Honda14is 16 #41 Posted October 27 (edited) . Edited October 27 by Honda14is 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 6953 #42 Posted October 27 Off Topic Влади, не е същото - схващаш! И защо въобще оцапахте темата на човека със субективните си препирни? Ще влезе някой от интерес по нея и ще забрави от къде е тръгнала и какво в нея е адекватно на заглавието. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Honda14is 16 #43 Posted October 27 (edited) . Edited October 27 by Honda14is 1 Share this post Link to post Share on other sites
Honda14is 16 #44 Posted October 27 преди 27 минути, ceco_accord написа: Скрий съдържанието Влади, не е същото - схващаш! И защо въобще оцапахте темата на човека със субективните си препирни? Ще влезе някой от интерес по нея и ще забрави от къде е тръгнала и какво в нея е адекватно на заглавието. Много си прав извинявам се че се подведох, поръчх масло от общите поръчки след, като направя още едно опресняване и изчистя соленойдите ще пиша има ли подобрение. Благодаря на всички за насоките. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 6953 #45 Posted October 27 Обезателно. Обратната връзка е това което трупа инфо и взаимопомощ. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
Honda14is 16 #46 Posted November 4 След последният ми коментар изминати още 1000-1500км. ,колата се държи много по-добре вибрациите не съм ги усещал въобще но понякога се усеща по-грубо превключване в опрделена ситуация, изкачване доста стръмно към върха на една планина с много завой и точно при движение със 40км и в завоя си махам крака от гъзта, "немога да кажа на коя предавка съм" но след излизане от завоя подавам пак газ и се усеща едно по грубо включване и по-рязко потегляне. Така или иначе ще направя всичко което вече съм планувал. Явно е необходими да се покара малко. В заключение бях много ама много скиптичен, че с някакво си опресняване ще има въбще някаква промяна, камоли такъв ефект. Поздрави на всички колеги. 1 3 Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 191 #47 Posted November 4 On 10/19/2025 at 8:24 PM, dandilov said: Приготви си общо 7 литра Honda ATF DW-1 Бутрако от време на време правят промоции на масла и имат голяма туба АТФ 4 л за, мисля че бяха към 160 лв някъде Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 191 #48 Posted November 4 (edited) 9 hours ago, Honda14is said: и се усеща едно по грубо включване и по-рязко потегляне Това е защото минава на 1-ва, естествено че ще се усеща по-рязко и ще хукне по нанагорнището Ако има блъскане, придърпване обаче, друг въпрос Edited November 4 by Legend91 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 6953 #49 Posted November 5 При тези 40км/ч в баир и отнемане на газта, вероятно е на 3-та и сваля на втора, но зависи колко пада скоростта до подаването на газ и колко е натисната газта. Ако баирът наистина е стръмен, може и на втора да е и да сваля на първа - тогава е нормално да лашне. Предавката на автомата се преценява според оборотите на мотора (ако човек си познава колата), или на ръчен режим (ако има такъв), но на него автомата не сваля сам предавка, освен при спиране. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
Honda14is 16 #50 Posted November 5 Не съм пробвал да карам на ръчен решим, добра идея. Колкото от коя на коя предавка минава още немога да и свикна, по едно време си мислех, че даже няма 5 скорости по-скоро 4 скорости. Като няма индикатор ми е пълна мъгла. Share this post Link to post Share on other sites
jijane 489 #51 Posted Thursday at 06:12 PM (edited) Така описано си е хидротрансформатор на 100%. Със опресняване на маслото може да се замаже проблемът за известно време, ама спасение няма. Свещи и бобини са.ала бала за лелките пред на Карперов блока, там да разтяга локуми и да замаява булките с компетентност. Отиваш свалят, ремонтират и 2-3 хиляди лева по-късно няма проблеми. Иначе винаги може да набиеш 1000+ лева в бобини, свещи, соленоиди по скоростната кутия, врачки и т.н., но накрая пак ще се стигне до ремонт на хидрото. Edited Thursday at 06:13 PM by jijane 1 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1610 #52 Posted Friday at 07:29 PM (edited) On 11/6/2025 at 8:12 PM, jijane said: Така описано си е хидротрансформатор на 100%. Със опресняване на маслото може да се замаже проблемът за известно време, ама спасение няма. Свещи и бобини са.ала бала за лелките пред на Карперов блока, там да разтяга локуми и да замаява булките с компетентност. Много ти здраве Жижание за всяко ритане на автомата да правиш ремон,това че е времено решение не е вярно ,колата вече върви 11год с 3 смени на маслото автомат през 4000хил ки когато риташе в началото ,и още тлкова ще варви . Но според теб е трябвало да набия 2-3хил лева за ремон автомат,пълна безмислица,и разтягане на локуми. И нови бобни на Делфи 4бр + японски Денсо свещи иридиеви 4бр сметката е 300лв ,тези 1000+ нещо пресилваш нещата явно гърсиш някъкав ефект от изказването ти,не се получи. 😃 Edited Friday at 07:36 PM by CARPERA 1 Share this post Link to post Share on other sites
simo vtecman 224 #53 Posted Friday at 09:39 PM Господин @CARPERA , много си вещ на тема Хонди, клапани, масла и тем подобни , но само едно се чудя: Къде беше , когато си имал час по Български език в училище ? Сигурно си чел за клапани и оригинални смазки. 4 1 Share this post Link to post Share on other sites
z_chakarov 48 #54 Posted Saturday at 09:41 AM Не знам как още не е отворил сервиз само за "Хонди".Само при него ще си обслужвам колата и ремонтирам.Защото вече ми писна от гаражни майстори , които нищо не разбират и сменят части на посоки.Той поне знае всички болежки на марката и само с визуален поглед знае диагнозата. 3 Share this post Link to post Share on other sites