srptng 24 #1241 Отговорено 4 Март, 2014 Гледай двигателя да работи плавно студен. Ослушай скоростната кутия за вой и ръмжане.Колата е с пръскани предна и задна броня. Огледай дали удара е бил лек, дали няма счупени и подменяни фарове, дали си седи оригиналния радиатор. Най-добре вземи с теб някой, който разбира.Хубаво е да я закараш поне на стенд, да видят в кво състояние е преден и заден мост, тампони, накрайници и т.н. Имай предвид, че най-вероятно рейката ше потропва.@Евгении:Аз съм свободен електрон. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1242 Отговорено 4 Март, 2014 (Редактирано) Т.е да огледам дали номерата на фаровете са еднакви ли. Как се разбира дали е оригинален радиатора? Съединителя горе ли им отделя на тези Хонди и лек ли е педала или по стегнат? Как ги позна , че са пръскани...евала за набитото око. За сажеление нямам приятели тук в София, който разбират от Автомобили. Рейката ако тропа ще искам да ми бутне до 3 900 поне. Иначе съм намислил ако ми хареса да се съглася на 4 000 Възможно ли е кола 2003 да няма abs???? Редактирано 4 Март, 2014 от botevist1912 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1243 Отговорено 4 Март, 2014 Онзи ден в сервиз направихме процедурата по почистване на всмукателния колектор,язък че нямах под ръка с какво да го заснема разглобен-пълен с лайнярщини до горе и егр пътищата заради които го отворихме по принцип бяха запушени плътно всички,бетер от дизелов всмукател.Почистих колектора лично до блясък и ми го сглобиха ,тръгвам да си отивам и някъде като се изравни газта с оборотите около 1500-2000 и почва зверски да придърпва сякаш горивото е свършило,като карам с по-големи обороти и товаря мотора върви пушка,празния ход също е железен,само в този интервалот обороти прави така и то не всеки пат ами през един и така-обаче прилашкването почне ли е убийствено -ако не съм с колан ще си забия главата във волана.Връщах се във сервиза пак огледаха всичко подробно дали е свързано и всичко е наред,може ли вече и самия егр клапан да се е прецакал нещо .Пиша в тази тема понеже колеги писаха преди време че са си чистили колекторите и как се е отразило при тях това?Даже и компа обучавах на 2 пъти обаче няма ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1244 Отговорено 4 Март, 2014 (Редактирано) Т.е да огледам дали номерата на фаровете са еднакви ли. Как се разбира дали е оригинален радиатора? Съединителя горе ли им отделя на тези Хонди и лек ли е педала или по стегнат? Как ги позна , че са пръскани...евала за набитото око. За сажеление нямам приятели тук в София, който разбират от Автомобили. Рейката ако тропа ще искам да ми бутне до 3 900 поне. Иначе съм намислил ако ми хареса да се съглася на 4 000 Възможно ли е кола 2003 да няма abs???? Има Абс , той се вижда на снимките , трябва да светне и да угасне лампата при запалване Редактирано 4 Март, 2014 от jiktakof Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sako 0 #1245 Отговорено 4 Март, 2014 Здравейте ! Някой може ли да ми каже дали предните амортисьори от Civic 7-ма генерация бензинка, ще паснат на моята 1.7 CTDI ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #1246 Отговорено 4 Март, 2014 Рейката - повечко да я покараш. Софийските търгаши не ти дават кръгчета много Иначе съмнява ме на тези километри (а и те сигурно са въртяни още) да не тропа . Изглежда доста добре напудрена на снимките Разбери се с него да я закараш в сервиз и да ти я огледат, както каза колегата . Фаровете ги огледай ... долу в дясно мисля , че беше трябва да пише Honda на тях. Ако пише DEPO бягай надалеч Прави ми впечатление, че стелките не са оригиналните/не , че е болка за умиране/ ии радио за да монтираш друго , ще се поизмъчиш малко :-D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1247 Отговорено 4 Март, 2014 (Редактирано) botevist1912Закарай колата в Омбре сервиз- специално за Хонди е и са точни ! Редактирано 4 Март, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1248 Отговорено 4 Март, 2014 как да я закарам като няма номера? пътна помощ да ме одруса 100 лв. не ми е много оферта а и организацията е по трудна. къде се намира сервиза на Омбре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1249 Отговорено 4 Март, 2014 (Редактирано) E щом имаш излишни пари си купи кола без да я гледат в сервиз ! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=89527 ПП Като няма номера Аджеба как ще я пробваш тази кола ??? Търсиш транзитни номера минимум за проба ! То това да не е лаптоп че да го гледаш ? Пфф- сега видях че си от Пловдив. Редактирано 4 Март, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #1250 Отговорено 4 Март, 2014 Абе тая хонда е прекалено евтина Тия не вървяха ли по 6к ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1251 Отговорено 4 Март, 2014 (Редактирано) E щом имаш излишни пари си купи кола без да я гледат в сервиз ! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=89527 ПП Като няма номера Аджеба как ще я пробваш тази кола ??? Търсиш транзитни номера минимум за проба ! То това да не е лаптоп че да го гледаш ? Пфф- сега видях че си от Пловдив. Колега, сега съм в София. Има практика до колкото разбирам, тарикатите с новия внос дори да не дават да я пробваш. Как продават коли тези????????? Аз наистина сега като съм я харесъл на снимките и да кажем я харесам като визия...как ще разбера аджеба върви ли въобще тази кола. Това е малумно, да копуваш стар автомбил и да не можеш дори да го изпробваш. Абе да питам този като я е вкарал преди 5-10 дена, не трябва ли да има някакви номера? Редактирано 4 Март, 2014 от botevist1912 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1252 Отговорено 5 Март, 2014 (Редактирано) "Чисто нови коли" ,които не могат да се пробват и да се закарат до сервиз ОТОРИЗИРАН - бегай ДАЛЕКО ! Ако е карана с автовоз - няма номера. Себеуважаващите се автоджамбази сикупуват транзитни номера с гражданска отговорност - за проба на всеки продаван от тях автомобил. Тези транзитни номера са предназначени точно за ав токъщи и могат да се слагат на всеки автомобил. Съвет ако колата няма никакви номера и не искат да ти съдействат да си я закараш до сервиз или нямаш човек,който да заведеш да огледа колата на место - колкото и на сметка да изглежда не се връзвай ! Инъче разхода за тази кола може да се увеличи неимоверно . Юби Ко е другият сервиз за Хонда в София и е по близо до Горубляне. По добре дай- 50-100 лв за диагностика в читав сервиз отколкото после 1000 за ремонт. Примерно ей тази кола я гледа едно съседче - ами да ти кажа пълна трагедия. http://www.mobile.bg/11385390167709181 Ако се обадиш обаче на продавача ще ти я опише като от магазина . На всичкото от горе лъже и за годината на производство. Двигателя сглобен с различни по размер гайки и болтове, чисто нови гуми - ама нацепени седели на слънце няколко години. Бегай далеко от подобни оферти . Редактирано 5 Март, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #1253 Отговорено 5 Март, 2014 (Редактирано) Здравейте, понеже аз и моя генератор имаме история. Някой с 1.7 CTDi може ли да измери с колко волта зарежда генератора и на колко волта му седи акумулатора след 1 нощ (примерно). Редактирано 5 Март, 2014 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1254 Отговорено 5 Март, 2014 (Редактирано) за колегата, мераците за кола: броните са пръскани, защото не отразяват така ясно както калниците и капака. сега като я погледна малко по-задълбочено, имам съмнения, че калниците и предните врати са пръскани, но са правени в българия. или ако са работени тук, било е при добър майстор. имай предвид, че пласмаса както и да я пръскаш, никога не можеш да нацелиш идеално цвета на ламарините. освен при производителя. задължително е покарай поне 10км. в т.ч. и на по-висока скорост. следи за носене на някоя страна, тропане на малки и големи неравности. огледай до колкото е възможно амортисьорите дали са омаслени, тампоните дали са нацепени, сложи една чаша с вода върху капака на главата и гледай дали плисъците са равномерни. следи за вой от скоростната кутия при натиснат докрай съединител, дали скоростите влизат добре, кога зацепва съединителя - обикновено трябва да усещаш зацепването да започва на 1/4 от отпускането на педала, а отделянето трябва да ти започва на 1/4 от натискането на педала. следи за тракащи шумове, който изчезват при промяна в позицията на педала на съединителя. огледай накладките и дисковете - накладките са добре, когато имат повече от 5мм от външната страна (вътрешната винаги износва повече); полираната повърхност на дисковете не трябва да е с повече от 2-3мм по-дълбоко от неполираната, като прокараш пръст по външния ръб на диска. педала на спирачката като цяло явно е мек на тая кола, но огледай за присветкане на лампата на ръчната при натискане на педала и се пази от лесно потъващ до пода при първо натискане спирачен педал. огледай спирачните цилиндри на механизмите дали са мокри. огледай, до колкото е възможно по течове около казанчето на сервото. кафяв антифриз няма. има ли повече отлагания по казанчето - бягай, тва значи нередовна смяна. маслото не трябва да избива от никъде. огледай пробките на скоростната кутия и двигателя. сложи ръка на ауспуха, ако продължава да работи нормално - бягай, ако глъхне - значи е няма дупки по изпускателната система. огледай за течове от радиаторите. включи климатика и сложи ръка на изходната тръба от компресора - охлажда ли бързо, значи е добре. прегледай фарове отпред, стопове отзад, гумички по врати, между калниците и ламарините на купето, дръжките на вратите - ако личат пръски боя - пребоядисвани са. обикновено пребоядисаните детайли, ако са пръскани в българия, седят като портокалова кора. не, че е болка за умиране, но ако имаш различни фарове (чист и пожълтял), подменяна маска на фаровете (металната "рамка", която ги държи), пипани болтове (заоблени ръбове на главата, несиметрични болотове и шайби), по-нови етикети, значи колята е лашкана сериозно. ясно, че кола без пръскани поне брони трудно се намира (обикновено в магазина или на цена от 5 цифри), в италия паркират докато опре бронята. тва не е болка за умиране. проблемите идват, когато са пострадали врати, фарове и механика. пусни пръст по фугите. ако ти направи впечатление да изтънява или да "отваря" фугата, мжоеш да си сигурен, че детайла е свалян. следващата стъпка е да огледаш кво се крие зад него. свали пластмасата на инструментното табло (просто го дръпваш, не ти трябват инструменти) и огледай хубаво болтовете да не е сваляно и ръчкано. вгледай се и във волан, скоростен лост и гумички на педалите за износвания. гумичките на педалите обикновено държат 150-60 хил. км преди да се изтъркат. видиш ли метал да се подава изпод тах или пък гумички без никакви следи от захабяване (сменени с нови), бъди сигурен, че тая кола е на поне 200хил км.за тва се сещам в момента. но наистина, най-хубаво я закарай на стенд да ти видят тампоните, обикновено има и елкон, да пуснат един кабел и да видят кво що има, да чуят двигателя и да си изкажат мнение. ясно е, че една кола най-добре се преценя става ли, като я видиш отдолу.тва са моите принципи, когато избирам кола. ако се дърпат да я изарат да я покараш 10-тина км, бягай. още нещо конкретно за тази: прави ми впечатление, че се продава от частно лице. за да няма транзитни номера, единият вариант е да е докарана на автовоз. най-вероятно, за да си я ползва/достяга частното лице. за да се продава при тва положение и на тази цена, явно има някакъв по-сериозен проблем. огледай я хубаво. не се връзвай на "сервизирана само в хонда сервизи", гаранция франция. обикновено в сервизните книжки се отбелязват само прегледи и смяна на масла. поне италианците са така. за ангренажния ремък и смяната след 40хил. км. също не вярвай. огледай хубаво и vin номера - на предното стъкло вляво. огледай и номера на рамата да не е пренабиван, че малко съмнителна ми идва работата.в заключение ше кажа, че не е фатално ако има някой разхлопан тампон (я на окачване, я на дригател), захабени накладки/дискове, съединител за смяна и т.н. тва са консумативи и ако сега са наред, завбъдеще пак ше ти се наложи да ги сменяш. но трябва да се имат предвид, защото, естествено, тва се отразява цена. имай предвид, че сивик 7-ца от тая година и на тия километри (ако са реални) под 5000-5500 трудно се намира. моята я взех на 160000 и си я мъкнах сам от верона, имаше гръмнал амортисьор отзад, разтракани външни накрайници на рейката, затлачен горивен филтър, пребоядисвани калници и предна броня без щети по елементите в двигателния кош и пак ми излезна с всичките му разходи до кат (без регистрацията) около 5000лв. по автокъщи си слагат и 1000 и малко горница. частен собственик, който си поддържа колата също би я продал за толкова, ако е с безупречна механика. за колегата с алтернатора: трябва да държи 14 волта на изхода на алтернатора. преди да сменяш четки и реле регулатор, провери си добре пистовия ремък. при мен играеше изходната мощност и свалях ремък, че се съмнявах в обтегача. оказа се луфт във вала на водната помпа. смених я с "опелска" за 38лв (60 + 38% отсъпка от евро 07) и отново зарежда нормално. Редактирано 5 Март, 2014 от srptng Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1255 Отговорено 5 Март, 2014 Колега много ти благодаря за изчерпателния отговор. Явно трябва да търся някой, който разбира да идва с мен по огледи. За сажаление не познавам такъв. Много полезен пост, още веднъж ти благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sako 0 #1256 Отговорено 6 Март, 2014 Здравейте ! Някой може ли да ми каже дали предните амортисьори от Civic 7-ма генерация бензинка, ще паснат на моята 1.7 CTDI ?? Някой да има идея ? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1257 Отговорено 6 Март, 2014 хечбековете са всичките с еднакви амортисьори. ще паснат. ама амортисьор втора употреба... внимавай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #1258 Отговорено 6 Март, 2014 Колеги, хайде, който кара на газ своя сивик 7 серия, да споредели къде е слагал газовата си уредба? Доволен ли е от майсторите? Дайте добри майстори, където да сложа ГИ. Става въпрос за София. Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1259 Отговорено 6 Март, 2014 БРЦ или Ланди Ренцо! В офицялните сервизи -търсиш през Гугле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1260 Отговорено 6 Март, 2014 (Редактирано) Колега botevist1912аз пътувам доста но ако съм в София като искаш да гледаш може да дойда да огледаме - ама без оглед във сервиз не рискувай ! Набележи няколко коли и ги дай тука да ги разгледаме всеки да си каже мнението и после на сервиз. Трудно се намират читави коли трябва да имаш търпение. Редактирано 6 Март, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Danielmo 1 #1261 Отговорено 7 Март, 2014 Колегата с въпроса за амортисьорите . Еднакви са на всички 7ми хеч . Моята е еп4 със амортисьорите на еп3 и пасват идеално. Проблема може да е ако смениш от кола с по-голям двигател на кола с по-малак (по-лек) защото колата ти може да заприлича на параход или предницата да подскача прекалено много. Да кажат колегите с повече опит,но според мен ще е проблем,защото като взимах моите гледахме тежестта на 2та двигателя да е горе долу еднаква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1262 Отговорено 7 Март, 2014 Колеги ще ме извинявате ако създам впечатление, че се вживявам в ролята на модератор, но смятам, че дискусията за избор на кола трябва да се премести в темата Покупка хонда на сивик 7ген за да не пълним тази излишно 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #1263 Отговорено 7 Март, 2014 (Редактирано) @Евгении преди около 1 г и 1/2 (или 30 К км) сложих газ в powergas (сервиза на АНТИМ I) . Доволен съм от разхода , не съм имал проблеми с нищо. Ходил съм само за смяна на филтри. Монтирах система VEGA I . Зимата не придърпва , няма променливи обороти , няма видима загуба на мощност. С две ръце препоръчвам. Може ми разхода е с около 0.5 литра по-висок от този на бензин ... може и да си внушавам. Като цяло аз я карам главно градско и то през големи задръствания като Цариградско , Сточна гара , Лъвов мост итн. Най-много съм стигал до 10 ... което си е добре . Редактирано 7 Март, 2014 от kokalbokal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1264 Отговорено 7 Март, 2014 Някой правил ли е лагера на първичния вал на скоростите и ако да,къде и на какви пари? От известно време почна повече да се чува и май е време да го сменя вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1265 Отговорено 7 Март, 2014 Колеги ще ме извинявате ако създам впечатление, че се вживявам в ролята на модератор, но смятам, че дискусията за избор на кола трябва да се премести в темата Покупка хонда на сивик 7ген за да не пълним тази излишно Колега, сори ако съм объркал темата и нямам нищо против да се преместят постовете. Просто не съм видял другата тема и ако дадеш линк към нея ще си златен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1266 Отговорено 8 Март, 2014 Към колегата Lestar: Аз правих скоростната лятото заради първичния вал,обаче майстора като я разглоби се оказа че и още два са за смяна,имай предвид че тези лагери се произвеждат само от хонда -нямат аналози- и ще трябва да се поръчват и се чака 10 дена.Единия ролковия дето беше най зле е 70лв ,един голям съчмян някъв специален бил и затова е 150лв и едно малко съчмяно за 20лв,обаче не се сещам кой беше на първичния от трите дето той тръгва първи ,така или иначе ще се чака и си направи плановете предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1267 Отговорено 8 Март, 2014 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=91673 Ако си ги поръчвате от Общите поръчки от USA би трябвало да излязат доста по евтино тези лагери ! Пак са оригинални всички части на Хонда . Ето кутията http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=16971&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2002&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6S&nplgrp=2 или не е тази ? Редактирано 8 Март, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1268 Отговорено 8 Март, 2014 Аз след ремонта гледах че от щатите около стотина долара ако не се лъжа излизаха всичките седем лагера в кутията ,ама тя докато не се отвори не знаехме че повече лагери ще са за смяна,пък като е вече свалена и разглобена нямаше мегдан вече да ме чака майстора един месец за да му доставя части от общите поръчки и така.Колега провери ги пак колко струват от щатите и ако са толкова поръчай си ги комплект всички да смениш за най-сигурно,той поне моя майстор дали ще смени един или 10 лагера все едни пари взима за ремонта на кутията,така че като имаш частите сваляш сменяш събираш и за няколко часа ти е готова колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1269 Отговорено 8 Март, 2014 (Редактирано) Аз след ремонта гледах че от щатите около стотина долара ако не се лъжа излизаха всичките седем лагера в кутията ,ама тя докато не се отвори не знаехме че повече лагери ще са за смяна,пък като е вече свалена и разглобена нямаше мегдан вече да ме чака майстора един месец за да му доставя части от общите поръчки и така.Колега провери ги пак колко струват от щатите и ако са толкова поръчай си ги комплект всички да смениш за най-сигурно,той поне моя майстор дали ще смени един или 10 лагера все едни пари взима за ремонта на кутията,така че като имаш частите сваляш сменяш събираш и за няколко часа ти е готова колата. Проверих вече колко ще ми струва в ЮбиКо-искат ми 350лв за сваляне/качване + части,като включва самия лагер на опашката и другия в края.Като евентувално трябва да се приготвя за още 100лв за някой извънреден лагер и ново масло в скоростите,макар че това в момента е на 3хил.килом. Борко 30-след ремонта всичко стана тихо нали? Че сега докато не натисна педала на съеднинителя все едно нещо се мели вътре в двигателя,а като го натисна става блаженна тишина Ще отговора на колегата ISO_EU от долния пост тук....мисля,че аксиалния лагер е обратно,Той вие при натиснат педал,а лагера на първичния вал си шуми на свободен ход и като натисна педала тогава става тишина. Редактирано 8 Март, 2014 от Lestar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1270 Отговорено 8 Март, 2014 (Редактирано) Що ми се струва че това ти е от аксиалния лагер ? Питай и при Омбре, и защо ще слагаш ново масло след като това е ново ? Аз наскоро на една от старите коли на бащата сменях двигател и за работата ми излезе 250 лв при мой човек ! Двигателя си беше наш от катастрофиралата. И първо го извадихме от катастрофиралата, после извадихме на вървящата и после сложихме другия двигател т.е. 2 сваляния и 1 качване за тез пари. Че трябваше да се сменя гарнитура на главата че харчеше малко антифриз и малко масълце . Ама като имаш читав двигател на малко км. по-добре да си го караш него ПП Еми все пак виж и Омбре сервиз какво ще ти каже ! Ама не отивай в сервиз с твоя диагноза ! Изчакай ги да си кажат мнението те . Е тез лагери на скоростните толкова ли са чупливи - имаме една кола 1996 вече е на 370 000 и скоростната е бомба , а е френска марка. То ако е така с ръчните кутии по добре карай автоматик - там сменяш едно масло на 60 -70 000 . 3 литра по 20-30 лева и си пей сърце. И тез части от Юби Ко най-вероятно не са оригинални , а заменяеми ?! т.е. колко ти искат за работа и колко за части ? Редактирано 8 Март, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1271 Отговорено 8 Март, 2014 Lestar,след ремонта няма никакви звуци от кутията ,аксиалния лагер се чува при натиснат педал пък при пуснат бучи кутията,при мен от слабо ромолене за няколко дена и стотина километра премина в страшно стържене особено при потегляне.Намерих майстор който се занимава само с ремонт на скоростни кутии,автоматични и механични,човек тясно специализиран и знае какво прави,сваляне-качане на кутията 100лв,отваряне и ремонт 120лв.Маслото и на 10км да е се сменя а не прецежда ,понеже от износените лагери излизат стружки и метален прах .На мен ми излезе с маслото 520лв,събра точно 1800гр масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimarski 0 #1272 Отговорено 8 Март, 2014 Здравейте колеги. Искам да попитам дали има някой тук със Civic Type-S, 2.0, 2004-2005 ? Загледал съм един такъв и се чудя дали има някакви особености при поддръжката на мотора, как са цените на консумативите в сравнение с по-малките двигатели и изобщо има ли някакви специфики и повтарящи се проблеми, за които е добре човек да знае предварително. На какво по-специално да обърна внимание при огледа. Не можах да намеря нищо по темата из форума, така че ще съм благодарен за всеки съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #1273 Отговорено 8 Март, 2014 @Lestar аз я правих процедурата също преди 3-4 месеца . Излезе около ми 600 лв. След това няма вече нямам такива шумове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1274 Отговорено 8 Март, 2014 (Редактирано) аз пък си мисля, че разтракат ли се лагерите по валовете в скоростната кутия настава невъобразимо тракане и стъргане? тва са лагери, които са с мазане и за да има дефект, то обезателно трябва да е звучно. точно и заради непрекъснатото мазане, трудно се разлуфтват, при доста повече от 300к км.аксиалният лагер е в непрестанно въртене от стартирането на двигателя. когато се натисне амбриажния педал, лагера притиска диафрагмата на притискателя и луфта се обира. и спира да бръмчи. лагерите на входящия вал на скоростната кутия утихват бръмчането бавно, ако колата се движи с по-голяма скорост, заради инерцията на вала. лагерите на изходящия вал не млъкват при движение, дори при натиснат съединител, заради връзката с полуоските. ориентирането става при спрял автомобил. тогава лагерите на изходния вал не бръмчат, а тези на входящия се успокояват веднага с натискане на съединителя.относно маслото - промита скоростна кутия (както, впрочем е редно да се прави), на 7-мицата трансмисията побира точно 2 литра. сега се сещам и за друг проблем при дизеловия двигател, за който е писано доста. и основно глупости - турбото.нормално, като всяко турбо, с времето се натрупва нагар, който до известна степен затруднява работата на лопатките и актуатора. естествено, като всяко друго турбо, и това се сваля, отваря, почиства, сменят се уплътнения, ако пуска масло, лагери, вал, лопатки, лостчета, актуатори и т.н. и т.н. проблеми, които могат да възникнат в процеса на употреба са трудно подвижни лопатки, което е предпоставка за "оувърбууст" и "лимп моуд", отечки във вакуума, липса на плавни движения в пръта на актуатора, дефект във вакуумния соленоид, мап сензора, както и кабелите. всичко тва може да доведе до "лимп моуд", т.е. авариен режим с ограничение на работата на двигателя. нито един от тези проблеми не налага смяна на турбо. разбира се, производителя, официалния представител и оторизираният му сервиз предпочита да подмени старото турбо с ново, т.к. цената е по-висока, съответно и прихода. и се спестява истината за проблема. в сервизният наръчник на бентли, например, никъде не се споменава как да отремонтираме дефектирали vnt лопати или актуатор, а директно посочва като решение смяна на турбото. при решаването на загадката се съсредоточаваме главно върху карантиите на турбото - отваря се топлата и студената част, разглобява се механизма на вариабилната гемоетрия, нагара се почиства, проверя се състоянието на вала и лагерите и се оглежда за луфтове, междинната част и уплътненията за течове. в ebay и amazon се продават качествени rebuild сетове за около 30-40 до 50 долара за garrett gt1749v. проверява се състоянието на лостчето на вариабилната геометрия. минава се на външната част, където трябва да се обърне внимание на външния лост, на ограничаващия болт за натрупване на корозия, пръта на актуатора за гладко движение. с вакуум помпа се инспектира самия актуатор и мембраната за "отечки" във ваккума. проверяват се вакуум маркучите. проверката на соленоида може да стане чрез подходящ софтуве или просто с подмяната му със соленоида на ЕГР клапана. удачно е и да се провери мап сензора, буксата и кабелите за дефекти. съвместими са мап сензори от опел със същият двигател, както и всеки друг сензор със същият диаметър, начин на захващане и профил на буксата. както и брой пинове.предвид честите оплаквания от грешка P0238, същата се дължи най-често на дефект в мап сензора, окабеляването му, оувърбууст (висок волтаж в А веригата), в редки случаи на ЕКУ-то. причината за оувърбуустът пък, може да се дължи на задържала геометрия, ранно отваряне на лопатите при дефект в мембрана и пружината на актуатора, както и неправилно регулиран прът на актуатора, или дефектирал соленоид. нещата, които изброих по́ горе... конкретното турбо държи на доста повече от 100 коня. по данни на garrett, поняса съвсем спокойно двигателни мощности от порядък на 200 коня. и съм склонен да мисля, че проблемите по него и лопатите идват най-вече от недостатъчното натоварване. идеята зад това ми мислене е, че при по-голямо натоварване, температурата на отработените газове е по-висока, въглеродните депозити изгарят ефективно и, съответно, не се натрупват в такива големи количества. от друга страна, 1.7 исузу двигателят е невероятно здрав и поняса тормоз. това, което направих по свето турбо беше да го сваля и стъпка по стъпка в логичен ред да проверя всичко. почистих хубаво, подмених карантиите и "съживих турбото", раздвижих лопатите. актуатора се оказа наред. превантивно, обаче омазах пръта хубаво с проникващ лубрикант. понеже съм идиот, си поиграх малко с настройките на аткуатора и пръта, та да отваря по-раничко геометрията. вакуума също ми беше наред, както и соленоидът. преди да се заема с цялата тая процедура, и аз влизах в авариен режим и ми даваше Р0238 грешка. оказа се преебан МАР сензор. и отново, понеже съм идиот, поръчах си от ebay нов мап сензор, отчитащ до 3 бара налягане. с тва се реши трагедията по турбото. отделно от тва, блокирах ЕГР клапана, свалих цялото входящо отръбяване и колектора, заедно с интеркулера, почистих всичко и забих нов челен кулер под гредата на бронята с нови скоби, силиконови маркучи и тръби. впоследствие направих един ремап и надух налягането на турбото до 1.5 бара. оттогава насам съм изкарал около 10 000км смесен цикъл, без да се притеснявам да натискам на всички предавки. жълтата лампа не е светкала. отварях веднъж турбо на 8000 за инспекция. изцяло положителни резултати. надявам се съм бил полезен, макар и доста подробен. след някой друг ден ще споделя опита си с рейката, че и нея съм ръчкал. Редактирано 8 Март, 2014 от srptng 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1275 Отговорено 8 Март, 2014 Броните и фабрично боядисани пак отличават от останалите детайли,цвета върху метала много трудно се постига върху пластмаса. Относно кутията,ако намерите 2ра ръка по-добре вземайте - цените не са повече от 250 лв. Естествено всеки сам си реша,но ремонтите им са доста скъпи за жалост. След 1-2 месеца ще правя една Д серия на един приятел и мисля да пробвам кутия ит Д16З6 на Д16В1 блок дали ще пасне Скоростите от старите сивици са по 100 лв... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1276 Отговорено 8 Март, 2014 (Редактирано) До :srptng Колега изчетох ти внимателно целия пост.Въпроса ми е къде чете за 1749в , спец за хонда до какво налягане издържа ,защото и аз в английските форуми четох , че това турбо е голямо и се слага на 1.9 и 2.0 , но от тази серия 1749в се слага на стотици автомобили и малко или много се различават по нещо (все пак има сериен номер) . та кой е сигурния източник на тази информация , че аз много се чудя дали да не слагам друго турбо и до колкото знам от добрите тунери в Бг макс 0,3 бара нагоре . А нашето турбо заводски си е на 1 бар. и не разбрах 1.5 е пик на турбото или си работи на 1.5 пак пика отива до 1.7-1.8 .Къде е ремапвана и колко коня изкара на това налягане . Редактирано 8 Март, 2014 от jiktakof Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1277 Отговорено 8 Март, 2014 (Редактирано) Може ли да качиш и малко снимки на мотора Редактирано 8 Март, 2014 от jiktakof Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1278 Отговорено 9 Март, 2014 Същото турбо се слага на BMW 7-ца 4.0 двигателя от 2001 година. 230 коня. ауди, мерцедес също ползват точно тва турбо за коли с по над 200 коня. естествено, не разчитат само на турбината. друго нещо, което трябва да се има предвид е, че обикновено работят под 1.5 бара налягане с цел по-дълъг живот и по-кратки интервали на сервизиране. при TDI е на 1.3. по-голяма турбина пък може и да държи по-голямо ефективно налягане, но пък там охлювите са по-голеи, което предполага по-трудно развъртане. http://www.turbomaster.info/eng/applications/passenger_cars/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #1279 Отговорено 9 Март, 2014 Здравейте колеги,минах през Мазда,Тойота и сега съм се насочил към Хонда Сивик 2005г,1,7ЦДТИ,харесал съм си една в Пловдив но нещо нещата куцат.Пробвах още две но с доста козметични забележки ,тази ме грабна като външно и вътрешно съсътояние,проблема е че като е настъпиш една такава все едно нещо я спъва ,докато другите си наемаха както трябва.Направихме и диагностика и нищо,сега съм в дилема дали да я купя и да чакам изненади или да чакам да излезе нещо в час.Ако някой може да има идея за проблема няма да откажа от акъл. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1280 Отговорено 9 Март, 2014 Лично аз не бих си взел кола , която още като я взимам не работи добре . По-добре с някаква външна забележка , отолкото проблем в механиката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове