Jump to content
dragob

Покупка crv бензин

Recommended Posts

Да питам нещо .предлагат ми  срв 3 генерация 2010 бензин 2 .00 150 коня 4×4 двигател автомат.сервизна история бултрако 114 000 реални километри.един собственик само.карана само с 100 октана.нови зимни гуми hahkok на лети джанти и летни на джанти също 17 ски.сменено масло автомат на 90 км преди 2 години и масло диференциал в бултрако .салон не е кожа.много леки външни забележки и вътрешни  .масло мотул 5w -40.смяна на 10 000 км.няма разход на масло.сменен компресор клима и ремъците към него.каско.гражданска и винетка.

Цена 20000 лева.написаното по горе истина човека познат и не лъже.единствено според мен дискове за смяна след време близко.

Струва ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш мобилето и виждаш как вървят, за мен си струва парите, въпросът е ти какво търсиш и дали ще си ок следващият ти автомобил да е със сходна динамика като сегашния. 

И ако го вземеш, пиши в темата за масло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо такова търся.кое  ме притеснява -егн на колата .16  год.Няма газ .цените на срв стоят доста високо.Те с верига ли са?Разхода 7-9 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом това търсиш, няма какво да го мислиш, още повече след като го взимаш от познат, малко са хората, които биха продали кола на познат, без да са сигурни в състоянието й.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 20 000лв., трябва да е най-високото ниво на оборудване Executive+.

С кожа, дистроник и всичките системи за сигурност, за модела.

 

По-ниските нива съм виждал и по 15 000лв. в мобиле-то.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не е такова ниво.няма кожа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, dandilov написа:

За 20 000лв., трябва да е най-високото ниво на оборудване Executive+.

С кожа, дистроник и всичките системи за сигурност, за модела.

 

По-ниските нива съм виждал и по 15 000лв. в мобиле-то.

 

Въпрос на приоритети. Дали търсиш технически изряден автомобил или натъпкан с екстри кош на незнайни километри и проблеми.

То ако можеше топ ниво и топ състояние за без пари, щяхме да живеем в друг свят.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е гаранцията, че тоя 16 годишен екземпляр е на реални 114000 км?

Какво като го продават Бултрако. Мислиш ли, че не могат да му "врътнат" километража и да му направят нова сервизна книжка? Та нали печатът е в тях.

Само разсъждавам...

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Км са реални .колата я знам от както я е купил.въпроса беше за егн то и цената.много високи цени държат тези наши коли срв.По някой път си казвам оправда ни ли са тези цени?днешния ден сутринта преди да гледам хондата .гледах форд фиеста 1.4 бензин 2007 на реални истински 35000 км гаражна.пак от комшия.даже я спазарихме на 6000 лева.но утиваме до видим гуми те летни на фиестата и комшията вика.ела продавам хондата и аз за 1 един час гледах и двете и съм объркан.едната 6000 лв и малка кола фиеста на 35000 км и хондата на 114 000 голяма кола и 20000 бона.патова ситуация.днес.за сега съм за нашта си марка.хондата се продава поради покепката на нова кола мерцедес джип нов

Редактирано от dragob

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
3 hours ago, dragob said:

  .масло мотул 5w -40.смяна на 10 000 км.няма разход 

Браво в Булграко поддържана с 5w40 ,като доста е изписяно че този двигател е за0w20-0w40.

Карана с 100 октана също е писано че този двигател е за 95 октана.

С верига е CRV 3 но на тези км ако са реални имаш още доста до смяна.

Прегледал си сервизната книжка и всичко е ок,не примерно  за 16 год писано с един химикал и всичко топ.

16 години с тази кола на 114хил км само до Кауфланд ли е ходено.

Все въпроси за размисъл.

Но казваш познаваш човека.

Да за  20хил лв  трябва да е най-високо ниво на оборудване..

Можеш ли да снимаш аспуха  и да качих една снимка,да се вижда върте.

Ще ти кажа защо това е кола която харчи масло

20240919_164750.thumb.jpg.6ef3215fcaf203d2c359d1b987dabfa0.jpg

Тази която не харчи е с раждив вътре такъв.

 

п.п искам и аз такъв комшия да държи колите си в гаража.

Двете коли нямат база за сравнение.

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото и аз знам ,че не е това.но там такова слагат ,говорено е доста за тях и маслата.този двигател.носи ли на газ.?трябва да погледна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Носи без проблем. Важно е газовата да е хубава и да е монтирана и настроена правилно.

Ако ти я даде за 16 000 - взимай.

Ето една с фулл екстри за справка: https://www.mobile.bg/obiava-21761321680403118-honda-cr-v-2-0i-avtomat-distronic-koja-navi-camera

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя пък тази с теглича е на 184 000.

Като добавиш регистрация, винетка ,гражданска , каксо и втори чифт гуми с джанти и цената става като на предлаганата.

Не казвам,че цената на предлаганата е ниска, просто смятам. Една кола струва колкото дадат за нея. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По малкото км и един собственик компенсират ли егн и цената?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.mobile.de/auto-inserat/honda-cr-v-executive-sondershausen/432058200.html?ref=srp&refId=a6ec1d86-f713-06c0-41b8-ed65c4c775f5&searchId=a6ec1d86-f713-06c0-41b8-ed65c4c775f5&type=ad

 Ето ти една германска.

За годините си са силно надценени , но търсени и това се знае и от търговците.

Не , че не съм взел две.😀

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-малко доказани км и познат собственик винаги са за предпочитане.  Няма спор.

Но не съм убеден, че с това ниво на оборудване заслужава цена като за най-високото.

От моя гледна точка, високото оборудване си заслужава всеки вложен лев. 

В момента не мога да си представя, да карам кола без дистроник, например. Голямо удобство и кеф е. А и допълнителна безопсност. 

 

П.П. Само за инфо. Ако предната емблема е "стъклена" така да се нарече, значи има дистроник. Ако е обикновена - значи няма.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, dragob написа:

По малкото км и един собственик компенсират ли егн и цената?

Да.

Това е най добрия възможен вариант.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей гледните точки са колкото са хората. Обективната е една кола на 16г. колкото и да е читава тепърва ще предстоят ремонти, къде малки, къде големи. Сега казвам ти субективно мнение на човек който си взе такава хонда преди няколко месеца, за 15000лв. за мен водещо бе да е без точка ръжда ама никъде даже по носачите /имаше технически по-читави германки/, като я обслужих и сложих, газ гуми и някакви други неща, регистрация застраховки, винетки сметката удари 19000лв., като преди това имах акорд 2,4, 190 коня, ръчка да се абстрахираме от години и ремонти ако си я вземеш с кеф ще си я подържаш и няма да те бърка. Та тази кола е изкючително мудна бавна и возията не е на нивото, което очаквах аз, разхода за мен е много добър за СУВ автомат е топ 10-12 газ зависи климатик или без има достатъчно място за багаж. При теб не си с кожа КОЕТО Е МЕГА ГОЛЯМ +++ аз съм с всички екстри но тази кожа ми сасипва живота, лятото съм постоянно потен обмислям да си купя текстелен салон или някаква тапицерия ли незнам. Та 20000лв е добра цена за кола с реални километри даже е супер, зависи какво търсиш. Аз ако се върна назад бих си взем 2,4л. или направо бих отделил още някоя стотинка за 4та генерация 2,4 само с предно може даже и да е 6 скорости ръчка. Та както казах всичко е субективно, жена ми повече ръка няма да кара и казва, че това е най-добрата кола, широка, висока, бавна и много надеждна. РАЗМЕРА винаги има значение на изминатите километри, както за жената така и за колата. Поздрави.

Редактирано от Honda14is
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за написаното.колко ти струваше тазово и каква марка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1900лв БРЦ, уж висок клас с незнам си какви настройки и голяма бутилка на резервната гума на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@CARPERA, преди да взема мечока, гледах 1 CR-V 3-та ген R20, което жената и допадна. Беше от Италия, купено от Хонда в Болоня, реални 140 000км с куп документи и фактури от Хонда там. От както е излязло от магазина са му сипвали 10w40 в Хонда там. Не виждам проблем, като е сменяно в интервал да има нещо. Вискозитета е добре да се спазва в някакви граници но най-важното е честата смяна на флуида. Хондата беше перфектна, само за инфо. Жената се заглежда пак по тия CR-V 3 та за момента отбивам номера ама да видим до кога :D 

Относно километрите на 1 кола, няма значение какви години е а кой, как и къде я е карал. Мерца е на 240 000 реални км  с документирани километри до момента от ден 1. Всичко зависи от това на каква кола ще попаднеш и колко ще търсиш. Хондите по-трудно можеш да ги хванеш за реални км. Трябва или да е по-нова или да разчиташ на див късмет, че ще попаднеш на малко км на тия години. Просто няма как да ги провериш, поне повечето. Type R по километраж е 225 000 ама го карам 10 години. Сега, 10 години по-късно, пак продават същите коли и пак са на по 220 - 250 хиляди а вътре са по-износени от моята. 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Само за протокола (относно пробега):

Преди години един англичанин ми каза:

- Съпругата ми кара много малко. Предимно се вози до работата си. Когато си купува кола гледаме да е на малко години, на много мили и евтина. След години, когато реши да я сменява, тази кола ще си върне вложените пари, защото ще е на еднакви години, пробег и цена със всички останали от този модел.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Krasi-mir, има вярно в това, в кръга на шегата :D За мен, колкото по-малко км, толкова по-добре, за годините не съм сигурен обаче. Има модели, които с времето стават само по-скъпи едно на ръка и второ, някои модели са много добре направени и ако се вземат на реален нисък пробег и малко собственици, служат дълги години безпроблемно и качват цена в същото време. Рядко изпадат такива, но ги има, дори в България. В чужбина дори някои от моделите са по-скъпи от тук. При Хонда също е така с определени модели, но пробегът тук е трудно доказуем. Трябва да е с малко собственици и доказуемо от къде е колата, а при Хонда, такива са сигурно 10%. Все пак, една приятелка скоро си купи Хонда Акорд 8-ма ген, комби, автомат на 80 000км, 2011-та година, купена нова от Бултрако. Шефа и я е карал до работа и обратно ( колата нали :D ) и сега я смени. Купи я за смешни пари на фона на пазара в перфектно състояние на изключително нисък пробег. Автомобили има, трябва търсене и доза късмет. 
 
Та на колегата, ако CRV-то е на реални км, да скача смело. Има ли обява тази кола, @dragob? Противно на очакванията, CR-V с проблемите си, не е по-евтин за притежание от доста други SUV модели но на реални малко км, няма драма. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
19 hours ago, Mkilla said:

@CARPERA, преди да взема мечока, гледах 1 CR-V 3-та ген R20, което жената и допадна. Беше от Италия, купено от Хонда в Болоня, реални 140 000км с куп документи и фактури от Хонда там. От както е излязло от магазина са му сипвали 10w40 в Хонда там. Не виждам проблем, като е сменяно в интервал да има нещо. 

Това 10w40 е тотална амортизация на двигателя при сутрешния студен старт при топло време ,а през зимата този двигател при стартиране  работи без смазване, нито този гъст мазут може да се качи горе в главата, нито филтъра може да филтрира нещо.

Ясно е че оторизирания сервиз не иска да поддържа колата и двигателя,а до го амортизира с това 10w40.

Това при нормална температура

https://www.facebook.com/share/r/1AxaUTe2y4/

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Krasi-mir написа:
  Покажи скритото съдържание

Само за протокола (относно пробега):

Преди години един англичанин ми каза:

- Съпругата ми кара много малко. Предимно се вози до работата си. Когато си купува кола гледаме да е на малко години, на много мили и евтина. След години, когато реши да я сменява, тази кола ще си върне вложените пари, защото ще е на еднакви години, пробег и цена със всички останали от този модел.

 

На това му се казва, да превъртиш играта. Уин-уин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я взех.Км 115300 реални .Ще я покарам малко и щи кажа какво и положението.Доста пари дадох.да не казвам колко общо щото ме  заболява главата.Надявам се с годините да се ""отплати" с безаварийна работа.На 80 000 сменено маслото на автоматика 2018 година,не сменен фълтъра в бултрако ха ха.Цвета му днес е розав бледо .От тогава минати 35000  км.Свещите оригални.не сменявани.Какъв им е пробега?Клапани не са проверявани.Трябва ли?Работи нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проверяваш  клапаните ,това е задължително .

Свещите вече са за смяна  Наско @Ronin7 може да ти предложи японско Денсо.

Освен км маслото старее и се окислява,аз бих го сменил и филтъра автомат.

Тук е описано всичко

Провери и бобините за пукнатини има тема.

Махни това 5w40 и сложи хубава синтетика.

Ето масло и маслен филтър за 3ген.

Screenshot_20250725_121431_Gallery.thumb.jpg.8cef9ab2ee23583d9f0ab5386e96b6e5.jpg

 

Масло заден диференциал сменяно ли е.

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да маслото на дифа е сменявано на 80 000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето за свещите

Screenshot_20251128_082402_Chrome.thumb.jpg.40592154b9427415f12ba129b7dbf159.jpg

 

Стойности клапани

Screenshot_20251128_071436_Viber.thumb.jpg.b77343b814ec8e3e4efe0e58765b698d.jpg

Ако маслото на заден диференциал сменяно 2018 тоест преди 7 год, аз бих го опреснил пак 1.2лHonda DPSF ти трябва има тема.

Маслата освен на определен пробег се сменат  и като стареят  през определено време което настъпи първо.

Всички нужни масла и филтри ги има в общите поръчки,както и налични в Бг.

https://obshtiporachki.online/

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за горното.Сега  на дневен ред идва газифициране.Давайте съвети.За София и пък и може  по далече . Бутилка си имам кръгла 42 литра,на 2 години с сонда .Ще влезе нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг въпрос малко лаишки за автомата.За какво се ползват 1 2 позиции?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За газифициране тук чака се доста но си заслужава 100%

За София  Иво Ленков Каравел газ намираш го в нета.

1ва за стръмен баир и дърпане,2ра да не пребоксуват колелата при потегляне..

D3 бугона явно не си го открил още.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...