JapCar 304 #81 Отговорено 9 Април Няма ли някои с такъв Сивик от Плевен, да сравня някои неща...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkostanev 6 #82 Отговорено 13 Април На 9.04.2024 г. at 16:03, JapCar написа: Няма ли някои с такъв Сивик от Плевен, да сравня някои неща...? 0888953975 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #83 Отговорено 14 Април Както бях споменал, очаквах да има някакви скрити проблеми, след като беше така старателно напудрена външно и вътрешно... Днес светна чек енджина с грешка P0420, което е свързано с катализатора, или втората ламбда... Изтрих грешката, да видим кога ще се появи пак. Горенето на масло е потенциален проблем, но е рано да го установя, защото съм минал само около 100-на км., само градско, на къси разстояния... Вероятно заради това светна и грешката... На всяка кола от ауспуха капе конденз понякога, но при мен ми се струва прекалено много, когато работи загряла на място няколко минути..., не знам дали е някакъв показател за катализатора... Скоро ще я продухам на дълъг път, на високи обороти, защото градско, рядко минавам 2000..., та да видим как са нещата след това. Друг конструктивен кусур, е мястото на разширителното казанче на антифриза- долу ниско под акумулатора. Изключено е да видиш нивото, дори с фенерче. Пусках крушка в гърловината и вече се вижда, че нивото е около 2 пръста над максимума... На никоя кола до сега не съм срещал такова тъпо решение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
satzata 0 #84 Отговорено 22 Април (Редактирано) Привет, на приятелката ми сивикът е същият. Лампата за старт/стоп и липсата на хил асист се оправиха със смяната на акумулатор. Трябва да търсиш такъв, който да е предвиден за старт/стоп. Казанчето за антифриза е на скандално място, никакъв шанс да разбереш колко течност има, но мисля, че ако намалее, ще се появи грешка. Засега не съм усетил воланът да се променя при градско и извънградско шофиране. Бих казал, че е доста директен. Дали има някакъв датчик или да се покаже грешка, ако не работи адекватно? ПП. Извинявам се, че ти ползвам темата. Редактирано 22 Април от satzata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #85 Отговорено 23 Април На 22.04.2024 г. at 14:19, satzata написа: Лампата за старт/стоп и липсата на хил асист се оправиха със смяната на акумулатор. Трябва да търсиш такъв, който да е предвиден за старт/стоп. Казанчето за антифриза е на скандално място, никакъв шанс да разбереш колко течност има, но мисля, че ако намалее, ще се появи грешка. Купих EFB, 65Ah, полски, ще видя как е с него... Предупреждението за изключен Старт/стоп е логично да излиза при слаб акумулатор, но за хил асист не излиза съобщение, каква връзка с акумулатора...? Не знам дали го имам... как го пробваш? - караш по стръмна улица, натискаш съединител и спирачка и спираш, изключваш от скорост, пускаш спирачката и колата не се връща... Така ли? За нивото на антифриза, не виждам къде може да има датчик, та едва ли ще покаже... Оказа се, че и казанчетата са спир. течност на спирачката и съединителя, са само "фунии" за наливане и следене на нивото, а основните казанчета са някъде навътре, свързани с маркучета... Голям "кеф" ще е достъпа, ако се наложи смяна на помпите на спирачките или съединителя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ihtiandar 0 #86 Отговорено 13 Май И аз се оглеждам за този модел с 1.8бензин.Та интересуват ме някои неща и ще съм благодарен ако знае някой.Този ДВГ газифицира ли се и как се държи като разход и динамика.Окачването отзад на греда ли е и ако е,как е возията,защото всички казват твърдо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #87 Отговорено 13 Май Ако питаш конкретно @JapCar , ОК, чакай отговор. Ако питаш цялата аудитория, ето тук ще намериш отговори на въпросите ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
satzata 0 #88 Отговорено 21 Май Не съм JapCar, но ще отговоря доколкото мога. Двигателят се газифицира, както и на 8-ма ген. За разход и вървеж нямам много прецизни наблюдения, но за мен е по-муден двигателят от в 8-ма ген. Задното окачване е на греда и вози доста по-приятно от 8-ма. Като цяло е стегнато, на мен не ми е особено твърдо като за класа си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #89 Отговорено 22 Май @satzata, че то и на 8-ма е "на греда" и вози като "греда". Торсионната греда си е така, по-евтино за изпълнение, кой ще ти слага като на 6-та или 7-ма ген окачване, трябва да се пести. До колегата пуснал темата, карай си колата и като има проблем, тогава му мисли. Не се вглабявай чак толкова. Ако светне чека отново и е катализатор, сложи 1 втулка и продължавай, купи си нов афтърмаркет или го махни и изключи сондите. Това са ти опциите но аз бих го оставил старият с 1 втулка на сондата. Не са конструктивни кусури това, че не се виждат нещата. Просто всичко що е ново е направено да се обслужва вече от майстор а не от простият потребител. Няма го старият добър дизайн и логично поставяне на всичко в коша с мисъл за шофьора но това е положението. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #90 Отговорено 25 Май На 22.05.2024 г. at 14:28, Mkilla написа: @satzata, До колегата пуснал темата, карай си колата и като има проблем, тогава му мисли. Странно, пак нямам имейл уведомяване за нови отговори в темите, които следя... и трябва постоянно да проверявам. Карах един път извънградско и до сега не ми е светвала отново P0420, но странно, на никоя кола до сега не съм виждал толкова много конденз да тече от ауспуха. Отивам на 5км, престой няколко часа, връщане и пред гаража като форсирам на пр. ход, пръска много вода... Може да се дължи на дългата генерация, заради напречното разположение на последното гърне, или подобни конструктивни особености. Едва ли някой е обърнал внимание на такава подробност, че да сподели. Как разположението на разширителното казанче да не е кусур, няма кола, на която да не се вижда нивото... Задният спойлер е наследен от 8-а серия, но е излишен, обзора назад е много зле... Сложили са чистачка, но тя чисти процеп една педя. Аз естествено си карам колата, но съм критичен, споделям неща, които не ми харесват, не, че ще ги променя... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #91 Отговорено 27 Май (Редактирано) Ти реално не я караш тази кола..Тия 5 км чак се чудя, защо ги минаваш с нея а не с велосипед, да кажем. То тази кола не може да влезе в работен режим въобще. Няма как да няма конденз с този малък преход. Ако я караш наистина по 5км в посока на ден, силно ти препоръчвам да сменяш маслото 2 пъти годишно, защото конденза в гърнетата е нищо в сравнение с конденза в мотора и това масло, което става на нищо вътре.. Ще светне отново, просто ти не я караш в момента. Редактирано 27 Май от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #92 Отговорено 27 Май И моите 2 гърнета отзад клокочат и пръскат. Щом не вали и не ми трябва багажник съм с колелото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #93 Отговорено 27 Май Преди 1 час, Mkilla написа: Ти реално не я караш тази кола.. Такива са ми нуждите в момента и не е необходимо да я карам излишно, та да нямам проблеми. Имал съм много други коли при същия режим и споменавам неща, които забелязвам и ги е нямало при другите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 13 #94 Отговорено 27 Май (Редактирано) 1 hour ago, Mkilla said: Ти реално не я караш тази кола..Тия 5 км чак се чудя, защо ги минаваш с нея а не с велосипед, да кажем. То тази кола не може да влезе в работен режим въобще. Няма как да няма конденз с този малък преход. Ако я караш наистина по 5км в посока на ден, силно ти препоръчвам да сменяш маслото 2 пъти годишно, защото конденза в гърнетата е нищо в сравнение с конденза в мотора и това масло, което става на нищо вътре.. Ще светне отново, просто ти не я караш в момента. Mислех, че само при дизела е проблем, когато се кара на къси разстояние както е в моя случай.. Редактирано 27 Май от jivetz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #95 Отговорено 27 Май Преди 3 часа, jivetz написа: Mислех, че само при дизела е проблем, когато се кара на къси разстояние както е в моя случай.. В Англия имах и дизелов Акорд 7, но не съм обръщал внимание... Дизела по принцип загрява много бавно... Стрелката и да иде в нормалното си положение, антифриза е доста по-студен..., това е при всички коли, за да не се шашкат собствениците... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 13 #96 Отговорено 28 Май 12 hours ago, JapCar said: В Англия имах и дизелов Акорд 7, но не съм обръщал внимание... Дизела по принцип загрява много бавно... Стрелката и да иде в нормалното си положение, антифриза е доста по-студен..., това е при всички коли, за да не се шашкат собствениците... Четох скоро в испанския форум, че дизела изобщо в повечето случаи не се използва по предназначение, и тези кратки пробези го убиват буквално, и как повечето хора търсейки икономията всъщност си слагат таралеж в гащите с дизела, тъй като той не обича късите разстояния, та за това ми направи впечатление и , че при бензина явно се получава това... В крайна сметка какво електрички ли да караме на къси разстояния по 3-5 км ...Та такива неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #97 Отговорено 28 Май Преди 2 часа, jivetz написа: В крайна сметка какво електрички ли да караме на къси разстояния по 3-5 км ...Та такива неща. Електрически велосипед... Дизелът си е за дълъг път и голям годишен пробег... За каране е по- голям кеф, но първата повреда ти нулира икономиите и може да си и на минус ... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 733 #98 Отговорено 29 Май На 28.05.2024 г. at 8:55, jivetz написа: ...та за това ми направи впечатление и , че при бензина явно се получава това... В крайна сметка какво електрички ли да караме на къси разстояния по 3-5 км Нищо подобно. Бензините с многоточково впръскване нямат проблем да се карат на къси разстояния, на колата на @JapCar нищо й няма, просто той пак търси под вола теле, както обикновено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #99 Отговорено 29 Май (Редактирано) Преди 1 час, chavdu написа: Нищо подобно. Бензините с многоточково впръскване нямат проблем да се карат на къси разстояния, на колата на @JapCar нищо й няма, просто той пак търси под вола теле, както обикновено. Въобще не е така... много коли съм карал и споделям неща, които са необичайни, или не ми харесват... Ето сега и климатика не работи, ще пусна друга тема... Редактирано 29 Май от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #100 Отговорено 29 Май Преди 1 час, chavdu написа: на колата на @JapCar нищо й няма, За конденза- това е при спиране пред магазин... Пак може да не е проблем и нищо да няма, но споделям нещо, което при други коли го е нямало... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #101 Отговорено 29 Май Ако не губиш антифриз, въобще не трябва да те притеснява тази вода от ауспуха, тоест нямаш абсолютно никакъв проблем с двигателя, тъй като е 100% конденз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #102 Отговорено 29 Май преди 7 минути, Rakeem написа: Ако не губиш антифриз, въобще не трябва да те притеснява тази вода от ауспуха, тоест нямаш абсолютно никакъв проблем с двигателя, тъй като е 100% конденз. Има си хас да изкарва антифриз през ауспуха... Нали ще пресече и маслото, а то си е добре... Както споменавах многократно, проверката на нивото на антифриза е висш пилотаж и не вярвам някой да е успял да го види, дори със светене... Разширителното казанче е завряно под акумулатора, от не много прозрачна пластмаса е и не се вижда... Може само при мен да не е прозрачно и антифриза да е светъл цвят, но не се вижда... Преди време все пак спусках малка крушка в гърловината, да свети отвътре навън и ми се видя, че е 2-3 пръста над MAX. Сега свалих и капачката на радиатора, нивото там, според мен трябва да е поне до тръбичката на гърловината, която отива в капачката на разширителното казанче, но то е по-ниско... Не знам как е нормално... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #103 Отговорено 29 Май Наред ти е колата, не се вкарвай във филми. На мен след 100км магистрално и след това работа на място около 10мин. ми плюеше вода, просто физика. А това, че не ти меша антифриза с маслото, не значи, че не може да го гори, съвсем спокойно може да избие през гарнитурата, така че да влиза само в горивната камера, по малко(казвам го по принцип). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 733 #104 Отговорено 30 Май Преди 12 часа, JapCar написа: че е 2-3 пръста над MAX. Доста съмнително. Вероятно е била духнала гарнитура и джамбазина е долял, да има повечко, за да не изсъхне казанчето докато я продава и повечето конденз ти е изгорен антифриз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #105 Отговорено 30 Май преди 12 минути, chavdu написа: Доста съмнително. Вероятно е била духнала гарнитура и джамбазина е долял, да има повечко, за да не изсъхне казанчето докато я продава и повечето конденз ти е изгорен антифриз. Теоретично е възможно, не знам... Трябва да намеря начин да следя нивото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #106 Отговорено 30 Май Следи го. Надявам се колата е с антифриз, а отзад пръска вода, което си е конденз. Няма как сладникавата течност в радиатора да става на вода в задното гърне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #107 Отговорено 30 Май Преди 2 часа, ceco_accord написа: Следи го. Не знам какво пръска, ще намеря начин да следя нивото в разширителя... Някой със същи двг. , да каже на студено, до къде е нивото в радиатора, като махне капачката? При мен, както казах, е под тръбичката (водеща в капачката на разширителя) в гърловината на радиатора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 733 #108 Отговорено 30 Май Преди 2 часа, ceco_accord написа: Няма как сладникавата течност в радиатора да става на вода в задното гърне. ако го "гори" антифриза, той не излиза, като антифриз през изпускателната система, след преминаване през горивната камера от него остават само водни пари, които после кондензират в ауспуха 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #109 Отговорено 30 Май преди 3 минути, JapCar написа: Не знам какво пръска... Стар и ненАучен метод е да близнеш. Не вярвам да не си го правил до сега - опитен водач със стаж си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #110 Отговорено 30 Май преди 7 минути, JapCar написа: .. на студено, до къде е нивото в радиатора, като махне капачката? При мен, както казах, е под тръбичката (водеща в капачката на разширителя) в гърловината на радиатора... Еми, там трябва да е. Като се разширява - прелива в казанчето. Неговата капачка нали също има тръбичка. На нея си личи до къде е мокрото. Отбележи си на нея с нещо мин и мах и готово. Някак ще пренесеш позициите, я с рулетка, я с нещо друго. Като я вадиш ще си показва в границите ли е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #111 Отговорено 30 Май 22 minutes ago, JapCar said: Някой със същи двг. , да каже на студено, до къде е нивото в радиатора, като махне капачката? При мен, както казах, е под тръбичката (водеща в капачката на разширителя) в гърловината на радиатора... На бензиновите Хонди нивото в радиатора на мах да се вижда антифриза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #112 Отговорено 30 Май Преди 3 часа, CARPERA написа: На бензиновите Хонди нивото в радиатора на мах да се вижда антифриза. Той се вижда, но при мен е по-ниско... Не станаха добри снимки, но ето: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #113 Отговорено 30 Май Ни гу барай! Важното е питата да е залята - нивото да е над горния край на тръбичките и. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #114 Отговорено 30 Май 2 hours ago, JapCar said: Той се вижда, но при мен е по-ниско... Не станаха добри снимки, но ето: Аз държа нивото до гърловината но цвета на антифриза ми се вижда странен,а той е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #115 Отговорено 30 Май Преди 2 часа, CARPERA написа: Аз държа нивото до гърловината но цвета на антифриза ми се вижда странен,а той е Докарана е от Швейцария, може да гори антифриз и джамбазите да са доливали някакви произволни цветове, или вода... Има кофти теоретичен сценарий, обясняващ високото ниво в разширителя и ниското в радиатора... Доливали са догоре в радиатора. Като загрее се разширява и излишното отива в разширителя. Като изстива, дърпа си обратно от разширителя, колкото е изхвърлило при разширението, обаче някакво количество е заминало и не може да запълни докрай. В един момент пак доливат и това се повтаря няколко пъти... Искам да кажа, че от радиатора има как да се губи, но от разширителя, не там само се увеличава при всяко доливане... Както и да е, много теоретизирам..., то ще си покаже... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #116 Отговорено 31 Май @JapCar Може да смениш капачката взимаш оригинална за да видиш дали не е от нея това ниво в ръзширителния съд , изследваш антифриза за изгорели газове. Да ако има теч някъде по системата,това преливане разширителен съд и радиатор се компрометира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 73 #117 Отговорено 31 Май Аз ще предложа следното: При възможно най-хладно време (някоя сутрин или вечер) загряваш колата до нормална температура със включено отопление на макс. Намираш някой баир и спираш с носа нагоре. Колата да работи 2-3 мин на място на празен ход. Прибираш се и на следващия ден, когато е напълно студена отваряш радиатора. Пълниш антифриз до маркуча към разширителя. Правиш нивото в разширителя да е на макс. След това няколко дни караш и следиш нивото в радиатора отново при НАПЪЛНО студен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #118 Отговорено 31 Май преди 27 минути, CARPERA написа: @JapCar Може да смениш капачката .. Ако газове влизат в антифриза, би трябвало при форсиране, да бълбука в разширителя, но шибаното му място/форма, затруднява наблюдението... За капачата ...и това е възможно. При неизправно клапанче, не се създава налягане в системата и тя става отворена към разширителя. При загряване, си минава излишното в разширителя, но не може да се смукне обратно при изстиване, защото не се създава вакуум... Налягането трябва да е около1 бар, но няма как да го измеря... Може би на топло, ако отворя внимателно капачката с кърпа, трябва да изсъска, ако има налягане. Ще се занимая и с това, защото по спомени, малкото клапанче на капачките, се притискаше леко с пружинка отвътре, а при мен май виси/клати се свободно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #119 Отговорено 31 Май преди 30 минути, spase написа: Аз ще предложа следното: При възможно най-хладно време ... Целта на тези гимнастики, е някакво обезвъздушаване ли? Ако да, нима при всяка смяна на антифриза се прави? Някои коли си имаха клапанче в най- високата точка и при пълнене, се отваряше, докато потече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 73 #120 Отговорено 31 Май При смяна на антифриз не е нужно да се прави обезвъздушаване, тъй като въздуха би трябвало да си излиза през радиатора, а от там през преливника. Но това не винаги става, може да се получи въздушен джоб някъде по системата. Ако има такъв джоб, горната процедура би трябвало да го изкара. След това като се направят нивата каквито трябва да бъдат ще си проличи ако има теч или пък друг проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове