chani 4 #401 Отговорено 20 Април, 2012 погледни пост #364../дано да е правилната диагностика=ЕГР/Колега сподели моляте като по оправиш проблема.. Ако горните 2 поста са за мен , се извинявам ,че не съм обяснил правилно. Не гасне цялата кола , а просто се чисти грешката за ЕГР клапана и лампата за чек енджин изгасва. Това става при каране с по-високи обороти, не знам продухва ли се или нещо подобно. След известно време си светва пак.Някой дали е имал подобен проблем? Ако няма май отивам към нов клапан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #402 Отговорено 20 Април, 2012 При мен пост #364 беше точно обратното като вдигна по високи обороти и ми светва чека и ме ограничава в оборотите. погледни пост #364../дано да е правилната диагностика=ЕГР/Колега сподели моляте като по оправиш проблема.. Ако горните 2 поста са за мен , се извинявам ,че не съм обяснил правилно. Не гасне цялата кола , а просто се чисти грешката за ЕГР клапана и лампата за чек енджин изгасва. Това става при каране с по-високи обороти, не знам продухва ли се или нещо подобно. След известно време си светва пак.Някой дали е имал подобен проблем? Ако няма май отивам към нов клапан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #403 Отговорено 21 Април, 2012 Вчера смених крушките над номера и процедурата е следната:1. Бутате силно с палеца надясно лампата и тя пада от дупката.2. Мъчите се докато издърпате лампичката към вас (защото номера пречи адски много) 3. Щом изкарате лампата вече е много лесно - само натискате щипките и тя пада, след това пак мъки със вкарването под номера и готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #404 Отговорено 24 Април, 2012 (Редактирано) Продължавам да питам ,приатели-Какво може да тропа по предницата на колата ми-сменил съм 2-та амортисиора,шарнири,кормилни накрайници,биалетки....и все продължава да прилопва по неравности/има ли за смяна ,нещо по рейката или нещо ,за което да кажете/..Същата история е и при мен бях при един майстор, който ми натегна малко рейката (според неговите думи) и намаля определено, но не изчезна напълно от време на време си се чува..., но за сметка на това не съм сигурен, какво точно е правено личеше си да е смазвано около самите маншони на рейката, волана олекна супер много и стана 200 пъти по-лек при паркиране Да попитам и аз нещо след известно каране примерно 200-300км. смесено доста ми се втвърдява педала на съединителя, понеже е сменян скоро това означава ли, че пак е за смяна или е нормално ? Редактирано 24 Април, 2012 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
void 0 #405 Отговорено 24 Април, 2012 Здравейте на всички Мойта Хондичка е 1.7 CDTI 2004 година 5-вратиИмам няколко въпроса и ще се радвам на помощ :)1. Интересно ми е светят ли ви бутоните за ел. стаклата (при мен свети само бутона Auto)2. И по сериозният ми проблем е когато карам извън градско и се опитам да доускоря на 5-та предавка и има изкачване (или се движа с по голяма скорост 140км/ч) автомобила въобще не иска да поеме и усещам как турбината тръгва да надува и спира, надува и спира и колата "увяхва". Може би това се случва в диапазона 2500-3200 об. (не сам сигурен) , НЕ ми светва чек-лампа или нещо друго, ходих в два-три сервиза дори и в Бултрако проблем не откриха. Пнякога успявам да преодолея проблема но трябва много нежно да си играя с газта и не винаги уцелвам точния момент, и ако има някакво значение пътниците не усещат придърпване (се едно карам с равна газ) Мерси предварително, ще се радвам ако някои има идеи или пак е имал подобен проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
patzko0 0 #406 Отговорено 24 Април, 2012 Привет,Мисля да закупя тези дни 7 ген 1.7 CDTi 2004 сивик спорт, и събирам мнения относно този прочут двигател на исузу. Основните ми притеснения са свързани с турбото, което може да е вече дало фира ( колата е обявена на 150.000 километра, а реално колко са само тя си знае), има ли вариянт да се провери в сервиз? Разговарях с майстори, които не се изказват ласкаво за дизеловия двигател, препоръчват бензиновия, но уви в Б-я няма подходяща. В момента се чудя да купувам ли дизела ( не дай си боже да се видя в чудо след това ) или по-добре да търся от чужбина бензин, например 1.6 V-tec ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #407 Отговорено 24 Април, 2012 Привет,Мисля да закупя тези дни 7 ген 1.7 CDTi 2004 сивик спорт, и събирам мнения относно този прочут двигател на исузу. Основните ми притеснения са свързани с турбото, което може да е вече дало фира ( колата е обявена на 150.000 километра, а реално колко са само тя си знае), има ли вариянт да се провери в сервиз? Разговарях с майстори, които не се изказват ласкаво за дизеловия двигател, препоръчват бензиновия, но уви в Б-я няма подходяща. В момента се чудя да купувам ли дизела ( не дай си боже да се видя в чудо след това ) или по-добре да търся от чужбина бензин, например 1.6 V-tec ?Надявам се да не прозвучи грубо,но първо прочети цялата тема,а даже някой колега преди 7-8 поста беше написал,че въпросния ремонт с турбото струва към 600-700 лв... има много говорено за този проблем.Всъщност като се замисля май 2004 година вече е отстранен дефекта на турбото ,но не съм сигурен трябва другите да потъврдят.Моята е 2003 и вече 2 години карам- около 30 000 и засега нямам оплаквания,само зимата ме остави 2-3 пъти,но защото нафтата в БГ е скапана и замръзва.. А на мен също ми свети само копчето Auto. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
patzko0 0 #408 Отговорено 24 Април, 2012 Привет,Мисля да закупя тези дни 7 ген 1.7 CDTi 2004 сивик спорт, и събирам мнения относно този прочут двигател на исузу. Основните ми притеснения са свързани с турбото, което може да е вече дало фира ( колата е обявена на 150.000 километра, а реално колко са само тя си знае), има ли вариянт да се провери в сервиз? Разговарях с майстори, които не се изказват ласкаво за дизеловия двигател, препоръчват бензиновия, но уви в Б-я няма подходяща. В момента се чудя да купувам ли дизела ( не дай си боже да се видя в чудо след това ) или по-добре да търся от чужбина бензин, например 1.6 V-tec ?Надявам се да не прозвучи грубо,но първо прочети цялата тема,а даже някой колега преди 7-8 поста беше написал,че въпросния ремонт с турбото струва към 600-700 лв... има много говорено за този проблем.Всъщност като се замисля май 2004 година вече е отстранен дефекта на турбото ,но не съм сигурен трябва другите да потъврдят.Моята е 2003 и вече 2 години карам- около 30 000 и засега нямам оплаквания,само зимата ме остави 2-3 пъти,но защото нафтата в БГ е скапана и замръзва.. А на мен също ми свети само копчето Auto.Колега, да не звуча грубо, прочел сам цялата тема и знам колко струва ремонта. Въпроса ми беше можели да се определи в момента в какво състояние е турбото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAKETATA 0 #409 Отговорено 24 Април, 2012 Привет,Мисля да закупя тези дни 7 ген 1.7 CDTi 2004 сивик спорт, и събирам мнения относно този прочут двигател на исузу. Основните ми притеснения са свързани с турбото, което може да е вече дало фира ( колата е обявена на 150.000 километра, а реално колко са само тя си знае), има ли вариянт да се провери в сервиз? Разговарях с майстори, които не се изказват ласкаво за дизеловия двигател, препоръчват бензиновия, но уви в Б-я няма подходяща. В момента се чудя да купувам ли дизела ( не дай си боже да се видя в чудо след това ) или по-добре да търся от чужбина бензин, например 1.6 V-tec ?Надявам се да не прозвучи грубо,но първо прочети цялата тема,а даже някой колега преди 7-8 поста беше написал,че въпросния ремонт с турбото струва към 600-700 лв... има много говорено за този проблем.Всъщност като се замисля май 2004 година вече е отстранен дефекта на турбото ,но не съм сигурен трябва другите да потъврдят.Моята е 2003 и вече 2 години карам- около 30 000 и засега нямам оплаквания,само зимата ме остави 2-3 пъти,но защото нафтата в БГ е скапана и замръзва.. А на мен също ми свети само копчето Auto.Колега, да не звуча грубо, прочел сам цялата тема и знам колко струва ремонта. Въпроса ми беше можели да се определи в момента в какво състояние е турбото...Трябва да се свали за да се види в какво състояние е...има ли луфт в оста,износени перки,и тем подобни...няма как да го хванат с компютър.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAKETATA 0 #410 Отговорено 25 Април, 2012 Дайте 1 акъл,ако сложа 2 вата крушки на таблото които са 1.2 ще стопя ли фасунката?Както и тези на панела,които са 14v1.4w ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #411 Отговорено 25 Април, 2012 Много ще греят. Ако няма оригинални пробвай с диоди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #412 Отговорено 25 Април, 2012 Колеги,някой знае ли къде са бушоните,и евентуално някаква схема,кой за коя част е . Сложих много силни крушки на габаритите,стопиха фасунгите,взех си от една морга същите смених ги и пак не работят габаритите... някои има ли идея защо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAKETATA 0 #413 Отговорено 26 Април, 2012 Колеги,някой знае ли къде са бушоните,и евентуално някаква схема,кой за коя част е . Сложих много силни крушки на габаритите,стопиха фасунгите,взех си от една морга същите смених ги и пак не работят габаритите... някои има ли идея защо ?Доло под волана има 1 капак махаш го,и ще ги видиш..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аз-съм споко 29 #414 Отговорено 26 Април, 2012 Колеги , някой знае ли какво е стоковото окачване на Сивик Купе 7ма генерация ? Каква марка е и модел . Благодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #415 Отговорено 26 Април, 2012 До AbsolutHonda Виж бушоните в моторния осек - намират се отляво на въздушния филтър.Първият ред са релета,след това иматри реда с по три бушона. На горния ред втория бушон 15А трябва да се провери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hacura 5 #416 Отговорено 26 Април, 2012 Здравейте колеги! Може ли някой да сподели само как се сваля задния страничен панел там където е тонколоната, че онзи ден мислех да го свалям но ГРЕДА нещо не можах. Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inaff 13 #417 Отговорено 27 Април, 2012 Ако е 3-врата: Махни долната част на задната седалка, а въпросната кора до колкото си спомням беше захваната с щифтове и трябва да се издърпат. Най-добре се вижда в "Repair Manual", свали си го, ако го нямаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikidenik 1 #418 Отговорено 27 Април, 2012 Здравейте,Понеже от време на време я понатискам на старт моята хонда 1.7 CTDI 2003г. към червения сектор на оборотите (2ра, 3та предавка), искам да питам мога ли да счупа нещо по мотора и какво, и немога да разбера има ли ограничител на оборотите както при бензиновите. Ръчкането става на добре загрял двигател.Благодаря колеги и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hacura 5 #419 Отговорено 28 Април, 2012 Ако е 3-врата: Махни долната част на задната седалка, а въпросната кора до колкото си спомням беше захваната с щифтове и трябва да се издърпат. Най-добре се вижда в "", свали си го, ако го нямаш.Принципно имам едно Repair Manual само че се води че е за американската версия и го няма това точно как се сваля този панел. Иначе ще го пробвам и ще кажа за какво иде реч. И благодаря за инфото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mircho85 0 #420 Отговорено 28 Април, 2012 Здравейте, харесва ми седма седма генерация и искам да запитам нещо. Възможно ли е монтирането на обикновена газова уредба, а не газов инжекцион на 1,4 мотора, и входящите колектори пластмасови ли са и ако да може ли да се заменят с метални от друга генерация. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #421 Отговорено 29 Април, 2012 (Редактирано) Ако е 3-врата: Махни долната част на задната седалка, а въпросната кора до колкото си спомням беше захваната с щифтове и трябва да се издърпат. Най-добре се вижда в "", свали си го, ако го нямаш.Принципно имам едно Repair Manual само че се води че е за американската версия и го няма това точно как се сваля този панел. Иначе ще го пробвам и ще кажа за какво иде реч. И благодаря за инфото! Дай един мейл да ти пратя сервизното ръководство Седалката се сваля с малко дърпане - има 2-3 метални щипки в предната и част. Спокойно - доста са здрави Колеги,някой знае ли къде са бушоните,и евентуално някаква схема,кой за коя част е . Сложих много силни крушки на габаритите,стопиха фасунгите,взех си от една морга същите смених ги и пак не работят габаритите... някои има ли идея защо ?Бушоните са на 2 места - под волана и където ти описа колегата - в двигателния отсег. На капаците от вътрешната страна има нарисувана легенда кое за какво е. В книжката за ръководство има таблици с описание кой предпазител за какво е. Ако езика е неразбираем - ползвай translate.google.com Редактирано 29 Април, 2012 от markup Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #422 Отговорено 30 Април, 2012 Поради невъзможността да го редактирам:Ако има някой от Стара Загора дали е възможно да провери дали тези подлакътници стават за 7ма генерация:http://www.flexzon.com/index.php?route=product/category&path=222&sort=pd.name&order=DESC&page=1Виждам, че фирмата е от там и адресът им е "Kaloyanovsko shose 16 " . По телефона ми обясниха, че може и да станат, но не са сигурни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tape 13 #423 Отговорено 2 Май, 2012 (Редактирано) Тези подлакътници са на фирмата Armster, които по принцип имат и за нашите сивици. Въпроса е не дали ще станат, а дали имат от тези за нашия модел, защото закрепянето на всеки модел е различно. При нас се слага в/у мястото за чаша на задните пасажери. Ето тук по-подробно инфо. В краен случай можеш да поръчаш от Англия, защото от доста време тръсиш. На мен за момента не са ми останали пари за подобна полезна екстричка Редактирано 2 Май, 2012 от at_chuchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #424 Отговорено 9 Май, 2012 Преди няколко дена както си карах и на другия ден колата не палеше.Оказа се някакъв датчик,който отчита положението на коляновия вал.Почистиха го за 60 кинта,дано издържи повече,защото нов е 250.В пепелника има една крушчица,която на мен ми беше изгоряла и си поръчах от американски сайт 10 понеже нямаше по-малко и си я смених,та ако някой иска червена такава ще му подаря,само да пише.Имам и един въпрос - взех си 2 LED мигача и когато сложа едната крушка няма никакъв проблем,но сложа ли втората и мигачите почват да мигат 10 пъти по-бързо и е много дразнещо,някой има ли идея защо става така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #425 Отговорено 9 Май, 2012 Преди няколко дена както си карах и на другия ден колата не палеше.Оказа се някакъв датчик,който отчита положението на коляновия вал.Почистиха го за 60 кинта,дано издържи повече,защото нов е 250.В пепелника има една крушчица,която на мен ми беше изгоряла и си поръчах от американски сайт 10 понеже нямаше по-малко и си я смених,та ако някой иска червена такава ще му подаря,само да пише.Имам и един въпрос - взех си 2 LED мигача и когато сложа едната крушка няма никакъв проблем,но сложа ли втората и мигачите почват да мигат 10 пъти по-бързо и е много дразнещо,някой има ли идея защо става така?Защото led-а има по малка консумация и колата си мисли, че има изгоряла крушка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #426 Отговорено 9 Май, 2012 Тези подлакътници са на фирмата Armster, които по принцип имат и за нашите сивици. Въпроса е не дали ще станат, а дали имат от тези за нашия модел, защото закрепянето на всеки модел е различно. При нас се слага в/у мястото за чаша на задните пасажери. Ето тук по-подробно инфо. В краен случай можеш да поръчаш от Англия, защото от доста време тръсиш. На мен за момента не са ми останали пари за подобна полезна екстричка зная ги тези идеята ми е да не се занимавам с доставки от Англия, а и цената там е 90 паунда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #427 Отговорено 10 Май, 2012 Обаче вече настъпи друг проблем... спряха да мигат всички мигачи?Дали е от бушоните.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAKETATA 0 #428 Отговорено 14 Май, 2012 Момчета,някои от вас да му се е налагало да сменя радиаторчето на парното,защото май ще трябва да го сменям?някаква идея каде точно се намира,знам че е в отсега на таблото,но треа ли да го свалям цялото,и горе доло каква цена е?Дайте един акъл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #429 Отговорено 20 Май, 2012 Някои може ли да каже някви цени на ангренажен ремък и обтяжна ролка за 1,4 90 коня, също така ако се сеща и цени на филтри, бензинов маслен въздушен, да видим кви пари трябва да приготви малката за части пък аз ще и ги сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #430 Отговорено 20 Май, 2012 Ангренажен ремък не съм сменял още,но бях проверил цена за някво "менте" - 40-50 лвОбтяжна ролка на ангренажа беше около 140 лвПистов ремък - 40 лвводната помпа е зацепена на ангренажа - 60 лвмаслен филтър - 10 лвдругите неща не ги знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #431 Отговорено 20 Май, 2012 Ихаа тая ролка си е цифра, що ли се бях заблудил че е 30-40 лева сигурно от сивик 6, поне помниш ли каква марка е била? Аз косера намерих няква на RUVILLE за 180лв, ама що за марка е тва не знам, там иамам голяма отстъпка ма пак си е цифра. Ще видим евро 07 кво ще предложи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #432 Отговорено 20 Май, 2012 Ихаа тая ролка си е цифра, що ли се бях заблудил че е 30-40 лева сигурно от сивик 6, поне помниш ли каква марка е била? Аз косера намерих няква на RUVILLE за 180лв, ама що за марка е тва не знам, там иамам голяма отстъпка ма пак си е цифра. Ще видим евро 07 кво ще предложи.моите цени бяха от евро 07 Ролката не знам защо е толкоз скъпа...На пистовия ремък няма обтяжни ролки,там динамото обтяга ремъка - има стоперна гайка,тя се развива,а после от една крилчата гайка се натяга 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #433 Отговорено 20 Май, 2012 А, и още нещо някъде имаше тема че D серията не удряла клапани, и дори имаше колеги дето казваха че са късали ремъци на пътя слагали са новия и са продължавали, е не ставаше дума за 7 ген ама нал и тя е Д серия. Абе да доиде колата, ако малката извади късмет и да е обслужена ще я покара извесно време така докато се осаферка финасово за да си я постегне. Мисля че съм в състояние да определя колко нов е ремъка и ролката му Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #434 Отговорено 20 Май, 2012 Ихаа тая ролка си е цифра, що ли се бях заблудил че е 30-40 лева сигурно от сивик 6, поне помниш ли каква марка е била? Аз косера намерих няква на RUVILLE за 180лв, ама що за марка е тва не знам, там иамам голяма отстъпка ма пак си е цифра. Ще видим евро 07 кво ще предложи.моите цени бяха от евро 07 Ролката не знам защо е толкоз скъпа...На пистовия ремък няма обтяжни ролки,там динамото обтяга ремъка - има стоперна гайка,тя се развива,а после от една крилчата гайка се натягаЕ щом е от еврото и там ще я взема на добра цена, а външните хич няма да ги пипаме, те бяха като нови, за тва се надявам и вътрешните да са сменяни ама ще си покаже А ролката е скъпа сигур щото е по нова генерация колата така като я гледам няма нищо скъпо в нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #435 Отговорено 20 Май, 2012 Тя тая ролка за 140-150лв е без пари направо. Мене ми говореха за цени над 220 лв. даже по сайтове като съм търсил по-евтина не съм намирал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #436 Отговорено 20 Май, 2012 Да, на СКФ е толкова ама аи ся, баща ми все с СКФ е карал та е станал толчав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #437 Отговорено 20 Май, 2012 Нито СКФ-а е СКФ нито РУВИЛ-а е Рувил....тази ролка се произвежда от НТН и КОЙО всички други фирми я преопаковат.Каквото и да вземеш вътре ще е една от двете марки,стига някой злобен китаец да не се е сетил да я направи п.п:Рувил по принцип е опаковачна фирма която предлага доста качествени неща 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #438 Отговорено 21 Май, 2012 Някои случаино да знае къде е аварииния бутон на тоя сивик бензин 1,4 ? при ЦРВ е от ляво на жабката в краката на пасажера а тук ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Unscarred 0 #439 Отговорено 22 Май, 2012 Здравейте на всички Голям фен съм на сивик като цяло . Мисля до около 1 - 2 месеца да си закупя тази кола. Насочил съм се към бензинка 1.4 / 90 коня. Прегледах цялата тема и като цяло останах изплашен , защотото си нямам и ни най-малка представа от коли ( с 2 години и няколко месеца стаж съм , но без собствена кола винаги съм карал на бащата реното ) Ако може да ме орентирате какво да търся в тази кола ? Също така много ме интересува как се кара с този скоростен лост ? По- удобен ли е от нормалния ? Не знам защо . но точно това най-много ме притеснява в тази кола( много глупаво , знам ). Не съм и решил още от къде да закупя колата , единствено заради това , че не се намирам в България. Имам малка възможност да се вземе от Германия , но не се знае ,защотото бюджета е ограничен до 5000 лв. Извинявам се , дори не знам какво да питам. Та ако някой е разбрал за какво става въпрос с удоволстие очаквам неговия коментар. Благодаря ви предварително и се извинявам за нуубските си въпроси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #440 Отговорено 22 Май, 2012 (Редактирано) Скоростния лост е нещо перфектно,докато ръката ми е на него с кутрето си намалявам сидито,а волана ти е само на 4 пръста.Ако имаш и подлакътник ставаш цар Относно мотора 1.4,за мен лично е слаб за това купе.Не че ще се съзтезаваш ама разхода на 1.4 и на 1.6 е почти еднакъв,а вървенето е коренно различно.И аз бях в германия по едно време,но там цените са същите както тук в БГ.Предимство ще ти е това,че ще се прибереш с нея,а и ако я намериш на сносна цена, то тогава по-добре я вземи от там.Рейките са им слабото място,гледай като я пробващ да е на някакъв по-лош път или павета.Ако пробваш в германия естествено това ще е пречка Редактирано 22 Май, 2012 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове