Svetozar00 0 #1 Публикувано 7 Август Пичове, привет от мен! Карам акорд 7 2.4 на газ. Проблема е, че за малко да хвана новите наредби за катализаторите на бензиновите коли, та април последно като бях на преглед ми мериха газовете и ми писнаха, че съм светнал в червено… а даже ми измерваха емисиите докато съм на газ, не на бензин! Въпросът ми е някаква алтернатива на катализатора, понеже явно ми е сдал багажа според тях, каква да предприема. Само втулка ли е вариантът или? Да си го кажем, не ми се дават толкова пари за нов катализатор… Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #2 Отговорено 8 Август Втулката няма да ти реши проблема с ГТП. Да си го кажем, трябва ти работещ катализатор! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #3 Отговорено 20 Август С коректно работеща ламбда сонда и двигател в кондиция, газовете са в норма и без катализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #4 Отговорено 22 Август Не е вярно. Трябва си катализатор и то работещ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #5 Отговорено 23 Август Тук всеки може да намери отговорите на всички възникнали въпроси по темата: https://youtu.be/6pNWPDbRYP0?si=6BM2Hut9jGiZx8Bf 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #6 Отговорено 15 Октомври От няколко месеца работя в склад за химия. През последните месеци доста хора д с по-стари и не толкова бензинови автомобили си купуват метилов алкохол който наливат в бензина. Едно еуфорично чичи сподели,че "рецептата" била литър метил на 10 бензин,като опция и няколко милилитра рициново масло в двигателя,и така на добре загрял мотор с бодра стъпка към гтп-то.И по този ми ти начин доста занижавало стойностите,твърдеше че така е минал с неговия голф. Голфа беше тройка 1,6 бензинка след 95-та или нещо подобно. Та някой да е пробвал тая "рецепта" ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #7 Отговорено 16 Октомври (Редактирано) Тоз със Голфа от 95-та не го мисли! Всички преди 2002 минават без проблем, защото няма изискване за наличен катализатор! Редактирано 16 Октомври от ruil4o 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #8 Отговорено 17 Октомври Рициново масло, 2 ракии и шопска салата в резервоара и Хондата ще е като оня сервитьор, къде го питали дали не може по-брЪже да носи поръчката? Казал, че ако може, ще играе ляв бек в Ботев Враца. Та и тя ( хондата ), ако може така, ще и дадат Еко 5, ама не става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #9 Отговорено 18 Октомври На 16.10.2024 г. at 14:11, ruil4o написа: Всички преди 2002 минават без проблем, защото няма изискване за наличен катализатор! Прав е колегата. Мой колега преди 2 седмици минава преглед с нисан алмера 2000 г. Показателите за изгорелите газове били зле, в пункта цъкнали на програмата, че е без катализатор и го пуснали. Нисана е след основен ремонт (как е правен само майстора си знае), преди прегледа кара с добавка за катализатор и пак е извън нормите. Аз също минах преглед. На половин резервоар сложих 10 л. 100 октанов бензин и карах на ръчен режим до пункта (около 10 км). Пак дадоха "Еко 4". 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #10 Отговорено 19 Октомври Разликата в емисиите на CO, "с" към то "без" катализатор е около 10 пъти. Нормата с катализатор е 0,3%, а без - около 3%. Оттам идва и "минал" с "цъкването" на копчето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове