Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,при първо пускане на студен двигател,климатика си тръгна нормално и си включваше компресора както трябва.Охлади добре и при затворена циркулация на въздуха вкупето излизаше студен въсдух с температура 6,5°C.

След изгасяне на климатика,при вече загрял двигател,не иска да зацепи компресора.

Прилагам видео:

Релето е сменяно миналата година, с ОЕМ MITSUBA,от амаяма.

Извадих го и пак го поставих,пак същото?Изглежда като ново,а не като старото издуто.

Някакви насоки?

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи сякаш зацепва, завърта и изключва.

Трябва да се провери налягането в системата(в момента, който го прави), може да е високо и пресостатът да изключва, или пък да е дал фира и на топло да изключва или пък някой температурен датчик.

Перката на климатика/кондензатора включва ли се?

Пробвай на напълно загрял двигател да го включиш за сефте.

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете перки работеха,защото дълго работеше на място двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те май и двете перки се включват при загрял двигател, независимо от това дали работи климатика.

Може да има някаква защита и да изключва климатика при прекомерно висока температура и работа на място, все пак кондензатора прави яко жега, а здравето на двг е приоритет пред комфорта за еку-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това си мислех,за някой термо датчик.Диагностика какво би показала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея дали диагностика би го засекла(дори и на живи данни с хдс), особено ако е интегриран алгоритъм и проблемът е във високата температура.

Колко пъти ти го прави този номер и при какви условия?

В движение прави ли го? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това реле гледам ,че го има и на OMRON.Да разменя някое в кутията с релетата за проба,но кое можеше ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В трафик, при силно загрял двигател и в движение не зацепва компресора всеки път.

Нещо с нивото на антифриза,би ли имало отношение?

На средата и леко отгоре беше,на загряло.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имах Акорди 7, бях в час с релетата и знам, че едно от релетата в кутията беше същото и ставаше за тест при съмнение, но не помня кое... (марката няма значение)

Ако разбираш от електрики, трябва да знаеш/разбереш кои крачета на релето са намотката и кои работните контакти. Когато не тръгва, за проба, може да окъсиш с проводник гнездата на контактите, да видиш дали зацепва съединителя на компресора.

Намери и предпазителя и провери дали контактува добре.

Единия ми Акорд беше с навигация, другия без,но знам, че имаше начин за самодиагностика на климатика и на дисплея излизаха някои параметри ... ( не знам дали и на двата можеше и съм забравил как ставаше, научих го от англ. форум)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...