Jump to content
Нимрод

Тунингована Д серия или Б серия витек

Recommended Posts

И АЙДЕ СТИГА с тези килограми . Казах ви че е пълен смях това дето го пишете. Honda_EG като даде 14.7 в 5ген хетч ?? Той какво , сигурно е бил с тЮрбо азот нещо ..... Ще ми говорите за килограми, когато се пуснете с равностоен двигател (същия модел). Тогава може да кажеш "по-лек си от мен" . Иначе не очаквайте да не се смеят хората като изтърси някой с Б16/Б18 тая глупост при положение че се пуска с/у Д15 подяволите ....

Да, само дето в колата му имаше само една седалка за да не седи на земята. :rolleyes: Пак ви казвам моите НАЙ-ГОЛЕМИ адмирации и към теб и към колегата Хонда_ЕГ и към други момчета преди теб с много вървящи Д-серии.Евала за работата ви и за резултатите ви.Това само доказва, че в БГ има начетени и ентусиазирани хора, но все пак Б-серията е МНОГО по-добра и в сток и в тунингован вариянт.Лошото е, че е скъпа както и модовете по нея.И винаги ще предпочитам да си сложа в ЕГ-то стоков Б18Ц6 например от колкото мега напилена Д15-ка, даже и да ми струва 5-торно повече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо само чешете пръстета ,а нито един не каза "моята Д15-16-30 върви яко заставайте мишки със спрели Б16-ки" ?Аз ви казах вадете ултра бързите Д серии без значение с къв тунинг са и да видите в ква заблуда сте !Даже ако е около 1000 кила може да пръска и АЗОТ !!!Ай да ви видя кви "рацери" сте клавиатурни ........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох, четох и нищо не разбрах! Темата (поне според мен ) е дали тунингована Д-серия ще бие Б-серия втек. Никъде в заглавието не видях да пише тунингована Б-серия. Мисля че отговора на този въпрос е напълно ясен: ще я бие не ами ще я направи за смях. Сток Д-серия и с 1 сек. по-бавна от сток Б-серия. Парите за една Б16-ка които са към 3000 вложени в разработки по една Д-серия то тя ще стане доста по-добра от Б-серията без промени. lookcho много се учудвам че с подобрения даваш ниски 16-ки при положение, че аз дето съм по-тежък от теб и без никакви промени давам ниски 16-ки (16.2).Според мен спора е безсмислен. Тунингована Д-серия е по-добра от Б-серия сток. Но. Мисля никой не се съмнява в това че Б-серията има по-голям потенциал за изтискване от Д-серията. Вярно доста по-скъпо начинание но можеш да изкараш повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имах бърза д16-ка , щях отдавна да съм я изкарал ... аз не се притеснявам и така да се пускам де, но това нищо не значи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рацер официално си поканен на писта Междене да видим бързата Б16-ка. Аз до София няма да се разкарвам , ако се засечем по другите писти си добре дошъл. И да не си забравиш пак да си разкачиш хидравликата :rolleyes::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рацер официално си поканен на писта Междене да видим бързата Б16-ка. Аз до София няма да се разкарвам , ако се засечем по другите писти си добре дошъл. И да не си забравиш пак да си разкачиш хидравликата :rolleyes::)

А ти тунинговай ,че онова пежо дето те мачка секи път .... са ще си го бия как си поискам навсякъде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха вярваш ли си ? като я до направиш може иначе ще му гледаш задния номер. Явно сега не си го виждал как върви и заради това така си мислиш.под "сега"(са) ако имаш предвид с валове и нам какво си правил може и да го биеш.п.п. Вече в драг състезанията класовете ще са по килограми , а не по кубатура :)хахахахааха 5 коли хахаха да не те сещам за Прелюда дето те е поизпотил , та него си го бия прилично. тези 5 коли от де ще ги извадиш не ми е ясно. И я сподели под "моята почти сток Б16-ка" какво имаш предвид :) Сток фарове или ? :) Може да спреш с чата, вече си поканен ела и ме бий с 5 коли :rolleyes: Пежака ако си го бил лятото то сега ще му зяпаш задния номер бъди сигурен(ако не си барал още колата).

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха вярваш ли си ? като я до направиш може иначе ще му гледаш задния номер. Явно сега не си го виждал как върви и заради това така си мислиш.под "сега"(са) ако имаш предвид с валове и нам какво си правил може и да го биеш.

Май не си разбрал ,че вече се пусках с него 2-пъти и го бих ... вярно с малко , но не ми беше в ред колата .... са ще му сложа 2 коли , а на тебе 5 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мм тия пуканки са много вкусни (оф топик) :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не си разбрал ,че вече се пусках с него 2-пъти и го бих ... вярно с малко , но не ми беше в ред колата .... са ще му сложа 2 коли , а на тебе 5 :)

той е бил със спукана предна гума човека :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колко глупости са се изписали пак в тази безмисленна тема.Кви разлики в цените от 3000лв като пълен суап б16а2 е 2500лв а на Д серията е около 1000лв.Искам да видя как за разлика от 1500лв ще повдигнеш 35кс. :rolleyes: Дори и да постигнеш 160кс. с много повече от 1500лв пак няма да е по бърза Д серията заради по наачканата кутия а там земеш ли да редиш става страшно.Детско е всичко което става,на всеки нормален човек му е ясно че напомпан мотор може да бие следващия в сток вид както и б16 ще си пере К20 но това означава ли че к20 не става.Нека колегата с ултра мега хипер бързата д15ка дето биел б18ц4 да покаже дино графики и ако изкара повече от 169кс ще му сваля шапка ако не хич да не се обажда колко бил бърз щото бързината му идва от килограми не от мощност :) Не спорете кой какви резултати дава а спорете в динографики да ви видем тогава потенциалните Д серии :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рацер официално си поканен на писта Междене да видим бързата Б16-ка. Аз до София няма да се разкарвам , ако се засечем по другите писти си добре дошъл. И да не си забравиш пак да си разкачиш хидравликата :rolleyes::)

Аз пък те каня на 2ри май на междене че ще ми е скучно със моите съфорумци (шкода клубчето се сбира там ) то не си ми на килата ама карай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колко глупости са се изписали пак в тази безмисленна тема.Кви разлики в цените от 3000лв като пълен суап б16а2 е 2500лв а на Д серията е около 1000лв.Искам да видя как за разлика от 1500лв ще повдигнеш 35кс. :rolleyes: Дори и да постигнеш 160кс. с много повече от 1500лв пак няма да е по бърза Д серията заради по наачканата кутия а там земеш ли да редиш става страшно.Детско е всичко което става,на всеки нормален човек му е ясно че напомпан мотор може да бие следващия в сток вид както и б16 ще си пере К20 но това означава ли че к20 не става.Нека колегата с ултра мега хипер бързата д15ка дето биел б18ц4 да покаже дино графики и ако изкара повече от 169кс ще му сваля шапка ако не хич да не се обажда колко бил бърз щото бързината му идва от килограми не от мощност :) Не спорете кой какви резултати дава а спорете в динографики да ви видем тогава потенциалните Д серии :)

Браточка ей след такива мнения спора трябва да приключва!Евалата казано просто ясно и на място! Дай да не пишем повече, да не станем черните овци със скъпите невървящи мотори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-смешното нещо в цялата тема беше изцепката за Б16 срещу К20 :):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кое му е "страшното" да редиш кутия ??? :) понеже не знам как става и ми е много чудно ?

 

и тея коне може да се радвате само с тях , защото ви остава само това :D Едни 80 коня горница на хартия и един автовоз отзад на пистата. Четете всичко което се пише не само това , което ви харесва. Лично за мен Б-то е по-добро, но не с много. и това че няма добре вървяща Д-серия не означава че не може да се направи ;) Моята кола я приемете че е МНОГО далеч от истинския смисъл на думичката направена.

По-скоро е съживена малко.

 

И ДА , колата като е по-лека естествено че ще върви повече, но не го използвайте като оправдание. Кола с МНОГО повече коне и т.н. да пада от по-слаба не е нормално. По вашата логика (напълно грешна) най-бързия автомобил сигурно е Калинката (ако някой знае за какво говоря въобще) , защото е 300 кила сигурно.

 

Б-серия рууулллзззз ;)

 

п.п. РАЗБЕРЕТЕ че никой не казва че Б-то е лоша серия :) Просто има хора дето си мислят че Д-то не става за нищо , а не е така :)

 

п.п.п. Я хората дето тупат М3-ки (знам че има такива :) ) да кажат да ли няма да се смеят ония от БМВ-то им каже "ама ти си по лек!" :rolleyes:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker не по смешното е че ти не успя да схванеш смисъла на цялото изречение.Сега си го прочети пак няколко пъти и се опитай да разбереш какво казвам ако не успееш потърси помощ :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма то цялото ти изказване е тъпо бе пич

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък те каня на 2ри май на междене че ще ми е скучно със моите съфорумци (шкода клубчето се сбира там ) то не си ми на килата ама карай :)

ако дойда и аз, ще има ли кръгче ? :)

 

>>>

rusiq_81, когато един сивик от 4-та насам, та чак до 2000-та не идва с б серия двигател, той идва с д, няма много смисъл да правиш подмяна на д към д ...

което само по себеси означава, че разликата е 2500лв да речем ... всичките ти други размисли и страсти отпадат ...

 

аз се интересувам защо всички се насирахте пред на Стамен рекса докато беше с д16 ? а сега изведнъж д-серията няма потенциал ... не че колата му не е бясна в момента :rolleyes: - направо ме вдъхновява, но това е друга тема ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ДА , колата като е по-лека естествено че ще върви повече, но не го използвайте като оправдание. Кола с МНОГО повече коне и т.н. да пада от по-слаба не е нормално. По вашата логика (напълно грешна) най-бързия автомобил сигурно е Калинката (ако някой знае за какво говоря въобще) , защото е 300 кила сигурно.

Да бе, и аз съм виждал М-ки 3.0, 3.2 и какви ли още не коли да падат от Хонда 1.8, ама то не е от килата, просто М-ковия мотор е много тъп... :) :) :):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох, четох и нищо не разбрах! Темата (поне според мен ) е дали тунингована Д-серия ще бие Б-серия втек. Никъде в заглавието не видях да пише тунингована Б-серия. Мисля че отговора на този въпрос е напълно ясен: ще я бие не ами ще я направи за смях. Сток Д-серия и с 1 сек. по-бавна от сток Б-серия. Парите за една Б16-ка които са към 3000 вложени в разработки по една Д-серия то тя ще стане доста по-добра от Б-серията без промени. lookcho много се учудвам че с подобрения даваш ниски 16-ки при положение, че аз дето съм по-тежък от теб и без никакви промени давам ниски 16-ки (16.2).Според мен спора е безсмислен. Тунингована Д-серия е по-добра от Б-серия сток. Но. Мисля никой не се съмнява в това че Б-серията има по-голям потенциал за изтискване от Д-серията. Вярно доста по-скъпо начинание но можеш да изкараш повече.

Браво колега :rolleyes: .. вчера цял ден се опитвах това да обясня,но се отказах щото смисал няма :) просто са се захапали за нещо което е ясно...а то е - Б серия е по-добра от Д ако са в стоков вариянт,но според зададената тема Д е човека :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker не по смешното е че ти не успя да схванеш смисъла на цялото изречение.Сега си го прочети пак няколко пъти и се опитай да разбереш какво казвам ако не успееш потърси помощ :)

Ще те съдя за авторски права !>>>>>между другото аз ти прочетох поста пак и от него излиза, че хеми-то на една куда е по-добро от едно б16, защото има коне, но не върви защото е тежко ... то дефакто камаз-а е по-бясна бегачка от VTI-ката, но VTI-ката върви щото е лека ... нека да приключим темата: д-серията за нищо не става, б-серията рулз ... дано не ви сцепи шушоните някоя д13-ка, че тогава трябва много да ви е срам до момента в който не си измислите оправдание :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lookcho разликата в суаповете е 1500лв не се прави на луд като няма какво друго да кажеш по добре се съгласи с някой кото е прав а не казвай на черното бяло тъпо е :rolleyes: rulemaker тъпия в случая си ти не аз кое му е тъпото? Казах че всеки барнат или нека се изкачжа по ясно за такива като теб на всеки мотор с подменени перформанс части и покачена мощност може да бие следващия по мощност на производителя в сток вид както д16 да бие б16 така и б16 да бие к20 логично е и не виждам нищо тъпо в това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krelion пак вадиш нещата от контекста, м-ката е с около тон над б18-ка, а б18-ката с колко да е по тежка от д-серия 200 кила?rusiq_81 покажи ми я тая Б16-ка дето бие К20

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само последно: как го сметна това ???? Емо си продаде( редакция: продава и не може да продаде ! ) д15-ката за колко ? 1000лв ? и тя сток ли беше ? а има ли сток б16, което да можеше да й се опъне ? а с един вал ? а с един всмукател ? ( за 1500лв отгоре говорим ! )

аз не се правя на луд, а ти ...

лека, доходна и безавариина - колите се разбират на пистата, но хората се разбират в спора ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rusiq_81 айде дай ми тогава 1000лв. а аз ще дам от мен другите 1500 за една Б-серия щом е толкова разликата или пък ми продай твоята за 1500лв. Аз точно това се опитах да обясня. Барната Д серия ще е по-добра от сток Б серия. Т.е. за парите които ще се дадат е по-добре да си направиш Д от колкото да купуваш Б. Освен ако не целиш да правиш нещо вълшебно и да не те спират парите. Тогава отговора е Б-серия защото както казах има по-голям потенциял за развиване. Но за 2500лв можеш даже да си търбинираш Д-серииката си и да си съскаш на воля. Както каза адаша Hronos "Кола без търбо е като жена с малки цици, и двете ти вършат работа ама не ти правят кефа" Но това вече е друга тема. Така че мисля че спора относно тунингована Д-серия и сток Б-серия може да го приключа, който ме рзбрал разбрал който не е здраве да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lookcho говорим за едно и също нещо а ти отново спориш що за човек си??? На емо д15ката 170,180 или 190кс е че бие б16ки сток??? От къде идва това ??? Казах ви спорете в дино графики не ми спорете как изпразнена до безобразие кола биела стокова б16 с три касетки домати в багажника,ама наистина спорам да пиша не сте хора!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на емо двигателя има графики на няколко места из форума и не е безобразно изцеден - аз ти казвам, че не можеш да смяташ, че човек купил си двигател за 2500 и опитващ се да си продаде стария безуспешно за 1000лв, реално е дал 1500 ... , но дори и така да е, добави две части за общо 1500лв - а именно вал и всмукател, и ми кажи че 110коньовия д15 няма да подмине 115-те коня които излизат от б16 на диното ... говорим само за рентабилност, понеже така си започнал спора !+ че д15-ката дърпаше прилично тренировъчното VT на Тони ... което не е много по-тежко май ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krelion пак вадиш нещата от контекста, м-ката е с около тон над б18-ка, а б18-ката с колко да е по тежка от д-серия 200 кила?rusiq_81 покажи ми я тая Б16-ка дето бие К20

всеки хеч б16 ег срещу ванче тайп ар :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де : 4ген Д15 вс 4ген Б16

 

еднакви купета .... за много по-малко пари (дори Д15 няма да стигне и половината от цената на ВТ-то) Д15-ката ще е отпред. Сега ако пак някой каже : "ама Б16 е по-тежък" и ще почина :)

 

Всичко зависи от парите. както казаха по-горе колегите ако имате малко пари определено Д, ако имате повечко пари (за подръжка и тюнинг) задължително Б :rolleyes: (и да не се караме нека бъде Б20 :) )

 

EGocentric, ако са напълно сток колите Б16-ката ме съмнява да бие :D ама честно казано не съм виждал подобна гонка.

 

п.п. rusiq_81, намери едно стоково ВТ и ще ти покажа графиката :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: да бе, само дето с мойто д14 по което почти нишо не беше пипано до трета вървех с сток 5ген ВТи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм виждал досега графика на б16 с 115кс. ако имаш покажи ми и ще се съглася с теб :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGocentric, ако са напълно сток колите Б16-ката ме съмнява да бие :P ама честно казано не съм виждал подобна гонка.

ами аз съм виждал за това го написах

има един пич от София Боби с тайп ар ван който е падал от не една б16ки та даже от неговата си вти седан също ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти на сток ВТИ ВТИ 125к.с.А ето ти и на Д15-ка Д15 110к.с.

Редактирано от Draik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерени са на различни динота ... даже са различни по тип на измерването !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерени са на различни динота ... даже са различни по тип на измерването !

Има и на ХЕЕД на парадокса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последния рън е от стокова вти-аика нали ?! които е 125,3 коня ? интересно ми е защото съм виждал и в други държави да вади същите данни.

Има жокери, но мотора е последна песен и неще да се предаде кучето... wink.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ? 125-7 whp е нормалнона дргуия тип стенд мисля че е 135-6(които мери на главинате) :P и сега какво ще правим ????

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Числото 115 няма нищо общо с 125 аз като ви казвам че глупости говорите като няма какво да изтъкнете като + си ги измисляте от гъ...те,смешни ставате и аз спирам да споря а само ще чета и ще се смея :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Б16ка до б16ка има голяма разлика.Примерно от тази на Парадокса до тази на Рибата има един автовоз разлика(близо секунда).Въобще примерно между Втита на колегите Митев и Иво и тази на рибата няма нищо общо,въпреки че и те са с подобни модове.Това че някой е аграр,няма резервна гума,един закачен ремък,махал е пласмаси и мокети си е негова работа важното е кола да е бърза.Въпросът е,че за да караш бърза атмосферна Хонда трябва да си дребен и лек аграр(максимум 70кила,щото качат ли се още 50 става страшно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krelion пак вадиш нещата от контекста, м-ката е с около тон над б18-ка, а б18-ката с колко да е по тежка от д-серия 200 кила?

Цъ, М-ката беше суапната Е36 - 320 :P Пък и около тон е малко множко. :D В случая бяха около 300 кила ;) Но се отклоняваме много от темата мисля...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...