва ми, обаче, как дори след 150-160 хил. км при мен, както и при още два-три дизелака, които пробвах, няма почти никакъв луфт в скоростния лост, т.е. запазени и здрави водачи. Кофти са цените на консумативите, но хубавото си е скъпичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя педал на съединителя също беше твърд и от време на време увличаше при натиснат педал-след смяна  на съединителя е мек като перце и чувствителен-мисля си че помпите истърват като не се сменя съединителя навреме и от голямато натоварване правят номера!Моите правеха номера преди смяната но от лятото насам като го смених всичко е както трябва-дано да е така и занапред -да не откажат в най-неподходящия момент!Има ли някой грешка 1491 колеги на компа ?Ако го има да сменя егр клапана и решава проблема-мене ме мотаят майстори от лятото насам -смени туй смени онуй ,свалях и отпушвах всмукателния колектор два пъти и все плащам кат поп на простаци и накрая си купих обд2 скенер и той каза че клапана дави с изгорели газове мотора-демек не отваря както му казва компа ами както му кефне!Купих от колега егр клапан втора употреба работещ е сега колата даже по добре върви и няма чек да свети няма нищо!На  по-новите коли не трябва да се затапва егр-а щото компа смята сместа с неговата добавка и се разваля цялата схема !Ускорението е плавно в целия диапаон без спъващи дупки до витек режима-нататък е ясно там клапана е запушен и търчи до прекъсвач!Днес реших да си отворя стария клапан -нищо че е капсулован-всичко му беше наред ,само дето на плъзгача на сензора имаше между двете пътечки зеленясало и даваше утечка под напрежение!Изчистих всичко и го събрах ама вече не е херметик,дали работи не знам ,ама това нещо да струва 500лв-не мога да го повярвам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата върви перфектно!!! Нямам грижи, естествено след като смених: съединител и долна помпа, амортисьори, масло двигател масло кутия,ремък ангренаж и ролки, ремък пистов и ролки, филтри, подгревни свещи, дискове и накладки, спирачна течност и антифриз. Нямам грижи, Хондата върви перфектно!!! 

Редактирано от Цонев
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо изброяваш всички тези неща колега?Фактически си сменил съединител и долна помпа, останалото са консумативи.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност само помпата , то и съединителя си е консуматив . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мамини душички философи, днес смених и радиатор климатик + дехидратор и фрион общо до тук 2480 лв. 11 години карах Мазда 626 2.0 гт купе - накладки, ремъци, масла и филтри. Във какъв филм се натиках? Мани мани, мъни! Е„ Хондата е супер 'МНОООГО съм доволен?!? Май всичко в тази пластмасова 'кола' е консуматив?! 

Редактирано от Цонев
  • Нагоре 1
  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 11 години карах Мазда 626 2.0 гт купе - накладки, ремъци, масла и филтри. Май всичко в тази пластмасова 'кола' е консуматив?! 

 

Значи при Маздата са консуматив пък при Хондата не са?

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цонев, Цонев ти като купуваше тази кола видя ли я??? Май не е вината в хондата!!! Добре са те оженили, да си я караш със здраве...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес хората са казали - жена и кола на късмет :) кола втора ръка на 10 години , ако се надяваш да и сипваш само гориво и масло само да сменяш ... или си най-големия късметлия или най-големия оптимист :D

 

Само погледни в мобиле.де и аутоскаут как дизеловите сивици са по на 220-230 К .има и на повече .. и то с въртяни километражи. Явно си изтеглил късата клечка . 

 

 Преди година на Кулата и видях как автовоз докато прави почивка дойде едно момче с една чанта с лаптоп ... Направи Мерцедес на 600 000 км , на 110 000 . Всеки автотъргаш му беше пратил коя кола на какъв километраж трябва да бъде и от екселката един по един ги опука. 45 мин по-късно си тръгна, а колите се подмладиха ... теоретично :)

 

После автовоза спира пред автокъщата и първите рибки са посрещнати от " Ей да не кажеш, че съм и връщал километраж , прясна слиза от автовоза да не кажеш че те лъжа ,както е взета от Италия е " и хората кълват. Както казва един познат - Българина обича да го лъжат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, честито на мен най-накрая. Взех си Хонде 2004 г. 1,6. Точно това търсех. След ставане в 5 часа сутринта патуване с автобус почети 5 часа от София до Търговище се срещнах с новата ми черна жена. Старата 5-та генерация отива в заслужена пенсия, служи ми вярнo и без да мрънка грам. Излезе е бати кучето.

 

Та така, намерих следните забележки по колата. Чупено ъгълче на една пластмаса, Лек теч от гарнитурата на главата, ръбове по предните дискове и леко странен шум на не шфьорската врата при отваряне. Интересното, че нямаше никакво измятане или нарушена геометрия спрямо сръгите детайли. Стъклото също като,че ли  има леко затруднение в един момент при отваряне. Та за дисковете и тези забележки момчето бутна още 200 лв. така, че бива. Отидох на сервиз, в който за сажеление нямаше как да вдигнат колата да я огледат от долу, но иначе не тропа нищо, върви на право и мисля, че няма да има нещо повече от я маншон я тампон. Бе незнам не разбирам много много. Успях да замеря поне компресията и на 4-те цилиндара удари 16(незнам какво). Мастъра каза, че това било повече от перфектно, като това били показатели при новите автомобили а 10 годишните добре било даже 10-12(незнам какво хаха). Всичко други по колата работи и си направих голям кеф до София. като на първите 200 км ми даде 5,9 литра разход. Това е каране между 80-120-130 с тук таме пришпорване за изпреварване. И да попитам нещо - имам усещането, че като карам на трета да кажем с 40-60 и пусна газта усещам като, че ли лоста започва да има едно леко вибриране, като от грапави гуми все едно. При другите скорости го няма това. Това според вас на какво се дължи?

Това е на кратко, много съм доволен и много и се кефя. И да нзаете, че търся летни гуми 16-ки втора употреба но запазени.
 
Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги със 2-тки , в багажника имате ли плафон или някакво осветление ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги със 2-тки , в багажника имате ли плафон или някакво осветление ?

Да,като отвориш багажника в дясно си има плафон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане към колегите с версия "Спорт"

В ето този сайт http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12227 , пише, че модела се кара с гуми 195/60 R15. Моята нова колица обаче е със 16-ки, като тазкива са май на всички версии "спорт"

Какъв е най-добрия размер гуми за тази версия като дебелина и височина?

   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вътрешната страна на капачката на резервоара трябва да има лепенка с размера на гумите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нали се сещате, че в този форум обикновенно четат (пишат) хора, които ще си купуват съответният модел автомобил или такива които имат някакъв проблем с него. Доста хора, които са си купили добре гледан автомобил, изобщо не знаят че съществува такъв форум - е как да пишат тогава. Аз например експлоатирам този дизел вече пета година и не мога да кажа нищо лошо. Ако ми се е случило нещо съм го споделил в тази тема, за да не се лутат колеги които се сблъскат със същия проблем. Благодаря на srptng и всички колеги които дават компетентни мнения, но за останалите има форум "ОБЩИ ДИСКУСИИ" - моля не цапайте темата.

И наистина MIYAMOTO моля поразчисти темата когато имаш възможност  :worthy: 

Благодаря бърз си

Редактирано от Jorko.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих темата от боклука........никога не съм толерирал обидата на майка,татко или каквато и да е роднина,за мен това е проява на липса на култура и беден речник.Колегата с майката получи доживотна забрана да пише в този форум.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих темата от боклука........никога не съм толерирал обидата на майка,татко или каквато и да е роднина,за мен това е проява на липса на култура и беден речник.Колегата с майката получи доживотна забрана да пише в този форум.

Мисля, че това е прекалено и май се изживяваш нанякъв. Не си го хванал за шлифера да знаеш. Сажалявам за офтопика, може би и за мен ще е до живот.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сажалявам, че ми се сабират 2 поредни поста, но няма бутон за редакция на предния.

 

Искам да попитам, дали някой си е тапицирал волана, къде го е направил и колко струва.

Купих си калъф от метро, който е малко по голям от волана, не пасва и меко казано седи грозно. Дори и да пасва варианта с калъф не ми харесва. Бих искал да си го тапицирам както си е на оригиналната версия на "спорт" с червени конци но в краен случй бих се съгласил и на друг вариант стига да е качествено и да седи хубаво.

 

Топката за скоростния лост също ми е изтъркана и ако ми кажете от къде мога да си взема готина топка ще съм много доволен!

 

Благодаря предварително?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм говорил с един съфорумец за претапициране на волан.Ако искаш може да изчакаш за отзиви от мен и да се обърнеш в последствие към него.Не съм сигурен дали ще е правилно да споменавам никове и имена за да не се приеме като реклама и ти пратих едно ЛС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако получиш обида на майка със сигурност няма да мислиш така.Обидите и нападките никога не са били,не са и няма да бъдат толерирани и подминавани с лека ръка в този форум(още повече обидата на майка,татко или каквато и да е роднина).....относно шлифера и изживяването,можеш да дойдеш на мое място да чистиш помията и много бързо ще ме разбереш.

 

 

 

п.п:Ако искаш да получиш доживотна забрана,можеш да продължаваш в същия дух

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ме караш да рзаводнявам темата? В какъв дух да продължавам? Как съм нарушил правилата на форума? Заплашваш ли ме какво?

За това ти казах, че нещо много си се превазбудил. Станал модератор и ме заплашва с доживотен бан, браво бе г=н модератор. И на какво основание ще се случи това или викаш за кво ти е основание "е па я съм модератор".  И тъй като не искам да развалям хубавата тема ти казвам, че това ми е последния отговор в нея относно действията ти като модератор..

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навигации и мултифункционални волани за 7ма генерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навигациите са екзотика.Под мултифункционален волан какво разбираш?Ако е такъв с контрол на CD-то да има, не е екзотика, но се среща рядко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече "екзотика"?Защото много други модели от това време си имат такива екстри. Дори си е нещо нормално според мен.Питам горе-долу за цени.. и къде се намира :)А иначе.. мултифункционален волан.. да нещо такова говоря. Ноо.. да е с една идея повече от тези на 5-та генерация ;д ( и те имат мултифункционални фолани, тъй че файда )Благодаря иначе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екзотика значи, че някои хора са чували, че има, но почти никой не е виждал.Аз съм виждал навигация в CIVIC 7 само на картинка от техен каталог.Кои модели от това време имат?В този клас аз лично се съмнявам, че са много както ти казваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

волани с копчета мисля че имат моделите 2005 и то не всички,а само тези насочени за определени пазари.Моя Type R имаше навигация като го купувах,но накарах англето да я махне + сериозната музика,която имаше за да ми падне доста в цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-24851-0-38997300-1396983194_thumb.jpg

 

Входа на егр и изхода на егр са 1:1 и гарнитурите пасват на 100%

 

 

post-24851-0-70239000-1396983452_thumb.jpg

 

Изрязах фланеца на тръбата , като оставих 2-3см и с едно коляно свързах тръбата и фланеца

и призовавам колегите с повече опит да качват снимки и до Муфончо не знам кола в този клас да има навигация (мазда3,голф4-5,корола,хиундай,октавиа) 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво, харесва ми.аз бих направил и друго - маф сензора се трие и филтъра се пуска долу в ниското, евентуално на мястото на халогена/капака на халогена. :Dиначе супер работа. следващата цел ти е свалянето на вихровите клапи в колектора или там както им се вика и една dawes клапа, вакуума остава само за спирачките на късо от помпата и всички соленоиди падат. :P и така се решават проблемите с всякви вакуумни гадости и произхождащите оттам грешки. само тва не им харесвам на японците - много обичат тоя пуст вакуум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги предстои ми купуване на лятни гуми и предвид финансовата ми ситуация те ще са втора употреба.

 

Моля да сподели някой, какво означава този код, който пишат за гумите и как се разчита той?

 

Колко максимум години трябва да е една гума за да става все пак за каране дори и да иам грайфер.3-4 годишна гума ок ли е? колко е минимума за грайфер според вас 4 мм?

Ако имате и място, от което сте доволни моля споделете го, за София или Пловдив става въпрос а гумите са 205/50 16 или 205/55 16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цифрите, които трябва да търсиш са 4. Например 0611, което означава, че гумата е произведена през 6-та седмица на 2011г. Няма гаранция, че като е "прясна" гумата значи автоматично, че е супер. Няколко интензивни спирания, при които гумата се хлузила по асфалта оставят по нея неравномерно износени участъци и оттам трудно се балансира и т.н. Има едни да ги нарека "пъпчици" в каналите, които показват до къде може да се износи гумата. Всичко е на късмет. Успех!

 

P.S. Забравих да кажа, че гумите ги мажат с една паста, която ги прави да изглеждат по-нови. След първия, втория дъжд обаче пастата пада и гумите изглеждат нацепени като на абориген петите.

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега kotarankat

 

Приятели, твърдо реших да си тапицирам волана, но за целта трябва да откача волана и да го занеса на крака.

Някой махал ли е волана, трудна задача ли е? Какво сатва с air bag-вете или тази част остава неподвижна, а се маха останалата част на волана, на която всъщност е кожата?

 

Сищата процедура искам да направя и със скоростния лост, но не мога да разбера с дърпане ли става излизането или с въртене. Ако е въртене, как да избегна скъсване на маншона?

 

Да ви светна, че моята е фейслифт и осветлението на таблото не може да се регулира с въртене на копчето. Това по повод писанието на някой по напред в темата, че фейслифтовете имат тази опция.

Също така дясното ми ел.огледало може да се движи само нагоре и надаолу но не и настрани. Това повреда ли е или на всички е така?

Надявам се някой да се прежали да отговори, че темичката нещо позаспа последно време.

Редактирано от botevist1912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще кача снимки как се сваля волана.За скоростния лост - под накрайника има един никелиран пръстен - дърпаш го надолу и после развиваш накрайника(топката)

И моята е фейслифт и осветлението на таблото може да се регулира с въртене на копчето а огледалата се движат във всички посоки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега kotarankat

 

Приятели, твърдо реших да си тапицирам волана, но за целта трябва да откача волана и да го занеса на крака.

Някой махал ли е волана, трудна задача ли е? Какво сатва с air bag-вете или тази част остава неподвижна, а се маха останалата част на волана, на която всъщност е кожата?

 

Сищата процедура искам да направя и със скоростния лост, но не мога да разбера с дърпане ли става излизането или с въртене. Ако е въртене, как да избегна скъсване на маншона?

 

Да ви светна, че моята е фейслифт и осветлението на таблото не може да се регулира с въртене на копчето. Това по повод писанието на някой по напред в темата, че фейслифтовете имат тази опция.

Също така дясното ми ел.огледало може да се движи само нагоре и надаолу но не и настрани. Това повреда ли е или на всички е така?

Надявам се някой да се прежали да отговори, че темичката нещо позаспа последно време.

Относно волана на мен ми го пре тапицира колега от форума,волана си го свали той,тапицира си го и си го качи сам.Много съм доволен от работата му.Нямам снимка но ако искаш пиши на лично мога да ти го покажа на живо и евентуално да те свържа с колегата.Относно подсветката на таблото и моето не се регулира,а огледалата се движат във всички посоки.П.С. и моята е фейслифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...