Венци Й 0 #1 Публикувано 25 Май Привет колеги, Поставих мултифункционален волан (от др кола), който има круиз контрол на моята хонда акорд 8ма генерация, която няма оригинално такъв. Въпросът ми е как мога да активирам тази екстра? В момента не работи. Софтуерно ли трябва да се активира или липсват кабели, бушони или друго? Благодаря предварително за помощта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #2 Отговорено 26 Май Не мисля, че казваш истината. Покажи стария. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венци Й 0 #3 Отговорено 26 Май За какво ми е да лъжа колега? Имам кола без темпомат, поръчах се др. волан (с такъв), монтирах го и темпомата не тръгва (не светва нищо на таблото/ не реагира) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6162 #4 Отговорено 26 Май (Редактирано) Как да тръгне нещо което го няма? Все едно на кола с механични стъкла, да смениш тапицерията на вратите и да разчиташ само на копчетата за ел. управлението, монтирани на тях. Редактирано 26 Май от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венци Й 0 #5 Отговорено 26 Май Когато няма какво да каже човек е по-добре да замълчи. Моля ако има някой който знае какво трябва да се направи да сподели. Коментари като горните са ненужни и безсмислени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #6 Отговорено 26 Май При БМВтата от г/д тези години (дизеловите) само сменяш волана и активираш екстрата. Така, че по принцип е уместен въпроса Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #7 Отговорено 26 Май (Редактирано) Преди 10 часа, Венци Й написа: За какво ми е да лъжа колега? Имам кола без темпомат, поръчах се др. волан (с такъв), монтирах го и темпомата не тръгва (не светва нищо на таблото/ не реагира) Не съм казал, че лъжеш. До сега не съм виждал осмица без круиз а за седем години все една да съм видял да не говорим, че при една презентация на Аутобилд за Акорд 8 се казва, че стандартното оборудване е с круиз. Но както и да е, знам, че всичко е възможно за това покажи старият. На мен ми се струва, че искаш блутут системата или АСС-то което е в емблемата. Не се обиждай просто бъди по детайлен ако е удобно или покажи снимка и маркирай кои копчета ти липсват или желаеш да имаш. Копчетата на единият от воланите който си постнал са премахнати някой просто ги е отскубнал и е сложил тази капачка. Нека да ме поправи някой от колегите дали има такъв без круиз. Редактирано 26 Май от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венци Й 0 #8 Отговорено 26 Май Да колега има. Колата е купувана от България нова (Бултрако) и така е фабрично с премахнатия волан. Това което искам да постигна е работещ темпомат. Бутоните за телефона не ме интересуват на този етап, но би било добре да знам какво и как управляват (имам AUX 3,5mm Жак в послакътника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #9 Отговорено 26 Май (Редактирано) Сега разбрах. Ти да си първият, много странно но аз продължавам да имам съмнение. На твое място бих отишъл в Бултрако и по вин ще кажат какво има и дали може да има. Не си попълнил профила си и не се знае дизел или бензин си. Редактирано 26 Май от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #10 Отговорено 26 Май Ако няма фабрично темпомат, няма как само да го “активираш” софтуерно. Колегите горе правилно са го написали, не го приемай като “заяждане”. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #11 Отговорено 26 Май При някои колеги с дизел след некадърно софтуерно премахване на филтъра за твърди частици и чипосване точно круиза изчезва и ако колегата е с дизел има съмнение, че някой е сложил тази капачка от алито. Нека колегата да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венци Й 0 #12 Отговорено 26 Май Колата е 2.0 бензин И тази капачка е слагана в завода в Япония. Нищо по колата не е пипано до сега. Просто смених волана. Ейарбега си е оригиналния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 24 #13 Отговорено 27 Май За Европа е стандартно оборудване. Сигурно ли е, че е японска, а не от Ухан? Доколкото знам, за някои азиатски пазари, например Индия, темпомат е опция. Затова съществува и въпросното капаче. Там обаче не е Акорд, а Spirior. VINа може да те ориентира най-добре, или както каза Митко, отиди в Бултрако. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венци Й 0 #14 Отговорено 27 Май Привет колги, обадих се в Бултрако и общо взето ми казаха, че няма как да стане. За момента се отказвам. Ако накой има знанията ка да стане, нека сподели. П.П. Странно е как на доста евопейски коли това е възможно само със софтуеарно отключване + монатж на копчетата/лостчета (или каквото и да) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6162 #15 Отговорено 27 Май За да имаш тази система, някои от електронните блокове са различни и на колата и трябва обратна връзка, за да ползва данни. В БулТрако трябва да са наясно. И, да, при някои марки е по-лесно и евтино да имаш интегрирани екстрите и само нещо специфично за тях да липсва - примерно бутоните на волана. Тази екстра е полезна в нормалните държави, или на дълъг път при слаб (или никакъв) трафик. Вече ако е АСС (с активен радар) е и за безопасност, но пак има специфика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #16 Отговорено 27 Май Има фирми, които поставят темпомати, предполагам те могат да помогнат и ще разбереш колко ще струва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венци Й 0 #17 Отговорено 27 Май Благодаря за съвета колега. Знаеш ли някоя конкретна фирма която да препоръчаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #18 Отговорено 27 Май Не, беше преди много години. Бях записал координати на една фирма от София. Помня, че струваше 400лв., цялостно изграждане на темпомат за автомобил за който, нищо такова не е предвидено фабрично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #19 Отговорено 27 Май Колега, толкова и ще го ползваш. Аз лично съм го пускал броени пъти и то само на много дълги пътувания. Кефа е когато има и опцията да следи лентите +. Дистроник. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6162 #20 Отговорено 27 Май В кратце казано - темпомата е за да те приспи, а дистроникът да те събуди, ако се наложи. Да разчиташ на маркировка и знаци (прочетени от системата) в БГ е твъъърде оптимистично, особено да и се предовериш, а тя да спре да ги вижда иии... Но радара поне следи предните коли и адаптира твоята скорост. Демек или пълна система АСС, или "бате - по-добре недеей". 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 80 #21 Отговорено 27 Май преди 12 минути, policeman написа: Колега, толкова и ще го ползваш. Аз лично съм го пускал броени пъти и то само на много дълги пътувания. Кефа е когато има и опцията да следи лентите +. Дистроник. Аз пък си го ползвам редовно. Предишните два дни 500 км повечето са на круиз. Това е личен избор. А по темата: може да има и разлика в дросела, не е само до електроника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6162 #22 Отговорено 27 Май Авторът на темата да намери за тест драйв Акорд 8 с работеща система и да пробва как фенкционира на дълъг път, понеже 5 минути на темпомат биват, но ако не е сам в посоката си, а има трафик е ... хмм. Другото са лични и то субективни впечатления, а те само го объркват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 35 #23 Отговорено 28 Май Обикновено когато някой попита технически въпрос, очаква технически отговор - може, не може, трудно ще стане. В повечето случаи обаче получава емоционални отговори: - сигурен ли си в това, което питаш - абе за какво ти е това за което питаш - то има доста по-яки неща от това, за което питаш - защо не си вземеш БМВ (шегичка) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венци Й 0 #24 Отговорено 28 Май Така е колега за съжаление. Това което получих като информация от Бултрако е: 1. Не можем да ви помогнем 2. Др служител. Мн. неща са и не се наемаме. Та за момента съм се отказал докато някой не каже какво точно трябва да се направи и да си реша струва ли си. Благодаря на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #25 Отговорено 2 Юни Приятел си купи Акорд 8 2.0 без темпомат. Оказа се, че има около 50 бр. Акорда такива внесени в България от Бултрако. Та сега се набавят необходимите бутони и ще видим какво ще стане. Моята логика, е че е по- евтино да се произведат коли с единтични ел. инсталации и компютри отколкото да се орязват хардуерно опции. На времето на баща ми купих Нисан Примера P10 1993г. без климатик. В последствие намерих и климатик, който монтирах за има няма час и половина. Ел. инсталацията бе пусната имаше даже и бутон за пускане.... Та пак казвам все си мисля, че няма да е някаква философия да се монтира при условие, че темпомата единствено поддържа оборотите на двигателя и следи за натискане на спирачката или съединителя за да го изключи. При мене (Акорд 7 2,0) дори е с 2-ро жило което влиза в дросела. Та ще ви държа в течение! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6162 #26 Отговорено 2 Юни Off Topic Принципно логиката е вярна, ме най-евтино за мас пръдакшъна е да има всичко, ноо ... Преди години, когато си взех Ледженда, реших да му "подкарам" дневните светлини, понеже в американската версия Acura RL ги ива серийно. Проучих компонентите по схема и кое къде се намира в колата. Оказа се че единствено в бушониерата има гнездо за тази екстра - без бушонче в него. Модулът липсва, както и паралелното окабеляване. То не е проблем - на теория, а на практика е трудно, понеже фаровете са под калниците, а не под капака. Модул също се намира в нета - 50-тина долара (без доставката). Отказах се и си взех БГ модулче (което съм ползвал и на Акордите си), което сръчен жичкаджия монтира към дългите и всичко ми излезе 50-тина лв. Работи вече 5-а година. Но това е лесна екстра. С круиза няма да е така - там алтернативи няма. Всичко трябва да е стоково. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #27 Отговорено 2 Юни (Редактирано) offtopic: След няколко глоби (в къс период от време) за непуснати фарове реших да си монтирам LED DRL, който исках да светват при даване на контакт и изгасят при включване на фаровете.... Направих го! Та що да не пробваме да монтираме и темпомат, все пак ако не стане частите са лесно продаваеми 525.pdf Редактирано 2 Юни от bogomildimov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венци Й 0 #28 Отговорено 2 Юни Благодаря колега. Ще съм благодарен ако споделиш развитието на случая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #29 Отговорено 13 Юни (Редактирано) При японските чикии, или поне при Хонда и Мазда, е различно от европейските чикии. При японците получаваш това, за което си платил, сиреч искаш някаква екстра, получаваш съответния модул, окабеляване ЕКУ и т.н. Добавянето в последствие на екстри, или прекодиране ма радио, често е мисия невъзможна. При европейските чикии много често модулите примерно, са едни и същи за цял свят и имат нужда само от прекодиране за съответния регион, искаш нещо, просто добавяш, пркодираш и т.н. Редактирано 13 Юни от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 24 #30 Отговорено 23 Юли Искам да се извиня на колегата @Венци Й . И в Германия видях такава без темпомат. Явно стандартното оборудване, не е толкова стандартно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #31 Отговорено 23 Юли Не е стандартен модел. Моята я купих през 2013, но постоянно обикалях официалните представители и в периода 2011 -2012 бяха пуснали някакъв модел(бюджетен) без темпомат,без кожен волан, без алуминиеви джанти и други. Моята е elegance и е стандартен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове