Jump to content
ivan_gorski@abv.bg

Полуоски за хонда акорд 8 type s

Recommended Posts

Здравейте колеги. Наскоро закупих хонда акорд 8 генерация 2.4 бензин type s 2012 г. Фейслифт. Мина на сервиз и се оказа че има луфт в предните полуоски. Мнението на майстора е че са за смяна. От къде мога да ги закупя, освен от бултрако. Там ми дадоха цена от 1500.лева за брой. Някой имал ли е проблем с полуоски? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Можеш ли да опишеш къде са луфтовете и какви са симптомите? 

Цяла полуоска или външни/ вътрешни карета...?

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В движение на ниска скорост тресе много леко, едва доловимо. След това при набиране на скорост тресеното изчезва. Акорда на канала погледнат отдолу по средата хваща така наречената полуоска и започва да я движи напред назад. Вижда се едно като луфт при движението на майстора  и се чува тропане на желязо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

То хубаво ама тя полуоската сама по себе си няма как да хлопа, обикновено хлопането или луфта е в някое от каретата, лагера на междинния вал или шлиците между него и дясната полуоска. Има няколко теми в раздела за Акорд 7, аз лично съм ги изчел няколко пъти и така и не става съвсем ясно от къде е проблема със вибрациите, защото едни са при леко ускорение м/у 30 и 40км/ч, други са при 100 - 120км/ч, при някой са постоянни при други само при ускорение. Кой сменил дясно външно каре, друг вътрешно, трети ляво вътрешно. четвърти цяла лява полуоска, друг пък опорния лагер на междинния вал. И никой не е казал: край всичко беше до тук , проблема се реши така!

Моя син имаше CR-V и обичайните вибрации при ниски скорости и леко ускорение, отиде хвърли едни луди пари за оригинално вътрешно каре на лява полуоска и точка, всичко изчезна. Да но не мога да дам съвет на колегите с Акорд да направят същото, аз като потърпевш и страдащ от същия проблем също не се осмелявам. Мой познат смени и двете полуоски но не оригинални, без лагера на междинния вал и никакъв резултат.  

Дилемата с тези вибрации е голяма и който я реши еднозначно  и с достъпни части ще бъде герой, па де да знам! може да има вече такъв но да си мълчи!!!

ПП - сега виждам че се отнася за тип S, от което предполагам че е ръчка, до сега съм останал с убеждението че вибрациите при леко ускорение между 30 и 40 км/ч се появяват само при автоматите.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в друга тема писах, че нямам симптоми на градско каране, но има забележителен луфт във всички посоки на полуоските/вътрешните карета.

Бях дал снимки къде мърдам с ръка... Ще видя как е при висока скорост... 

То е ясно, че всеки майстор ще каже сменяй ..., но няма да е така храбро предложението, ако е за негова сметка, ако проблема остане...

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат си луфт като ги разклатиш даже и с чисто нови вътрешни карета. Явно при всички е така като чета.

Относно тресенето, при мен се появи при 30-40км/ч след като смених оригиналните с афтърмаркет на Фебест, защото си бях въобразил че имам

притрисане към 120-130км/ч.

Пък то било от хубавата ни магистрала. Добре, че си запазих оригиналните и ще си ги връщам някой ден обратно на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Jenti написа:

Имат си луфт като ги разклатиш даже и с чисто нови вътрешни карета. Явно при всички е така като чета.

Относно тресенето, при мен се появи при 30-40км/ч ...

Това исках да знам, защото при мен радиалниия луфт на чашите на вътрешните е вероятно 2мм във всички посоки... 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах на дълъг път, нямам тресене на всякаква скорост..., но все пак не ми харесват тези луфтове хванато с ръка. 

Аксиален ( надлъжен) луфт, теоретично е възможен и не пречи, вероятно е в шлицовите сглобки, но радиалния не знам колко е допустим...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карай си колата и не се вкарвай в филми щом не ти тресе, че няма да се видиш в пари, ако започнеш с тия карета и полуоски....

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Jenti написа:

Колега, карай си колата и не се вкарвай в филми щом не ти тресе, че няма да се видиш в пари, ако започнеш с тия карета и полуоски....

Просто обичам всичко да ми е наред... Само полуоски ми липсват... :) 

Днес смених водната помпа, след като съм минал 300км откакто я купих..., а в живота си много коли съм сменил, в. помпа не съм сменял...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не тресе значи всичко е наред. Това исках да ти кажа. И аз като теб търсих под вола теле и стигнах до там, че смених оригиналните карета

с Фебест и тогава разбрах с чисто нови карета какво е било тресене....

Добре, че си запазих оригиналните, които се оказаха перфектни и ще си ги връщам някой ден пак тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Jenti написа:

Щом не тресе значи всичко е наред. Това исках да ти кажа. И аз като теб търсих под вола теле и стигнах до там, че смених оригиналните карета

Винаги ли тресенто е при 30-40км/ч и при 120, както някои споменават...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение ми се струва, че е наложително да смениш майстора.

Карета на Хонда се рециклират. Афтермаркет са винаги боклук. Само оригинал от Бултрако или Сащ, но цената бие по джоба.

Аз рециклирах във Феликс на околовръстното в София. В сервиза целия ден се внасят и изнасят, полуоски и рейки и т.н.

Хората са много наясно и рециклират до 24часа срок.

И много важно, при диагнозата на дясно вътрешно каре за рециклиране, казаха че си е ОК!

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.06.2023 г. at 15:13, darius написа:

Карета на Хонда се рециклират.--------

И много важно, при диагнозата на дясно вътрешно каре за рециклиране, казаха че си е ОК!

Наясно ли си какво точно рециклират, защото се споменават луфтове във шлиците, т.е. външната чаша на карето, където тя с шлици влиза в междинния вал до лагера (дясната страна), отляво същото, само, че чашата влиза с шлици в скор. кутия...?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм толкова навътре. Знам само, че рециклират карета и ако се наложи  шлиците.

Резултата е наличен, спира тресенето. До кога обаче, предстои да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До към 6-7 месеца при мен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, AMD написа:

До към 6-7 месеца при мен....

Твърде малко... Няма ли някаква гаранция?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 месеца е малко, но зависи и от километрите и стила на каране.

Автомата не бива да се оставя под напрежение при паркиране по наклон.

Лоста на N, Ръчна, пускаш крачната и лоста на P!

Иначе кутията рита, сеца и издава пукащи звуци, като на удар!

И разбива каретата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Глупости… тва което “рита” е едно чопче, което фиксира кутията, просто е под напрежение, защото държи цялата кола, и именно излизането му от фиксираното място издава този звук, като няма напрежение съответно няма подобни звуци. Не са шлици, нито полуоска.

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създава се напрежение на тампоните на двигателя и кутията само. Евентуално те ще заминат по бързо, ако не се следва посочената процедура за спиране

под наклон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема бе диагностициран. Вътрешно дясно каре. Често срещан проблем при хонда акорд 8 генерация! Установен бе в Ю би ко. Сваляне на двете карета и качване. Решението кое взех е подмяна с ново. Поръчано дясно вътрешно каре от бултрако за 690 лева. Следва подмяната. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карето бе сменено и тресеното при скорост 100-120км изчезна! Друго което усетих е по гладко набиране и промяна в ускорението. Диагностициране 200 лв., което включва сваляне на двете вътрешни карета. Новото каре е 690 лв. Подмяната му е 100 лв. Проблема бе решен за 990 лв. в Ю БИ КО. 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...