Jump to content
JoroHondata

КАТ си вършат работата !

Recommended Posts

Преди 7 часа, Emicha написа:

 

Това е достатъчно кратко и ясно - право в 🎯... 

Всичко друго е бля, бля.... 

Нищо не е достатъчно, докато няма добър резултат!

Животът ни е бля, бля. Керванът си върви - кучетата си лаят, ние си бляем.

Караме японски коли, щото там няма "някак" и "карай да върви". Колко ще върви, ако е "някак" - примери бол.

А обясни на японец "Мирна главица сабя не я сече".

Гордеем се че сме потомци на велик народ! С какво се гордеем????

Великите от тоя народ са погинали млади без да оставят наследници. Ние носим гена на "преклонилите главица" - останали живи, за да са мъртви приживе!

Тая държава и заради тях я има, ама "някак", а ще възкръсне когато си отидем и ни сменят не просто лаещи, а хапещи, ако я има до тогава България де.

А до тогава - някак ще се опраяме, особено тези дето карат всякак неправомерно, та и да има кой да ги спре, няма кой да ги накаже!

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.11.2023 г. at 20:54, policeman написа:

Съгласен съм и с това, но не превишената скорост по магистралите е основният проблем за високия пътен травматизъм у нас. 

Според мен голяма част от катастрофите се дължат на не поддържан автомобил или зле поддържан.

  • на първо място стари служебни автомобили (изключвам тези на оперативен лизинг). те се поддържат колкото да се движат.
  • след това идват частните. Всички сме чували хвалби (от комшията или колегата) колко евтина е поддръжката на определена марка. Евтина евтина колко да е евтина. Слагат китайски части направени от кашкавалий на отговорни детайли (шарнири, кормилни накрайници и др.), вдига 150 км/ч, частта се чупи и.... материал за новините.
  • Автосервизите и гаражните автомонтьори. В колко от тях издават документ за ремонта. Някои и касов апарат нямат. Мнозинството разбират от всякви марки коли.
  • Търговците на авточасти. В щатите имат сертифициращ орган. Обединение на автосервизи. Ако определена част е читава и пасва иделно за колата за която е предназначена се издава CAPA сертификат. Тук частите продавани от търговците някой следи ли ги дали имат някакъв сертификат.

Когато стане катастрофа какви експертизи се правят? Или пишем "несъобразена скорост", че по-лесно.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, inspektora написа:

 Възпитанието е в голяма степен функция на контрола, още повече, когато се касае за "прост народ". Когато знаеш, че нарушението ти ще бъде неизменно наказано, започваш да се "възпитаваш".

Пост фактум действия.

Преди колонизаторите да "цивилизоват" америките, там не е имало престъпност, закони и наказания.

Да, слободията е вносен и трудно изкореним вирус, особено в болни общества, на част от които така им е добре, а останалите приемат ситуацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, Plamen-CRV написа:

Когато стане катастрофа какви експертизи се правят? Или пишем "несъобразена скорост", че по-лесно.

Няма кадри.

А в несъобразена скорост влиза всичко онова с което водачът не се е справил.

Все едно в смъртният акт на починал да се пише само "по причини несъвместими с живота".

Вчера видях че АПИ е осъдена заради смъртта на жената дето загина от паднало осветително тяло в тунел на Хемус.

Познайте от чии пари ще бъдат платени 460000 лв + лихвите за периода на делото от 6 години?

Значи ние сме виновни - не пряко, но ще си платим кръвнината, обаче жената няма да върнем!

А безхаберието на онези анонимни, които са получавали сигнали че има реална опасност остава "заметено под килима". Те пък сигурно ще вдигнат рамене - "нема пари", а онея дето прибират "отчисления" от строителните фирми по кои пътища пътуват?

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, ceco_accord написа:

Нищо не е достатъчно, докато няма добър резултат!

Животът ни е бля, бля. Керванът си върви - кучетата си лаят, ние си бляем.

Караме японски коли, щото там няма "някак" и "карай да върви". Колко ще върви, ако е "някак" - примери бол.

А обясни на японец "Мирна главица сабя не я сече".

Гордеем се че сме потомци на велик народ! С какво се гордеем????

Великите от тоя народ са погинали млади без да оставят наследници. Ние носим гена на "преклонилите главица" - останали живи, за да са мъртви приживе!

Тая държава и заради тях я има, ама "някак", а ще възкръсне когато си отидем и ни сменят не просто лаещи, а хапещи, ако я има до тогава България де.

А до тогава - някак ще се опраяме, особено тези дето карат всякак неправомерно, та и да има кой да ги спре, няма кой да ги накаже!

 

Не те разбрах - за първи път 😉

Гледай сега Цецо :

Може да си пишем и разтягаме локуми до 2063 г..... 

Аз казах основното, като премълчах умишлено за корупцията и семейното възпитание. Премълчах за облъчващите ни продажни медии и за идиотите които  ни управляват от 30+ години и създават условия да сме невзрачни, нещастни, да има зачернени семейства и каквото си представиш нататък. Списъка е дълъг и не си струва да продължавам! 

 

 Какви японски коли, каква мирна главица, какви потомци, какъв ген, какво, какво, какво...

 

21-ви век, некакъв байдън, некаква урсула,некакво посолство, некакъв ес, некакъв денков,ристо, делянчо, кирчо, кокорчо, бойко и така нататък дс.... Некакви избори, машини, сикове, цикове, кметове, съдилища, прокуратура.... Некакви самолети на чертежи, ама два пъти, ама и една бомба за тях, некакви бронирани машини, ама кога... 

Ай сиктер - тате ще ми купи колело, ама друг път.... 

Тогава ще се оправим и ние. 

 

П.п.  И пиши по кратко. 😊

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Off Topic

Емко, всичко това са следствия.

 

Аа, добре си ме разбрал.

Безгръбначните оцеляват щото се адаптират лесно.

Всичко изредено от теб е реалност, понеже социумът няма гръбнак да отстоява себе си.

Off Topic

Не исках да цапам темата, ама така ми текна, та го изказах. Не че нещо се оправя с думи, но без тях пък съвсем но ченс.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой е бацнал снимка у фейса и отдоле масово хейт. :(

Тея хора са "под пагон"! Тоест всичко което правят е пряка заповед! Обществото не разбира функцията им. Само вижда крайния ефект.

Да, някои от тях недостойно "намират вратички" за оцеляване.

Но не те са проблема, а чиновниците над тях и другите етажи на властта нагоре!

Рибата се вмирисва от главата, както и стълбище се мете отгоре надолу, а не обратното.

IMG_20231113_104422.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Държавата, това сме ние"

Е, звучи ми малко неправилно!

В държатата почти всички институции са .....................

Особенно КАТ, да не говорим за съд, полиция и т.н.

НО, пожарната работи!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

Някой е бацнал снимка у фейса и отдоле масово хейт. :(

Тея хора са "под пагон"! Тоест всичко което правят е пряка заповед! Обществото не разбира функцията им. Само вижда крайния ефект.

Да, някои от тях недостойно "намират вратички" за оцеляване.

Но не те са проблема, а чиновниците над тях и другите етажи на властта нагоре!

Рибата се вмирисва от главата, както и стълбище се мете отгоре надолу, а не обратното.

IMG_20231113_104422.jpg

Хората не са длъжни да знаят йерархичната зависимост на службите. Те виждат това което вършат "пчеличките", и ако пчеличките не смеят да кажат на началниците си: тази позиция не е подходяща, освен да пълним хазната с друго няма да спомогнем за обезапасяване на движението.... Но
в случая са в населено място, (не на някое безмислено ограничение) и всички трябва да се научим да караме в ограничението, особенно профи шоферите, които всякак натискат/притискат спазващите закона(ограничението) хора.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в населено място принципно си е безумие да се кара стремглаво. Толкова много неща могат да възникнат, че само малоумните не го осъзнават, но като има и такива, всички останали нямат гаранция че ще нощуват по домовете си.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да се знае: "системата" не се вълнува от нашите съдби. Не се ли пазим - нема кой!

Четох скоро слежибен доклад за "войната по пътищата". Там се говореше само за повишената събираемост на глобите. Това им е постижението. За човеците - нищо.

Ей сега гледам по новините пак някакъв дядка как говори за намаляване на скоростта! До кога бе другарки и другари?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глобите са бащата(оня с големите шамари) на българина, друг подход с добра успеваемост няма. 

След като същия тоя може да шофира нормално отвъд границата на територията, то следва, че проблемът не е в човека, а в системата(бащинията).

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да са резултатни, да ги направят като "оттатък" - според дохода. А който се води безработен, обаче кара кола за 200 бона - глобата % от колата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както много други системи в наща държава и тази съществува заради трудова заетост на определен контингент "кадри и специалисти". И да имат решения - няма приложение.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувам че и камерите на ТОЛ ще снимат за "войната по пътищата".

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече снимат!

Обявиха го официално. На всеки ще бъдат връчвани (изпращани) по 4 бр. снимки от нарушението.

Така, че спазвайте ограниченията.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и написах - "ще".

Рано или късно ЩЕ стане. Това е възможност, която е редно да се ползва.

Ще е кофти да се изпреварва в обсега на рампите, нищо че ще е разрешено, ако е  безопасно. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта гледах един, обясняваше за метода. Мии, много недомислено ми изглежда. Не схващат че не в скоростта като такава е "заровено кучето".

Каква ще е дефиницията за средна скорост??? Това е теоретично понятие. Извънградското 90 км/ч с минаване през населени места спада доста. При 300 км преход и каране извънградско 110-120 се получават около 85-90 средна скорост. Тоест файда йок. Тоя спомена че приоритет им били магистралите.

Ще ли да снимат навсякъде и всяка засякла те рампа в пътуването ти да сравнява данните с предходните като време и дистанция.

Ми ако спреш да пикаш, или да зареждаш, а в другото време си "юнак на юнаците"?

Надявам се все пак да има укротяващ ефект за джигитите, ама май ще си гледат повече часовниците, или на таблото показанията за средна скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да се увеличи обхвата на контрола, а не само в периметъра на камерите, както е в момента и все да ги знае къде са.

Дефиницията за контрол е много просто и се изразява с формулата S=V.t.

На практика и теория може да се приложи навсякъде, независимо от условията.

Просто за всеки един участък ще има средно време спрямо разрешената скорост и накрая се сумира, ако обхватът на камерите включва участъци с различна скорост.

По този начин ще се дефинира минималното време между два сектора и ако караш с превишена скорост, ще трябва да спираш да пикаш, пиеш кафе и там каквото и да е, което ти обезсмисля бързането.

А това дали просто си решил да си пробваш колко ще ти вдигне колата си остава в текущия контрол.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А  ще има ли коефициент за метеорологична обстановка? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и в момента има, в случай, че се предобриш, казват й несъобразена с пътните условия скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е толко грешен термин, че нема на къде!

По-коректно е несъобразена с възможностите на водача скорост.

Пътната обстановка си е такава каквато е. Ако не се е справил някой с нея, тя какво му е виновна?

Същото вАжи и за МПС-то. Управлението му като конструкция е константно (освен когато възникне повреда в момента), а променливите фактори са извън него, та ако водача не ги отчита ...

Както и да е. Следим развитието на оторизирания КАТ и законодателния мат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Според мен както съм го разбрал стационарните камери ще измерват средната скорост помежду си. Но не е само такава идеята: след "всяка" стационарна камера/камери на 5- 6 километра разстояние без предупреждение ще се снима с "подвижни" камери (има и ТОЛ такива), но сигурно и тези камери на КАТ ще се свържат към тази система и те също ще се използват . Тогава ще се измерва пак средната скорост (между неподвижна и подвижна точка) но неочаквано и за много по- малки разстояния от това между стационарните камери. Сигурно няма да има проблем да се позиционират съвсем точно тези подвижни камери и това също ще завиши контрола. Поздрави 

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.11.2023 г. at 20:20, JoroHondata написа:

Здравейте

Според мен както съм го разбрал стационарните камери ще измерват средната скорост помежду си. Но не е само такава идеята: след "всяка" стационарна камера/камери на 5- 6 километра разстояние без предупреждение ще се снима с "подвижни" камери (има и ТОЛ такива), но сигурно и тези камери на КАТ ще се свържат към тази система и те също ще се използват . Тогава ще се измерва пак средната скорост (между неподвижна и подвижна точка) но неочаквано и за много по- малки разстояния от това между стационарните камери. Сигурно няма да има проблем да се позиционират съвсем точно тези подвижни камери и това също ще завиши контрола. Поздрави 

Много точно си го разбрал:yes:

Но какво ще измислят, след като и това не намали пътния травматизъм?

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквито и да са мерките, ще има латентен период, а той ще е дълъг, ако са само за превишена скорост. Не тя убива а несъобразяването и с конкретната ситуация, а това не е до закон и контрола му. А при липса на безкомпромисен съд и немедлено наказание ... летят псевдо състезатели, а гинат невинни.

Не разбирам - по тея законотворни комисии няма ли хора които карат коли, или всичките са пътници в лимузините? Не може да няма сред тях водачи и пешеходци! Защо летят в облаците и не могат да се поставят на мястото на обикновения гражданин? За къй чеп са там тогава?

 

Пишем си смислено и безпомощно умнотии, а кучето е другаде заровено!

Всичко опира до възпитание и модел на подражание !!! Ниво на критериите!!!

А при слаби нерви и опит е лесно индивидът да бъде манипулиран от акулите на маркетинга и не само. ;)

Какво има в това видео и кой го е платил? Кой го е правил? Кой участва? Колко му е платено за да влезе в образ? Трудно ли му е било, или всеки носи дивото в себе си и коги може то излаза?

За кого е това видео? Каква му е психическата устойчивост?

А колко още таквиз "надъхващи" материали има?

 

Какво и как да направят КАТ, като постфактум се сблъскват с вече промити мозъци, лабилна психика и минимум умения???

Кога да го направят, като преди и след срещата с тях всеки "дебне да ебне", та белким блесне в очите на слепите.

 

А законодателят е - как беше - "Питам те, ама отговор не искам".

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всяка пешаходна пътека,  легнал полицай!

Сваля скороста моментално! 

Това е решението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добро от неремонтирани улици нашата система не е измислила. ;)

А извънградско, чувам че ТОЛ рампите вече пълнят бюджета, макар да не са узаконени за това, а в ЗДП няма понятие "средна скорост".

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

А извънградско, чувам че ТОЛ рампите вече пълнят бюджета, макар да не са узаконени за това, а в ЗДП няма понятие "средна скорост".

Като отиде на съд и от бюджета се пълнят касички на адвокатски кантори, друга песен ще запеят.

Преди години на чисто нов път бяха сложили тринога ама малко хора знаеха, че пътя няма акт 16 и могат да обжалват.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба. И да ги осъди някой, разноските се плащат от данъците ни, а не от заплатите им.

Това е изконната причина у нас институциите да се държат така. :(

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, ceco_accord написа:

разноските се плащат от данъците ни

Това имах предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тол камерите не пълнят хазната с нищо, освен глоби за винетки, нито е узаконено, нито нищо, говорят за да плашат, преди години се говори пак и ей го на същото е до ден днешен. 

Редактирано от sashua
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяването на страх у населението чрез манипулация не е държавна политика в демократичните страни.

Нещо сме се объркали - за демокрацията.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.12.2023 г. at 11:36, darius написа:

На всяка пешаходна пътека,  легнал полицай!

Сваля скороста моментално! 

Това е решението.

Не, не и не 😊!

Прав и Жив полицай трябва.... 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, ceco_accord написа:

По-добро от неремонтирани улици нашата система не е измислила. ;)

А извънградско, чувам че ТОЛ рампите вече пълнят бюджета, макар да не са узаконени за това, а в ЗДП няма понятие "средна скорост".

Това не е вярно. Първо трябва да го вкарат в закона, второ да минат метрологична проверка всички устройства. Едва ли ще стане преди лятото на следващата година.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, policeman написа:

Това не е вярно. Първо трябва да го вкарат в закона, второ да минат метрологична проверка всички устройства. Едва ли ще стане преди лятото на следващата година.

Няма да стане и до 5г.! Борбата е кой да върти парите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като новата им хрумка ... + 500 лв данък на всеки внесен автомобил втора ръка.

Ще ли да са за фонд подпомагане закупуването на нов Е-мобил.

Аман от схеми, алООууу - парламентетата !!!! Ко мислите в тез комисии, или са само лобистки мисии?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Първо на Лидъл, после на Кауфланд.

- Правим го винаги обратно, поради пътната инфраструктура.

- Искам нещо конкретно в първия. Ако го няма, от втория ще търся алтернатива.

 

Стоп палка.

- Оох, без колан съм, (промърмори тя, хвърляйки се геройски към него). Как ме видяха в тая тъмница?

 

- Добър вечер. Дайте си книжката.

- Рутинна проверка?

-  Направихте забранен ляв завой.

- Жената така ми каза. (смеем се, повече той).

- Пиша ви минималното - фиш за 20 лв.

 

- Как се завива наляво тук?

- Завива се надясно и на следващи по избор и възможност кръстовища правиш 3 леви и 1 десен, и си в желаната посока.

- Ама това е много обикаляне, а и ти успя да завиеш на където трябва.

- Това че мога да се вмъкна наляво, пресичайки 2 ленти с непрекъсната маркировка, не значи че е законно и целесъобразно!

- Ама това е неудобно.

- Удобно, или не, има си ред и тези 2 магазина минаваме по моят ред. Вече няма да ме питаш "ЗАЩО". Дължиш ми 16 лв, понеже има отстъпка, ако платя фиша до седмица.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...