Madafaka 0 #1 Публикувано 26 Март, 2023 Здравейте,да попитам на Crv 2020 1,5Т дали може да се сложат 19" джанти 8,5 j офсет 45 и гуми 235/55/19. Дали ще има промяна на разхода или да се разбива окачването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #2 Отговорено 26 Март, 2023 Промяна на разхода няма да има. Двата размера на гумите са с еднаква ширина и общият диаметър е еднакъв. Ще се усеща малко по-твърдо спрямо 17-те, но не смятам, че ще е проблем за окачването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #3 Отговорено 27 Март, 2023 ЦР-В не идват ли попринцип фабрично с 18ки ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Madafaka 0 #4 Отговорено 27 Март, 2023 Да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Madafaka 0 #5 Отговорено 27 Март, 2023 Разликите с оригиналните 18" джанти е 7,5j а 19" са 8,5j гумите на 18" са 235/60/18 на 19" са 235/55/19 Офсета и на двете джанти е 45 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #6 Отговорено 27 Март, 2023 Според мен няма да има проблем да ги сложиш тези джанти Аз на аудито сложих 8.5j с ЕТ43 като по каталог ги дават 8j с ЕТ 39. Гумите са едно към едно със cr-v като размер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 632 #7 Отговорено 27 Март, 2023 8,5J не са ли прекалено широки за гума 235? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Madafaka 0 #8 Отговорено 27 Март, 2023 (Редактирано) А според този сайт за 1,5Т от Канада е мойта стават https://www.wheel-size.com/size/honda/cr-v/rw-rt-2019-now/#region-cdm Редактирано 27 Март, 2023 от Madafaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #9 Отговорено 27 Март, 2023 @Plamen-CRV в 2 сайта погледнах, 235-245 го дават идеален размер за 8.5j Иначе при мен разликата е такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6174 #10 Отговорено 27 Март, 2023 Само дето не са външно подравнени, а горе долу центрирани като позиция, заради новото ЕТ . Тоест не е като на картинката 0 - 12,5, а 6 - 6,5. Съответно протектора на гумата е точно там, където е проектиран. Просто страниците на гумата са малко по-бъчвообразни и ако нямат предпазен борд е риск за ожулване на джантата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове