Jump to content
kalintry

Омръзна ми

Recommended Posts

... да карам на 2-ра, 3-та максимум с 2500-3000 об/мин. Направо умирам. Двигателя също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ?

Дано омекне малко, че да се свърши с тази поледица!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) аз пък като замръзне така(вкл. и колата), се возя на маршрутка или градски...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не знам къде да пиша се лепнах тук. Та: Споделете как се справяте със замръзнали ключалки и врати. :) Понеже аз вчера половин час почуквах по края на вратите, за да се отпуснат уплътненията, а на шофьорската врата не можах да вкарам ключа, понеже пластинката която покрива отвора я няма (така я купих) и вътре замръзнало малко ледче. Налага се да отключвам пасажерската и от там останалите врати. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това държа да имам аларма. Такова нещо като вкарване на ключ не съм правил от много време. Иначе отключвам колата с дистанционното, отварям първо задната врата, ако стане така да се чупи дръжка, поне да е на задната врата, след това с малко напъване отварям и предната, а от там вече е лесно. Уплътненията на вратите ми замръзват стабилно и си е малко приключение да си вляза в колата. :) Ще трябва да се мажат с нещо. Колкото до карането спрямо обстановката май нямаме избор. Те за това сега ми се кара 4 по 4 кола или джипка. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплатнения- Силиконов спрей за такива, а ключалките пак има течност против замръзване или пробвай с ВД-то когато се отпуснала може да има ефект. п.с. А кой каза нямало да има зима......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това държа да имам аларма. Такова нещо като вкарване на ключ не съм правил от много време. Иначе отключвам колата с дистанционното, отварям първо задната врата, ако стане така да се чупи дръжка, поне да е на задната врата, след това с малко напъване отварям и предната, а от там вече е лесно. Уплътненията на вратите ми замръзват стабилно и си е малко приключение да си вляза в колата. :) Ще трябва да се мажат с нещо. Колкото до карането спрямо обстановката май нямаме избор. Те за това сега ми се кара 4 по 4 кола или джипка. :)

Пъ аз съм с Cr-V, ма то не е джипка, а при тоя стил на каране 4по4 не се вклиучва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това държа да имам аларма. Такова нещо като вкарване на ключ не съм правил от много време. Иначе отключвам колата с дистанционното, отварям първо задната врата, ако стане така да се чупи дръжка, поне да е на задната врата, след това с малко напъване отварям и предната, а от там вече е лесно. Уплътненията на вратите ми замръзват стабилно и си е малко приключение да си вляза в колата. :) Ще трябва да се мажат с нещо. Колкото до карането спрямо обстановката май нямаме избор. Те за това сега ми се кара 4 по 4 кола или джипка. :)

А случвало ли ти се е от студа машинката на централното да неможе да бутне ключалката :). На мен да и на купето нямаше от къде да се влезе. След много нерви и напъни последва гордата реплика.... Honey, I'm Home!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам "течни кристали" за обработка на уплътненията на вратите.Това е нещо с течен силикон.. :) , ползва се за коса.Ефикасно е засега....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намазах уплътненията на вратите с глицерин, а ключалките напръсках с WD40.. Въпреки, че съм с аларма и централно бяха замръзнали и двете врати. Добре, че поне багажника ми не беше замръзнал и влязох от там да я запаля..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплатнения- Силиконов спрей за такива, а ключалките пак има течност против замръзване или пробвай с ВД-то когато се отпуснала може да има ефект. п.с. А кой каза нямало да има зима......

Сещайте се за тези неща ноември, и проблем няма да има и в "онези" дни! (ехх, тия реклами :) ) Профилактично ноемврийско мазане на всичко що е гума, и пръскане в ключалките с нещо на тефлонова или силиконова основа и няма да се мисли за това дълго време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам с какво да ги намажа, въпроса е че не намирам подходящ момент. Иначе ако машинката не успее да вдигне петлето, значи е много много студено. Аз обикновено познавам ако има вероятност да не сработи, усеща се това. Ако преди това сте карали рено 19 и сте поставили няколко централни на различни коли, ще разберете за какво става въпрос. kalintry , как така ЦРВ-то не е джипка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята си писка писка и не отключва много трудно стана накрая, но с ключа. Преди 2 дни даже хидравликата нещо замръзна ама беше -13 градуса, хем само за час я освавих пред кафето :) инак в гараж си я държа и нямам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаде из темите в технически пишеше глицерин ,колега в работата набута по ключалките спирачна течност.Ефект имало .Аз се каня от две години :) да мажа и пръскам и така и нищо не направих пак и се ги сменявам возилата ,ама това е друг въпрос ;) .Как си отварям сутрин :С благословий, с удар ако се наложи. Е го сутринта било много студено, на жената булида :P го отварях все едно ще го гепа , на карамба :) .Фиести по пътя нямам думи нито изчистено ,абе мила моя татковино........Днес ,7 часа и половина Дупница -София -Дупница с лекотоварно камионче ;) .А един час товарих материали.Карах костенурка :);) .Е така си прекарвам и се справям с зимата. И недай боже никому миналата зима счупих шенкел в движение на леда ефекта бе поразителен за колата де.Живи и здрави и весели пазници :) .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега карай си на малки обороти да ти е спокойно, а за уплътненията глицерин втора зима ползвам и грам проблем нямам ;) Катинара на гаража ми е смазан със Хонда МТФ ;)

Редактирано от airbrush

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това държа да имам аларма. Такова нещо като вкарване на ключ не съм правил от много време. Иначе отключвам колата с дистанционното, отварям първо задната врата, ако стане така да се чупи дръжка, поне да е на задната врата, след това с малко напъване отварям и предната, а от там вече е лесно. Уплътненията на вратите ми замръзват стабилно и си е малко приключение да си вляза в колата. ;) Ще трябва да се мажат с нещо. Колкото до карането спрямо обстановката май нямаме избор. Те за това сега ми се кара 4 по 4 кола или джипка. :sad2:

Пъ аз съм с Cr-V, ма то не е джипка, а при тоя стил на каране 4по4 не се вклиучва :sick1:
Колега, а какво е Cr-V-то ?! :sick: Аз сега съм си него и да ти кажа просто махам на другите коли, който разминавам ;) Сега в четвъртък ще ходя и до Силистра, а чух че пътя е ужас там, да видим как ще е! ПС: Бах не очаквах туй голямото нещо, така да си върти гъза :puke: Ходих вече 3-4 пъти да се въртя с едни БМВ-та и им скрих шапките :guns:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И исузото ми си върти гъза по леда,но по време на танц като натисна копчето 4WD и край на танца.С такъв джип зимата бих тръгнал и за сибир.Незнам CRV-то имали бавни скорости,но ако няма за мен нее никакъв джип,защото някои нямат и им викат джипове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ЦРВ-то му викат джип или не, ама разни такива прехвалени с блокажи,с бавни предавки и бла бла глупости ги вадя от преспите по Узана с ЦРВ-то което не е джип ;) .Най-важната екстра за зимата са добрите гуми.Всичко друго е ташак. Е трябва и да можеш да си караш колата все пак. Аз пък с моя стил на каране почти не ми се изключва 4WD- то ;)

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондю не че искам да ти опонирам и искам да кажа нещо лошо за ЦРВ-то ама бавните и блокажите не са баш бла бла и глупости.Иначе те подкрепям за зимните гуми ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам "течни кристали" за обработка на уплътненията на вратите.Това е нещо с течен силикон.. ;) , ползва се за коса.Ефикасно е засега....

;) E, направо ме разби!Иначе за замръзването едно е ясно, ако уплътненията не са бъзикани и не влиза вода м/у тях и рамката проблеми няма да има.Днес колата ми беше със сант и половина лед по нея, щом размразих контура на вратата с обикновена вода, вратата се отвори.Пропаднали врати,ненапаснати, удряни и т.н също замръзват!Едно време гумените уплътнения ги мажехме с глицерин, сега течния силикон е по-добър.Ключалките имат перфектна защита, ако са насилвани или правени водата влиза вътре.За машинките досега не ми се е случвало да замръзват, но и там проблема е от навлизането на вода и като се отсрани е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами със замръзналото централно какво правим? ;) Дайте идеи, че са ми много необходими... Вече не съм толкова малък да влизам през багажника ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами със замръзналото централно какво правим? ;) Дайте идеи, че са ми много необходими... Вече не съм толкова малък да влизам през багажника ;)

След яки напъни с ключа се отваря, но ме притеснява, че някой ден половината ключ ще остане във вратата :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз при замръзнало централно, както каза колегата, си поиграх с ключовете и с механизмите (копчетата които стърчат) за отваряне и затваряне (но трябва да си вътре), съвсем леко да се раздвижи.. че от начало, като почнах с дистанционното отключ-заключ се сетих, че може да ми падне акумулатора и ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм недоволен от почистването на софия....особено локалните дето аз ползвам са заледени до степен 4е повече от 2ра ако включиш означава да не може да спреш ,ако се наложи!по проблема с ключалките и аз съм от колегите дето блускат по вратата да отпусне(уш мазах с парафин )ама явно не помага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега не дей кара с 3000 оборота е :)Карай с 7к :D Аз така днес покарах, покарах и хубавата окарах чисто нов съединител :)А за уплътненията аз ползвам парафин ама не този от аптеките ( явно е доста слаб или разреден и аз незнам точно ) ами такъв от лаборатория и за сега нямам ядове. Вчера колата беше запечатана от всякъде с лед и отгоре със сняг и вратите се отвориха без никакви грижи :(Проблема е обаче от коя лабораторя да намерим такъв парафин че и моя свърши вече, накой ако има познати да свирка, ще си платим каквото струва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще окъкаш съеденителя бе човек. Пускаш го и продължаваш на 7 к със припомпване. И немога да ви разбера как не ви харесва времето навън. Изобщо неможе да ви е скучно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не е казал ,че е скучно,обаче при това натоварване непочистени тротоари и пешеходци по пътя си е опасно!Лично аз като се сетя ,че съм бил пешеходец и пазя доста хората!Какво би станало ако колата се поднесе или не можеш да спреш!Зимно време лекично на топло в колата и когато стигнеш тогава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами със замръзналото централно какво правим? :) Дайте идеи, че са ми много необходими... Вече не съм толкова малък да влизам през багажника :o

След яки напъни с ключа се отваря, но ме притеснява, че някой ден половината ключ ще остане във вратата :ph34r:.
Колега аз нямам такава опция "с ключа" .. Може само с дистанционно :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами със замръзналото централно какво правим? :) Дайте идеи, че са ми много необходими... Вече не съм толкова малък да влизам през багажника :o

След яки напъни с ключа се отваря, но ме притеснява, че някой ден половината ключ ще остане във вратата :ph34r:.
Колега аз нямам такава опция "с ключа" .. Може само с дистанционно :lol:
аз съм точно обратното....дразни ме скапаната аларма и смаоключ ползвам...това дистанвионно е като ключодържател само!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше, че попринцип може само с дистанционно..Ключа не играе въобще.. И сега като ми замръзва така брутално и откачам.. Няма отваряне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже при мен температурата почти през цялата зима е -30 до -40 и няколко, да ви предложа нещо. Поставете си дистанционно запалване. Затопля колата отвътре и ключалките се отварят по-лесно, в колата е по-приятно и т.н. Купете си също ветроупорна запалка (дори да не пушите :) ) и нагрейте ключа преди да го вкарате в ключалката. Изчаквате 10-тина секунди и лекичко завъртате, обикновено работи този метод. Дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...