ctnstn 1 #1161 Отговорено 6 Януари, 2014 Маслото уж е добре на студен двигател, малко под макса, но пое още 200-300 милилитра. След като загрее си има един постоянен шум от работата на двигателя, приличен на вой. Оставам с впечатление, че е нормален. Изчезва/намаля тва простъргване, за което говорех в горния пост. При студен двигател е между 2000 и 2500 оборота. Интересно е, че се чува някакси по-близко до щита на купето и повече одясно. Турбото пък е напред. Тия дни като ходя да центровам предницата (едновременно с рейката и шок тампоните сменях, та не съм центровал още) ше кажа на майстора да се заслуша и да си каже експертното мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марчела 0 #1162 Отговорено 6 Януари, 2014 Здравейте колеги и за много години! искам да споделя нещо озадачаващо с вас и може би да посъбера някое мнение за тоя феномен. По напред в темата съм споменала за голямата болка - а именно турбината. Не предприех никакви действия по въпроса. Наскоро сменяхме диодния блок на динамото (ужасна работа беше свалянето, но нейсе, справихме се). Интересното е, че след този ремонт, чека светна веднъж и след това, вече две седмици, колата работи безпоблемно. Това много много ме озадачава поради простата причина, че от над 2 години тая кола не е вървяла с над 105 км/ч. С нетърпение очаквам размислите ви по въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1163 Отговорено 7 Януари, 2014 Мисля, че е по-добре да се радваш не да се озадачаваш понеже щом толкова време колата е карана на ниски обороти кой знае колко нагар е хванала турбината.Хубаво е дизела от време на време на дълъг път да се кара продължително време с над 3000об/мин за да се очисти нагара и от турбината и от ЕГР клапана още повече, че конкретния двигател е толкова икономичен, че и при 140км/ч разхода не е кой знае какво.Пък който не иска да кара бързо въпросната процедура може да я прави и на 4-та предавка.На твое място щом има признаци на проблеми бих пробвал с добавки за изчистване на ЕГР клапан и турбина докато е време.Скъпи са обаче бих ги предпочел пред четирицифрена сума за подмяна на турбина и ЕГР клапан.Не казвам, че е задължително, но ако аз имам някога такъв проблем така бих постъпил.Разбира се може и да има друга причина да ти е светвал чека.По-горните ми думи са написани в следствие на това, че си писала за продължителна експлоатация на автомобила с явно ниски обороти - около и под 2000об/мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марчела 0 #1164 Отговорено 7 Януари, 2014 Мисля, че е по-добре да се радваш не да се озадачаваш понеже щом толкова време колата е карана на ниски обороти кой знае колко нагар е хванала турбината.Хубаво е дизела от време на време на дълъг път да се кара продължително време с над 3000об/мин за да се очисти нагара и от турбината и от ЕГР клапана още повече, че конкретния двигател е толкова икономичен, че и при 140км/ч разхода не е кой знае какво.Пък който не иска да кара бързо въпросната процедура може да я прави и на 4-та предавка.На твое място щом има признаци на проблеми бих пробвал с добавки за изчистване на ЕГР клапан и турбина докато е време.Скъпи са обаче бих ги предпочел пред четирицифрена сума за подмяна на турбина и ЕГР клапан.Не казвам, че е задължително, но ако аз имам някога такъв проблем така бих постъпил.Разбира се може и да има друга причина да ти е светвал чека.По-горните ми думи са написани в следствие на това, че си писала за продължителна експлоатация на автомобила с явно ниски обороти - около и под 2000об/мин.Вярно, че не става ясно какво съм искала да кажа. Мисълта ми е, че е карана така поради простата причина, че като достигнеше 2400 оборота на 4-та и бам - светка чека. Винаги. Просто не съм имала възможност да я карам по-бързо. А при въпросното сработване я бях натоварила с 200 литра минерална вода и тая кола като се отприщи... та я покарах със 140 към 60 км и оттогава проблеми нямам. Само не ми е ясно как така изведнъж сработи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1165 Отговорено 7 Януари, 2014 Вярно, че не става ясно какво съм искала да кажа. Мисълта ми е, че е карана така поради простата причина, че като достигнеше 2400 оборота на 4-та и бам - светка чека. Винаги. Просто не съм имала възможност да я карам по-бързо. А при въпросното сработване я бях натоварила с 200 литра минерална вода и тая кола като се отприщи... та я покарах със 140 към 60 км и оттогава проблеми нямам. Само не ми е ясно как така изведнъж сработи.Моите впечатления са че тоя дизел е също като на астра 1.7 цдти много капризезн . Иска хубава Нафта (лично аз си зареждам само петрол или от скъпата нафта на омв) смяна горивния филтър на време. Послушай колегата Беселин ,зареди си 30л. сложи една добавка (по-горе бяха са писали каква) и някъде извън града на 4-та 3000-3500 оборота за 5 мин .Мн динамичен автомобил за неизвестните 1265кг а до колегите който постоянно дъвчат егр , пак казвам по-добре го затапете .една пластина за 5 лв на стругар и се развиват и завиват 2 болта 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ctnstn 1 #1166 Отговорено 8 Януари, 2014 а до колегите който постоянно дъвчат егр , пак казвам по-добре го затапете .една пластина за 5 лв на стругар и се развиват и завиват 2 болтаТ'ва е решението на всички проблеми със запушени, клеясали, овъглени и бла бла турбота. Друга интервенция, която смятам за задължителна е доработката на картерната вентилация. Серпентините от старите Жигули-та вършат добра работа. Други вариант е или съд за картерна вентилация, на който цените варират между 60 и 120лв. или самоделен вариант. Изработката е от проста по проста: взима се най-обикновен метален съд с паралелелпипедна или цилиндрична форма, да речем с дължина 20см. На горната основа на цилиндъра (избрали сме цилиндър), се разпробива една дупка, монтира се щуцер, който се уплътнява добре от него се пуска маркуч, който да бъде с дължина около 2/3 от дължината на целия съд (примерно 15см в случая). По страничната стена на съда се пробива втори отвор, близо до горната основа на съда (примерно 2-3см под горната основа). Там също се монтира щуцер. На още 2-3см под щуцера, вътре в съда и около маркучето, се монтира метална оплетка от неръждаваема стомана, която да се простира на около 1/2 от дължината на съда по целия ми диаметър. Над нея се поставя филтърна хартия. Целия съд се монтира някъде по средата на маркуча за вентилацията. Целта на занятието е маслените пари и всички други гомна да кондензират по дъното на съда и в оплетката, филтрират се през хартията и отново влизат в главата. Мисля, че съм чувал и вариант да се отвеждат свободно в атмосферата.Моята кола се радва вече на чист въздух без сажди и масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1167 Отговорено 8 Януари, 2014 Нещата за тази система долу горе седят така... съда,маркучите и филтъра - ОК. Каква е идеята - при вашите автомобили идеята е да не ви омазнява всмукателните пътища щото това влошава въздушния поток,натрупват се боклуци и не е добре общо взето.Решението ви е по-просто,сложете си просто едно малко филтърче на капака на главата и парите да си отиват у въздуха и това е.Всички коли вкарват картерните пари обратно в мотора за да изгорят - Еко норми к'во да се прави.Иначе на въпросния съд се слага шлаух,чрез който да се следи нивото вътре в съда,като стане много махаш маслото и пак така...не съм чел никъде кондензираното масло да се връща в картер/глава,обяснявам си с това,че маслото си е променило свойствата след изпарението(може би).При по-серизни конски сили обаче такава система е почти задължителна защото там изпарението на маслото е по-голямо и трябва дебита на "изхвърляне" на тези газове да се вдигне ,отделно трябва да си пазиш всмукателните пътища чисти заради по-доброто навлизане на въздуха в мотора(особено за атмосферен мотор).За повече информация потърсете информация в интернет,такива системи им викат "breather" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ctnstn 1 #1168 Отговорено 8 Януари, 2014 Само да поясня, че малко неясно звучи в поста ми - след като парте минат през съда, маслото кондензира и въздуха се връща в колектора, не парите.Като цяло, да, идеята е да се елиминират тия мазнотии и гнусотии. При мен шлаух нЕма, просто изхвърлям гомната редовно. Чел съм, че друга идея на тия съдове е да се отбременява голямото налягане при двигателите с принудително пълнене, като част от въздуха се изпуска в атмосферата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1169 Отговорено 8 Януари, 2014 Въпрос до всички колеги които са сменяли съединител ? Дали са сменяли и маховика ? мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smurfa 2 #1170 Отговорено 8 Януари, 2014 Здравейте и от мен.Имам проблем с оборотите - при работа на двигателя на празен ход като колата е в покой всичко е наред (700 оборота) , обаче когато колата е в движение отново не на скорост оборотите са 1500-1600 (и когато е в движение не падат). Просто при изключване от 4та скорост(примерно) стрелката пада до 700 и се връща нагоре до 1500. Същото става и когато спирам на светофари. Тогава работи 10 сек. на 1500 и пада до нормалните 700. Ако има значение това го забелязах след като откачих акумулатора да го зареждам в нас. На следващия ден - бам проблем.Моля дайте някакъв съвет или мнение. До колкото разбрах може да е от стъпково моторче.Колата е civic 1.6 vtec бензинка.Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1171 Отговорено 8 Януари, 2014 Въпрос до всички колеги които са сменяли съединител ? Дали са сменяли и маховика ? мерси предварителноАз моя съединител го смених преди 2 месеца и не съм сменял маховик. Имаше някъде дискутирано , че може на стругар да се оправи маховика (ако въобще има нужда). Трябва обаче стругаря да е много добър, че да не го прецака повече и да създава вибрации. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1172 Отговорено 8 Януари, 2014 За оборотите сигурно е стъпков мотор - нов е към 300 долара от щатите,на старо предполагам около 100 лвМаховиха не се сменя за съединител,ако огледалото му е ОК нямаш проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smurfa 2 #1173 Отговорено 8 Януари, 2014 А препоръка за сервиз в София, където могат само да почистят стъпковия мотор- временно решение е може би .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1174 Отговорено 8 Януари, 2014 По-добре закарай колата за да ти намерят проблема точно и да вземат адекватно решение.Сервиз Омбре е на вътре в нещата + оторизираните представители.Аз не съм от софия и не ги знам сервизите,но може би други колеги биха се изказали по въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #1175 Отговорено 8 Януари, 2014 (Редактирано) Сашко бате яко гъбарка нещата и нема лошо да престане!Никога, никой не пращай в скапания му сервиз, че после ще го разпитват "икономичните" полицаи!Плаши се, дебел!!!/>/> :)/>/>П.П. Стъпков мотор - къде тва чудо Ве?!? Редактирано 8 Януари, 2014 от d1ma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Цонев 5 #1176 Отговорено 10 Януари, 2014 Здравейте, имам оригиналния код на радиото, но не мога да набера цифрите 8 и 0, защото липсват. Може ли някой да каже как става? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #1177 Отговорено 10 Януари, 2014 Здравейте колеги! След 2 години каране с тракаща рейка най-накрая в колата има тишина. Ето го решението на проблема. Поръчах частите за общо 146 лева. На схемата на рейката съм отбелязал кои елементи поръчах. При разглобяването се оказа, че втулката е почти без следи от износване, но не така стояха нещата с плъзгача (N:14). Метала буквално се беше отделил от пластмасата. Подменихме всички елементи и сега не се чува никакъв шум от рейката. Дано да издържи по-дълго. 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
k20dan4o 0 #1178 Отговорено 11 Януари, 2014 Здравейте колеги, имам следния проблем с Хондата. Преди няколко дни ми светна жълтата лампа за подгряването на свещите и оттогава не е угасвала. Когато е студена светва малко по-късно, но през останалото време - почти веднага. Ходих в два различни сервиза но нищо не установиха. Първоначално се оказа че три от свещите бяха изгорели, смених ги всичките, но лампата продължи да свети. Закачваха я на различни компютри, но не дава никакви грешки. Някой от вас имал ли е подобен проблем? Не знам дали е съвпадение но лампата светна точно след една автомивка, иначе колата си върви нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smurfa 2 #1179 Отговорено 11 Януари, 2014 Здравейте, Малко да поясня за оборотите какво се случи - имах проблемен акумулатор смених го и всичко заспа. Аз лично не разбрах как се оправи само, но и без това не разбирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1180 Отговорено 11 Януари, 2014 (Редактирано) За k20dan4o - при мен беше изгоряла крушката на стопа (виж мнение #54). Пиши после какво е било при теб. Редактирано 11 Януари, 2014 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Цонев 5 #1181 Отговорено 12 Януари, 2014 Здравейте, имам оригиналния код на радиото, но не мога да набера цифрите 8 и 0, защото липсват. Може ли някой да каже как става? Благодаря, радиото работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malini 2 #1182 Отговорено 12 Януари, 2014 (Редактирано) Някой има ли идея този подлакътник какъв е: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11388827864967841&f1=details&slink=5cdfo9 Редактирано 12 Януари, 2014 от malini Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1183 Отговорено 13 Януари, 2014 Изглежда, че е Chen Lin, т.е. китайски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1184 Отговорено 22 Януари, 2014 Колеги някой да има плафон в предната част на колата ?? че мисля да си слагам , но незнам какъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ctnstn 1 #1185 Отговорено 23 Януари, 2014 Аз пък ше се разпиша относно проблемите с егр-то и вакуумите, турбота и запекли лопати на вариабилната геометрия.Тва което направих беше да затапя егр клапана - планка на изпускателния колектор. Плановете занапред - сваля се всмукателния колектор, егр-то пада, клапаните колектора се блокират в отворено положение, пада соленоида на егр-то (В). Сваля се турбото, чисти се, прокарва се вакуум от него директно към всмукателния колектор с бууст контролер някъде по средата, пада соленоида на турбото (А). Тва ше опрости системата и предполагам, ше спрат проблемите с дефектирали соленоиди, високо напрежение, ниско напрежение, боклуци в турбото и куулера и с'екви други гадости. Ровичках из схемите и не видях вакуум помпа, иначе директно там бих заврял вакуума на турбото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Muf0n40 0 #1186 Отговорено 24 Януари, 2014 От всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Muf0n40 0 #1187 Отговорено 24 Януари, 2014 От всичко което прочетох чак се стреснах от 7та генерация. До скоро имах 5ген куче, от което останах много доволен. Сега като чета тук и се замислям дали въобще да гледам 7ген.Хубаво е да има негативни мнения, но просто се притесних че проблемите са еднакви и не задминават никого.Общо взето кола на старо си е до късмет.От всичко което прочетох ми стана ясно че ако реша да вземам такава кола трябва да гледам за ръжди,упътненията по вратите,съединителя,турбото,стъклата и тнт (както при повечето коли). После 700лв за старт и оттам нататък съм свободен. Поправете ме ако греша някъде но се замислям дали да не си взема пак 5ген, много по -простичка е от към поддръжка и попо-желязна (поне от прочетеното до тук).Днес цял ден чета темата през телефона (представете си какъв тормоз е), та реших да обобщя прочетеното и наученото,като първи впечатления.Иначе лично аз съм се насочил към 7ген 1,6 110к.с. втека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1188 Отговорено 24 Януари, 2014 Ако е дизел 1.7цдти препоръчително от 2004 до 2006 няма проблем с турбото , пак е с гарретт 1749в ( с друг сериен номер) иначе , гледаш съединител , рейка , тампони на мотора , дали пуши като я запалиш и салона говори много ( няма как да е на 170 000км , пък волана и педалите да са изтъркани)За бензинка 1.6 не съм чул лоша дума ,а този 1.4 малко е муден . Пък относно стартер , динамо и др са нормални за кола на 300 000 . Бензинката е по евтина поддръжка от дизела , но с много по-голям данък. Дизела гори 4,2и.г - 6гр. , а бензинката 6и.г-8гр. Няма място за сравнение между 5 и 7 генерация 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XeDoX 0 #1189 Отговорено 26 Януари, 2014 Днес е ден за обслужване и шайбата на коляновия вал се заяде.Отскочих до хонда за спешъл туул и болта се разви за 2 минути Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Muf0n40 0 #1190 Отговорено 28 Януари, 2014 Само да попитам. По принцип съм против, но днеска говорих с един приятел и поспорихме.Може ли да ми кажете какви са негативите на газовия инжекцион?За обикновенното агу знам,че трябва да се избягва,но какво лошо може да има от инжекцион на втека (110к.с.) на 7мата ген? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1191 Отговорено 28 Януари, 2014 15 000 км с газов инжекцион имам на 7мата ми,която продадох 2013.Негативи никакви,омасляване на клапани не слагай,няма смисъл,разхода е много приличен.Обикновена газова не,основно заради пластмасовия всмукател,има решение с едни гумени тапи,но си е излишен разход - слагай нещо до 1000-1100 лв и си пей.Най -честите проблеми са рейките -> около 120 лв за части(оригинални),труд отделно.По окачването предните амортисьори издават багажа - десен най-често около 240 лв комплект(нови).Шернири,тампони в рамките на разумното като цени,лесно се ремонтира всичко дори в домашни условия.ПО мотора също обслужването не е скъпо.ОКоло 400 лв ще оставиш за първоначално стягане,ремъци,ролка и масло.Колата е страхотна според мен,в ценовия клас мисля,че няма кой да я бие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dRad 0 #1192 Отговорено 5 Февруари, 2014 Здравейте Колеги, карам Хонда Сивик 1,7 дизел от 2003 год. Декември месец. Като застудя времето открих проблемче, колата си загрява добре,има парно, но когато пусна парното на максимална степен, температурата пада. Смених термостата, но проблема си остана! Термостата струва 38 лева (казаха ми, че е хубав). Колата загрява, стрелката застава малко 1-2 мм под средата и като пусна парното на максимална степен и на топло, стрелката пада с 2/3 надолу (3-4мм над началната чертичка) и започва да духа по-хладен въздух. Искам да отбележа, че парното и когато е загряла не е много горещо, топло е. Сравнено с на един приятел с Ауди, моето е на 70% топлина от негово.Проблема се появява когато колата е топла и пусна парното на макс или извън града карам на свободна няколко км Има ли възможност да има 2-ри термостат, защото според мен нещо не затваря или не отваря навреме. Кажете няколко марки за термостати за Хонда и около коко пари трябва да струва един "читав" термостат. Май ще сменям пак термостат, но ако някой има идея от къде другаде може да идва проблема, моля, нека сподели. Приятен ден и благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malini 2 #1193 Отговорено 5 Февруари, 2014 Имам следния въпрос: Каква е разликата между версия Sport и версия не-Sport? Само оптическа или има и разлика в окачването да речем. По-твърда возия ли има Sport-а или е еднакво, като цяло как я усещате 7-ма ген. в това отношение. В 8-мо, което е с торсионна греда отзад си е малко твърдичко, в 7-ма как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1194 Отговорено 5 Февруари, 2014 (Редактирано) dRad - защо използваш макс (4) степен - аз използвам първа или втора степен на вентилатора. Нормално е когато пуснеш по инерция (1-2км) оборотите на двигателя са ниски и водната помпа върти малко вода през радиаторчето в купето. При това ако вентилаторът е на 4 степен прекарва доста голям поток въздух и го охлажда по-бързо отколкото ако си на 1 или 2 степен. При мен при извънградско на 1 степен вентилатора (обикновено на толкова го държа), температурата на въздуха който излиза е около 55оС +-5о (имам сонда за температура, която съм боцнал в решетката през която излиза въздуха в купето). Редактирано 5 Февруари, 2014 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1195 Отговорено 5 Февруари, 2014 Имам следния въпрос: Каква е разликата между версия Sport и версия не-Sport? Само оптическа или има и разлика в окачването да речем. По-твърда возия ли има Sport-а или е еднакво, като цяло как я усещате 7-ма ген. в това отношение. В 8-мо, което е с торсионна греда отзад си е малко твърдичко, в 7-ма как е?Разликата в спорт и не спорт е само в тези допулнителните части към броните и във волана , иначе окачването е едно и също . 7-ма вози доста стегнато , много приятна возия има на магистралата , в града се усещат добре легналите полицай. Но возията си е въпрос на вкус , отиди и пробвай някоя 7-ма по автокъщите няма да ти откажат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dRad 0 #1196 Отговорено 7 Февруари, 2014 (Редактирано) dRad - защо използваш макс (4) степен - аз използвам първа или втора степен на вентилатора. Нормално е когато пуснеш по инерция (1-2км) оборотите на двигателя са ниски и водната помпа върти малко вода през радиаторчето в купето. При това ако вентилаторът е на 4 степен прекарва доста голям поток въздух и го охлажда по-бързо отколкото ако си на 1 или 2 степен. При мен при извънградско на 1 степен вентилатора (обикновено на толкова го държа), температурата на въздуха който излиза е около 55оС +-5о (имам сонда за температура, която съм боцнал в решетката през която излиза въздуха в купето). Казвам ,че като го пусна на макс парното пада стрелката на температурата. Не казвам , че постоянно ми е на 4(макс) Аз си мисля, че ако колата е загряла на 90С, и работи, не би трябвало да пада температурата толкова много! Затова си мисля , че има проблем и за това смених термостата, но проблема си остана. Дори и без парно ако пъскам някой наклон без газ, пак почва да пада температурата. Затова питам дали някой знае друга причина освен термостат за този проблем. Ще сменя термостата пак, както е тръгнало, но ако не е от него, поне да не купувам другБлагодаря и поздрави Редактирано 7 Февруари, 2014 от dRad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Danielmo 1 #1197 Отговорено 8 Февруари, 2014 Колеги , един бърз въпрос от мен : Какви са размерите на чистачките на нашия модел ? Все ми се струва че моите не пасват точно , а откакто съм я купил колата си взимам по размера на старите. Също ако някой знае от къде може да се купят wind blade чистачки ? Благодаря предварително за информацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1198 Отговорено 8 Февруари, 2014 Голямата е 60 см, малката 38см. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #1199 Отговорено 9 Февруари, 2014 Колеги, някой да знае как да си разбера кода на радиото ( нямам книжка на колата и не го пише никаде по жабката). На всички еднакви ли са тези кодове. Нека някой, който знае да каже.Благодаря Ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1200 Отговорено 9 Февруари, 2014 различни са за съжаление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове