Jump to content
Madafaka

Джанти и Гуми

Recommended Posts

Здравейте,да попитам на Crv 2020 1,5Т дали може да се сложат 19" джанти 8,5 j офсет 45 и гуми 235/55/19.

Дали ще има промяна на разхода или да се разбива окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промяна на разхода няма да има. Двата размера на гумите са с еднаква ширина и общият диаметър е еднакъв. Ще се усеща малко по-твърдо спрямо 17-те, но не смятам, че ще е проблем за окачването. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦР-В не идват ли попринцип фабрично с 18ки ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите с оригиналните 18" джанти е 7,5j  а 19" са 8,5j гумите на 18" са 235/60/18 на 19" са 235/55/19

Офсета и на двете джанти е 45

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма да има проблем да ги сложиш тези джанти :) 

 

Аз на аудито сложих 8.5j с ЕТ43 като по каталог ги дават 8j с ЕТ 39. Гумите са едно към едно със cr-v като размер. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8,5J не са ли прекалено широки за гума 235?

image.thumb.png.ccfafc38e70897926792b969eb5c7a01.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А според този сайт за 1,5Т от Канада е мойта  стават https://www.wheel-size.com/size/honda/cr-v/rw-rt-2019-now/#region-cdm

Редактирано от Madafaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Plamen-CRV в 2 сайта погледнах, 235-245 го дават идеален размер за 8.5j 

 

 

Иначе при мен разликата е такава.

image.thumb.png.f68fffda14c4fd41d3fc6f59ad64e8f1.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето не са външно подравнени, а горе долу центрирани като позиция, заради новото ЕТ . Тоест не е като на картинката 0 - 12,5, а 6 - 6,5.

Съответно протектора на гумата е точно там, където е проектиран. Просто страниците на гумата са малко по-бъчвообразни и ако нямат предпазен борд е риск за ожулване на джантата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...