Jump to content
Нимрод

Тунингована Д серия или Б серия витек

Recommended Posts

май всеки се хвали квото има ....ама пак чак на на 0.5 да си някав много бърз ... :)

не съм казал много бърз, но Д серия на 0,5 ше си играеш със стокова Б16-ка ;) инъче Б-серията си е сила, но ако следвам заглавието на темата ..... тунингованата Д-серия печели.... тя тунингована атмосферка печели а какво да говорим ако е с принудително пълнене ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е там работата... (темата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е защо трябва тва Б да е серия пак и Б има доста не само 1.6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе разликата между б16 и б18 е доста голяма и не мисля че "леко" тунингована д16 може да се опъне на някой от по-сериозните мотори от б серията ... обаче ключовата дума в случая не е "леко" ... също така трябва да се има предвид, че b20-vtec сток няма ... ако наистина разглеждаме д1ь с произволен тунинг и произволна сток б1ь има само субективни фактори, които да накарат някой да избере б-двигателя ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д сериите си имат потенциал наистина ... то всеки мотор има доста потенциал .. за нас Д то е доста по достапно от Б като цена части доработки експерименти дори...но ако си решил да правиш наистина бърз и здраф мотор Б има какво повече да предложи.. но инвестицията отива колкото 2 и отгоре Д сериии мен ми се ще да карам Б20 згъстено на 11,5 с stage 2-3 валове , но бюджета ми позвулява да си карам Д15ската ... въпреки че и тя ме карам да треперя ! и да ми омекват капачките :) де..б.. мн си харесвам мотора ;) ;)п.п. Говоря само за атмосферни двигатели.. тия турбота няма значение къв е мотора с мн пари става се бурз...

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15-ка с а9 глава , ECU сток от д16а9 , степен 10.2/5 не знам колко точно , спортни колектори БГ Мейд + генерация на 60 и проходно гърне , спортен филтър вървеше наравно с добре турбинирана д14-ка , която биеше без проблем б16а2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май наистина както каза колега по горе,всеки си хвали това което има.В атмосверен вид д16ка за да бие б16ка има не малко а мнооооого доработки за да се случи това или както се прави най често в БГ е да се изхвърли целия интериор от колата да се оглозга да неузнаваемост Дсерията и да бие стокова Бсерия със всичкото си оборудване,екстри,климатици и тн.и после да се прави на мъж във форумите.Ако на това някой разчита ок Бсерията си пада ама това ли е целта и това значи ли че мощността е по голяма?Ако бъдем реалисти от 125кс да направиш 160кс на атмосверен мотор си е доста ама доста трудна и скъпа задача а и ако го направиш нямаш кой знае колко още да изцеждаш а Б серията тепърва започваш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една тема на колега с 4 карба на D13 мисля. Гледката беше :lol::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и сигурно е 160 коня :):lol::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък сега като не е 160 коня и не е тунинг :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама вие правите сравнения и забравяте много неща , а най-важното е , че Д сериите успяват защото са лекички и не е задължително да се оглозгат :) Написах характеристиките на д15-ката ми именно затова , че се изисква не малко подобрения , че да бие стокова б16а2-ка :huh: Момчетата с Д сериите ви казаха , че това за нас е по-евтиния вариант , но ако имахме парите да тунингуваме Б серии - щяхме да го направим :) А мнозина навремето започнахме да тунинговаме Д серии за да опровергаем високомерието на тези с б16-ки , че Д сериите не ставали за нищо :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично много повече впечатление и кеф ми прави когато някой прави по слаб мотор да върви наравно , че и повече с по големи . За мен , екзотиката на първо място , малко но направено , но от теб , по твой вкус много по ми допада от сток голям мотор :D Аз карах Д15-ка , след това взех Б16-ка и след това се спрях на Д15-турбо , само защото всеки който иска бърза хонда слага Б16 всички мотори са яки , ама по яки са екзотичните и рядко срещани проекти :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Д серия на 0,5 ше си играеш със стокова Б16-ка :D инъче Б-серията си е сила, но ако следвам заглавието на темата ..... тунингованата Д-серия печели.... тя тунингована атмосферка печели а какво да говорим ако е с принудително пълнене :D

Браво за това изказване! Достоен си за награда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато някой успее в Д да монтира клапани с по-голям диаметър от тези на Б и да разшири вх/изх портове до сечения с по-голяма площ от тези на Б, то тогава при равни други условия Д-то ще бие :) . До тогава Д-то може да разчита само на малко по-голям въртящ момент в ниските /това го прави много приятен за ежедневно каране/ :dry: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато някой успее в Д да монтира клапани с по-голям диаметър от тези на Б и да разшири вх/изх портове до сечения с по-голяма площ от тези на Б, то тогава при равни други условия Д-то ще бие :D

Това и аз се опитах да го обясня в началото ама явно не успях. Това че Д-то е фабрично МНОГО скопен не означава че като изравниш горните показатели ще даде по-лош резултат. И в добавка освен клапани и портове и колекторите да са същите като на Б-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

А само това с клапаните ако ми го нарисувате как става?Любопитно ми е...+1 да "д" серия :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихи, и за да вдигна темата, един пич в американски форум ме вдъхнови да копи-пейстна мнението му тук, по сходен въпрос..

 

_______________________________________________________________________

 

< D е по-добре от B >

Публикувано изображение <> Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

То всичко хубаво, но тунингована ли е тази Д-серия, а Б-то сток ли е :)

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение какви са и двете бих им направил един ДРАГ :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете са с много добър оптичен тунинг :unsure: Абе като се позагледам и перформънса е на доста високо ниво :) Шефе, яко ме развесели :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е хубу де, аз и на двете серии им се радвам много - Д може да е с по-добра на ниски, но пък б си е високо оборотна ... ама това са някви позьорски снимки - я пуснете няколко ръна да видим :):unsure::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I like big boobs and I cannot lie... :rolleyes:;) ;) ;) @lookcho - няколко рън-а след 00.00, ще могат да ги видят хората, участващи в темата за сомнамбулите ;) И за да не съм оф-топик - Д серия FTW!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей срам нямате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано е и поради възможното наличие на детска аудитория няма да поствам снимка на C 32 B :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C32B

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята B16-ка е тривиален пример - абсолютен сток (само дето е в уникално добро състоние мотора) иначе даже спортен филтър нямам - определено ми се струва, че върви по-малко от пипната D16-ка в CRX-а, който карах преди това (дори като казвам пипната нямам предвид валове и т.н., а само филтърче K&N, колектори, генерация и някъв чип с леки настройки).

 

Не съм имал възможност да си сверя часовника, но не мисля че усета ме лъже, все пак го карах повече от 1 година този CRX, а и с него не едно стоково VTI съм наказвал. :lol:

 

Така че - определено тунингована D серия! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш път към Варна или Балчик някой път драсни ще направим сверка, но резултата ще е ясен Д серията ще е отпред :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да не ме сложите на чертата с бившия ми CRX дето ми го взехте там у Балчик :(Със сигурност ще се обадя като си идвам в BG! Аз горе долу от както купихте CRX-а от мен заминах насам и оттогава не съм си идвал (Del Sol-а го взех по снимки и ми го докараха направо тука), затова и не съм се обаждал изобщо..

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да знам всичко аз предишния собственик на дел сола ми е приятел,а като си дойдеш обади се ще ги пуснем с Crx-a :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аууу, тая тема много замряла, а беше доста интересна. Я да я вдигнем малко...аз съм писал, че съм за Д, щото тогава карах Д, ама сега съм с Б, та си хваля Б-то :lol: За съжаление половината от участниците в темата не пишат вече във форума, но се надявам останалата половина да вземат отново участие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам една изцедена Д-серия ще варви колкото леко бутнато б16. Но като цена Д-серията за мене си е по евтина за бутане. Говоря за атмосверка.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д-серията е изненадващо вървяща но в клас до 130-150 коня (атмосверка) евала , че мачка двувалки от други марки Публикувано изображение ама не е , като 9000 оборота Публикувано изображение

Атмосверката ако не е лека и не се спуска по надолнище колко да върви ?. Публикувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам една изцедена Д-серия ще варви колкото леко бутнато б16. Но като цена Д-серията за мене си е по евтина за бутане. Говоря за атмосверка.

Бе дооста подбутната трябва да е Б16сетоКало от де я изрови тая тема бре :P .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още ли ги има тея Б и Д :lol: Понеже ще има нови участници в спора да вземем да дефинираме "вървене".Вървене напред или на кюшета :)Вървене в състезателни условия или даване на газ в градски условия :( Членовете на този форум правят/тунинговат/инвестират в това което имат.За състезателни цели Б серия (поне)Фактора "манги" е основен в последвалия спор :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично имам в предвид Драг и Таим атак. Досега несъм видял Д-серия изцедена на макс, вярвам си Публикувано изображение/> че ще може да се мери с батковците си Публикувано изображение/>

И една добре направена атмосверка Джими може да разбие на доста хора мечтите не само по надолнище :D/>:lol:/>

Редактирано от Emo1234
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам безусловно в силата на D-серия, и за мен най-добрия D мотор е D16Z5 - произвеждан и вграждан само и единствено в купе на CRX 2gen.От години си мечтаех да имам точно такъв REX, точно с този двигател. Гарантирам ви че леко пипнат D16Z5 прави на мармалад стоковa B16-ка!(Естествено VTEC-а е истината, и в никакъв случай не омаловажавам B-series.)Цял живот обаче карам D мотори, и спадам към феновете на D серията. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...