Jump to content
Deooo

Закупуване на Хонда Акорд 7

Recommended Posts

Привет на всички (все още не колеги по автомобил :) )!

Реших да сменя колата и се спрях на Хонда Акорд 7 (повече ми харесва и иска 8-ма генерация, но не можем да си я позволим към момента). Преди това съм притежавал мотори Хонда VF 750 и Shadow VT600. Основни критерии са да е бензинова и автоматик (жената държи а и на мен ми се иска вече тази екстра). Искам да попитам за важни неща, които трябва да гледам при оглед? Има ли разлика най-вече в скоростните кутии на моделите от 2004 и 2006-7 (или само декоративно във формата на скоростния лост)? Предполагам, че колкото по-нова година, толкова по-добре или има изкючения? Мислех и за Сивик 8-ма генерация, но там ме притеснява роботизираната авотоматична кутия. Предполагам тази на Акорда е по-добрия вариант? И последно, ако някой е ходил да гледа някой от тези три автомобила, които се продават към този момент, да сподели впечатления:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11651123922363662&slink=q8vc0h  (гледам, че се продава отдавна и цената е започнала от 9000лв, паднала до 7000лв)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11666785054942795&slink=q9f2i7

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11666281465825759&slink=q9f2i7

 

 

Предварително едно голямо благодаря на всички, които ще се отзоват и помогнат на един лаик в избора му на първа Хонда :) 

Редактирано от Deooo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее, тя няма да ти е първа Хонда, но добре дошъл!

Разлика в автоматите на фейс и пре-фейс е в предавателните числа на 2 от предавките, но е незабележима. Иначе и 2-те са с 5 скорости и аналогични като конструкция. Някъде из форума имаше писано - ползвай "търсачката" му. Разгледай и другите теми в раздела Акорд 7 - ще са ти полезни.

Иначе, бих заложил на фейс + 2.4 мотор, като от последния ти линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено и на мен тя най-много ми допада, но бих направил компромис ако е само до визия и някой екстри (като подгрева на седалките, навигация и автопилота) за сметка на по-ниската цена с другите две. Но ако става въпрос за по-добър мотор, скоростна кутия и общо състояние на автомобила... ши са напъна :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Deooo Относно колата от последния линк:

Някой се е постарал да боядиса скоростния лост, чоето говори за автомат ползван в "M" режим. Не мисля, че е проблем стига кутията да е обслужвана правилно. За справка оригиналния  цвят на лоста е такъв.

Screenshot_2020-08-21-02-21-26-513_com.android.browser.jpg

Screenshot_2020-11-10-20-56-23-827_com.android.browser.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен това с боядисания лост на последната кола в списъка, ми направи впечатление.. също мисля, че не е проблем, тъй като моята е същата (км при мен са към 285 хиляди реални и проверени :) ) и копчето на лоста, което се натиска при смяна на скоростите е с поизтъркана боя, но нямам никакви проблеми със скоростната кутия.. Към колегата @Deooo тази последната е Executive вариант и освен изброените от теб екстри, получаваш още няколко - най полезната за мен е ксенона, има и шибидах, блутут модул(моят го демонтирах, че ми точеше акумулатора).. може и да пропускам нещо, но това са основните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Deooo - вземи фейса.

Може да не е този, но такъв търси. На вид разликата не е 5 пари, ноо ...

... каквото може и си е струвало е доизкосурено след 2007-ма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш такава с газова, не я взимай :D! Ако ще караш на газ, си я инсталираш после. Златно правило! 

Минусът е, че едва ли има по-добри от италианците в инсталацията на газовото, но пък рискът за двигателят, не си заслужава.  

 

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мн сваляна тази кола бре....за това време , не може да не е имало поне няколко огледа. Изгл, особено отвътре мн мн добре ,но не ми вдъхва особено доверие , предвид и свалянето на цената.

Другата не те бърка ,да отидеш и видиш и гледай за основните болежки, виж да не е омазнен ауспуха,макар че го чистят ,автомата да превключва плавно, да не рита, путай за масла на кутия виж реакцията ако не е сменял -

Тези кмри не ми се струват реални , виж историята ,имаше един сайт , ще те скъси с 20-30лв ,искай номера на рамата и я провери в сайта за върнати кмри или някои щети 

П.с. Не се спирай на 2 обяви гледай още 

Стара или по нова да е стегната и тех изрядна другото е кеф за душата ;)

Screenshot_2022-11-09-15-05-55-186_com.android.chrome.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение, аз бих гледал и регистрирани, погледни и във форума, можеш да пуснеш, че търсиш такава. Цената ще е по-висока, но ще имаш повече инфо и по-малко скрито покрито.

 

Прочети и темата за търговците и автокъщите, можеш да се насочиш, има такива които са изградили добра репутация, може да плащаш повече, но и вземаш по-добро качество.

 

Ако я вземаш от Варна имаш двама Дидовци, много кадърни майстори , задължително я закарай за оглед.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 9.11.2022 г. at 11:14, Ivan_Ch написа:

@Deooo Относно колата от последния линк:

Някой се е постарал да боядиса скоростния лост, чоето говори за автомат ползван в "M" режим. Не мисля, че е проблем стига кутията да е обслужвана правилно. За справка оригиналния  цвят на лоста е такъв.

Screenshot_2020-08-21-02-21-26-513_com.android.browser.jpg

Screenshot_2020-11-10-20-56-23-827_com.android.browser.jpg

Погледнах, но не мога да видя разлика :wacko: Сега видях, че са пуснали нова обява и скоростния лост ми се вижда същия 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11667991667273885&slink=q9f2i7

Ето и снимки на първата и сега на последна на скоростните лостове 

Screenshot_20221109-144319.jpg

Screenshot_20221109-144218.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 9.11.2022 г. at 12:30, ceco_accord написа:

@Deooo - вземи фейса.

Може да не е този, но такъв търси. На вид разликата не е 5 пари, ноо ...

... каквото може и си е струвало е доизкосурено след 2007-ма.

Имаш право колега. Ще се оглеждам и за 2007 въпреки малко по-високата цена. Даже сега видя, че са пуснали нова обява, точно така от 2007г 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11667991667273885&slink=q9f2i7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 9.11.2022 г. at 12:48, galin_k написа:

Ако намериш такава с газова, не я взимай :D! Ако ще караш на газ, си я инсталираш после. Златно правило! 

Минусът е, че едва ли има по-добри от италианците в инсталацията на газовото, но пък рискът за двигателят, не си заслужава.  

 

Успех

Благодаря за съвета! Определено обмислям газ, ако е 2.4 190к. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 9.11.2022 г. at 13:12, sentinelprime3 написа:

Мн сваляна тази кола бре....за това време , не може да не е имало поне няколко огледа. Изгл, особено отвътре мн мн добре ,но не ми вдъхва особено доверие , предвид и свалянето на цената.

Другата не те бърка ,да отидеш и видиш и гледай за основните болежки, виж да не е омазнен ауспуха,макар че го чистят ,автомата да превключва плавно, да не рита, путай за масла на кутия виж реакцията ако не е сменял -

Тези кмри не ми се струват реални , виж историята ,имаше един сайт , ще те скъси с 20-30лв ,искай номера на рамата и я провери в сайта за върнати кмри или някои щети 

П.с. Не се спирай на 2 обяви гледай още 

Стара или по нова да е стегната и тех изрядна другото е кеф за душата ;)

Screenshot_2022-11-09-15-05-55-186_com.android.chrome.jpg

Благодаря за съвета! 

На мен отвътре ми допада този контраст на цветовете, доста запазена изглежда поне на снимките. Но както и ти спомена, ме притеснява това сваляне на цената. Километрите въобще не ми се вярва да са реални. Но и да докажеш че не са, едвали търговеца ще каже "Извинявай, ще ти сваля от цената за това" :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 9.11.2022 г. at 13:43, galin_k написа:

В допълнение, аз бих гледал и регистрирани, погледни и във форума, можеш да пуснеш, че търсиш такава. Цената ще е по-висока, но ще имаш повече инфо и по-малко скрито покрито.

 

Прочети и темата за търговците и автокъщите, можеш да се насочиш, има такива които са изградили добра репутация, може да плащаш повече, но и вземаш по-добро качество.

 

Ако я вземаш от Варна имаш двама Дидовци, много кадърни майстори , задължително я закарай за оглед.  

Живея във Варна, така че, обезателно ще я закарам при тези колеги (които са ми и адаши на всичкото отгоре) дори и да я взема от друг град. Благодаря и на теб колега за съветите. Ще погледна темата за търговци във форума и ще пусна обява, че търся да купя такава Хонда. Определено ако е от форума, шанса, както казваш да има нещо скрито покрито е малък и се очква да е добре поддържана кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 9.11.2022 г. at 13:20, sentinelprime3 написа:

https://m.mobile.bg/details/11660148215398598

 

Тази ми вдъхва мн повече доверие,от вс други пък нека да има газ. 

Да, погледнах я и тази. Изглежда прилична :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 9.11.2022 г. at 13:57, Deooo написа:

Имаш право колега. Ще се оглеждам и за 2007 въпреки малко по-високата цена. Даже сега видя, че са пуснали нова обява, точно така от 2007г 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11667991667273885&slink=q9f2i7

И тази добре изглежда, а и по-малко ще и личи че е прашна. Тъмните коли са трудни за поддръжка.

Даже е регистрирана - ще можеш да я тестваш спокойно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много скъпо вървят Акордите 2007 в Бг бе... :) , какви са тия 12.5х.лв, та това са около £5500...

Нали ми откраднаха катализатора, та досега разправии със застрахователя, за това прегледах няколко обяви, да им изпратя линкове за подобни...

Рядко има м/у £3-4хил, но са на малко мили, 70-80хил..., другите са £1500-2-500.

Моята е 2007, с реални 96К мили и май се отказвам да я правя. След месец изтича застраховка, Год. преглед, Пътна такса, задни дискове за смяна, не мога да се преборя с влагата вътре..., та май минавам на скрапиране... Ще взема 2400 (за толкова вероятно бих я продал) Ако я дам на ремонт, вероятно ще хартисат 800 за мен (дават ми 1600, а ремонта ще е около 800), но много разправии, а нямам  време, заминавам за БГ и след някой месец, като се върна ще търся друга кола, не знам още каква... Ще добавя още 2000 и вероятно Акорд 8 или някакво Ауди А4 около 2011-12г...

Сори за спама..., няма да попречи на съветите, но моят съвет е, все пак да вземе фейслифт, по-добре 2.4...и като я вземе, да не чисти без нужда клапата за газ със сваляне (throttle body)...

Редактирано от JapCar
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Deooo

Лоста ми се струва по-светъл от нормалното. Тоест пребоядисван.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с "висок клас" ГИ да не се окаже някое AG, че там едната дюза е 200 кинта. Също така няма и кой да го погледне с компютър ако стане нещо!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нека да види точно как се казва системата, че после да не плаче! В Субару-форума си има голяма тема само за тези холандски ГИ.... Ако е такава, по-добре колело да си купи за вбъдеще -ще е по-щастлив!;):bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 9.11.2022 г. at 13:57, Deooo написа:

Имаш право колега. Ще се оглеждам и за 2007 въпреки малко по-високата цена. Даже сега видя, че са пуснали нова обява, точно така от 2007г 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11667991667273885&slink=q9f2i7

Тази я продава момче, което е във фейсбук групата Хонда Акорд България. Наскоро беше пуснал пост да пита на каква цена да я обяви. Беше описал какво точно е правено по колата но не се сещам е момента какво беше описал. По това което беше писал, изглежда че се е грижил добре за колата. За Варна освен Дидовците, можеш да пробваш и сервиз Japan Place. Собственика е работил в Хонда сервиза, когато имаше във Варна. Вчера ходих там да гледат нещо по колата ми и ми допадна. Не знам за цени как е. Ще мога да кажа след десетина дни, когато приключа с ремонта :) Колегите са казали - гледай за ръжда по задните вежди и праговете. Това с омасления ауспух и капачката на маслото е малко спорно, понеже ги чистят но си ги погледни. Автомата при спокойно караме трябва да сменя предавките без да се усеща нищо, единствено по звука на двигателя и оборотите се усеща. Пусни климатика и виж дали се включват и двете перки за охлаждане. Погледни и за катализатора. Аз бих заложил на 2,4 автомат. Като цяло е по - безпроблемния двигател от двата бензинови. Вчера като бях в сервиза говорих с едно от момчетата там, който също гледа Акорд 2,0 но се притеснявал от това, че ядяли вала. Пък и с по - големия мотор ще имаш малко повече мощност, колата е тежка и има нужда. Макар много колеги да казват, че им е достатъчно. Успех с търсенето и покупката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже ако искаш ми пиши на лично - може да се уговорим да видиш колата, да се повозим, да придобиеш някаква представа какво да очакваш ако до сега не си имал възможност. И аз съм от Варна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Г.Писаров- "колата е тежка и има нужда. Макар много колеги да казват, че им е достатъчно. "

Има истина в това..., за това и няма 6-а скорост. Много хора имат склонност да хвалят това, което притежават, не гледат реално на нещата...

Оглеждам се за  в бъдеще за следващия модел, Акорд 8, той има 6-а скорост, но на 2.0 мощността същата, май има малко повече въртящ момент заради оборотите, но купето по-голямо с 5-8см във всички посоки и по-тежко... Като дойде време ще разпитам...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 човека - 100 мнения.

Сядаш и караш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли наблюдения какъв е разходът на 2.4 AT с газ?

 

Мъча се да си направя сметка кое би било по-добър вариант - 2.2 i-CTDI или 2.4 с газ като взимам предвид разход, поддръжка и евентуални проблеми, които могат да създадат. Карам 80-90% извънградско, затова бих заложил на дизел повече, но пък 2.4 е голям кеф.

 

Друг е въпросът откъде мога да намеря читав екземпляр около 10-11 бонбона.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажат колегите, но според мен на газ 2.4 ще ти гори около 8-9 л / 100 извънградско. а 2.2 (пак извънградско, около 5-6 . / 100.

Цените на горивата ги виждаш.

Тоест 2.4 около 8 лв / 100, а 2.2 поне двойно в левове. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8-9/100 за газ не е ли твърде малко? Предполагам поне 10-12 да кажем с умерено каране. Знам ги че са икономични мотори, но чак пък толкова. 

 

Трябва да питам някой собственик от форума. Благодаря за отговора, колега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето 3.5 харчи около 11 / 100 газ извънградско. :)

2.4 трябва да е по-икономичен на това гориво.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комби 2,4 АТ - бензин - нормално каране извънградско 8, градско 11 - 12. Газ - нормално каране - извънградско 10 - 11, градско 12 - 14. Извънградското рядко стига 11. Обикновено е около 10,5. Под нормално каране имам в предвид - 100 - 120 извънградско и без да я режа по светофарите в града. Под поста се вижда средния ми разход на газ от Карспендинга.

Редактирано от Г.Писаров
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.11.2022 г. at 10:12, Tablanet написа:

Имате ли наблюдения какъв е разходът на 2.4 AT с газ?

 

Мъча се да си направя сметка кое би било по-добър вариант - 2.2 i-CTDI или 2.4 с газ като взимам предвид разход, поддръжка и евентуални проблеми, които могат да създадат. Карам 80-90% извънградско, затова бих заложил на дизел повече, но пък 2.4 е голям кеф.

 

Друг е въпросът откъде мога да намеря читав екземпляр около 10-11 бонбона.

 

Карам Акорд 7 дизел префейс 50/50,60/40 извънградско/градско - зимата 6.5-7/100, лятото около 6/100 с нормално каране при ограничения 80-90 на извънградско то, общо за деня са ми 37-40 км. По някога и давам лееко газ за закачка с някой. Мнооогоо рядко лятото 5.8-5.9/100, ама тогава едвам я карам, говоря за същите километри, като по-горе. 

Аз от моят дизелов Акорд съм доволен, ама не съм фен като цяло на дизела, явно съм случил на бройка и за 3 години и 7-8 месеца не съм правил нито един от тежките дизелови ремонти. 

Търся си и аз същия Акорд 7, но 2.4 АТ, по възможност фейс, ама много пари инфлацийка, бате 😁😁 Те преди 6-7 години имаше за по 13к-15к,сега повечето хубави са по 13к, ама кво да прайш 😁

 

Иначе бензиновия и 12-13 газ да гори при цена под левче смятай, а бензин и дизел дори с 6-7/100 при около 3 лева, смятай пак... 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.11.2022 г. at 10:12, Tablanet написа:

...кое би било по-добър вариант - 2.2 i-CTDI или 2.4 с газ като взимам предвид разход, поддръжка и евентуални проблеми, които могат да създадат. Карам 80-90% извънградско, затова бих заложил на дизел повече, но пък 2.4 е голям кеф.

Еми, дебнеш за 2,4, слагаш му АГУ и се возиш прилично и бюджетно.

Аз също съм около 80% извънградско и автоматиците там са по-икономични, а и голям мотор по-малко се "натиска".

Градският разход естествено е повече, но се преживява (при 20%), а и си е удобство за водача + комфорт за пътниците.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  Покажи скритото съдържание

 

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш притеснение - толкова си харчи.

Извънградското при слаб трафик си е горе долу контролируем процес и в диапазона 90-110 (без стремглави изпреварвания) си отиват около 7,5 л / 100км бензин. Газта обикновено е настроена на + 15%.

Градското обаче е трудно за икономия, най-малкото защото автомата вкл. 5-а над 60 км/ч, а като добавим тръгни/спри + работа на място, обичайният разход е около двоен на извънградското.

Не се тормози!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ivan_Ch не знам - аз карам във Варна. Дори и лятото, когато има доста голям трафик не съм имал разход на газ повече от 14. Карам спокойно без да юркам колата и ги правя не заради икономия а просто стила ми на каране е такъв. Колата е 2007, 2,4, АТ, комби. Газовото ми е Romano. Слага ми го Бранко - Маркони. Колата не е настроена да е икономична и си върви по същия начин както и на бензин. Вече имам 11000 км. и разхода е това, което съм писал - редовно си записвам зарежданията и км. в Карспендинга, без пропуск. На бензин нямам толкова много наблюдения как е. Малко я карах на бензин. Средния разход на газ ми го изчислява 12. Нямам идея защо при теб е такъв разхода 🤔 Във фейсбук групите повечето колеги посочват разход близък до моя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя разход на газ под 17/100 не съм засичал за градско. На магистрала със 140 ми идва 10/100, което е супер. Става въпрос за 2.4 АТ седан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градското е трудно да се приеме за меродавно, поради много фактори.

Ако извънградското ви е около 10 / 100 газ - спете спокойно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10/100 газ е страхотно за 2.4 АТ.

 

Изниква ми друг въпрос в главата - къде си монтирате газовите бутилки - на мястото на резервната гума или в багажника? И съответно с какъв обем са? В багажника на комбито може би е ок, но на седана ще се изгуби доста от пространството (предполагам).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В "легена" на резервната гума, под кората на багажника - тороидна бутилка.

Пурите правят багажниците много нефункционални, защото и на седана се сгъват задните облегалки при нужда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

48 литра мисля беше.

IMG_20200608_110835.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...