Jump to content
boiskii

Accord V CE9 4AT F22Z2 '98 - пътуване назад във времето

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Бас държа че ще стегнеш достойно това бабе и ще го пдмладиш като лелка-хубавелка.

Важното е жената да я харесва и ползва, и да та не ревнува, докато чоплиш новият си "хоби кар". ;)

Моята така и не хареса фейсовото комби 7 2.4  АТ, което имах, както и Ледженда, в които се вози отзад кат директор. Най-много я кефеше плюшеният ми Акорд 6 2.0 АТ, в който спокойно си подремваше. Още му се радва, като се видим с настоящият му стопанин.

Има някак си по-голяма човещинка във вехтите Хонди, освен другите им брендгенетични качества.

Успех с реновирането! Определено "дълга клечка" изтегли. ;)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Цецо! Без твоята помощ процеса по прибиране на колата щеше да е доста по-тегав.:thumbs1:

 

Бабата май ще се уреди със зимни джанти за къси пари. Вторник ги чакам.

GridArt_20240811_115916727.thumb.jpg.f67bb74bc3994fa493a4712633abd9b6.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Жанти от тоя век - добрее. ;)

То не че има сняг по наще земи веке, но виж дали може да им обуеш малко по-високи гуми, та да и вдигнеш дъното от земята? Нисичка ми се чини за наще улици, а и колесната база е длъжка.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Винаги си добре дошъл (както и всеки, комуто с нещо мога да помогна), особенно като я "фейслифтнеш" тАя леля. ;)

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Жантите ги усвоих за 200лв. Продавача ми е устроил задачка-закачка как да махна изядените от плъхове гуми. :D

1723712361225.thumb.jpg.546adffd3e6d04176b310835ebf25fc3.jpg

Цялостно са много свежи. Дори няма да имат нужда от кит, само една боя и лак и стават като от магазина. Гумите са били дот 13...още не е ясно от каква кола точно са били, но явно са били в експлоатация отдавна. 

 

Взех си пластмасата в багажника и оригинална тапа за резервоара. Остана да диря здрав уплътнител на шоф. врата. Човека, от който взех частите каза, че нямат намиране на вторичния пазар, ноо пък е установил, че пасват добре от Шевролет Лачети. :)

 

Заръчах и афтърмаркет катализатор от аутодок. 

1723712361267.thumb.jpg.64fa911953a55084964caa041f7b2951.jpg1723712361247.thumb.jpg.1efdd95581b4d41555614c95e1ee47b1.jpg

 

Маслата и другите течности вече са при мен. Имам гарнитура за картера. Остава да запретна ръкави и да възкреся бабата. 

 

Поинтересувах се какви са ми опциите ако реша да обновя шоковете и май намерих доста сносен вариант:

image.thumb.png.0c8532dc356eff6ad1131fb345edeb4d.png

Амове Токико на 370лв. (без митото), което не е никак зле при аналог KYB на 430лв. 

Оглеждам се и за повдигащи подложки за модела. Видях някакви варианти за 20 и 30мм...ама тия неща по-натам.  Първото бабата да се докаже, че ѝ се живее и не е с деменция или паркинсон. :)

 

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора пристигна и съвсем скоро потягането започва.

Resizer_17241697664309.thumb.jpeg.76d92f32129224820eb602da4d44a620.jpegResizer_17241697662117.thumb.jpeg.3b17c0072b7d4f4334ec82c7abadee85.jpegResizer_17241697659655.thumb.jpeg.5c665c7461eef980ddaf91e393bcd46b.jpegResizer_17241697655943.thumb.jpeg.27fbd4a19dc5139c8bdebeebd90e365e.jpegResizer_17241697651901.thumb.jpeg.913690ff2bef2c1b58a578e9987d87c1.jpeg

 

Успях да изчета и единствената записана грешка в ОБД1 самодиагностиката.

IMG_20240819_202302.thumb.jpg.1067de8fac271563f2d7a307c0ea0c97.jpg

9-2 или с други думи ядове със захранването на SRS модула. Има подробна процедура за отстраняване на повредата в сервизното ръководство. И забележете, SRS системата на този модел е свръхмодерния SRS Type-III 😁

 

Разучавайки автомата и неравномерното превключване попаднах да видеа ютюб за профилактика на двата соленоида на кутията (shift + torque converter lock-up). Свалянето и проверката им вече е част от плана за опресняването на маслото, както и проверка на задния вакуумен тампон на мотора. 

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На бабката й дойде реда да влезе в гаража.

Resizer_172460258685527.thumb.jpeg.a78d902ef9eeff70f6a6e9717a1a2eb3.jpeg

Започнах с оглед на ходовата част, свалих малко пластмаси да се ориентирам колко напред сме с ръждата и колко силно е била челосвана преди да боядисат бронята.

Resizer_172460258619623.thumb.jpeg.d3f722de26e54798a30d54195b33c702.jpegResizer_172460258652625.thumb.jpeg.153077b7e012405b15ea4ea977a6e541.jpegResizer_172460258555919.thumb.jpeg.3cbcb018ed71bcfe44bcf28c07408983.jpegResizer_172460258591121.thumb.jpeg.9e792203ed1e8576078c863e18f70b1d.jpegResizer_172460258517917.thumb.jpeg.e08b8d6c195209161ac0e1bc91c4d565.jpegResizer_172460258487715.thumb.jpeg.b32b4666bd95a4d5854b5cbe532451ec.jpeg

Праговете са перфектни, малка язвичка над предната гума, където гният всичките.

Хвърлих генрацията на земята.

Resizer_172460258465513.thumb.jpeg.31996c536cfad9fd40bf4ac9237c0997.jpeg

Resizer_172460258445211.thumb.jpeg.c06ee341c477d069c66b3e7bce3e98df.jpegResizer_17246025842199.thumb.jpeg.ca1caa4271d0b4e51d3533533a5f5b98.jpegResizer_17246025840117.thumb.jpeg.521fed9e34a9927ffe37d2f04e413bc6.jpeg

Катализатора културно разпорен. 

Иначе до задното гърне нещата са ок. Гърнето е разлистило яко от ръжда, два слоя са фира, че дори и третия имаше малка дупчица. Оказа се оригиналното гърне, единствено кърпено отзад на тръбата. 

 

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20240825_133434.thumb.jpg.2bb0476488ce5a6a951d277a14cc9e1f.jpgIMG_20240825_151656.thumb.jpg.75a8ce7f063b430428bb1a9fd4a8c432.jpgResizer_17246025830271.thumb.jpeg.a6f083812b3114fa1860ae692b4a1300.jpeg

Гърнето изкърпено и готово за боя, както и другите тръболяци. Почистени с телена четка и напръскани с преобразувателя на Вюрт. 

 

Мъчих да сваля и сондата за промивка, но не се получи. Киснах в пенетрант, атф...опъва се и замазва гайката. Нещата отиват на горелка и заваряване на вложка/гаечен ключ към гайката. Засега ще си карам с нея. Като реша да я сменям вече имам план. :)

IMG_20240825_133332.thumb.jpg.22ead541ce55c1f3d274ba3865d14231.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз Акорд последно е виждал такова "отношение към детайла" миналия век - на конвейра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бабето е в луксозен старчески дом със сериозен акцент върху рехабилитацията 😁

Сондата е с присаден конектор от старата, монтирана на тръбата, а тръбата на колата.

IMG_20240828_173448.thumb.jpg.aeb319313f127c852d7a3d4c899c74f1.jpgIMG_20240828_173936.thumb.jpg.7364bf4c8800dfa0f69de9aa0816d965.jpgIMG_20240828_174116.thumb.jpg.631a2cb4b8ece3a50172cffa838ddb4f.jpgIMG_20240828_174711.thumb.jpg.5abca1adb268f4b8b476fa66a3e5d444.jpg

Преди да качвам катализатора и тръбите назад захванах да сменям скъсания маншон на дясно външно каре. Гайката на главината ме изненада с размера си и тичах до магазина за вложка 36.

IMG_20240828_195723.thumb.jpg.22b3d37d55d37481f36d143dde62c1ee.jpg

Карето е свалено. Утре в ранни зори го качвам и започвам да наливам течности. Накрая да ми остане профилактика на спирачките и живот и здраве петък в КАТ, че транзитките почти приключиха...и ще се глобяваме. 

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес вместо сутрешно кафе монтаж на шаншон :)

IMG_20240829_081332.thumb.jpg.d0c6e727e478e843ecade24f6cae8dc8.jpg

Гайката на долния шарнир така е запекла, че болта превъртя в шенкела. Наложи се да отворя от горния шарнир, да да измъкна полуоската. Засега ще е така, да мине КАТ. После ще играе горелката. 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес се редим с бабата в КАТ ама ми казаха, че била много стара за нашия стандарт и ме напътиха към най-близкия магазин за нови коли. 😃

IMG_20240830_091530.thumb.jpg.5694f2c85dff71bc1f92062095d34d00.jpg

IMG_20240830_214643.thumb.jpg.b02a06483401a3cfece112c7d06b6bfb.jpg

Не било тва, ми столичните каналджии се обидиха, че им нося фалшив Kaufvetrag между мен и немската лейди 31-ви набор, изготвен пред очите ми от монтански гаражен брокер на ГО. Трябвало да им занеса договор и фактура, за да пуснат старата лейди да замърсява чистия софийски въздух.

Говорих с посредник по регистрациите, пратих му документите и клеймото от началника на столичната канализация, гласящо че трябва да се донесе договор и фактура, и човека каза че идната седмица ще съдейства да се разреши проблема. 

Ей, тва общество отхвърля различните и старите...:)

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не обществото, а избраните от него и назначените от тях по институциите!

Разликата е огромна - пропаст.

За това българинът е могъщ - намира начин - въпреки.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.08.2024 г. at 10:27, boiskii написа:

Някой ако е имала такава реликва да сподели?

Пак разцепваш с тема, @boiskii

 

Аз имах от 2004 до 2007 Акорд 5 CC7. F20Z1 с всички екстри преди фейса. Возията бих я определил като твърда в дупките, но люшкаща като цяло.

 

Ел. антената беше една от най-ефектните екстри за колите от 90-те, но очаквай проблеми с нея. Има пластмасов ремък, който се къса. Не бяха скъпи дори нови.

 

Също и разлепящият се таван, който е типичен за материалите, влагани в английските хонди до към 2000г.

 

Иначе страхотна кола!

 

Имаше и една игра за компютър на Toca, където се състезаваха с такива в английския шампионат. Възможно е да я пазя някъде в архивите и мога да ти я дам, да пробваш да я подкараш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Техниката с къртача работи.

IMG_20240916_184136.thumb.jpg.2291f9a9f99ebd3e3259e4e6e1f84283.jpgIMG_20240916_185928.thumb.jpg.c28230f8dc6323e5985f77cebbab4bca.jpgIMG_20240916_185933.thumb.jpg.3e1efb876cc6ed8b16d215f938a43910.jpg

Справя се отлично и с ръждиви кръстати винтчета, като тези на шилдовете. 

И сега общо взето опрях до преса, за да се изкара фланеца от главината...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо смени шаририте с "555", за да ти е мирна главата. На хондите са им слабо място!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама с гресьорките си е класика. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гресьорката ще събори пазара на шарнири афтърмаркет, затова не ги слагат. 😃💩 Аз съм го мислил, че може да се присади такава на шарнири, външни кормилни накрайници, че дори и за вътрешните имам идея как ще стане. И си ги помпаш когато ти скимне. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така беше когато техниката се правеше за да служи дълго и далеч от зивилизацията.

В затънтените кътчета на планетата не виреят модерни автомобили.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си, продължавай така. Купи си 1 преса, не са скъпи. Така се кривят елементи като набиваш/избиваш, от личен опит.  За шкурене ти препоръчвам това, взех го точно с такава цел. По-добро е от тези на въздух, доста по-удобно, мощно и мобилно. Малкото зверче е 3 конски сили и с 4ah и нагоре като батерия си "цар". 
IMG_4856.thumb.jpg.24582fde8bca62411a1fc4a3795b8c62.jpg

 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, boiskii написа:

 

Една много хубава идея за шарнирите:

Има нужните чаркове за целта, но не знам дали ще имам време точно сега да сефтосам технологията за сервизен отвор за гресиране. Като минимум ще ги шприцна с нова грес с такаламита. 

 

Идеята не е лоша, но този набута доста стружки в шарнира. 

Слага се грес като се дупчи и нарязва резбата. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Mkilla написа:

Супер си, продължавай така. Купи си 1 преса, не са скъпи. Така се кривят елементи като набиваш/избиваш, от личен опит.  За шкурене ти препоръчвам това, взех го точно с такава цел. По-добро е от тези на въздух, доста по-удобно, мощно и мобилно. Малкото зверче е 3 конски сили и с 4ah и нагоре като батерия си "цар". 
IMG_4856.thumb.jpg.24582fde8bca62411a1fc4a3795b8c62.jpg

 

Имам подобен на въздух, но честно казано правия шлайф ми е много по-удобен за събаряне на ръжда или дялкане с карбидни фрезери.

 image.thumb.png.b5b8f990564f3a421da163b29a0ec434.png

Още не съм тествал приставката за иглен чук, но на база ревюта очаквам да върши добра работа за чистене на едри люспи по купето и ходовата част. 

image.thumb.png.047cdfdad03fa27f3b3d32e948e9d0ec.png

Иначе си взех готова хидравлична преса 20т. Прецених, че нямам време да си правя рамката сам.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@boiskii 
@Mkilla

Много ви се радвам, че намирате време, па трупате инструменти и умения за сервиз "помогни си сам", и че споделяте делата си.

Дерзайте - заразително е!

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази работа, която описаш с рециклажа на апаратите си взех да ми е по-лесно с маншоните, ей това 
IMG_6528.thumb.jpg.652d8cc87e239576e3c4d79bd7dd214f.jpg
 

За помпене на гуми, продухване на инструменти и техника, почистване на климатика и тн.. е топ, мести се лесно, че е доста мобилен. Мислех като твоят обаче скоро не се очертава да боядисвам и се отказах за сега :D 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много са изтънили дизайна от Хонда. Като гледам няма да остане място за гресьорката от абс гривната на карето или в най-добрия случай няма да може да се вкара маркуч за пълнене след като се вкара карето.

Другото е че топката е направо херметична от дъното навън. Вкарвам грес и болта заклинва откъм маншона и става тегав за мърдане, а грес не излиза нагоре. 

Под дупката дето направих прозира зелен материал между топката и металния корпус. Може би тефлон или друг подобен материал, който стаква топката и я държи. 

Иначе грес си имаше вътре и болта не е ръждив.

IMG_20240922_194708.thumb.jpg.eaf9095c1714b09c3e1f37a3a312d819.jpgIMG_20240922_194647.thumb.jpg.babfe87a4d464087d1af9dea84c47b7c.jpg

Но забелязах малка тръгнала бразда точно на ръба където свършва тесния край на маншона. Може би в напреднал стадий точно там се късат.

 

Май ще бодна едни нови 555...

Не става далаверата с тоя дизайн. :)

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това видео май дава отговора защо гресирането отзад не помага. 

Ползва се пластмасов сепаратор, а самата топка няма канали за гресиране. За да има принудително гресиране значи няма пластмасов сепаратор и съединението е метал-в-метал. От друга страна казват че, за да се прекърши конвенционалния шарнир с пластмасов сепаратор, най-вероятно маншона е бил скъсан и се е напълнил с гняс. Допълнително, за да не се стига до инцидент със скъсан шарнир се препоръчва редовна инспекция за появил се луфт. 

А ето как се рециклират/произвеждат шарнирите в едни такива полеви условия...

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених ги. Старите излезнаха непокътнати.

IMG_20240923_133958.thumb.jpg.cfdaa18afaa225ea24ed7bb515f4058f.jpgIMG_20240923_135904.thumb.jpg.9c399cbd73365187753d1583293482bf.jpgIMG_20240923_144616.thumb.jpg.58d091b7193e25835f1fa45e487a7cb8.jpgIMG_20240923_144855.thumb.jpg.b329b7b5496d2febf00e286de1de01af.jpgIMG_20240923_145239.thumb.jpg.15353727f06953e4e8b5abe912206fc0.jpgIMG_20240923_155232.thumb.jpg.8bcf0b88061a5082644ff7e80f4878ba.jpgIMG_20240923_155237.thumb.jpg.fbb65770dd807c8c959b5339e78f5710.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Шенкелите са готови за качване на колата с монтирани новите дискове, ама нещо не остава време последните дни. 

 

Вчера източих антифриза понеже капеше от дренажния болт на блока и както подозирах бях забравил да намажа силикон както пише по книга. Разтърсих се за подходящ размер алуминиер дихтунг да не го преизползвам този 3-ти път и намерих доста адекватен размер.

ОЕМ: 35х28х1мм

Афтърмаркет: 36х28х1.5мм

 

Първоначално намерих меден, но се зачетох че меден не е добре за съединение стомана-мед-алуминий, понеже медта е по-твърда от алуминия и може да не се сплеска добре и да уплътни. Меден пръстен е ок за стомана-мед-стомана. Сложих новия, намазах силикон и стегнах на 60Нм. Имам още 19бр., някой ако му трябва същия размер. :) 

1426920739_Media(2).thumb.jpg.32b4e9bb9ee815f6751fd74a93319ff6.jpg814348963_Media(3).thumb.jpg.7fd38275907041541cbc05dd57f19574.jpg1818339447_Media(4).thumb.jpg.67ede50a849e6873483b0a6aa2ce6f51.jpg

 

Образовах се последните дни за автоматите на Хонда от тая епоха, че и след това. Много детски болести...

Няма външен филтър, торк конвертера прегрява на по-тежките купета (Одисей) и по-силните мотори (V6), фрикционните дискове се разпадат от топлината. Конвертера посинява и се разтича. Общо взето кутията отива на ребилд. 

 

Какво правят американците по въпроса - имат няколко фирми, които са разработили китове за корекция/ъпгрейд, за да разрешат детските болести. Подменят се пружини и клапани, а в други решения се пробиват байпасни отвори в "мозъка", за да се увеличи налягането и циркулацията на АТФ през конвертора и радиатора. Уплътняват се камерите на клапаните, което подобрява цялостното херметичността и води до по-плавно превключване. Добавят външен радиатор (Одисей), добавят външен магнитен филтър да улавя метални отпадъци от фрикционните и металните дискове и да не задръства клапаните и вътрешния филтър. 

Разпитах фирмите дали имат китове за моята рядка европейска кутия с кодовото наименование М47А. Изглежда точно тази кутия не страда от проблема с прегряване на конвертера: 

 image.thumb.png.b93f13b604882b6ce7ef7070a9154654.pngimage.thumb.png.8e2838c73248e5f23175fd5bb9e190a1.pngimage.thumb.png.88e23303a0d27a4cbffa8d8193890f2c.png

Въпреки това има един кит, с който може да се вдигне налягането през конвертера и кулера: Shift kit TransGO Honda LK2

Тапи за клапаните с о-пръстени, с които да се повиши херметичността: Sonax O-ringed end plug kit

Ребилд кит: TRANStec overhaul kit

Фрикционни дискове с подобрени фрикционни качествества за работа в масло: Friction pack Raybestos

Метални дискове (ако са за смяна): Steel pack Allomatic 

Нов вътрешен филтър: https://suntransmissions.com/products/filter-a0ya-apxa-apx4-b0ya-mp0a-mpwa-mpxa-mp1a-mpja-px4b?variant=33967877095483

Външен магнитен филтър: Raybestos magnetic filter

Mонтажна грес за гумените чаркалаци по време на ребилд: AT assemble grease

 

И нещо както туториъл по темата: 

 

Както се вижда от цените ребилда в домашни условия не е нещо твърде скъпо. Части под 500лв., според зависи какво ще се сменя и влага. Все още не съм решил да го правя, но да кажем вече съм си написал домашното ако в някакъв момент реша да го направя. Поръчват се частите, кутията на земята и се започва. Твърдото преключване може да идва от задръстен вътрешен филтър (общо 3 са - един голям хартиен и 2 малки мрежички) и/или от засядащи/запичащи клапани, което няма как да се оправи без да се разцепи кутията и да се полират леглата. Т.е. като минимум ребилт кит за 100-на долара. 

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Включвам се в темата като бивш собственик на подобен Акорд. Моят също беше сив F22Z2, но ръчка. Потвърждавам, че пръскалките на фаровете са черни по default, независимо от цвета на колата. Возията е като на лодка т.е. по-скоро се лашка, но пък по път със завои предлага завидна устойчивост. Вероятно се дължи на голямото междуосие. За зимните джанти съм на 99% сигурен, че са от фейслифтов Акорд 6, какъвто карам към момента. Не е драма. Петичката зимата я карах с джанти от Прелюд 4, шестицата също т.е. моделите са с напълно съвместими джанти. За съжаление нямам снимки на 5-та генерация с прелюдовите джанти, но пък имам с нейните си, които се слагат само на F22Z2 и на оригиналните за Акорд 6 след фейслифта :)

03112010120.jpg

IMG_20191120_161210.jpg

IMG_20191016_075544.jpg

Редактирано от xatamoto
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси за полезната информация. :)

 

Мен тоя тип возия и като цяло лежерната поза много ме радват. Правя асоциация с дефиницията за лимузина. Голямо, тежко и като фотьойл. Е, може би Леджънд от тая епоха се вписва напълно в това описание, но и 5-цата не изостава с много. 

 

Всичко е качено и изкарах да отъркам дисковете. Засега не чувам гадното лагерно виене на главината. 

IMG_20241005_181231.thumb.jpg.00cf5e7dd603edf934a020d76814765a.jpgIMG_20241005_181241.thumb.jpg.a2512c7f292f7da3329a65f45c63964a.jpgIMG_20241005_195058.thumb.jpg.af00da9e80ffdd1290c185ba1f1d8994.jpg

Другия уикенд задните апарати. Междувременно ако успея да отрегулирам клапаните и да изчистя дросел/иацв и егр с пътищата му.

 

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се нещо, което може да приложиш, относно лайсните - ако не гониш 100% стоков вид:

Да не правиш тези на броните черни, а обратното - тези на вратите сиви. Металните хромчита в тах си остават такива. Може с боя, или с фолио. Има много близък металик гланц нюанс от серията 751.

Ще направи колата маалко по-съвременна и не толкова ниска и дълга като пропорции.

Така постъпих с Леджо и поне на мен повече ми харесва.

Ще ти направя превю.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм стигнал дотам, но е идейно. Обаче като се знам какъв фетиш ми е стоковия вид. 😁

По външния вид първата работа ми е събаряне на ръждите под пластмасовите прагове и подкалниците. Кърпене където трябва и запечатване. Цветовете май ще ги мисля догодина. 

Тая година ще изпера салона и най-много да претапицирам тавана.

Повече ме влече да ребилдна кутията, ама там ще пребия доста дни само да свалям и препипвам всичките 1000 бурмички вътре. Одеве ребилдвах хидравличната помпа на 7-цата (теч от семеринга). Там отидоха 3-4 часа за разглобяване, миене на гняста от корпусите и внимателно нанизване на новия лагер, семеринг и всичките о-пръстени, всичко стегнато по книга. Та за кутията сигурно ще пребия 2 седмици със сваляне и монтаж, така между другото, по час-два на ден и уикенда повече. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напредвай. Всичко е пипкаво, особено когато е с мерак, а и е "нова" кола в семейството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...