denis95 0 #1 Публикувано вчера в 15:57 (Редактирано) Здравейте от скоро съм собственик ма црв 3 2007 2.0i ръчка с газова както и да е, колата е в мен от месец , кажете моля как трябва да е парното на тая кола, в началото с 1вото обслужване исках смяна на термостат, колата супер бавно топлеше, направо си беше студена , след смяната 2деня беше добре, не мога да ви кажа точната марка термостат, ще прикача видео, как от днес колата изстива от градско каране, вие дайте мнение https://dox.abv.bg/download?id=c1f4dde464# - Линк за сваляне Редактирано вчера в 16:09 от denis95 Прикачен линк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3172 #2 Отговорено вчера в 18:14 Не изглежда нормално. Възможностите са кофти термостат, или неправилно избран. Ако се различава конструктивно от оригиналния, няма да ляга правилно и ще пропуска постоянно. Също така, термостатът трябва да е за 82°C. Ако си сложил за по-ниска температура, ще отваря по-рано и двигателят ще загрява трудно и ще изстива лесно. Оригинален е на NIPPON, OEM № 19301-RNA-306. Добра алтернатива е TAMA WV52BC-82. Друга възможност е датчикът за температурата на антифриза да дава грешни данни. Но си трябва обследване на проблема първо при кадърен автомеханик. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis95 0 #3 Отговорено вчера в 18:35 преди 19 минути, dandilov написа: Не изглежда нормално. Възможностите са кофти термостат, или неправилно избран. Ако се различава конструктивно от оригиналния, няма да ляга правилно и ще пропуска постоянно. Също така, термостатът трябва да е за 82°C. Ако си сложил за по-ниска температура, ще отваря по-рано и двигателят ще загрява трудно и ще изстива лесно. Оригинален е на NIPPON, OEM № 19301-RNA-306. Добра алтернатива е TAMA WV52BC-82. Друга възможност е датчикът за температурата на антифриза да дава грешни данни. Но си трябва обследване на проблема първо при кадърен автомеханик. Мерси, във вторник отивам пак в сервиза, човека е кадърен и човечен, поне с такива впечатления съм, аз също съм за дефектирал термостат или развален топлинен датчик, интересното е че днес е 3тия ден откакто взех колата, предните 2 дни всичко беше 6 и днес от нищото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1618 #4 Отговорено вчера в 19:51 (Редактирано) Първо утре провери дали в радиатора е на макс пълен ,до гърловината ,ако не долей. В разширителния съд малко над средата между мин и макс. Ето ти тема за термостата CRV 3 R20A2 смяна антифриз и термостат - CR-V 3та ген. (2007 - 2011) - Hondabg.com Форуми https://share.google/RF71uBq9pvBtH3vU5 Направи обезвъздушяването от постнатата тема. И това е антифриза 2 Редактирано вчера в 20:03 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis95 0 #5 Отговорено преди 5 часа Чакам други мнения, пробвах съвета на колегата Carpera, не помогна Дефектирал термостат е за мен това, не съм запознат и не мога да кажа но съм на 90% сигурен че виждам въпросния термостат, който изглежда отворен до край, нещо като резба и вид винт който по пътя на мойта логика е отвид, т.е отворен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3172 #6 Отговорено преди 1 час Термостатът няма резба или винт. Обикновено заклинва. Особено, когато не е правилният модел за съответния двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 954 #7 Отговорено преди 1 час (Редактирано) Този рязък спад в температурата(от видеото) и липсата на парно говорят за неадекватно поведение на термостата, то и няма какво друго да е отговорно за подобни симптоми. Защо не провериш колко струва един оем термостат, вместо да си играеш на проба-грешка с толкова важна част, защото парното ти е най-малкият проблем, бъзикаш си двигателя така. Редактирано преди 1 час от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове