Jump to content
killstreem

Хонда джаз прекъсва (забива)

Recommended Posts

Здравейте колата е jazz 1.3 I-DSi беше започнала да прекъсва на бензин ,след смяна на свещи се оправи , след два дни сложих ГИ и отново същия проблем , проблема се появява на загрял двигател около 1800-2200  оборота , все едно за секунда губи мощност , свещите са NGK  които ги дават в каталога на 400 км са Made in France ако е от значение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип повечето потребители се оплакват от NGK made in France. За сравнение, при NGK made in Japan няма никакви оплаквания.

Но твоят проблем се е появил преди смяната на свещите, така, че отиди на кадърна диагностика да прочетат грешките. Твърде възможно е да имаш пробила бобина/бобини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на свещите на бензин се оправи и не го правеше ,впоследствие сложих Газов инжекцион и го прави на газ само на бензин си е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш при газаджия тогава да опряви настройките на газовата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано е за газаджия че не ми се сменят бобини 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, killstreem написа:

Здравейте колата е jazz 1.3 I-DSi беше започнала да прекъсва на бензин ,след смяна на свещи се оправи , след два дни сложих ГИ и отново същия проблем , проблема се появява на загрял двигател около 1800-2200  оборота , все едно за секунда губи мощност , свещите са NGK  които ги дават в каталога на 400 км са Made in France ако е от значение

Все едно описваш моята кола,сменях свещи/NGK френски/ ,бобини изчезваше за кратко и пак се появяваше проблема,основно на газ много незебележимо на бензин, след смяна на свещи NGK поръчани от Щатите всичко си дойде на място вече 6-7 месеца никакви проблеми странно но факт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислям се дали да не сложа някои по специални вече иридиеви или платинени или тези за газ които ги водят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай Denso или нормални NGK от САЩ/Япония и си ги сменяй на 20-30к заедно с проверка/регулиране на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, ИцоД написа:

Скоро смених NGK V-Power от Щатите и то защото направиха 40К. Работят като часовник. Френски - макс. 15К

https://www.ebay.com/itm/271279400221?

 

ако не е тайна - как решаваш доставката ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че не е тайна. Просто поръчвам, плащам в Ebay ОЕМ части или в случая свещи и адресирам до мои близки в Щатите - обикновено доставката е безплатна до всички щати. После ми ги носи който се прибира. Естествено, дребногабаритни неща ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що смених свещите с денсо ik20tt първо впечатление е че пали още като барнеш ключа и е една такава по отзивчива и пъргава и на газ и на бензин, ще споделя скоро дали проблема се е оправил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите иридиум ли са ? Такива ми излизат в интернет.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, KroGh написа:

Свещите иридиум ли са ? Такива ми излизат в интернет.

 

Да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите по-рядко ще ти дават бъг, бобина вероятно, на бензин не се усеща толкова но на газ веднага показва. Вземи газаджията с теб ако ти е приятел и пускайте в реално време газ/бензин по цилиндрите. Тва е при добра негова воля естествено :D  В БГ свещите са си достатъчно истински, не търси от другият край на света. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Mkilla написа:

Свещите по-рядко ще ти дават бъг, бобина вероятно, на бензин не се усеща толкова но на газ веднага показва. Вземи газаджията с теб ако ти е приятел и пускайте в реално време газ/бензин по цилиндрите. Тва е при добра негова воля естествено :D  В БГ свещите са си достатъчно истински, не търси от другият край на света. 

Не съм съгласен, колега ! И аз мислех че е от газовото...става въпрос за френски НГК за които писах. Бяха на 15К и почна да придръпва на газ и нормално при бензин. Газаджията ме посъветва да ги сменя и понеже му имам пълно доверие не само за газта, ги смених - просто имах резерва получени от Щатите. Всичко се оправи на момента и тези новите ги смених преди месец - просто направиха 40К с нула проблем. След мноооого внимателен оглед на френските забелязах фини кафеви точици по керамиката. Толкова !

п.п. Не ползвам иридиум до сега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Френското NJK го изхвърлих на 6000км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не съм виждал NGK Made in France. Иридиевите са Japan, Thailand и тн.. Обикновенни не съм купувал от 10 години. @ИцоД, казвам, че няма значение от къде ще ги вземе а не дали са френски или японски. Тук има доста голям избор на качествени такива. А за иридиевите, въпреки че им дават 80-100к км на около 30 на газ е добре да се махат. Не са толкова скъпи вече така или иначе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 8-те свещи ли смени? Предните ги дават NGK, а задните DENSO по каталог! Реглаж на клапани правен ли е? ЕГР-а чистен ли е?

 

Та започни от тези малки подробности :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, bogomildimov написа:

И 8-те свещи ли смени? Предните ги дават NGK, а задните DENSO по каталог! Реглаж на клапани правен ли е? ЕГР-а чистен ли е?

 

Та започни от тези малки подробности :)

От три дни колата е с Denso IK20TT иридиеви , за тези три дни проблема не се е появявал повече , егр е изправен и си работи , реглаж е правен преди 10 000 км като тези 10к км са карани на бензин , за сега с новите свещи всичко е ок 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако иска NGK Made in France карани 500-600км 8 бр подарявам ги :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...