Jump to content
Plamen-CRV

Acura RDX – Втора генерация

Recommended Posts

Супер, да ти е честита! От Канада ли е или от Щатите?

 

Понеже подобни случаи зачестиха, направих и нов подраздел за Acura, където местя тази и подобни на нея теми.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, супер избор, честито. Музиката на двигателя ще те радва много, от опит знам, имах J35A6 от Пилот 1ген. :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V6 където и да е бърботи чудесно.

Да ти е честита и само наслади в пътуванията да ти носи!

И цветът е много дълбок и благороден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Honda_Z написа:

Супер, да ти е честита! От Канада ли е или от Щатите?

Благодаря на всички!

От Канада е защото исках да е с нашите мерни единици. И другото е, че там са само 4х4 докато в щатите има и с предно предаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, ceco_accord написа:

V6 където и да е бърботи чудесно.

Да ти е честита и само наслади в пътуванията да ти носи!

И цветът е много дълбок и благороден.

Цвета наистина е много хубав. Води се "Кона кафе". А за V6 и ти имаш заслуга, за автомата също. На мен ми е първа кола автоматик и още му свиквам. Добре, че има една кака под таблото и ми напомня да си махна левия крак от "ръчната" спирачка. :D

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тая е "кръчна" спирачка.

Да, напомня.

Ползвай я, иначе амортизираш скоротечно тампоните на мотора и кутията!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук във форума съм чел, а и приятели с опит са ми казвали от D -> N -> паркинг спирачка (в случая крачна) - > P  и тогава гася.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от скоро започнах да го правя това. 

 

Цецо до някъде се прав за v6. Моя обаче няма чак толкова добър звук. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, ceco_accord написа:

V6 където и да е бърботи чудесно

 

И моят шестак (само че редови) често получава комплименти за звука.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Plamen-CRV написа:

Тук във форума съм чел, а и приятели с опит са ми казвали от D -> N -> паркинг спирачка (в случая крачна) - > P  и тогава гася.

Важното е да задействаш паркинг спирачката преди да отпуснеш педала на крачната.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за допълнението. Точно така правя и аз. 

За сега карам на икономайзер за да следя при какво положение на педала за газста му идва апетита. Разход 13,5/100 само градско. За сравнение ЦРВ-то гори 15/100 пропан бутан.

Возията е малко по-твърда в сравнение със ЦРВ-то, което може да се дължи на гумите. В момента е с 235/55/17, оригиналните са 235/60/18.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих на събор в едно село. Понеже все още се опазнаваме с ламята Спаска, занулих трип В за да видя какъв разход ще даде извън града. Срдна скорост не знам как да я видя, но поддържах скорост 90-100 през повечето време и спазвах няколко ограничения "60". Голям кеф е след ограничението да чуеш музиката на V6-така.

Та разхода (не знам колко е реален по борд компютър за 50 км) е...

20221030_153252.thumb.jpg.9b4ff60b2e20a0dce4eb9862f8ef2dfc.jpg

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кротка ти е 6-главата ламя с 6 скорости - отличен разход!

Аз под 8,4/100 не съм виждал, ама за 1000 км. :)

Ако я "кроткам", може и да спадне, ама не съм хипер майлър. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този разход може да се дължи на VCM системата. Като не се настъпва, работи на 3 цилиндъра. 

Все пак ще се газифицира след нова година.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VCM-а помага при лежерно круизване, но някои го деактивират с 1 "джаджа".

Нали ще има газ - ще се возиш на 10лв/100км, ако не махнат 25-те стинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за въпросната джаджа. Мисля да си поръчам. Ама всичко по ред. Тия дни се рових из дисплея на таблото и намерих "Maintenance Minder" менюто.

image.thumb.png.7c327913735448418d90eed13a8c3d9b.png

B123 означава да се сменят всички флуиди. Маслото 0w20 и ATF DW-1 ги набавих от общите поръчки преди няколко месеца. Съчетах поръчката за да си сложа и форумни рамки за номерата. Другите течности (HGO i DPS-F) и филтъра за скоростната кутия  ще ги купя от https://honda-solaray.bg/.

 

Maintenance program_RDX_2014.ru.en.pdf

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених маслото и след ресет остана кода B12. Явно тези кодове се чистят само с HDS.

Минах профилактика на спирачките, че имаше едно тресене при спиране. Усещаше се над 100 км. Дисковете не бяха износени и само ги шлайфаха. Накладките бяха OEM и доста износени та ги смених. 

image.thumb.png.439b489772d257880eaed3b69f940860.png

Такива имаше в местните складове за части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей и аз съм от България! Пиши, за да пробваме с HDS, когато мога.

 

Сериозно сега, ако си от София, ще ударя едно рамо. Макар моите напомнянки да се чистят успешно от менюто и да не съм сигурен, че HDS е решението на казуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Plamen-CRV написа:

Вчера смених маслото и след ресет остана кода B12. Явно тези кодове се чистят само с HDS.

Минах профилактика на спирачките, че имаше едно тресене при спиране. Усещаше се над 100 км. Дисковете не бяха износени и само ги шлайфаха. Накладките бяха OEM и доста износени та ги смених. 

image.thumb.png.439b489772d257880eaed3b69f940860.png

Такива имаше в местните складове за части.

Мм + на TRW е, че са меки. Минуса е, че цапат супер много. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре меки, нищо че цапат! И аз съм с TRW отзад.

Миенето на джантите е по-евтино от смяна на бързо износващи се дискове.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам да цапат отколкото да свирят като товарен влак

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Хей и аз съм от България! Пиши, за да пробваме с HDS, когато мога.
 
Сериозно сега, ако си от София, ще ударя едно рамо. Макар моите напомнянки да се чистят успешно от менюто и да не съм сигурен, че HDS е решението на казуса.
Благодаря за предложението, не съм от София.
Скоро ще ходя при Бранко и там ще се обслужи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.01 минах да го видя. Сигурно твоят ЖИП му беше "изпълнил" гаража?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е бил. На 1-ви имаше път към Шумен и ми го докара. А аз на 2-ри готествах до Златни пясъци и обратно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Голямо бре - едвам го обикаляхме. Бях там няколко часа. :)

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е като MDX. RDX е голям колкото CR-V ама върви повече :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, аз си пукам със всесезонни на 20-ките поне докато си заминат. Дори днес се качвах в снега на Плана и се държаха супер. От Цецо съм взел 18-ки за зимни, но още не съм стигнал до тях.

Дай по-натам инфо как се държи колата на газ.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес инсталирах S-VCM контролер. Гадното тресене от дисбаланса на двигателя е вече в историята.

@meneldor, давам инфо за газовото с уточнението, че твоя и моя двигатели са различни. Моя е J35Z2 и не е с директна инжекция.

На газ колата си върви без никакви пробллеми. Разлика във вървенето не усещам. Чек не ми е светвал. За разхода - в подписа ми. 

Това е от последното ми пътуване:

По бордкомютър

image.png.70e1e16964bdf4037149fbc15fe039db.png

Средна скорост

image.thumb.png.526a76dd552093d9ee58402f057553a6.png

Реално на същата колонка при 12 бара 

image.thumb.png.d64a4725e0997319f6eee43f101fa275.png

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е возията на това животно? Би ли направил някакво сравнение с друг сув като МЛ, Тауарег?

Относно разхода, повече от добър предвид масата, формата и мощността на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-меко вози от Х3. МЛ и Таурега май са в категорията на MDX-а. В момента съм с гуми 235/65/17 и е логично да вози една идея по-меко. Като сложа летните с оригиналния размер ще има промяна във возията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 49 минути, Plamen-CRV написа:

 В една тема @ceco_accord беше споделил, че на някои модели джанти спиците опирали в спирачните апарати и поради тази причина предпочетох да поръчам нови от местен търговец.

Мда. Майката му е монтаж в преден калник на джантата и ако не опират - плащаш и караш.

Автомата е умен - знае че си под наклон и ползва ДВГ за моторна спирачка и на ниски предавки, а в баир не се пъне да минава на горна предавка.  За 30 месеца съм ползвал "перцата" зад волана дузина пъти - ей тъй - щот ги има. :)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С първите по-топли дни установих, че климатика не охлажда много хубаво. Закарах колата да проверят фреона и да го допълнят. 

Не бях проверявал филтъра на купето (зимата в студа не ми се пипаше). Та намерих онлайн каталог на Hengst където има опция да се избере Acura RDX. Оказа се, че филтъра на купе (80292-SDA-407) е като на повечето модели Хонда. 

ACURA (MDX (YD_)) 06/13

ACURA (RDX) 01/12 - 05/18

HONDA (ACCORD IX Stufenheck (CR)) 09/12

HONDA (ACCORD VII (CL, CN)) 01/03 - 10/12

HONDA (ACCORD VII Tourer (CM, CN)) 04/03 - 05/08

HONDA (ACCORD VIII (CU)) 04/08

HONDA (ACCORD VIII Kombi (CW)) 07/08

HONDA (CIVIC IX (FK)) 02/12

HONDA (CIVIC VIII Stufenheck (FD, FA)) 09/05

HONDA (CR-V III (RE_)) 06/06

HONDA (CR-V IV (RM_)) 01/12

HONDA (LEGEND IV (KB_)) 10/04

HONDA (PILOT) 09/08

 

Ето линк към каталога https://www.hengst.com/en/online-catalog/search-results/?searchType=car&catalog=eu&vehicletype=pkw&manufacturer=2229&modelseries=3704&model=3.5+AWD

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимай го да видим в какво състояние е бил, ако имаш възможност изсмучи хубаво мястото в което седи филтъра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра се сменя много по-лесно от ЦРВ-то. На ЦРВ-то се разкачаха страничните ограничители на джабката зада падне до пода, На Акурата достъпа е през самта джабка. Махат се едно рафтче (там стоят книжките за еклоатация), след това един капак в дъното на и после още един на самия филтър. Филтъра е е един елемент за разлика от ЦРВ-то.

Извадих стария филтър:

20230512_182205.thumb.jpg.8fd6e63084f9f32d985c4b71e48060ef.jpg

 

Сравнение на стария и новия:

20230512_172224.thumb.jpg.4e30dcca1701a2be01de8d430e014491.jpg

 

Това е парт номера на новия (от магазина казаха че им излизал за Сивик 8 и 9) Цената му е 12, 30 лв.

20230512_172442.thumb.jpg.558d70d768a7df80c3a046b6ae99d243.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японецът не импровизира много в хАмериканските модели.

На Ледженда пак такъв изглежда и пак така за секунди се сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На акорд 8 е по същия начин, дори и филтъра е същия  .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...